Auteur Topic: Kitty (Roe), ex-Maria/Sarah Haus Panthera/Acapulco Gold  (gelezen 81159 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Kitty (Roe), ex-Maria/Sarah Haus Panthera/Acapulco Gold
« Gepost op: 15 juni 2013, 11:53:51 »
MARIA is een Roemeense dame van 25 lentebriezen jong, 1m72, middellange prachtig krullende zwarte haren (plicht om de haren openvallend te laten, door het pijpende bos ziet men de minimedewerker niet meer somtijds). Bleke huidskleur, normaal lichtjes Rubensiaans figuur, C/D-cups naturel, romig sagen wir mal. Sinds 2 dagen in Panthera dixit haarzelve, 3 jaar in Duitsland, voorheen ook in la Suisse werkzaam. Zeer mooi gezicht en lach, mooie oren. Maria spreekt prima Duits/Engels/Spaans/redelijk Frans, geen op haar kop gevallen dame. Erg leuke tante, snugger en goedlachs, geen saaie bedoening, glimlach zowat standaard geboetseerd tijdens de kolderieke presales, een muziekliefhebster, jazz enzo, dolletjes.

Bovenmatig rustige en gezellige kennismaking op het rauchterras want ze paft er lustig op los tussendoor, articulate en fijnerbesnaard qua conversatie, somtijds bruut verstoord voor wat verkennend tongzoenen, oh ja, dass war Frenchkissing toen ze de alibi-ballon van Deutschkenntniss verbessern doorprikte qua verblijfsreden van ss in Ratingen, zulk een type dus, erg gezellig. Ze vindt pandaberen leuk, somtijds smijt ze er een gevechtssportje voor, dus allemaal bamboo vreten jochies... Egal

Qua service:

TZ: goed tot zeer goed, PZC: abwechslungsreich, regionenverkenning inclusief, zungeeinsatz nice, augenkontakt dabei, en zoals eerder vermeld, de haarknot loswringen voor liefhebbers van krullebollen... NMC: prima, flutschiloos as it's supposed to be, variatierijk, closeness all around, ritmewissels à gogo, belastbaar, doggy een uitdaging, alle kanten van de kamer gezien, naja... geen half werk voor genieters van het genre...

Fazit: een bovenmatig gezellige dame die een verrijking voor Panthera is, en hopelijk blijft. Geen dame waarvan iedereen verzot zal zijn, enkele pondjes téveel voor sommigen waarschijnlijk, mir scheissegal. Prima figuur, enkel jammer dat ze lichtjes kietelachtig achter de oren is. Schnellspritzeralert voor degenen die haar niet bevallen lijkt me, geen profifickersmateriaal, maar bij gute verstandhouding een overmatig leuke en goed performende kamergenote, presales bovenmatig leuk en interessant, aftersales okidoki, sessie(s) beiden tot algehele tevredenheid, op haar vraag wanneer ss nog ns terugkwam naar Ratingen met uitgestreken rotsmoel aangegeven: ende oktober... naja, ok  :happy . Mix tussen GFE en PSE-service, naja, u kent onderhand m'n voorkeur, deswegen: HHG: behoorlijk hoog!

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Maria, Roemeense, 25
« Reactie #1 Gepost op: 17 juni 2013, 19:22:14 »
MARIA is een Roemeense dame van 25 lentebriezen jong, 1m72, middellange prachtig krullende zwarte haren (plicht om de haren openvallend te laten, door het pijpende bos ziet men de minimedewerker niet meer somtijds).
Er zijn  foto's op de blog

 [attachimg=1]

[attachimg=2]

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2013, 22:57:16 »
Nieuwe foto's van het meisje met de mooiste glimlach van HP:















Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2013, 23:01:24 »
Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik deze nieuwe foto's niet erg flatterend voor deze mooie en goedlachse dame... dat had mijns inziens veeeeeel beter gekund!

Let er maar eens op als je in de club bent en haar tegenkomt, dan vallen die foto's helamaal in het niet!

De mooiste foto is nog deze:


Hier zie je als je goed kijkt al de stralende glimlach en een heerlijke body...
Mmmmmhhhhh...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline felrops

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #4 Gepost op: 30 november 2013, 15:44:10 »
Fijne dame deze Maria. Eentje waar je ook nog eens een lekker gesprek kan mee voeren; dame met inhoud. Er hangt dan wel een pondje meer aan, maar felrops sleept ook wat ponden meer mee. Niet getreurd dus, ook al niet omdat Maria weet hoe ze haar klanten moet verwennen. Ze luistert naar je, en tracht jouw droom waar te maken. Technisch beheerst ze uiteraard haar vak, zoals wel meer van haar collega's. Maar met haar charme, communicatie en humor onderscheidt Maria zich van haar collega's. Een dame om nog en aantal malen mee te kameren.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #5 Gepost op: 8 december 2013, 15:29:09 »
Afgelopen vrijdag was ik op de Nikolausparty. Na Rosa en Michelle had ik nog een wat tijd voor een derde date. Ik had nog zo'n 3 kwartier de tijd voor vertrek. Dus er moest iets snel of niets gebeuren. Met Licky Luke het pantheralandschap alreeds geanalyseerd. LL heeft meer ervaring met Panthera en ik kon zijn waardevolle tips wel waarderen. Alleen, moet je dan nog kiezen uit al die tips. Wat een rotleven met al die keuzes.... . De tip ten aanzien van Maria: het is een lachebekje en altijd vrolijk. Dat bleek ook wel tijdens het bezoek gedurende de dag. Samen met Andreea probeerden ze de sfeer er in te houden. Meerdere malen kwam ze langs om een zoen te geven, even te knuffelen of een hapje te eten van haar yoghurt.
Ik zag dat er een andere kaper op de kust was, dus ik stapte op haar af. Gezien de tijd die ik nog maar had vroeg ik haar meteen een sleutel te halen. 'Uhhh, okee', zei ze verbaasd.
Maria was mijn 3e date. Het is niet echt de gang van zaken bij Panthera om zonder presales naar de kamer te gaan. De presales heb ik dan ook gehad op de kamer. Wat een feest....inderdaad een feestbeest! Veel gelachen. Qua optiek is Maria niet de slankste. Volgens mij heeft ze wel een maatje 38, maar daar staat tegen over een intens genot van een GFE.....TZ/PZC/Beffen en NMC. prijs €80,-- Het moge duidelijk zijn dat ik deze date met Maria niet binnen de tijd heb kunnen houden die mij nog restte in Panthera. Een uur volgemaakt. Eerder stoppen zat er gewoonweg niet in (of ik heb weer bloedarmoede gehad in mijn bovenkamer  )
Een voor mij perfecte line up vandaag (Rosa, Michelle), afgesloten met Maria. Herhalingsgevaar 200%.
Snel omgekleed en naar huis racen. Kom ik Roermond, zijn daar de tunnels gesloten  . Nog meer vertraging.....
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #6 Gepost op: 15 december 2013, 17:16:14 »
Citaat
Troisième chambre avec Maria, cette Roumaine pleine de charme malgré quelques kilos de trop, sympathique et polyglotte (elle parle 6 langues!). Très bonne session tout en douceur. C'est mon coup de coeur de la journée.
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1129.msg43203#msg43
« Laatst bewerkt op: 15 december 2013, 17:27:15 door Laurent74 »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #7 Gepost op: 15 december 2013, 17:54:11 »
Citaat
Troisième chambre avec Maria, cette Roumaine pleine de charme malgré quelques kilos de trop, sympathique et polyglotte (elle parle 6 langues!). Très bonne session tout en douceur. C'est mon coup de coeur de la journée.
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1129.msg43203#msg43

Maria est une amoureuse. Elle sourit toujours et il est toujours agréable avec maria. Récurrence des risques à 100%
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #8 Gepost op: 8 januari 2014, 18:40:44 »
Maria is terug uit vakantie. Ze was gisteren aan het werken en verlichtte HP opnieuw met haar stralende glimlach! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #9 Gepost op: 8 januari 2014, 19:14:27 »
Maria is terug uit vakantie. Ze was gisteren aan het werken en verlichtte HP opnieuw met haar stralende glimlach! ;D
KANNIEWACHTEN....... :kissass
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #10 Gepost op: 8 januari 2014, 19:19:14 »
Maria is terug uit vakantie. Ze was gisteren aan het werken en verlichtte HP opnieuw met haar stralende glimlach! ;D
KANNIEWACHTEN....... :kissass

Dacht ik wel! ;D Ze verwacht je 1 van dees in HP! ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #11 Gepost op: 8 januari 2014, 19:26:22 »
Maria is terug uit vakantie. Ze was gisteren aan het werken en verlichtte HP opnieuw met haar stralende glimlach! ;D
KANNIEWACHTEN....... :kissass

Ga jij maar weer eerst lekker douchen, dan ben ik er weer met haar vandoor...
Wat me met Michelle lukt, lukt me vast en zeker ook met Maria (en vele anderen!)
Hahahahaha!!!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #12 Gepost op: 8 januari 2014, 21:10:35 »
Maria is terug uit vakantie. Ze was gisteren aan het werken en verlichtte HP opnieuw met haar stralende glimlach! ;D
KANNIEWACHTEN....... :kissass
zaterdag a.s.?
Misschien ben ik er dan ook

Update: Ik zit zaterdag in Xanten dus niet naar HP
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2014, 19:35:04 door Hansdordt »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #13 Gepost op: 18 januari 2014, 00:51:01 »
KANNIEWACHTEN.....riep ik een paar dagen geleden.
Slechts 3 uurtjes (bruto) vandaag aanwezig in HP. Ik heb zo mijn favorieten en die mij kennen weten dat de lachebekjes Michelle en Maria mijn absolute (lachebekjes)toppers zijn. Liefst had ik in deze korte tijd een date met beiden. Maar Michelle was onvindbaar. Errig jammer.
Dus een date met Maria. 2 uurtjes met deze lachebek.
Ik ga in herhaling vallen. Een date met Maria is als een prille verliefdheid. En de inhoud houd ik dus onder 'ons'......SUPER
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #14 Gepost op: 18 januari 2014, 09:02:49 »
Jij kan echt niet wachten hè. Weer 2 uur met deze vrolijke dame doorgebracht las ik. Wij mannen zijn ook allemaal hetzelfde hè. We lopen onze pik achterna  :banghead: :lol_hitting: En die vrouwen weten dat ook.... KANNIEWACHTEN tot het vrijdag is, maar ik ga het wel doen...nog 6 nachtjes slapen.