Auteur Topic: Diana (B) ex PT-Dorsten  (gelezen 57010 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Diana (B) ex PT-Dorsten
« Gepost op: 9 juli 2013, 13:28:02 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg35409#msg35409

 Rob45 had zijn eerste kamer gedraaid met Diana en kon me haar met een gerust hart aanbevelen.
 
[smg id=6078]
 
Naam : Diana
 
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
 Leeftijd : 29
 Haarkleur/-lengte : Blond, sluik tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,63 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 50 Kg, maat 36/ hangende C-cups
 Service: PZC, Russisch
 Voordelen:
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 25 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
 
[smg id=6077]
 
Net als Joanna, is Diana een ex PT-Dorsten meid. Ook zij had haar neus vol van het soort respectloos publiek dat daar komt en werkt sinds ca. 2 maanden hier in Bochum. Ik kende haar nog niet. Dus naar boven verkast en er niet lang omheen gedraaid. PZC bitte. OK, dat kan ze en doet ze ook lekker volhardend. Echter geen FT. In de plaats daarvan gebruikte ze haar C-cups om me op z’n Russisch eens een nieuwe sensatie te laten ervaren. Dat was niet onaardig, maar toch niet mijn ding om daar nu door klaar te komen. Dus na een klein half uur me maar bedankt en weer naar beneden gegaan. Wilde ik niet nog een professionele massage? Nee hoor heel vriendelijk, maar daar geef ik niets om. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Diana (ROM) ex PT-Dorsten
« Reactie #1 Gepost op: 19 september 2013, 20:53:06 »
Uit het algemene topic gekopieerd

"De hele dag had ik al de blonde en rondborstige Diana zien lopen. Op het moment dat ik weer toe was aan een kamergang was ze steeds niet aanwezig of bezet en op het moment dat ze dan uiteindelijk naar beneden kwam zat ik iedere keer net een minuutje met een andere dame op de bank (die je dan ook niet zo snel weer "wegschuift", daar bouw je ook geen goodwill mee op.....) Toen het 's avonds wat rustiger werd kwam er dan nog de mogelijkheid om met deze dame met ook hele mooie ogen plaats te nemen en later natuurlijk mee naar boven te gaan.

Boven was ze na het uitdoen van haar schoenen toch wel een heel stuk kleiner dan ik, maar dat loste ze op door op het kleine kamertje tegenover de "gangbangroom" op de rand van het bed te gaan staan, nu was ze net wat groter dan ik. Langzaam en sensueel ontdeed ze zich van haar kledingstukken, waarbij ik dan al langzaam haar lichaam kon verkennen. Zonder verpakking hangen haar C-cups helaas wel enigzins, maar het geheel blijft zeer appetijtelijk. Terwijl ik nog naast het bed stond knielde ze verder en begon kleine Koosje eens goed te verkennen. Eenmaal liggend nam ik plaats tussen haar benen om nog wat meer van dit schoons te proeven. Na een tijdje werden de rollen omgedraaid en nog weer wat later werd er een "Gummi montiert" en volbrachten we enige tijd in missio en reiterstellung. De voorgaande sessies hadden echter de nodige tol geëist zodat ik na een tijdje moest aangeven dat er niets meer uit zou komen. Hiermee ging Diana niet accoord en met haar handjes en mondje probeerde ze met alle macht er nog wat extra's van te maken. Dit mocht echter niet baten, maar dat lag niet aan deze blondine.

Diana:
Herkomst: Roemenië
Taal: Duits en Engels
Leeftijd: 29 jaar
Haren: Blond, tot halverwege de rug
Postuur: Normaal tot net iets meer
Borsten: 75C, enigzins hangend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Zeer goed
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Zoenen, frans (zc), beffen, neuken (mc) aftrekken (zc)


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
DIANA (B) ex PT-Dorsten
« Reactie #2 Gepost op: 28 september 2013, 00:24:31 »










"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Diana (B) ex PT-Dorsten
« Reactie #3 Gepost op: 2 november 2013, 13:17:10 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg41389#msg41389

Met Diana was ik ook al (te) lang niet meer op de kamer geweest. Haar mooie grote droomogen zijn haar unique selling point. Daar kan ze je zo mooi verliefd mee aankijken als ze aan je genotsknots likt. Ze weet ook precies hoe ze met haar lange nagels je onderste regionen moet strelen en doet dat met heel veel gevoel. Ze zoent dus niet en FT wil ze ook niet. Het compromis om door te blijven likken terwijl je tot een orgasme komt, is echter ook totaal niet verkeerd. En aldus geschiedde. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Diana (B) ex PT-Dorsten
« Reactie #4 Gepost op: 10 juli 2014, 21:30:53 »
Uit het algemene topic:

Ondertussen waren alle voetbalkijkers weer naar beneden getrokken en werd het daar dus weer wat drukker. Ietwat later bood er zich een kansje aan om bij Diana te gaan zitten. met deze blonde had ik al wel eens gekamerd, destijds ook aan het einde van de dag.

Net zoals de vorige keer bleek er ook nu echter niet zoveel meer in te zitten, door de eerdere uitputtende sessies. Diana wilde ook nu echter niet van opgeven weten en haalde alles uit de kast om toch nog tot een resultaat te komen. Alle inzet ten spijt lukte dit echter niet meer, maar niet getreurd, het was ook nu weer een topsessie met Diana.

Diana
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 29
Postuur: Normaal
Borsten: C
Haren: Blond (middellang)
Taal: Duits/Engels (op haar verzoek na een tijdje op het Engels overgestapt, aangezien ze de hele dag al Duits had gesproken)
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Uitstekend
Genoten diensten: Aftrekken (zc), Frans (zc), sex (mc, reiterstellung, missio)

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Diana (B) ex PT-Dorsten
« Reactie #5 Gepost op: 19 december 2015, 22:43:34 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]

[attachimg=10]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Diana (D) ex PT-Dorsten
« Reactie #6 Gepost op: 9 april 2016, 10:49:36 »
Na een afwezigheid is deze blondine nu al weer enige tijd terug bij de Pauschalclubketen. Nu echter in het fililaal te Dortmund.

Omdat haar eerdere sessies met haar goed geslaagd waren wilde ik nu ook weer graag een kamer met haar delen en gelukkig lukte dat ook.

Net zoals vorige keren stelde Diana me zeker niet teleur. Een zeer aardige dame, met fraaie vormen en dan ook nog een goede service, garantie voor tevredenheid.

Bij een volgend bezoek komt er zeker weer een sessie met haar (als ze er is natuurlijk).

Na afloop van de dag kreeg de Thekendame dan ook te horen dat zij mijn favoriet van de dag was geweest.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Diana (B) ex PT-Dorsten
« Reactie #7 Gepost op: 28 augustus 2016, 19:05:41 »
Uit het algemene Dortmund topic:

De vierde sessie van de dag ging aan Diana. Met deze blonde schone had ik al eerder geschikte sessies gehad, dus ik wist eigenlijk wel dat dit een garantie op succes zou zijn en dat zou uiteindelijk ook blijken. Wat heel bijzonder aan deze Roemeense is, zijn haar wonderschone ogen.

Eenmaal op de kamer ook nu weer een langzame start, waarbij ik eerst van haar borstjes mocht snoepen. Daarna een heerlijke verwenning met haar mondje en haar handjes. Na het monteren van het rubbertje ging het uiteindelijk verder in missio. Hierbij elkaar continu aankijkend en met de eerder genoemde prachtige ogen is dat zeker geen straf.

Diana
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 29
Postuur: Normaal
Borsten: C-cup (natuur)
Haren: Donkerblond,  tot voorbij de schouders
Genoten service: Frans (zc), aftrekken (zc), NMC
Vriendelijkheid: Zeer goed
Service: Zeer goed
Uiterlijk: Zeer goed
Tattoeages: Nee
Piercings: Nee


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 4 september
« Reactie #8 Gepost op: 13 september 2016, 22:57:10 »
Ik zag Christina zitten op 1 van de sofa's. Ze was in gesprek met Diana, die op een andere sofa zat. Ik ben naast Diana gaan zitten en dat verbaasde Diana zeer. Ik ken Diana al uit Pauschalclub Bochum, zo'n 3 jaar geleden. Ik heb toen nooit een kamer met haar gedaan en ook toen ze later naar Dortmund kwam ben ik nooit met haar op een kamer geweest. We hadden alleen wat oppervlakkig contact met elkaar, maar verder ook niet. En nu zat ik ineens naast haar. Ik schrok er zelf ook een beetje van en wist eigenlijk niet waarom ik deze move had gemaakt. Het meer een impulsieve move. Diana is een dame die al wat ouder is, maar er toch erg leuk uitziet. Ze heeft een paar flinke C-cups, die er nog redelijk goed bij staan. Na een kort gesprekje met haar en Christina een kamer opgezocht. Ik wist dat haar service beperkt zou zijn, PZC en NMC en dan houdt het ook al snel op. Op bed begon ze gelijk met een blowjob, maar na een tijdje merkte ik dat het 'm niet ging worden. Ik stelde voor om haar te verwennen en dat vond ze geen probleem. Ik vond haar gevoelige spot vrij snel en ze reageerde vrij heftig als ik deze stimuleerde. Ze lag dan echt te trillen en te schokken. Ik probeerde weer een voorsprong voor de dames te creëren, maar op de een of andere manier kon ze niet komen. Ze zei dat het komt, omdat ze me nog niet goed kende en zich daardoor een beetje ongemakkelijk voelde. Dit biedt wel perspectief voor de toekomst, want ik merkte dat Diana het niet speelde. We zullen het de volgende zien. De stand blijft dus nog voorlopig 3-3.

Naam: Diana
Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits en Engels
Leeftijd: 29
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50Kg, maat 36/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69
Cijfer: 7
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.