Auteur Topic: Gran Canaria  (gelezen 54076 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Gran Canaria
« Gepost op: 9 juni 2013, 15:43:45 »
Kom al vele jaren in GC in Playa del ingles het is natuurlijk geen Thailand of Brazilie maar op erotisch vlak is hier ook zat te beleven.
Het bekendste bordeel is Salon Claudine in Shopping centre Jardin del sol let niet makelijk te vinden deze club is in een kelder dus trapjes omlaag nette club maar alleen na 21.00 open.
Voor de liefhebbers van Transen er staan veel Zuid-Amerikaanse Transen op straat te tippelen ga rond midernacht eens lopen op drukke stukjes en ze vallen je denk ik wel op.
Transen zijn niet de enige die in Playa del ingles tippelen vnl. bij C.C. Kashbah staan op de hoek na 23.00 een hele groep Afrika girls te wachten om met je voor een euro of 30 een steegje in  te gaan.
Voor de swingers onder ons er zijn ook een aantal parenclubs een leuke in Nederlands beheer ligt onder in CC Sita
Dus mocht je deze zomer gaan en je kunt aan je vrouw ontsnappen of samen genieten enjoy

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Gran Canaria
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2013, 15:51:56 »
Mooi eens te lezen wat er zich op GC afspeelt ivm P6.
Heb je eventueel ook prijzen van de bekendste sexclub daar en van de tippelende transkes? Altijd interessant voor heren die graag eens naar daar vliegen in de zomer....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Gran Canaria
« Reactie #2 Gepost op: 9 juni 2013, 16:44:58 »
De prijzen van de transen zou ik niet weten maar vergeet niet dit zijn ook straat meisjes dus denk niet meer als 50 voor een vluggertje.
De dames uit Afrika vragen zich meestal rond de 30 euro voor een vluggertje in een achteraf plekje.
En Salon Claudine hanteerde de laatste keer dat ik was een bedrag van rond de 150 euro voor een uur Viel spass

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Gran Canaria
« Reactie #3 Gepost op: 9 juni 2013, 20:29:50 »
Ik weet nog wel dat ik eens met een maatje jaren geleden toen ik een jaar of 18 , 19 was naar gran ganaria ging. Terwijl ik een wijf op het strand lag te neuken tot grote frustratie van maatje moest en zou hij ook neuken, dus besloot hij om naar een clubje te gaan in een winkelcentra. De volgende morgen was hij in niet zo'n beste bui.. hij was namelijk met een dvp uit de club mee gegaan naar het appartement, en hij was zo stom om te betalen terwijl zij nog even ergens naar binnen moest. Ja je raad het al. Niet meer terug gezien. Ik vond het stiekem nog wel grappig natuurlijk. Maar een paar dagen was ik toch ook de lul want toen wilde ik ook gebruik maken van een betaalde dame en liet me op straat in een bezopen bui pijpen, einde van het liedje had ze me tijdens het zuigen gerold. En dat was nog niet alles, het bleek nog een kerel te zijn ook

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Gran Canaria
« Reactie #4 Gepost op: 9 juni 2013, 20:37:56 »
Ik vond het stiekem nog wel grappig natuurlijk. Maar een paar dagen was ik toch ook de lul want toen wilde ik ook gebruik maken van een betaalde dame en liet me op straat in een bezopen bui pijpen, einde van het liedje had ze me tijdens het zuigen gerold. En dat was nog niet alles, het bleek nog een kerel te zijn ook
Ik vind het best nog grappig ook. Ach, mannen weten beter hoe een man een pijpbeurt wil, dus slecht zal 't wel niet geweest zijn  :lol_hitting: :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal