Auteur Topic: Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)  (gelezen 242871 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #60 Gepost op: 14 april 2019, 17:30:13 »
We zullen dit schatje moeten missen tot half juni ! ;)
Tenminste als alles volgens plan verloopt... 't Gebeurt immers wel vaker dat ze later terugkeert dan aanvankelijk vooropgesteld was...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #61 Gepost op: 16 november 2019, 21:12:01 »
Onze Dominicaanse weldoenster is (eindelijk) terug op post ! :welcome: :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #62 Gepost op: 12 december 2019, 16:45:11 »
Anita is, na een lange afwezigheid, nog maar een kleine maand terug paraat, maar zou, volgens een collega-wandelaar, het binnen een drietal dagen alweer voor bekeken houden.
Ditmaal zou ze (maar) wegblijven tot eind januari-begin februari, maar bij de dames weet je natuurlijk nooit, en al zeker niet bij deze ware weldoenster ....
In elk geval: prettige kerstdagen en een schitterend 2020, lieve Anita ! t4533
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #63 Gepost op: 13 januari 2020, 16:46:40 »
Anita is, na een lange afwezigheid, nog maar een kleine maand terug paraat, maar zou, volgens een collega-wandelaar, het binnen een drietal dagen alweer voor bekeken houden.
Ditmaal zou ze (maar) wegblijven tot eind januari-begin februari, maar bij de dames weet je natuurlijk nooit, en al zeker niet bij deze ware weldoenster ....
In elk geval: prettige kerstdagen en een schitterend 2020, lieve Anita ! t4533
Anita is (al) terug op post  !!!!

 :welcome:

Dat is iets dat, zeker bij Anita, zeer uitzonderlijk te noemen is !
Ze blijft immers dikwijls (veel) langer weg dan vooropgesteld was...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #64 Gepost op: 15 januari 2020, 18:28:00 »
Anita is, na een lange afwezigheid, nog maar een kleine maand terug paraat, maar zou, volgens een collega-wandelaar, het binnen een drietal dagen alweer voor bekeken houden.
Ditmaal zou ze (maar) wegblijven tot eind januari-begin februari, maar bij de dames weet je natuurlijk nooit, en al zeker niet bij deze ware weldoenster ....
In elk geval: prettige kerstdagen en een schitterend 2020, lieve Anita ! t4533
Anita is (al) terug op post  !!!!

 :welcome:

Dat is iets dat, zeker bij Anita, zeer uitzonderlijk te noemen is !
Ze blijft immers dikwijls (veel) langer weg dan vooropgesteld was...
Heb evenwel van een echte skw-kenner vernomen dat Anita eind januari alweer voor een maand afwezig zal zijn...
Kandidaat-bezoekers doen er dus goed aan niet te lang te wachten om deze bijzondere lieverd te consulteren ! ;) ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline vogelman

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #65 Gepost op: 2 juli 2020, 15:44:17 »
Is de mooie en sexy Anita van Villa Tinto al terug van weg geweest? 8) 8) 8) :bud

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #66 Gepost op: 2 juli 2020, 20:24:46 »
Is de mooie en sexy Anita van Villa Tinto al terug van weg geweest? 8) 8) 8) :bud
Nope, die zit nog steeds warm in het land van herkomst  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #67 Gepost op: 11 september 2020, 13:31:41 »
Hej, weet iemand of Anita dit komend weekend werkt?  De laatste tijd staat ze de ene keer op de villa tinto app en de andere keer niet.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #68 Gepost op: 11 september 2020, 14:20:53 »
Hej, weet iemand of Anita dit komend weekend werkt?  De laatste tijd staat ze de ene keer op de villa tinto app en de andere keer niet.
Denk het wel

En die app, vergeet die nu eens, die is even onbetrouwbaar als mijn ex
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #69 Gepost op: 11 september 2020, 14:59:34 »
Hej, weet iemand of Anita dit komend weekend werkt?  De laatste tijd staat ze de ene keer op de villa tinto app en de andere keer niet.
Denk het wel

En die app, vergeet die nu eens, die is even onbetrouwbaar als mijn ex

Gelukkig ken ik je ex niet. Maar als je zoals ik in buitenland woont en je komt maar sporadisch in Antwerpen. Kijk je wel op zulke apps om een idea te hebben.
Veel wandel plezier allemaal.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #70 Gepost op: 11 september 2020, 16:38:51 »
Ik snap het argument wel, als je verder van Antwerpen woont, lijkt zo een app een prima hulpmiddel. Echter, dat kan praktisch gezien nooit effectief werken in de praktijk. Zelfs al zou met de aanwezigheid kunnen en mogen (vergeet het maar) koppelen aan HookUp(het registratiesysteem van de meisjes) dan nog zou deze informatie vrij waardeloos zijn. Immers, iemand die vanmiddag op de app leest dat dame X aanwezig is, zijn favorietje, woont wat verder weg en kan niet meteen komen. Maar hij maakt morgen tijd vrij in zijn agenda. En dan??? Het feit dat X er vandaag staat, wil niets zeggen  over morgen. Meisjes houden de drukte in het oog, informeren elkaar via berichtjes en foto's van 'de streets' en zo schatten zij in of het de moeite loont om te komen of niet. Niemand wil graag de kamerhuur betalen op een dag dat er haast geen klanten rondlopen. 

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #71 Gepost op: 11 september 2020, 16:54:40 »
Hej, weet iemand of Anita dit komend weekend werkt?  De laatste tijd staat ze de ene keer op de villa tinto app en de andere keer niet.

Als ik me niet vergis begint Anita normaal gezien tussen 12u en 12u30 en blijft ze tot het einde 's avonds. Ik kwam vanmiddag mijn collega tegen en die was op weg naar Anita maar hij had niet op voorhand afgesproken met haar.

Wat bleek rond 15u op VT 10? Geen Anita te bekennen, geen licht en geen enkel teken van aanwezigheid. Dat zegt natuurlijk niets over het komende weekend maar misschien is het een indicatie?

Begon ze vandaag later of is ze er al terug onderuit gemuisd?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #72 Gepost op: 11 september 2020, 17:14:48 »


Wat bleek rond 15u op VT 10? Geen Anita te bekennen, geen licht en geen enkel teken van aanwezigheid. Dat zegt natuurlijk niets over het komende weekend maar misschien is het een indicatie?

Begon ze vandaag later of is ze er al terug onderuit gemuisd?
Dat illustreert wat ik schreef he. Je kan alleen maar gissen waarom het raampje donker was. Moraal van het verhaal: alle apps ten spijt, gewoon komen kijken is de enige betrouwbare oplossing.

Voor wie van verder weg komt, en ter plaatse vaststelt dat het favorietje er niet is: probeer eens een andere. Als de ijsman mijn voorkeursmaakje niet bij heeft, neem ik een ander. Verandering van spijs doet immers eten. Dat geldt ook voor eating pussy.

 :bud :lol :bud

Offline watcher64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #73 Gepost op: 11 september 2020, 18:52:13 »
Hej, weet iemand of Anita dit komend weekend werkt?  De laatste tijd staat ze de ene keer op de villa tinto app en de andere keer niet.

Als ik me niet vergis begint Anita normaal gezien tussen 12u en 12u30 en blijft ze tot het einde 's avonds. Ik kwam vanmiddag mijn collega tegen en die was op weg naar Anita maar hij had niet op voorhand afgesproken met haar.

Wat bleek rond 15u op VT 10? Geen Anita te bekennen, geen licht en geen enkel teken van aanwezigheid. Dat zegt natuurlijk niets over het komende weekend maar misschien is het een indicatie?
Begon ze vandaag later of is ze er al terug onderuit gemuisd?

ze staat vandaag in de kamer van Cristina VT47 , dus aan overkant van pleintje op de hoek

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #74 Gepost op: 11 september 2020, 18:57:24 »
ze staat vandaag in de kamer van Cristina VT47 , dus aan overkant van pleintje op de hoek
VT47 is de kamer die dag en nacht gehuurd wordt door Anna, haar vriendin, niet door Christina.
Maar daar staat ze vandaag inderdaad.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal