Auteur Topic: HET EI VAN TK OF HANNABEL  (gelezen 65978 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Gepost op: 29 januari 2013, 20:12:46 »
Ach, de bluts en de buil zeker? :111:
Ik heb namelijk ook je eerdere postings doorlezen, waar je met haar een ganse nacht doorbracht  :bedtime2: en waar je na een uur niet mocht betalen  :sign0098:

Ik weet dus niet of het aan mij ligt, maar wat is er dan gebeurd dat je 180 degrees bent gedraaid?  ;)

Er is niks mis mee dat ze een vergoeding vraagt voor de gespendeerde tijd, en zoals ik al jaren beweer, enkel de zon gaat gratis op, en ook daar heeft de Nederlandse overheid al wat op verzonnen :035:

sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2013, 11:35:22 »
Ach, de bluts en de buil zeker? :111:
Ik heb namelijk ook je eerdere postings doorlezen, waar je met haar een ganse nacht doorbracht  :bedtime2: en waar je na een uur niet mocht betalen  :sign0098:

Ik weet dus niet of het aan mij ligt, maar wat is er dan gebeurd dat je 180 degrees bent gedraaid?  ;)

Er is niks mis mee dat ze een vergoeding vraagt voor de gespendeerde tijd, en zoals ik al jaren beweer, enkel de zon gaat gratis op, en ook daar heeft de Nederlandse overheid al wat op verzonnen :035:

sm  :king:

Nee met Anna Bella heb ik nooit de ganse nacht doorgebracht en altijd alles netjes betaald.

En laat ik er verder maar het zwijgen toe doen. Laten we het erop houden dat we elkaar wederzijds erg begonnen te irriteren. En dat dat ontstsond nadat ze met mijn beste maat begon aan te pappen om mij te irriteren, want ik ging ook met andere vrouwen zoiets was het denk ik.

Mijn waarschuwing van tijdrekken en heel ingehouden service met als doel tijdrekken is uit de praktijk van haar en denk ik nog altijd actueel.
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2013, 11:48:30 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2013, 14:31:58 »
Nee met Anna Bella heb ik nooit de ganse nacht doorgebracht en altijd alles netjes betaald.
Dan citeer ik toch maar eens je eerste bericht over haar, ik denk dat ik zeer slecht ben in lezen...  :017:
Ik ben op een  zondag avond de hele avond en nacht met haar opgetrokken en het was niks voor haar dit werk vond ze.
Het was misschien nog net niet licht buiten toen je afscheid nam  :111:
Ik wilde afscheid nemen en haar betalen maar ze wilde niet weggaan en kwam me helpen aankleden in de lockerruimte, de hausmeester was er ook aan het opruimen,is een vriend geworden, hij zei what happened? Ik keek naar Hannabel en haar ogen lachten naar me....nothing zei ik, nothing happened.
Hier heb ik klaarblijkelijk niet goed genoeg gelezen, ik dacht dat als er niets gebeurd was je ook niet hoefde te betalen  :-[ ;)




sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #3 Gepost op: 31 januari 2013, 17:36:10 »
Slapen met haar dacht dat je dat bedoelde SM verder ga ik het atoom niet splitsen over deze ranke zwarte bonenstaak er zitten momenteel voor mij veel leukere vrouwen. :friends:

Zo gaat dat in de snelle wereld van de p6, here today gone tomorrow en niet alles is goud dat blinkt.
Al kom je daar soms pas na enkele ontmoetingen achter. :-[ :040: :021:
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #4 Gepost op: 31 januari 2013, 17:43:13 »
Je komt tot net dezelfde conclusie als mij.
"t zijn allemaal hoeren"  :111:


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #5 Gepost op: 31 januari 2013, 18:05:36 »

"t zijn allemaal hoeren"  :111:


sm  :king:


Zo is het maar net en na Jeff Hoeyberghs, heeft ook sexmachine dit wijs citaat van mij overgenomen.
Had ik er in de tijd maar copyright opgezet!  :021: :banghead:
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #6 Gepost op: 31 januari 2013, 20:51:20 »

"t zijn allemaal hoeren"  :111:


sm  :king:


Zo is het maar net en na Jeff Hoeyberghs, heeft ook sexmachine dit wijs citaat van mij overgenomen.
Had ik er in de tijd maar copyright opgezet!  :021: :banghead:


Je SKW collega Elwood schijnt anders toch heilig in zijn informatiebronnen te geloven  :017: .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #7 Gepost op: 16 februari 2013, 07:05:25 »
 
Fijnschieter ik heb ook geweld van de lieve Anna Bela meegemmaakt,mze bedreigde me ooit met een glas dat ze stuk wilde slaan.Sharon hield haar tegen.Ik heb je gewaarschuwt knoop niks aan met haar.Die meid is een wolf in schaapskleren, gewelddadig,agressief, een afrikaanse van de straat, ook naar andere meiden toe dominant en agressief.Heren u bent gewaatschuwd! Ze kan snel flippen als je wat closer met haar bent. En getuige het glas incident en FS verhaal is ze fysiek best gevaarlijk. Als iemand me met een glas aanvalt behandel ik dat als een serieuze aanval en ben ik niet mr nice guy en daar zit je niet opnte wachten in een puff? Reden van haar flippen, ze was jalours en zat me al weken te provoceren.Mischien beter dit eerlijk in haar thread zetten.

Ik hoorde dat ze weg was ben benieuwd of dit zo is?
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #8 Gepost op: 16 februari 2013, 17:44:19 »
Eindelijk een griet met pit op de kamer.
TE MIJDEN? Een uitdaging noem ik dat  :littleangelx


Naar de flikken gaan, omdat een hoertje je bijt?  C:-)


Ik wens je alvast veel succes, ik heb er eens eentje gekend die er ene half had doodgeslagen met een zweep, nadat ze van hem 500 euro had gestolen...
Weet je wat de flikken die man vertelden? Meneer, als je je zo laat toetakelen kost dat uiteraard geld, en hij heeft als compensatie een nachtje gratis op hotel gemogen....


Bedreigingen ernstig nemen?
Beste heren.... ze is agressief op de kamer, en dat is niet de eerste keer, heeft jullie meermaals fysiek aangevallen, op jullie bek geslagen, met een kapot glas gedreigd, ......
Mijn vraag is waarom jullie nog met zulke griet de kamer optrekken? Wat is er zo speciaal aan eender welk wijf waar jullie mot van krijgen om er nog mee de kamer op te trekken?


Heeft ze een gouden kut of zo?  :whipbeer
Van dat jaloers-verhaaltje geloof ik geen ene zak, een hoer is enkel kwaad dat je met anderen gaat kameren, omdat ze dan geld misloop, jaloers, maak dat de ganzen wijs.


Gaan we ook eerlijk in haar topic zetten dat ze zonder condoom neukt en dat dat de reden is dat ze toch nog een kans krijgt, indien het zo zou zijn?
Want de eerlijkheid gebiedt ons van twee kanten te kijken en niet te oordelen......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #9 Gepost op: 17 februari 2013, 16:24:40 »
Ik ben allang klaar met haar na een handvol  kamerbezoeken was dat al en dat weet ze.

Als jij haar agressieve gedrag spannend vind Sm moet je mischien maar eens terug naar H7, dit is belsist geen zwarte kiloknaller en een hele mooie meid :mistress :ff
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #10 Gepost op: 17 februari 2013, 16:37:40 »
Ik ben allang klaar met haar na een handvol  kamerbezoeken was dat al en dat weet ze.

Als jij haar agressieve gedrag spannend vind Sm moet je mischien maar eens terug naar H7, dit is belsist geen zwarte kiloknaller en een hele mooie meid :mistress :ff
Helaas is ze weg.
En ik zou dit nooit voorkrijgen, want het enige dat ik tegen een meid zeg is schlussel, voor de rest communiceer ik niet met wezens die zonder lul of balzak geboren zijn....  :pompe


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #11 Gepost op: 13 juni 2013, 00:12:28 »
dit vrouwtje is helemaal gek gemaakt door de medicijn man

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #12 Gepost op: 13 juni 2013, 16:24:50 »
dit vrouwtje is helemaal gek gemaakt door de medicijn man

hahahaha dat klopt of is ze gek als ze de pilletjes van de medicijnman niet neemt ?
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #13 Gepost op: 13 juni 2013, 17:14:21 »
dit vrouwtje is helemaal gek gemaakt door de medicijn man

hahahaha dat klopt of is ze gek als ze de pilletjes van de medicijnman niet neemt ?


Zeker pilletjes tegen haar latex allergie  :xrated :D


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #14 Gepost op: 13 juni 2013, 17:23:40 »
dit vrouwtje is helemaal gek gemaakt door de medicijn man

hahahaha dat klopt of is ze gek als ze de pilletjes van de medicijnman niet neemt ?


Zeker pilletjes tegen haar latex allergie  :xrated :D


Groet, Foots  O0

H7 is een ao tent geworden, je kunt beter vragen wie doet het niet zonder ben je veeeeeeel sneller klaar.

Goed dat ik er niet meer binnen mag, ik ben niet gediend van deze praktijken. :17:
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit