Auteur Topic: Schippersstraat 32/3, Helena (Roemeens)  (gelezen 43983 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fitzgerald

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Helena (Roemeens)
« Gepost op: 6 juli 2013, 23:46:16 »
Plaats van tewekstelling: Schippersstraat 32/3
Naam: Helena
Nationaliteit: Roemeens
Leeftijd: 24
Haarkleur: zwart, lang
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: C-cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, pijpen, plasseks
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Met het genereuze vrijkaartje van Relaxxxboard trok ik vorige week naar Antwerpen. 's Nachts, want dan komen de beesten buiten. Het was tijd voor iets nieuws; ik had nog nooit uit een vrouw gedronken.

Helena is een prachtige Roemeense vrouw van 24 lentes. Ze ziet er uit als zo'n elegante Italiaanse schone, categorie Monica Bellucci, waar de modekoningen maar al te graag diep gedecolleteerde kleedjes rond draperen. Ze is groot, volgens mij ergens rond de 1m75, heeft lang zwart haar tot aan haar borsten en heeft een bekoorlijk vrouwelijk figuur. Ze staat op lange benen met volle heupen en heeft een paar billen waar Cupido zijn pijlen in zou schieten. Ten slotte heeft ze ook grote, volle borsten (ik gok op een C-cup - en ja, ze zijn natuurlijk).

Helena is erg vriendelijk, houdt de conversatie gaande en staat, zo bleek aan de deur, ook open voor iets kinky. Ze ging akkoord met pijpen en plasseks voor 50 euro.

Na een kennismakingsgesprekje, waarin ze vertelde dat ze sinds een jaartje in Antwerpen werkt, kleedden we ons uit en liet zij de kraan aan de lavabo lopen. Zo zou het makkelijker zijn voor haar om te plassen, zei ze.

Ze kleedde zich uit en kwam naar mijn uitgestrekte lijf op het bed toe gekropen. Ze bood zich aan met haar billen langs mijn schouders en haar borsten over mijn heupen hangend, zodat ik goed geoccupeerd met al dat schoons gepijpt kon worden. Pijpen doet ze stevig maar lekker, hoewel ze wat meer zou mogen variëren. Ik mocht niet vingeren, maar van haar borsten en fijne tepels mogen proeven vond ze vanzelfsprekend.

Ze liet mij zo enkele minuutjes gaan, tot het dan tijd was voor de atypische climax. Ze vroeg waar ik het wou, en na mijn antwoord, hurkte ze zich bereidwillig neer over mijn mond. Liggend onder haar schaamspleet, trok ik mij afwisselend af of speelde ik met haar benen en billen, die begeerlijk voluptueuze vrouw in kikvorsperspectief volledig in mij opnemend. En samen probeerden we dan, met het geluid van het lopende water nog altijd op de achtergrond, de rust te vinden die zij nodig had om haar intimiteit boven deze jurerende toeschouwer uit te storten. Hoe langer ik lag te wachten, hoe harder ik de paal tussen mijn bonkende, gebalde vuist voelde worden. Ze hurkte dieper en ging iets voorover hangen, met haar borsten onder haar uit wiegend, handen slap onder de polsen terwijl ze met haar ellebogen steun zocht op haar knieën. Na enkele minuutjes, met een aanmoedigend heen-en-weer gesprekje, kon ik tussen haar benen en billen geklemd, zien hoe de motoriek van haar geslachtsspieren een eerste kleine straaltje uit haar plaspijpje persten, zo spaarzaam dat ik de afzonderlijke druppels zag vallen voor ze in mijn keel verdwenen. 'You see? It is coming.' Dat beloofde.

Toen ik mijn geslacht losliet om mijn handen in haar billen te plantten, greep zij het stevig vast en sjorde eraan met eenzelfde volharding als die waarmee ze mij nu in de mond probeerde te plassen. De warme, volle, telkens één seconde aanhoudende stralen volgden elkaar nu snel op tot ik weer even de tijd kreeg om op adem te komen.

Nu ze mij vertelde, na weer een moment van heerlijke anticipatie onder haar ritmisch knijpende geslacht, dat ze voelde de laatste lozing nu volop te kunnen laten gaan, nam ik het masturberen weer in eigen handen. Precies corresponderend met mijn opwinding trok ik mij koortsig af terwijl ik haar bemoedigde om mijn hele mond met twee krachtige, warme lozingen vol te schenken. Haar vocht zacht wegslikkend kwam ik klaar van intens genot.

Terwijl ik aan het bed mijn schoenveters strikte, keek ik nog vergenoegd naar die heerlijke vrouw die zich tegenover het bed aan het sanitair, voorovergebogen en met één knie omhoog en op haar tenen voorbereidde op de volgende klant. 'Ik hoop dat hij haar gaat beffen,' dacht ik.

Ik vroeg nog wat ik gedronken had. Ze toonde mij het flesje. Evian. Frans bronwater. Mijn Roemeense serveuse. Westers pervers genoegen.

Met dank aan Relaxxxboard!