Auteur Topic: HET EI VAN TK OF HANNABEL  (gelezen 65839 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #15 Gepost op: 13 juni 2013, 17:34:17 »
Dit schreef ik aan mijn forum collega op een ander forum, onze Fijnschieter, die door deze vrouw gebeten en geslagen is, die door haar genegeerd wordt de ene dag en aangehaald de volgende.
Inmiddels heeft zich nog 1 persoon gemeld die door haar met een glas bedreigd is, ik heb dat ook beleefd, het is een wijf rijp voor het gesticht en omdat h7 een club is waar niet alleen amateurs werken in de dvp afdeling maar de grootste amateurs op kantoor zitten en zich manager noemen hahaha mag ze blijven.

Awel dit schreef ik mijn gewaardeerde vrind, ze had van een stammie een nieuwe apple laptop gehad en Fijnschieter was ineens niks meer en werd kompleet genegeerd en zelfs geschoffeerd:

het is een HOERTJE dat daar zit voor geld en kadootjes.
Ze is extreem manipulatief (en gewelddadig)
Dat jij gisteren geen aandacht kreeg is heel simpel !
Je hebt het zelf al door, maar het lijkt wel of je jezelf wijs maakt dat het heel komplex is, dat is niet zo.
Het is heel simpel te doorgronden, iedereen ziet het Buebeer, Rmj, moi, maar jij weigert het te zien en blijft jezelf voor de gek houden en pijnigen en dat laatste kan nooit de reden zijn van een puff bezoek.
Er was een andere beer die nog stommer is dan jou ( in dit geval, niet kwaad worden) en die haar overlaad met dure cadeau's voor het gevoel dat hij wat speciaals voor haar is (en dat is hij ook niet) En deze slet weet dat ze hem dat gevoel nu moet geven om de band met deze sukkelige mecenas goed te houden,en dus schenkt ze jou helemaal geen aandacht. Jij was de stoorzender in dit geval hahahaha.

Ze geeft aan jou nu meteen aan wat jij voor haar bent: een wandelend geldbiljet, dat ze een andere keer weer komt cashen. Dan is ze weer lief en ben jij zo speciaal voor haar en mag je weer uren aan kamer gangen gaan bekostigen.

Ze vraagt jou ook om dure cadeau's, ze zuigt je leeg met lange kamergangen, in H7 had ik haar en andere vrouwen hele avonden om me heen op korte kamergangen, voor een paar tientjes, je moet niet veel geld aan zo een slet hangen.

Laat haar vallen dat is veel veiliger, het is een gevaarlijk wijf zonder hart, zonder moraal, keihard gemaakt in dit wereldje en alleen uit op geld. Geloof je dat niet verander dan je forumnaam in Joris Goedbloed en dan wens ik je veel sterkte toe en als je verliefd op haar wordt zal ze je uitkleden tot op het bot.

We maken allemaal die fouten maar je moet ervan leren en ze niet blijven maken.
Laten vallen dit SECREET.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #16 Gepost op: 13 juni 2013, 17:56:13 »
Hoewel dit grenst aan wat hier wel of niet kan, vind ik de IM generiek en informatief.
Privacy geldt hier ook voor mensen die op andere fora schrijven, zelf voor de pastoor die hier natuurlijk nooit komt, ahem.


Trouwens de genoemde meneer is niet van 1 forum, maar schrijft overal waar hij wil, dus ook hier.


Voor een goede forumnaam is Joris Goedbloed wel aardig bedacht, maar je kunt het nog veel concreter maken met Joop Slim 2 of de vele anderen die ten onder zijn gegaan.


Groet, Foots  O0




Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #17 Gepost op: 13 juni 2013, 18:03:15 »
Even een korte aanvulling...
Wij zijn stuk voor stuk wandelende geldtakken voor de meiden.
En de ene is wat gekker dand e andere.
Maar dat er van velen een hoek af is, dat is juist.
Mar dat vind ik OOK van siommige hoerenlopers, en die hoek is er soms serieus af.


Ach, een laptopje, daar gaat het niet op aan komen, dat is gangbaar.
Geef hen enkel wat hen toekomt, dus geld voor je sessie, en je komt al heel ver.


Geef hen meer, onder welke vorm dan ook (sperma in de kut inbegrepen) en je kan voor serieuze problemen komen te staan).


Die meiden ruiken geld, en indien wij daar intrappen, moeten we enkel onszelf de schuld geven, of dachten jullie dat ze er zaten omdat wij zulke knapperds zijn, en met iedere griet gratis kunnen neuken.


Nogmaals, de eerste die ik hoor zeggen dat je niets hoeft te betalen, die moet nog geboren worden. Ja ja, er zullen er zijn die dat beweren, en die er nachten gratis mee doorbrengen, maar de rekening word je nadien toch voorgeschoteld.


Een gewaarschuwd man is er twee waard, geef hun geld voor de seksuele dienst en daarmee gedaan.


Anders ben je de sigaar, Joop4, Jabber6 of Stiffie38.


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #18 Gepost op: 13 juni 2013, 18:04:36 »
En nogmaals, goede raad komt meestal van "gekken" die het zelf allemaal hebben meegemaakt, TK  ;D :017:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #19 Gepost op: 13 juni 2013, 18:11:11 »
En nogmaals, goede raad komt meestal van "gekken" die het zelf allemaal hebben meegemaakt, TK  ;D :017:


Uiteraard " berouw komt na de zonde" en "achteraf heb je altijd gelijk".


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #20 Gepost op: 13 juni 2013, 18:16:55 »
En nogmaals, goede raad komt meestal van "gekken" die het zelf allemaal hebben meegemaakt, TK  ;D :017:


Uiteraard " berouw komt na de zonde" en "achteraf heb je altijd gelijk".

Ik doelde enkel op "mezelf" foots, en wat fotografisch materiaal, een laptopje, en wat euri.
Gelukkig is de financiële schade beperkt gebleven, de hersenschade is aangeboren  :111: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #21 Gepost op: 13 juni 2013, 18:55:27 »

Nogmaals, de eerste die ik hoor zeggen dat je niets hoeft te betalen, die moet nog geboren worden. Ja ja, er zullen er zijn die dat beweren, en die er nachten gratis mee doorbrengen, maar de rekening word je nadien toch voorgeschoteld.

Ik durf dat wel te zeggen, of je dat geloofd moet jezelf weten, ik ken ook ioemand heel goed die geld kreeg van een meisje als hij maar langskwam.

Een gewaarschuwd man is er twee waard, geef hun geld voor de seksuele dienst en daarmee gedaan.


Anders ben je de sigaar, Joop4, Jabber6 of Stiffie38.


sm

Niet vergeten veel vrouwen zijn eenzaam en niet helemaal stabiel dan kan alles. Dat jij dat niet meemaakt kan best maar niet te snel zeggen dat iets niet kan,bijna alles kan en facts are stranger then fiction..

Ben je een naieve sukkelaar of bangelijk aangelegd of wil je het niet dan er beter er niet aan beginnen en netjes betalen en het daarbij laten.
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2013, 19:19:33 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #22 Gepost op: 14 juni 2013, 11:11:59 »

Niet vergeten veel vrouwen zijn eenzaam en niet helemaal stabiel dan kan alles. Dat jij dat niet meemaakt kan best maar niet te snel zeggen dat iets niet kan,bijna alles kan en facts are stranger then fiction..

Ben je een naieve sukkelaar of bangelijk aangelegd of wil je het niet dan er beter er niet aan beginnen en netjes betalen en het daarbij laten.
Ach, en dat zeggen nu net die slachtoffers, ze zijn zo eenzaam als een kuddedier.
Allen hebben ze en/of een pimp, en/of een loverbiy, en/of jonge vriendjes van hun thuisland en/of een boel vriendinnen.


Eenzaam  "mijn kont".
Het zijn mannen die dat al geloven die kans hebben slachtoffer te worden....


Vier a vijf jaar geleden dacht ik ook ....
- ocharme
- wat een hard beroep
- sukkeltjes
- maar meiske toch, hoe erg dat je dat moet doen om te leven


Nu denk ik...
- slimme griet (en als ze haar geld af geeft aan een poot, eigen schuld dikke bult)
- de benen openen a 60 tot 100 euro per uur, makkelijk zat na de eerste keer
- rijke meisjes
- maar meiske toch, denk je nu echt dat ik geloof dat de buffalo nieuwe poten nodig heeft, dat je ex je verkracht heeft en heeft achtergelaten met twee arme schaapjes, dat je niks hebt
- ze verdienen ALLEN een veelvoud van wat een arbeider hier verdient, en die SUKKELAAR moet iedere dag van de week, telkens weer hard zwoegen aan ... 10 euro per uur net, dan is hij nog dik betaald ook.


Dus iemand hier naieve sukkelaar noemen, ai ai ai, heeft ze jou niet bijna aan een mes of een glas gespiest? Je moet anderen niet verwijten waar je zelf bent ingetrapt, en nogmaals, bijna iedereen heeft in de beginperiode van zijn hoerenloperscarriere wel eens voor dat hij te goed is, of noem het te zot om zo maar alles te geloven.


sm - en ik ben de broer die al zeventien keer in een verkeersongeluk beide benen heeft verloren, maar gelukkig duwen ze me met de rolstoel tot Lourdes en groeien die er wonderbaarlijk iedere keer terug aan....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #23 Gepost op: 18 juni 2013, 00:05:07 »
Ik wil geen gelijk, ik hoop dat je je amuseert en dat geldt voor iedereen.


[attach=1]


Wel hoop ik niet dat Hannabella je vingers eraf bijt, want anders kunnen we het hier niet meer lezen  :lol_hitting: [size=78%].[/size]


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #24 Gepost op: 18 juni 2013, 00:10:31 »
Als stephen hawking het kan, dan zal het mij vast ook wel lukken.

Hoewel ik hoop dat mijn uitdagingen nooit in die mate uit de hand lopen...  :o



Wel hoop ik niet dat Hannabella je vingers eraf bijt, want anders kunnen we het hier niet meer lezen  :lol_hitting: [size=78%].[/size]


Groet, Foots
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #25 Gepost op: 18 juni 2013, 00:21:23 »
Hahahaha die Fijnschieter,


Ik had hier trouwens nog een recensie liggen van Stephen over Hannabella:


[attach=1]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #26 Gepost op: 18 juni 2013, 00:33:12 »
En hier illustreerde hij Annabella's waanzin:

[attachimg=1]

chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #27 Gepost op: 18 juni 2013, 09:35:51 »

Niet vergeten veel vrouwen zijn eenzaam en niet helemaal stabiel dan kan alles. Dat jij dat niet meemaakt kan best maar niet te snel zeggen dat iets niet kan,bijna alles kan en facts are stranger then fiction..

Ben je een naieve sukkelaar of bangelijk aangelegd of wil je het niet dan er beter er niet aan beginnen en netjes betalen en het daarbij laten.
Ach, en dat zeggen nu net die slachtoffers, ze zijn zo eenzaam als een kuddedier.
Allen hebben ze en/of een pimp, en/of een loverbiy, en/of jonge vriendjes van hun thuisland en/of een boel vriendinnen.


Eenzaam  "mijn kont".
Het zijn mannen die dat al geloven die kans hebben slachtoffer te worden....


Vier a vijf jaar geleden dacht ik ook ....
- ocharme
- wat een hard beroep
- sukkeltjes
- maar meiske toch, hoe erg dat je dat moet doen om te leven


Nu denk ik...
- slimme griet (en als ze haar geld af geeft aan een poot, eigen schuld dikke bult)
- de benen openen a 60 tot 100 euro per uur, makkelijk zat na de eerste keer
- rijke meisjes
- maar meiske toch, denk je nu echt dat ik geloof dat de buffalo nieuwe poten nodig heeft, dat je ex je verkracht heeft en heeft achtergelaten met twee arme schaapjes, dat je niks hebt
- ze verdienen ALLEN een veelvoud van wat een arbeider hier verdient, en die SUKKELAAR moet iedere dag van de week, telkens weer hard zwoegen aan ... 10 euro per uur net, dan is hij nog dik betaald ook.


Dus iemand hier naieve sukkelaar noemen, ai ai ai, heeft ze jou niet bijna aan een mes of een glas gespiest? Je moet anderen niet verwijten waar je zelf bent ingetrapt, en nogmaals, bijna iedereen heeft in de beginperiode van zijn hoerenloperscarriere wel eens voor dat hij te goed is, of noem het te zot om zo maar alles te geloven.


sm - en ik ben de broer die al zeventien keer in een verkeersongeluk beide benen heeft verloren, maar gelukkig duwen ze me met de rolstoel tot Lourdes en groeien die er wonderbaarlijk iedere keer terug aan....

Ik trap nergens in maar doe iets bewuist voor het risiko en de kick.

Je oneliners kloppen allemaal wel maar van de andere kant de uitzonderingen bevestigen de regel. En zijn ze dus ook niets zeggend. Maar iedereen is anders en ik vind het leuk om door grenzen te gaan.

En als je geest open is maak je van alles mee, als je denkt in de cliches blijf je daarin hangen en bevestig je eigen cliches die meteen de grenzen van jouw denkwereld opspannen.

Veel vrouwen zijn eenzaam en voelen zich leeg in dit vak als je dat nog niet weet op te pikken in een club dan heb je nog nooit persoonlijk contact gehad met een prostituee. Die in de erste plaats ook een persoon een mens is met al hara emoties, onzekerheden, zekerheden etc....ik heb al vaka gemerkt dat je deze vrouwen ook vor je kunt winnen en dan krijg je een andere relatie met ze als een "klant"..dat kan van alles zijn.

Ik heb nog steeds al meer dan 1,5 jaar contact  met een zwarte lolita die me altijd blijft bellen ook vanuit Nigeria of Italie, die ik ken vanuit het vak,  vanaf dag 2 bleef ik bij haar slapen omdat er heel snel wat groeide en nu: af en toe spreek ik met haar af en ga ik met haar een paar dagen wat leuks doen, zonder de sponsor uit te hangen...prima toch.
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2013, 09:44:58 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #28 Gepost op: 18 juni 2013, 09:36:55 »
En hier illustreerde hij Annabella's waanzin:

[attachimg=1]

FS kijk jij ook zo nadat jij je verdiept hebt in Annabella's zwarte gat?



Ik snap je nu beter, Annabella is idd poison voor thrill seekers....bad to the bone...en goed dat je die ervaringen opschrijft en sorry dat ik wat te belerend was maar jij red je wel. Voor anderen met name weich eier is ze wel erg gevaarlijk.
Kort houden en bot doen als het nodig is dat is haar taal.
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2013, 09:52:48 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #29 Gepost op: 18 juni 2013, 13:07:33 »
Ik heb toch nog maar eens dit topic doorlezen, en ik geloof mijn ogen niet.


Buiten het feit dat iedereen nu wel genoeg is gewaarschuwd wat voor "ellendige bitch" ze is, of voor "die eerlijke vrouw".
Toen ze H7 verliet verleden jaar was dat de stomste beslissing die H7 had gemaakt....


Waarmee ik bedoel, de heksenjacht van TK mag best stoppen, indien hij graag verder gaat, gewoon doen, en ik splits dit topic wel op in "PSYCHIATER-LOVER TK: HEB IK HULP NODIG OF HANNABEL?"  ;D :111:


Mensen waarschuwen mag, schrijfsels mogen rechtevenredig tegen eigen schrijfsels ingaan van even geleden, geen probleem mee, heksenjachten is van de ME, en verbranden doen we Hannabel niet, er zijn er genoeg die haar hebben "geblust" maar het vuur IN haar niet konden doven LMAOF  :lol_hitting: ;D


She's Always a Woman ~ Billy Joel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal