Auteur Topic: Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)  (gelezen 242866 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Gepost op: 18 augustus 2010, 04:21:39 »
--------------------------------------------------------------------------------

Haarkleur : bruin
Lengte dame : 1m55
Postuur : normaal
Cupmaat : C (echt)
Nationaliteit : Dominicaanse
Taal : Nederlands/Duits
Leeftijd : 26
Service: uitstekend
Tijdsduur : 25 min.
Prijs : 50
werkt van 14 u tot 20 u en van 21 u tot 03 u.
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2018, 18:10:24 door bet(d)weter »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
VT 10, Anita
« Reactie #1 Gepost op: 4 december 2010, 20:52:12 »
Anita de laatste weken niet meer opgemerkt, maar het valt wel vaker voor dat zij een tijdje afwezig is.  ;)

Derhalve gaan we haar topic maar laten staan, zij komt kortelings wel terug !  :)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
VT 10, Anita
« Reactie #2 Gepost op: 4 december 2010, 20:59:49 »
Anita de laatste weken niet meer opgemerkt, maar het valt wel vaker voor dat zij een tijdje afwezig is.  ;)

Derhalve gaan we haar topic maar laten staan, zij komt kortelings wel terug !  :)
Anita? Die ken ik van ergens, ze zoende lekker destijds, alvast de eerste keer, lief kind.
De tweede keer was wat meer gehaast en meer geldbewust (lees: geldbelust), maar nog ruim een zeer goed, voor dit Moulat schatje  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
VT 10, Anita
« Reactie #3 Gepost op: 5 december 2010, 10:39:24 »
Anita de laatste weken niet meer opgemerkt, maar het valt wel vaker voor dat zij een tijdje afwezig is.  ;)

Derhalve gaan we haar topic maar laten staan, zij komt kortelings wel terug !  :)

Anita is inmiddels alweer terug. Ik heb haar afgelopen Vrijdag weer gezien.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
VT 10, Anita
« Reactie #4 Gepost op: 9 maart 2011, 14:30:57 »
Anita de laatste weken niet meer opgemerkt, maar het valt wel vaker voor dat zij een tijdje afwezig is.  ;)
Derhalve gaan we haar topic maar laten staan, zij komt kortelings wel terug !  :)
Anita is inmiddels alweer terug. Ik heb haar afgelopen Vrijdag weer gezien.
Ondertussen haar al weer een tijdje niet meer gezien op dit adres.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
VT 10, Anita
« Reactie #5 Gepost op: 28 maart 2011, 18:33:49 »
Het is niet de eerste maal dat wanneer je schrijft dat de dame al lange tijd niet meer gezien werd, da zij er toevallig terug is.  >:D :)

Dit is ook weer het geval met Anita, sinds de vorige week is zij terug op post.  :)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #6 Gepost op: 19 oktober 2012, 10:31:42 »
Anita is geheel terug.
Sleutelwoorden:
- lief
- speels
- stout
- geil
- licht (tot zwaar) dominant
- kwaliteit


Gisteren per toeval nog eens in het skw beland, ik wou de lekkerste friet van 't stad, en Frituur Falcon is van iedereen, maar gisterenavond toch een beetje meer van mij  ;D ;)
En wat doet een mens dan? Juist, eens door het kwartier wandelen.
Anita nog een keertje gezien tijdens een wandeling met Bema, enkele weken geleden, en had haar al enkele keertjes bezocht.


Ik heb netjes betaald, en dan gekozen voor 'haar' programma.
Ze vroeg me of ze gewoon haar zin mocht doen, en dat heb ik het liefst, dan doen ze meestal waar ze het meest in bedreven zijn.
Anita koos voor een tease-spelletje, waarbij ik haar overal mocht betasten (vingeren geen enkel probleem), zoenen doet ze voorzichtig.
Detail, ze geeft je mondwater om je kweek fris te doen ruiken als je binnenkomt, en dan zoent ze ook... wij stinkerds  ;)


Haar keuze? Tease, dus aantrekken, afstoten, aantrekken, afstoten, borsten binnen hand en mondbereik, dan weer weg, een titfuck (zowel face als kleine sm), balletjes afbinden, lang en diep pijpen, tandjes schrapend pijpen, balletjes likken...
Uiteindelijk deed het lieve kind een handschoen aan, en de condoom ging van mijn kleine af...
Prostaatmassage met een grote P. Werkelijk klasse, ze doet je je nakomelingen met geweld de lucht inschieten terwijl ze spugend op 5 cm van je lul je geil zit aan te staren.


Een aanrader.


KAMIKAZE, doen als ze er zit, je gaat het je niet beklagen.


Een halfuur binnengeweest voor de standaardprijs.


Dame doet ook aan soft sm, en ik denk dat ik volgende keer eens ga uitvogelen wat dat dan bij haar betekent, want dit was hemels.


Ik kan haar plaatsen op mijn absolute nummer 2 dit jaar, na Blanche, maar voor Noelle en alle andere saunaclubgrieten.


Anita heeft ook lang in Duitsland gewerkt voordien, en praat gebroken Nederlands (maar wel zeer goed verstaanbaar) en vloeiend Duits.


Aanrader, dicht bij huis, goedkoop EN goed.
ook het skw heeft zijn pareltjes....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gedeeltelijk dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 20 oktober 2012, 04:15:23 »

 
[box title=ANITA]
Land:             DOMINICAANSE REPUBLIEK
Taal:              SPAANS, DUITS, NEDERLANDS
Leeftijd:         25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m
Model:            Normaal
BH:                 C cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Bruin
Haarlengte:    Halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
 TZ PMC NMC  Likken Vingeren GFE PSE Massage Soft SM
[/box]

[box title=pro en contra]
+Dame is voor veel te vinden.
[/box]

[box title=extra info]
Avondshift.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 9 december 2017, 00:31:56 door bet(d)weter »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #8 Gepost op: 7 augustus 2013, 19:35:01 »
Anita is sinds gisteren terug om jullie te plezieren.
Vanaf 15 uur tot laat in de avond (dus dubbele shift)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FERM ONDER DE INDRUK ...
« Reactie #9 Gepost op: 16 september 2013, 17:53:04 »
Ik had haar al beschreven in 2012 foots, en nu heb ik nog een veel eerdere recensie teruggevonden van mijn eerste keer met haar ...


... ik zal ze jullie niet onthouden  :dance2


Ik citeer mezelf, recensie van 15 februari 2008 maar liefst, maar nog steeds actueel...


Heb deze mooie verschijning een klein weekje geleden bezocht, op aanraden van Bema en mezelf ;D 
En ik beklaag het me geen moment, ze neemt rustig de tijd, geen pressie erop, behalve dat ze verdomd goed weet hoe ze het bloed uit je hersenen moet wegkrijgen.
De begroeting was hartelijk, samen met haar naar boven in die Valentijskamer (ze zat voor de verandering eens een keertje in VT4  )

Boven aangekomen hielp Madame me met uitkleden, neen, het was meer knuffelend me uit de kleertjes helpen. Het duurde niet lang of haar handjes knoopten mijn 'blue-jeans' los, en ze begon heerlijk langs achter met mijn met bloed doorstroomd knuppeltje te spelen, terwijl ze me zachtjes begon te zoenen.
Ja hoor, TZ behoort tot de standaard service bij dit lekker ding.1,53m is wel erg klein, maar dat gevoel heb je niet als ze je bewerkt, ze vindt zichzelf een beetje naar de dikkere kant, maar is gewoon heel erg lekker.
Ik vind dat ze zeker niet magerder moet worden, lekkere lovehandletjes, je mag het gerust een beetje babyvet noemen
Die verdomd lekkere kont, dat lekker gebruinde lijf, die heerlijke borsten (volgens mij een heel natuurlijke heel grote C of zelfs een D), die glimlach en ze is zo lief, meneer 

Een natuurtalent, die menig vergelijking met Meiden uit een saunaclub meer dan behoorlijk (lees: bekoorlijk) doorstaat.

Haar service liegt er dan ook niet om, passioneel tongzoenen, je mag lekker overal aanzitten (ze dwingt je er zelfs toe, gelukkig zachte dwang hoor), laat niets aan de verbeelding over, is geen klokkijkertje, en geeft je het gevoel haar vriendje te zijn (heel even dan toch).

Bijten doet ze ook graag, en ja, wat nog meer?
Moeten jullie zelf maar uitzoeken, maar ze is een toppertje, en hopelijk blijft ze zeer lang in het skw.
Pijpen is zonder meer zacht te noemen, en soms dwaalde ze af naar mijn balletjes, waar ze dan een knauw in gaf (heerlijk).
Standjes? Zij vraagt en ik draaide, ik heb haar lekker haar ding laten doen, terwijl ze me heftig begon te tongzoenen begeleidde ze zelf mijn handen naar haar 'goddelijkheid'.
Eerst wou ze dan het eeuwenoude standje uitproberen, waarna ze zichzelf wilde ontpoppen tot de perfecte cowgirl.
Volgens mij temt deze Meid niet alleen alle paarden in het wilde westen, maar ook al de stieren van het skw  :pica 
Haar cowgirlrit is echt wel de moeite, niet ongeinteresseerd op en neer, maar kronkelend, van links naar rechts, van voor naar achter, van boven naar onder.

Kortom, een aanradertje, en dat merken we bij diverse wandelingen, ze is steeds bezet, ik begrijp niet waar dit kleintje de kracht vandaan haalt zo veel mannen per dag af te werken

Ik ben alvast onder de indruk, en ze neemt meteen een plaatsje in, tussen andere favorietjes........meer dan de moeite waard, ons Anita (en we geven haar niet af, ze blijft waar ze is)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #10 Gepost op: 18 september 2013, 00:48:08 »
En zij zag er weeral stralend uit deze avond !  :tietjes
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #11 Gepost op: 18 september 2013, 12:15:29 »
En zij zag er weeral stralend uit deze avond !  :tietjes


Schrijf dan maar rap ook een recensie, Bema!  :bud

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #12 Gepost op: 26 mei 2014, 17:35:21 »
Anita is nu een weekje terug uit verlof, en ziet er nog steeds lekker en geil uit.
Dat rokje, dat latex waar die gigantisch lekkere tieten uitpuilen, je kan er haast niet naast kijken.
Zo lekker, zo geil, en zo verdomd goed. 
Een aanrader voor iedere wandelaar, ze pijpt lekker, ze neukt lekker, en ze weet verdraaid goed waar je prostaat ligt op de koop toe.....  :pica :great:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #13 Gepost op: 26 mei 2014, 18:36:59 »

[attachimg=1]Lijkt me ideaal voor Megaboob, als de tieten uit haar latex rokje puilen  :-\ .
Tja deze Provlaiaanse opmerking, ik kon het echt even niet laten.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #14 Gepost op: 26 mei 2014, 18:43:36 »
Lijkt me ideaal voor Megaboob, als de tieten uit haar latex rokje puilen  :-\ .
Tja deze Provlaiaanse opmerking, ik kon het echt even niet laten.


Groet, Foots  O0
Voor analfabeten en mongolen....
... dat rokje, (komma) dat latex (slaat op een corset) waar die gigantische tieten uitpuilen ...


Sorry, (komma) kon het echt even niet laten ....  :-\ ;)


Groet, sexmachine  :king:   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal