Auteur Topic: PAULA  (gelezen 75128 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #15 Gepost op: 14 augustus 2013, 10:58:39 »

Ikzelf heb mijn allerlaatste sessie met Paula achter de rug. Ik ga niet meer met haar kameren. Het gevaar met een meisje als Paula is, zeker als je een goede klik met haar hebt, dat de ervaringen en de contacten snel te intiem en te intens kunnen worden. Het gevaar 'verliefd worden op een DVP', loert bij haar in mijn geval voortdurend om de hoek. En aangezien ik me aan zoiets nooit zal wagen, sluit ik dit hoofdstuk af en ga ik de mooie herinneringen aan Paula koesteren. Tijd om weer met andere vrouwen te neuken :pompe ;D !!

-----
1 tip die ik kan meegeven: behandel haar lief en met respect en je zal er veel voor terugkrijgen!! 8)


Met een degelijke zelfkennis en wilskracht (ik vermijd het woord ruggegraat) kun je jezelf een ervaren (en dat terwijl hij nog erg jong is) en door de wol geverfde rakker noemen. Kanariepiet heeft namelijk 100% gelijk en erkennen is 1 ding, maar afkappen is toch wel heel erg knap, dat kan niet iedereen.


Nog sterker vind ik de tip over Paula, waarin hij overigens wederom gelijk heeft, een waarheid die voor alle dames geld Maar dat moet je op dat moment maar eens proberen te relativeren en uit je vingers laten glippen op je toetsenbord ten overstaan van de hele wereld.


Sterkte Kanariepiet en voor vrijdag smakelijk eten en veel plezier.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #16 Gepost op: 19 augustus 2013, 11:40:58 »






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #17 Gepost op: 30 augustus 2013, 13:02:51 »

Na dat half uurtje pre-salen heb ik Paula een sleutel laten halen en … ik zou de komende 4 uur de kamer niet meer verlaten :-\. Pas rond middernacht, na een leuke afsluitende, gezamenlijke douchesessie, zijn we uiteen gegaan.


Ik heb deze dame ook al een tijdje op het oog. Gebaseerd op jouw feedback en van enkele anderen lijkt het mij volledig mijn type van DVP te zijn. Misschien moet ik bij mijn volgende bezoekje aan Panthera toch maar eens de sprong wagen.

Is het eigenlijk mogelijk om met Paula over de prijs van zulke marathonsessies te onderhandelen, of worden er dan gewoon 8 halve uren aangerekend?

Ik denk wel dat je met haar kan onderhandelen over de prijs. Ik ga niet zeggen wat ik Paula voor die 4u betaald heb. Ik denk dat dat sowieso niet representatief zal zijn voor haar gemiddelde tarief.
Maar ik zou zeggen: ga er gewoon voor, spreek een goede prijs af en have fun!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #18 Gepost op: 30 augustus 2013, 16:35:54 »
Maar ik zou zeggen: ga er gewoon voor, spreek een goede prijs af en have fun!!

Goedzo!
Stuur ze maar allemaal naar Paula!
Dan heeft die het straks nog te druk om jou te ontvangen...
Zo kom je er ook vanaf...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #19 Gepost op: 31 augustus 2013, 00:49:23 »
 ;) Paula is uit mijn hoofd. Ik heb dinsdag een éénmalige terugval gehad, maar die terugval was van héél korte duur. Vandaag heb ik 2 Roemeentjes geneukt in ACA, en al vielen de kamergangen tegen, ik kan niet zeggen dat ik vandaag ook maar 1 seconde aan Paula heb gedacht. Mijn gevoelens voor Paula afkappen, bleek moeilijker dan ik zelf had verwacht, maar het is toch gelukt. Lang leve de remedie van het vele neuken met mooie vrouwen! ;D

En on topic: als het je type is en als je er een goede klik mee hebt, kan ik niet anders dan Paula aanraden voor een kamergang. Het is gewoon een mooie, lieve meid die je zalig kan verwennen. Ideaal voor een middellange of lange kamergang (maar niet meer voor mij dus ;) 8)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #20 Gepost op: 31 augustus 2013, 13:15:08 »
Laat ik eens een vervelende, doch goedbedoelde opmerking maken, dacht ik...

Gebaseerd op eigen ervaringen en de vele verhalen over verliefdheden op een DVP op dit en andere fora dien je mijns inziens de volgende, ultieme (nee, niet intieme!) test te doorstaan om er echt vanaf te zijn:

Je gaat naar HP (over een tijdje, niet meteen! Kom terug, zitten in die stoel en verder lezen!) en groet haar vriendelijk, praat wat met haar en zo, en als ze je weer heeeeel lief aankijkt en vraagt om naar de kamer te gaan zeg je: "Nein". Niet "Nein, vielleicht später", maar gewoon "Nein". Hoe je dat aan haar gaat uitleggen mag je bedenken voordat je weer naar HP gaat (dat wordt dus echt pas over een hele tijd!).

Als je dan niet voor haar charmes bezwijkt ben je een held en heb je de ultieme test doorstaan. Mocht je toch dreigen te bezwijken, zorg dan dat je een sterke wingman bij je hebt die je van een misstap kan weerhouden (bijv. door zelf met haar op kamer te gaan)...

Ik ben nu al (oprecht) nieuwsgierig ...

N.B> Deze goedbedoelde raad geldt voor iedereen in een soortgelijke situatie (en dat zijn er meer dan je denkt!) ... Succes allemaal!




;) Paula is uit mijn hoofd. Ik heb dinsdag een éénmalige terugval gehad, maar die terugval was van héél korte duur. Vandaag heb ik 2 Roemeentjes geneukt in ACA, en al vielen de kamergangen tegen, ik kan niet zeggen dat ik vandaag ook maar 1 seconde aan Paula heb gedacht. Mijn gevoelens voor Paula afkappen, bleek moeilijker dan ik zelf had verwacht, maar het is toch gelukt. Lang leve de remedie van het vele neuken met mooie vrouwen! ;D

En on topic: als het je type is en als je er een goede klik mee hebt, kan ik niet anders dan Paula aanraden voor een kamergang. Het is gewoon een mooie, lieve meid die je zalig kan verwennen. Ideaal voor een middellange of lange kamergang (maar niet meer voor mij dus ;) 8)).
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #21 Gepost op: 31 augustus 2013, 13:44:51 »
Alle remedies en oplossingen etc ten spijt, alleen de tijd zal het leren.
Dat is wat ik tegen alle heren zeg, zowel in pre als post verwerking van te veel emoties.


Want als je een meneer uitlegt dat het niets is of kan worden, dan ben je de kwaaie en als je achteraf zegt "zie je wel" dan heb je het ook gedaan.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #22 Gepost op: 31 augustus 2013, 14:34:37 »
Ik wil helemaal niet tegen scheentjes stampen, maar het feit dat je nog over haar schrijft en jezelf zegt dat je NIET meer aan haar denkt, is voor mij het ultieme bewijs dat je nog niet "genezen" bent.


De ultieme test? Ja, de ultieme test is het haar gewoon zeggen, en NOOIT meer met haar op kamer gaan.
Je verliest een "liefje", winnen doe je nooit, want voor mejuffer is het altijd slecht nieuws, ze is namelijk haar vaste klant kwijt.
Het beste zou zijn haar met de feiten te confronteren, dat ze woedend mag worden en dat jullie ruzie mogen hebben.
Een andere mogelijkheid is er niet, tenzij je haar nummer blockt, zolang ze werkt niet meer naar HP gaat en alle bruggen opblaast.


Dan pas ben je verlost.


Echt, het is heus niet zo simpel. Maar veel sterkte toch, en je bent gelukkig eageltje niet  :035: :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #23 Gepost op: 31 augustus 2013, 14:50:26 »
Ik zag net dat dit draadje alleen door ons vieren (KanariePiet  :banghead:, foots, sexmachine en ik  :dance2) onderhouden wordt... We moeten echt eens iets afspreken, als Paula clubje...

Ik vraag me af of Paula weet hoeveel aandacht ze hier krijgt...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #24 Gepost op: 31 augustus 2013, 14:57:45 »
Ik zag net dat dit draadje alleen door ons vieren (foots, sexmachine, KanariePiet en ik) onderhouden wordt... We moeten echt eens iets afspreken, als Paula clubje...  :banghead: :dance2

Ik vraag me af of Paula weet hoeveel aandacht ze hier krijgt...
Euh, ik behoor NIET tot het Paula-clubje, ik behoor neit toe tot een meid.
Been there, done that.
En ik dacht ook dat ik de knapste, beste, mooiste, haar liefje, .... of wat dan ook was.
En luisteren doe je dan NIET. In de spiegel kijken ook niet.


Zelfs de woorden van een leuke dame "sm, als je haar tegenkomt op straat bekijkt ze je nog geeneens, ze gaat dan gewoon leeftijdsgenootjes neuken" drongen pas door toen ik het zelf wou beseffen.
Gelukkig heeft het enkel emotionele schade toegebracht en een klein beetje geldelijke.


Verliefd zijn op een dame, wat baat het, het is een hoertje, die moet aanzien dat jij heel haar thuisland platneukt of platgeneukt hebt en zij gaat jou willen?
Tuurlijk is ze verliefd op je centen, tuurlijk wil ze met jou onbetaald.....  :shakekontje
Ja, en toch geloven de verliefde rakkers dat (correctie, meestal zij het ijsberen  :cheer: :lol_hitting:  ).
Been there, done that.


En zoals foots het steeds zo mooi stelt, ik ben ook verliefd voor de duur vand e kamergang, end e verliefdheid stopt bij het afrekenen aan de "verkleedhokjes".
Al de rest is onzin.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #25 Gepost op: 31 augustus 2013, 15:03:07 »
Klopt helemaal wat je zegt...

Er is van ons vieren eigenlijk maar eentje die lid is van het Paula-clubje, en die heeft recentelijk zijn lidmaatschap opgezegd. Nog even kijken of dat door de club wordt geaccepteerd...

DAARNA WORDT ALLES WEER NORMAAL (alsjeblieft) !!!

End-of-story... have a wonderful (rest-of-your-) life !!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #26 Gepost op: 12 mei 2014, 01:21:07 »
Voor de liefhebbers: Paula is terug uit verlof!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #27 Gepost op: 19 juli 2014, 13:22:12 »
nu is het ons 5e heren ik de enige echte vulkaanspesjalist heeft ook gebruik van deze dvp genaak ik kan niks anders zeggen dat het een lief geil en neukbaar dvp is met een goede service ik was te vrede ik bint me overgens niet vast aan een dvp  :ff

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #28 Gepost op: 5 februari 2015, 22:34:39 »
Paula is Bulgaars , 20 jr, 1.60m,cup 68B, lang zwart haar. Ze heeft geen piercings of tattoos. Het is een erg mooie, slimme meid met werkelijk heerlijke borsten, die haar toekomstplannen al heeft gemaakt. Voor mij is ze een van de knapste meiden die er momenteel in deze club werkzaam zijn.
Ik heb met haar een fantastisch uur op de kamer gehad. Wisselend van erg relaxed en strelen tot harde stomende sex.
TZ en PZC doet ze met veel gevoel en is erg lekker. Ze is erg gevoelig op sommige plaatsen en kan er dan ook slecht tegen wanneer je haar daar aanraakt. Ze gaat dan giechelen. We hebben in verschillende standjes geneukt o.a doggy, missionaris, cowgirl maar er zijn ook nog verschillende andere standjes de revue gepasseerd. En alles was even lekker met deze mooie meid. Ik ben heerlijk in cowgirl positie klaargekomen.
Wanneer je haar met respect behandeld, wat je natuurlijk bij elke DVP moet doen krijg je er veel voor terug. Ik heb echt genoten van haar en je kon het ook aan haar zien, horen en voelen dat mijn inspanningen op haar zijn uitwerking ook niet mistte. Ze kronkelde met haar heerlijke strakke lichaam op het bed.
Wanneer ik weer in deze club kom dan staat zij zeker wederom op mijn to do list.  :dance2

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #29 Gepost op: 6 februari 2015, 16:52:37 »
Paula is Bulgaars , 20 jr, 1.60m,cup 68B, lang zwart haar. Ze heeft geen piercings of tattoos. Het is een erg mooie, slimme meid met werkelijk heerlijke borsten, die haar toekomstplannen al heeft gemaakt. Voor mij is ze een van de knapste meiden die er momenteel in deze club werkzaam zijn.
Ik heb met haar een fantastisch uur op de kamer gehad. Wisselend van erg relaxed en strelen tot harde stomende sex.
TZ en PZC doet ze met veel gevoel en is erg lekker. Ze is erg gevoelig op sommige plaatsen en kan er dan ook slecht tegen wanneer je haar daar aanraakt. Ze gaat dan giechelen. We hebben in verschillende standjes geneukt o.a doggy, missionaris, cowgirl maar er zijn ook nog verschillende andere standjes de revue gepasseerd. En alles was even lekker met deze mooie meid. Ik ben heerlijk in cowgirl positie klaargekomen.
Wanneer je haar met respect behandeld, wat je natuurlijk bij elke DVP moet doen krijg je er veel voor terug. Ik heb echt genoten van haar en je kon het ook aan haar zien, horen en voelen dat mijn inspanningen op haar zijn uitwerking ook niet mistte. Ze kronkelde met haar heerlijke strakke lichaam op het bed.
Wanneer ik weer in deze club kom dan staat zij zeker wederom op mijn to do list.  :dance2

Very good report. Paula is a very pretty girl who offers an excellent service. Without any doubt, a high value in Panthera since 1,5 year.