Auteur Topic: DOLCE VITA, ALGEMEEN  (gelezen 454520 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #15 Gepost op: 8 februari 2013, 16:44:49 »
Spelletjes spelen,

Een ritje naar Düsseldorf bracht me bij Dolce-Vita. Een club die ik nog nooit bezocht heb maar door de impressies altijd heeft aangetrokken. Aangereden was het even zoeken naar de ingang van de villa midden op een soort bedrijventerrein. De auto maar aan de overkant geparkeerd bij een grote parkeerplaats van een autogarage en daarnaast een soort supermarktje ofzo. Nou ja, maakt ook niet uit. Mijn auto stond stil genoeg om uit te kunnen stappen.

Aangekomen bij de deur klonk het geluid van de zoemer al en ik werd hierdoor geconfronteerd met de nodige beveiliging. Bij binnenkomst door de eerste deur stap je een pad op richting voordeur. Hoewel de buitenkant niet echt een inspirerende omgeving is veranderd de wereld vanaf de eerste deur in een prettige omgeving. Netjes, schoon en met een warme sfeer. Ook bij binnenkomst een aardige dame achter de balie die me een sleutel en badjas gaf. Door een smal maar nette gang met trap naar beneden kom je in de "natte"-ruimte. Omkleden, douchen, toiletbezoek. Alles in de kelder. Deze is netjes opgeknapt en straalt een luxe omgeving uit. Douchen die je zelf aan en uit kan zetten en ook te temperatuur is te regelen. Goed begin.

Na het opfrissen en omkleden naar boven gegaan en maar eens begonnen met een kopje koffie. Al voor ik die kon bestellen begon een dame heftig te zwaaien als welkomstgroet. Ik zwaaide ingetogen terug. Koffie besteld aan de bar en met dit kopje even de rust opgezocht in de serre. De serre is sfeervol ingericht met leren banken en de nodige aankleding. Dit geheel geeft een lekker relaxte sfeer. Door de zitjes heen gelopen ben ik neer geploft in een strategisch hoekje waarbij ik zowel even van mijn koffie kon genieten maar ook door de ingang terug naar de bar kon zien wat er allemaal aan vrouwelijk schoon rond liep.

Wat ik zag waren een gering aantal knappe dames. Meesten tussen de 20 en 30 en donker haar. Bijna geen lelijke dames en zelfs een paar erg knappe exemplaren. Voor ik mijn tweede slok koffie naar binnen liet glijden kwam het heftig zwaaiend spring-in-het-veldje al aan lopen. "nu al", dacht ik en ja hoor. plof... daar lag ze naast me, meer op me eigenlijk. Amalia was haar naam, en nee ze is NIET de dochter van toekomstig Koning Pils. Deze Amalia is erg leuk om naar te kijken. Wellicht jammer van een niet hele strakke buik, maar ze heeft een prachtig sensueel lichaam en vooral een heerlijk koppie.

Ze had in de gaten dat ik de juiste woorden zocht om te zeggen dat ik nog maar net binnen ben en mijn koffie nog niet eens op heb. Ze vulde dit zelf al helemaal voor me in zonder dat ik ook maar een woord gezegd had. De manier en de lach waarmee ze dit vertelde liet me besluiten haar aanwezigheid meer dan op prijs te stellen en ze kroop heerlijk tegen me aan. Samen hingen we op die bank met de zon op ons gericht. Het werd warm in de serre...

Zo'n half uur heeft ze tegen me aan gehangen, me proberen uit te dagen, af en toe flink te teasen. Maar het "kamer" woord kwam niet. Blijkbaar had ze er niet veel haast mee. Overigens waren er nog geen tien mannen aanwezig tegenover zo'n 20 dames, dus zoveel was er ook weer niet te doen voor haar. Gedurende het hangen in de bank wist ze telkens een andere positie aan te nemen waardoor de ene keer haar borsten fantastisch uit kwamen en andere keer haar billen. Dit samen met haar lach was voor mij genoeg om mee te gaan toen ze uiteindelijk toch over de kamer begon. Heel eventjes nog wilde ze vermelden dat ze ook kamers hebben met een Whirlpool en dat dat ook wel heerlijk zou zijn... moest er alleen een fles champagne van minimaal 160 euro bij kopen... Normale kamer werd het.

Op de kamer ging ze heerlijk op bed liggen in de meest verleidelijk mogelijke houding en dat gaf het gewenste resultaat. Ze begreep de hint van een groter wordend aanhangsel tussen mijn benen die tussen de badjas door ook een kijkje kwam nemen en langzaam schoof ze de badjes van me af. Heen en weer gezoen, geknuffel en betastingen waarbij ik uiteindelijk met mijn mond tussen haar benen belande. "Wat doe ik hier eigenlijk", vroeg ik me af... Toch vond ik haar aardig en leuk genoeg om de aandacht te geven waarvan ze deed alsof ze die graag wilde. Natuurlijk is het allemaal fake, maar toch wind het me op als een dame (doet alsof ze) klaar komt. Zo nu ook...

De aandacht voor haar kreeg ik dubbel en dwars terug bij de affectie en aandacht die zij mij gaf tijdens het pijpen en neuken. Tijdens de orale verwennerij bleef ze me aan kijken met haar prachtig heldere ogen en de lange donkere haren maakte het plaatje compleet. Als cowgirl on top met de zelfde blik in haar ogen zorgde ervoor dat de volle 30 minuten niet gehaald werden, maar heerlijk was het zeker.

Na even te zijn blijven liggen en gezellig gebabbeld te hebben was het tijd om te douchen en een drankje. Wederom een lekker plekje gepakt, maar dit keer minder strategisch richting de dames. Het sneeuwde terwijl de zon scheen. Een rare combinatie waar ik volop van genoot. Ik voelde me langzaam indutten tot er een heerlijk klein Roemeens vrouwtje met heerlijke hakjes, fantastisch geil gezichtje en schattige piercing in haar lip de deur naast me op een kier wilde zetten om wat frisse lucht binnen te laten. Deze dame had ik reeds twee keer tijdens het passeren aangekeken waarbij er oogcontact werd gemaakt. Dit wist ze haarfijn te vertellen en plofte naast me neer met de vraag waarom ik haar zo aankeek. Zelf vond ik de reden nogal duidelijk, maar ik ging haar natuurlijk niet vertellen dat dat was omdat zij op dat moment de lekkerste van Dolce Vita was. Beetje moeite doen, dacht ik.

Na mijn leugen (ik vertelde dat ik haar wel aan moest kijken omdat ik recht in de zon zou kijken, wanneer ik de andere kant op zou kijken en dat dit dus geen verdere reden had...) zoende ze me plat om mijn mond en maakte bewegingen en geluiden waarvan ik me afvroeg of dit het nieuwe zoenen was of iets dergelijks. Raar maar bijzonder. Niet lekker, wel geil. Ik stelde me voor en ze zei zo snel haar naam dat ik me afvroeg of ik lettergrepen miste of dat ze haar naam liever niet vertelde. Wat ze wel duidelijk maakte was dat ze Roemeens was, 28 en dat ik met haar op een kamer zou belanden. Ook vertelde ze dat iedereen naar "ons" aan het kijken was omdat zij me telkens zoende en ik mijn hand al tussen haar benen had zonder veel met elkaar gesproken te hebben. Ik besefte dat ze gelijk had en vond het eigenlijk wel grappig om te zien hoe zo'n 12 levenloze dames aan de bar of in een bank hangend onze richting op keken. Ik zwaaide en er werd wat gelachen. Veel tijd om de andere kant op te kijken kreeg ik niet want deze dame pakte mijn hoofd weer om mijn lippen naar de hare te bewegen. God, ze was geil, maar zoenen kan ze niet.

Na enige tijd begon ze niet over een normale kamer, maar over ééntje met een Whirlpool. Ach, daar is ie waar, dacht ik. De whirlpool waar een fles champagne voor gekocht moet worden... Toen ik vroeg of ze een bonus kregen per whirlpool deed ze net alsof ze me niet begreep. Maakt ook niet uit, dat is hun werk. Ze heeft een soort lolita-achtig lichaam. Heerlijke vormen en in de juiste proporties aanwezig. Ze had mooie hakjes aan en witte lange kousen, meer niet. Zelf met alleen een badjas voelde ik me bijna overdressed. De foto's van de site en de fotoselector hiernaast hebben me niet laten ontdekken hoe ze nou heet. Ik vermoed dat ze Andrea of Karolina is, maar DolceVita geeft nog geen foto van haar op de site.

Maar goed, we dronken allebei wat en toen kwam ze nogmaals terug op de kamer. Ze heeft het figuur waar ik op dat moment zin in had en wist zeker met haar op een kamer te belanden. Verder liep er weinig rond waar ik veel aantrekkingskracht toe had dus kwam zelf op het achterlijke idee om nog eens over de kamer met Whirlpool te beginnen. Ik kon hem ook krijgen voor 80 euro extra, te betalen aan de balie. Dit scheelde al de helft ten opzichte van een fles champagne. Die 80 euro had ik er wel voor over, zeker gezien het feit ik verder geen dames zag die ik liever wilde kameren dan met haar. Ik vertelde haar dat ze had bad vol kon laten lopen maar op de voorwaarde dat ze me een uur lang geil moest gaan houden. Er volgde een twinkeling in haar ogen, "you don't know me", antwoordde ze. Ik had haar al verteld dat ik van verassingen hield toen ze me vroeg wat ik wilde. Ze antwoordde verder met "i'll surprise you, trust me".

Het bad werd gevuld en terwijl we met een drankje onderweg waren naar de kamer kwamen we haar vriendinnetje tegen. Ook een nieuw meisje die het werk nog niet lang doet. Ze had bijna geen borsten maar verder een heerlijk lichaam en mooie ogen en mondje. Deze dame kon bijna geen duits en engels, was ook Roemeens en 27 jaar alleen dit was de blonde variant. Ze lulden Roemeens met elkaar en na twee zinnen keken ze me allebei zo geil mogelijk aan. Ik wist gelijk dat me dit geld ging kosten.... Zonder dat ze het vroegen wist ik wat er ging volgen en dat ik er mee in ging stemmen en ja hoor... Rob belande met beide dames op de kamer en had al de afspraak staan dat dit voor een uur was. Wel jammer dat ze dit juist had kunnen aangrijpen om me tijdens de kamergang extra te verassen... Een verassing die je al weet is geen verassing meer.

Dit tweede meisje heb ik niet eens de naam gevraagd, maar volgens mij is het Andrea. Vier opvallendheden aan deze dame. Naast dat ze bijna geen borsten had, heeft ze onder haar oksel een redelijk grote moedervlek. Niet storend maar het was er wel. De derde is dat zei fantastisch onophoudend kan tongzoenen en de laatste is dat ze een blik in haar ogen heeft waar je naar moet blijven kijken. Zo'n "hier verdrink ik in"blik.

In de whirlpool ging het zoals ik me voor had gesteld en waar ik op gehoopt had. Geslaagde keuze dit keer dus. Het prachtige lichaam van de donkere versie kronkelde overal en nergens om me heen terwijl Andrea met me bleef spelen. Karolina stond met haar kontje tegen mijn gezicht aan en ze schrok toen ik haar kontje met mijn tong begon te masseren. Gevolgd door een kreun en daarop haar kontje die nog verder naar achteren werd gedrukt. Plots kwam er een plons koud water vanaf achter haar rug tussen haar billen door naar beneden. Andrea lachte ingetogen door de opgewonden reactie van haar vriendinnetje. Ze vroegen of het erg was of zij andere genotsmiddelen gebruikte dan drank. "Ga je gang", zei ik en dit maakte de dames behoorlijk opgewonden.

Na het speelkwartiertje in bad zijn we over gegaan op het bed en daar werd behoorlijk duidelijk dat Karolina van alles deed om kenbaar te maken dat Andrea bij haar in de leer was. Dit zorgde er daardoor voor dat ik Karolina ging negeren en me op Andrea richtte. Karolina is lekkerder, dat weet ze, dus moet ze het wel vervelend vinden wanneer ze minder aandacht zou krijgen. Tijdens het pijpen van Andrea ging mijn gedachte werken. Karolina keek me aan en zag dat ik het lekker vond. In het engels zei ze me dat ze expres niet als eerste was gaan pijpen omdat ik anders al lang zou zijn klaargekomen. Ik lachte en daagde haar uit door mijn twijfels daar over te uitten. Ze duwde Andrea letterlijk weg om zich met mijn erectie te bemoeien. En inderdaad ze deed het heerlijk en ik vroeg me af of ik me nog lang zou kunnen in houden. Dit liet ik niet blijken en in plaats van haar aandacht te geven of te laten blijken dat het lekker was pakte ik Andrea bij haar nek en we begonnen te zoenen. Karolina had dit door en ze haalde nog meer uit de kast om me te laten komen.

In het Roemeens zei ze twee korte zinnen tegen Andrea. Daarop zag ik een soort trotse blik in Andrea's ogen en volgde een voldaan lachje. "Yes", dacht ik, die Karolina staat weer even met beide benen op de grond. Ze had door dat er meer nodig was en begon me te bereiden. Heeeeeeerlijk!!! maar ik bleef me op Andrea richten. Dit zorgde er alleen maar voor dat er echt alles uit de kast werd gehaald om me in Karolina te laten komen. Maar voor er ook maar één druppel uit kwam gaf ze op en klaagde over zere benen. Andrea nam haar over en begon me te neuken.

Pas nu richtte ik mijn ogen op Karolina. Ze heeft zulke heerlijke natuurlijke b cupjes met grote tepels. Strak buikje en ronde billen. Ik likte haar klitje terwijl Andrea mij nog steeds neukte. Na een tijdje begonnen ook haar benen te trillen en zelf voelde ik dat het niet lang meer ging duren. Toen Karolina mijn spelletje door begon te krijgen pakte ze mijn hoofd vast, begon me te zoenen en zette haar nagels in mijn lichaam. Dit zorgde voor een heerlijke ontlading waarbij ik me toegaf aan haar schoonheid en geile uitstraling. Andrea's kutje spande samen nadat ik het jasje heerlijk had volgespoten. Spelend bleef ze me met haar aangespannen grotje langzaam bereiden tot er echt niets meer uit kwam.

Volgens mij waren het precies 60 minuten of net iets meer, maar daar werd zeker niet moeilijk over gedaan. Hoewel dit een duur uurtje was, was het er één waar ik volop van genoten heb en met volledig (iets opgegeild) verstand voor heb gekozen en zo weer zou doen. Alleen sorry heren... die namen heb ik daarna nog gevraagd maar daar kreeg ik geen antwoord meer op. Het was de straf die ik kreeg door het spelletje welke ik met de vermoedelijke Karolina heb gespeeld. Hoe dan ook een heerlijk spelletje.

Bij afscheid kreeg ik nog een kort zoentje van Karolina en een hele dikke gemeende warme tongzoen van Andrea die mijn actie duidelijk kon waarderen. Na het douchen aangekleed en naar huis, het was tijd.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #16 Gepost op: 10 februari 2013, 22:09:23 »
Dolce Vita Carneval

De weersvoorspellingen waren tamelijk dramaloos, dus maar eens de A12 en A3 afgepuft naar Dusseldorf. Altijd wonderlijk hoeveel ‘bekende’ afslagen er in deze regio zijn voor een hoerenloper. De reis ging voorspoedig en na een minuutje of 10 in een voorstad van Dusseldorf te hebben rondgedoold, kwam ik dan toch aan bij het hotel.

Na een korte wandeling – waarbij ik verdomme nog door een tweetal netjes geklede jonge mannen werd aangesproken over Gristus, Jezus Gristus… en of ik nog gered moest worden vandaag – snel naar binnen bij de club. De uitleg voor een nieuweling bestond voornamelijk uit de prijzen en een aantal keer expliciet zeggen dat alles apart met de dame moet worden besproken… geeft altijd veel vertrouwen ::).

Beneden is een mooie ruime kleedruimte, met allerlei verschillende maten in lockers. Ik had de ruimste maat, na Panthera de grootste lockers die ik in de clubs heb gezien, al weet ik niet wat de criteria zijn om deze te krijgen. Hier (en boven ook) heb je krachtige en warme douches, die gelukkig ook niet met zo een drukknop werken. Voor de rest bestaat de wellness in de winter uitsluitend uit een ruime sauna, maar het heeft wel wat om na te zweten even de sneeuw op je te laten neerkomen.

De club ziet er best mooi uit en lijkt luxe te willen uitstralen. Een beetje dezelfde maat als LR, alleen vind ik het daar overdag wat prettiger omdat het niet zo donker is. Het rijkelijke buffet viel wat tegen; voor normale freet best ok (koolsoep, kippepoten en frikadelleballetjes), maar als ‘feestbuffet’… Koffie heel lekker en het freibier helaas van de slootwaterfabriek in Amsterdam; de eerste keer dat ik een pilsje bestelde probeerde de theke me eerst nog een duur flesje aan te smeren en ook bij aankomst was mij voorgelogen dat alle alcoholische dranken tegen bijbetaling zijn. Op de kaart staan trouwens een aantal interessante kleine lettertjes: drankjes voor de dames zijn vanaf 25E. Oppassen dus als je een meisje een red bull wilt geven of zo. Wel veel personeel aanwezig en de club laat een verzorgde indruk achter.

Wat dames betreft vond ik het opvallend veelzijdig. Veel Roemeens natuurlijk, maar ook 3 of 4 donkere dames, wat Hongaars, Pools, Bulgaars en Duits. Zelfs een echte Spaanse (of een Roemeentje dat haar huiswerk goed heeft gemaakt). De hoeveelheid dames was goed, met altijd meer meisjes dan mannen… al lijkt de club om 1 uur ’s nachts al behoorlijk doods. Qua optiek genoeg mooie dames, maar ze kunnen niet aan een club als LR tippen… de dames waren ook allemaal verkleed voor carnaval (anders kwamen ze de club niet in). Ook leuk dat alle dames poedeltje naakt met hun kerel meelopen naar de lockers; vanuit de bar kun je dan prima zien wat er onder die geile pakjes zit ;D. Ook niet onbelangrijk om toe te voegen: de meeste meiden zijn heel leuk in het contact zoeken, alleen Duitse dames (herkenbaar aan meezingen met ’10 nackte Friseuren’) startten een praatje met ‘wil je mee naar boven?’.

Ook nog een paar verklede gasten gezien, waarbij het toch vreemd is dat er mannen in normale kleding rondliepen. Ook twee jonge gasten, die in de donkere hal met masker en zonnebril op rondliepen en in de tuin foto’s van elkaar stonden te nemen… zorgde begrijpelijk genoeg voor veel lol bij de dames.

De eerste kamergang was met de Witte Engel Sonja; ze kwam bij me zitten en klaagde met een pruillip over haar vleugels, waardoor ze me niet eens een knuffel kon geven. Vriendelijk als ik ben haar geholpen door deze zelf te verzorgen en na een leuke babbel, afgesproken dat er boven gezoend zou worden. Leuk, mooi en relaxed meisje, waarvan ik me ook nog goede Duitstalige recensies herinnerde. Van het tongzoenen kan ik niet meer dan ‘terughoudend’ maken, meer een serie van korte tongzoentjes dan uitgebreid tongworstellen. Een beetje liggen zoenen en knuffelen, vingeren mocht niet, maar een beetje spelen wel. Zoals gezegd, best een leuk meisje. Pijpen kwam niet in haar op en eigenlijk vond ik het ook wel best om meteen te gaan neuken. Cowgirl was redelijk, maar je hebt er bij die closer komen. Op de zij was lekker en gezien de zeeën van tijd die er nog waren, lekker rustig aan gedaan… fijn standje. Op een gegeven moment was ze al klaar om met de hand verder te gaan, maar het gebrek aan klaarkomen was echt alleen omdat ik daar heel erg mijn best op deed. In missionaris dan niet al te lang gerekt en het rubbertje gevuld. Ze had nodig behoefte aan een massage; dus nog met gevulde condoom aan mijn piemel een massage gegeven en ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet regelmatig de klok even checkte… maar op het halve uur bedankt ze me netjes voor de massage en gingen we naar beneden. Het blijft een leuke meid, die je ook de rest van de avond af en toe wat aandacht geeft; qua service echter niet helemaal wat ik ervan verwacht.

De tweede kamergang was met de slanke blonde Zuster Alina, 20 en pas 2 maanden in de business. Echt een giecheldoos, na wat over zoenen te hebben gekletst vatte ze het samen door met een domme uitdrukking op haar gezicht haar tong uit haar muil te laten hangen. Elke keer als er tongetjes aan te pas kwamen begon ze te giechelen. Ook een heel lekker lijfje (met hele stevige a-cups) en op de kamer een leuke tijd… zonder dat de service nou wervelend was. Zoenen was best leuk, maar tongzoenen toch wat terughoudend… ook niet te lang achterelkaar allemaal. Voor ze begon met pijpen, scheurde ze de pirelli verpakking al open… ‘o, je wilt zonder’. Na het rubber te hebben ontdoken, maakten die geparfumeerde doekjes me niet zo veel meer uit. Het was niet slecht, maar ook niks bijzonders. Neuken in cowgirl was erg afstandelijk en erg diep liet ze het ook niet gaan. In de liggende hond, lekker knuffelend gesekst tot het condoom vol was. Niet geweldig, maar wel een hele leuke giebelkont. De rest van de dag zocht ze ook constant contact en ik heb best veel met haar gelachen… grappig genoeg zonder dat ze er iets uit wilde krijgen, want toen een stamgast zei dat ze maar achter mij aan moest gaan, vertelde ze ons breed glimlachend dat mijn pula maximaal 1 ronde per dag krijgt :017:.

Hoewel ik nog een uur of 6 in de club was hierna, is het niet meer tot een derde kamergang gekomen. Eerst had ik mijn oog op een van de mooiste en populairste meisjes laten vallen (sommige gasten gingen zelfs op herhaling met haar); op de bank bleek dat dit Bulgaartje – voor mij meestal geen goed teken – langzaam naar het noordwesten toewerkt: van Zurich (niet Globe), naar Stuttgart, Frankfurt (wel Oase ;)), Dolce Vita en binnenkort het Zandpad… bijna als formaliteit de service vraag: ‘we can do everything’; zoenen zal dan wel geen probleem zijn ‘O, I don’t kiss on the mouth’ ::). Ze vond dat dit antwoord geen probleem hoefde te zijn, maar daar dacht ik toch anders over.

Daarna een wat bizar verhaal met Duitse Luna. Als cowgirl verkleed zag ze erg lekker uit, maar ze leek weinig geïnteresseerd in werken (ik twijfelde zelfs even of ze wel dvp was)… toch knoopte zei plotseling een praatje aan – ik zat rustig op een barkruk en ze kwam naar me toe - ; even nationaliteiten, leeftijden, aantal bezoeken aan DV uitgewisseld… maar meer ook niet, toen ze in haar tasje rommelde en zei ‘gleich’ terug te komen. Dat duurde dus nogal lang en toen ze terug kwam ging ze met haar vriendinnen die naast me zaten kletsen (ik was geen blik waardig). Haar halfvolle cola stond nog bij mij, maar die is uiteindelijk ook in de wasbak beland. Nadat ze zo lang weg was gebleven, was ik sowieso allerminst overtuigd van een kamergang… maar dit was wel heel vreemd. Iets later maakte ze wel nog een paar niet per se onvriendelijke gebaren naar me, dus toen ze weer eens in de buurt was wilde ik graag weten of ik iets verkeerds gezegd had. Verder dan haar naam noemen kwam ik niet, want ze zei meteen bits dat ze op haar taxi wachtte en dat ik te laat was (plotseling ook in het Engels :-P)… een antwoord wachtte ze niet af, en ik was al lang blij dat ik niet met haar op de kamer ben beland… ehh, toen ik haar leeftijd had heb ik ook een tijd gehad dat ik niks met moffen te maken wilde hebben.

Inmiddels waren er ook al heel wat meiden naar huis, of lang geboekt… en ik bedacht me dat ik nog wel met een van de schoolmeisjes kon gaan kameren. Voornamelijk omdat het een leuke grappige meid was, die de hele dag leuk bleef doen…ook toen ze voor zichzelf besloten had dat ik haar toch niet wilde. Weer even zitten plagen en gevraagd of ze even wilde komen zitten. Echt een leuke meid (wat houding betreft) en ik was er eigenlijk zeker van dat het met de service goed zou zitten… na nog meer komische onzin, vroeg ze of ik nog wat wilde…anders ging ze naar huis. Gelukkig naar de service gevraagd, want ook dit dametje zoent niet :sign0065:. Volgens mij zag ik er wat blond uit, want dit had ik bij haar toch niet echt verwacht. Nog even gezellig verder gekletst en ze wilde wel weten wanneer ik weer zou komen… dan zouden we wel gaan kameren wist ze (zit er een service aanpassing aan te komen of zo?).

Ik heb het er dus maar bij gelaten. Het was best een leuke middag en avond, met twee redelijke sessies. Ik ben wel hoogst verbaasd over de 50-50-50-50 prijsstelling hier. Livingroom, Panthera, Acapulco, Magnum, Blue Note zitten allemaal lager en van wat ik heb gezien, lijkt de gemiddelde service in DV aan de onderkant van deze groep te hangen. In ieder geval niet op het niveau van de andere 50-50-50-50 clubs in NRW (Babylon, Freude, PSR, Bernds).

Met het RB vrijkaartje op zak, zal DV zeker nog een kans krijgen (best positieve kanten aan de club), maar ik hoop dan wat betere service dames te treffen.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #17 Gepost op: 11 februari 2013, 21:04:57 »
Akkoord dat naar mijn gevoel de service van de dames eerder laag ligt maar anderzijds ga ik abosluut niet akkoord dat de dames qua optiek niet aan LR of Samya kunnen tippen.  Zelden zag ik zoveel mooie vrouwen bij mekaar.  Met wat speurwerk vind je dan wel een GFE-tje tussen de boel.  Het feit dat er ook bij mijn bezoek zaterdag meer, veel meer, vrouwen dan mannen waren, speelde ik natuurlijk ook uit tijdens de pre sales.  Ze beginnen niet-kussende meiden dan plots goed te tongzoenen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #18 Gepost op: 11 februari 2013, 21:08:16 »
SEF, hapert je toetsenbord nog of zo?   :o ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #19 Gepost op: 11 februari 2013, 21:10:10 »
Toch niet  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #20 Gepost op: 13 februari 2013, 22:15:14 »
Aankomst afgelopen zaterdag om 14:00 op de carnaval vierdaagse van Dolce Vita.  Meteen spotte ik al 25 vrouwen, bijna geen mannen.  Da's pas een Oase!  Op een drafje liep ik door de bar, een algemeen goede dag gezegd tegen al die vrouwen en vlug naar de plek waar het eten uitgestald staat.  Misschien vernamen jullie op het nieuws dat de ICE-trein in België te maken kreeg met bevroren bovenleidingen.  Door de late aankomst was ik dus een klein beetje uitgehongerd.  Geen vrouw zou mij nu op andere gedachten dan eten kunnen brengen.  Het drafje was nodig omdat ik anders vreesde door verschillende vrouwen tegelijk te zullen worden aangerand.  Alle ogen waren op mij gericht.  Ik maak me geen illusies, veel mannen waren er niet. 

Het warm eten stond al klaar, net klaargezet dus lekker vers van de pan, kookvuur....  Frietjes, lekkere frietjes (en als een Belg dat zegt, is het zo), kippenwit of spek of opgevuld varkensgebraad met enkele lekkere koude slaatjes erbij.  Er lagen ook nog enkele croissants als dessertje maar geen boter, choco....  Dan liever geen croissant en een extra portie lekkere frieten.  Als dessert wat fruit genomen. 

De meeste dames waren vriendelijk, de meeste dames waren erg mooi.  Allen waren ze uitgedost in een sexy carnavalspakje.  Uiteraard ontbrak de sexy politieagente met matrak niet.  Uiteraard ontbrak het sexy verpleegstertje niet.  Uiteraard ontbrak de gelaarsde kat en gevaarlijke panter niet.  Vele mooie gekleurde ballonnen en slingers tegen het plafond en aan het plafond toverde de bar/lounge in een carnavalstint.  Mooi gedaan!
   
Tegen vorige zomer heeft de club twee veranderingen ondergaan.  Er is een restaurantje gekomen.  Je kan nu dus op een comfortabele manier je eten oppeuzelen.  Ook de kelderverdieping is uitgebreid.  Er is een gehele sanitaire ruimte bijgekomen.  Nu zijn er dus beneden en op het gelijkvloers toiletten.  Een hele verbetering want voorheen had de gehele club maar een "schijtpot" en dat kan vervelend zijn als je met de "platte" opeens zit.  Verder is een nog een eerste verdieping met enkel kamers.  De mooiste kamer bevindt zich op het gelijkvloers daar waar je de trappen hebt om naar beneden te gaan naar de lockerruimte.  Deze kamer heeft een douche.

Niet om moeilijk te doen maar ik heb mijn middagmaal opgegeten aan een toogtafeltje, een beetje uit het zicht, achter een dikke paal.  Ik wou even niet te hard opvallen.  Een dame die in een sofa zat over mij, was al aan het aasgieren naar mij.  Eentje was meer dan genoeg.
 
Vooraleer we verder gaan er misschien toch nog even op wijzen dat je in Dolce Vita al voor € 35 binnen kan als je vroeg genoeg komt en als je voor acht uur 's avonds op kamer gaat je al voor € 35 kan wippen.  Wippen met zeer knappe dames maar tezamen met deze lage startprijs gaat jammer genoeg ook de doorsnee mindere service van de dames, dan in een gemiddelde club.  Qua optik fick gehalte scoort deze club dan weer heel erg hoog, hoger dan andere clubs.  Ik denk niet dat ik al in een club geweest ben waar zoveel procent beauties aanwezig waren als hier.  Het moet gezegd.  Wie voornamelijk naar een club gaat om te neuken, zonder tierlantijntjes, moet hier zeker en vast wezen (of toch minstens één keer geweest zijn).  Wie echter voor dolle sekspret gaat moet hier (ook aanwezig zijn) maar goed op zijn hoede zijn om de "goeikes" er uit te pikken.  Dit is ten minste toch mijn ervaring na een viertal bezoeken aan deze club, gespreid over een jaar.  Verder nog even aanstippen dat je handdoeken bij het onthaal moet vragen en dat die niet bij de sauna of in de omkleedruimtes liggen.  In je kastje vind je wel twee handdoeken bij aankomst.
 
Terwijl ik een handdoek ging vragen om onder mijn gat te leggen in de sauna, ving ik net een discussie op.  De discussie tussen een dame en een man ging over het feit dat hij de dame te veel zou aangeraakt hebben maar niet op kamer wou gaan.  De dame vond dat hij moest betalen.  De man vond van niet en vond het de normaalste zaak dat een tikje op de kont of zo moet kunnen in een hoerentent, ook al ga je niet (direct) op kamer.  Blijkbaar geldt hier ook de regel zoals in nog wel enkele clubs dat als de dames willen muggenziften over 'aanraken', ze dat hier kunnen.  De theke wist de man te zeggen dat het goed was voor één keer.  Uiteraard weet ik het fijne niet over de zaak.  Ik ken best wat mannen die inderdaad er op uit zijn om alle vrouwen te betasten en nooit op kamer gaan.

Omdat ik het altijd veel te warm vind in saunaclubs, draag ik zelden een badjas.  In Dolce Vita was mijn carnavalspak voor de gelegenheid dan even mijn badjas.  Ik liep heel de tijd in handdoek gewikkeld maar om even een kijkje te gaan nemen buiten, leek het me toch verstandig om me wat warmer aan te kleden.  Toen ik weer binnen kwam, riepen enkel dames "hey sexy man".  Ik deed alsof ik het niet hoorde.  Eens lekker arrogant doen, ook al eens leuk.  Onderweg kwam ik een oude bekende dame van Yin Yang tegen.  Ik zag dat ze tegen haar vriendin meteen over mij begon.  Hopelijk was het niets dan lof. 

Even naar de bar een drankje bestellen.  Fruitsap zit in de inkomprijs.  Bier vaak ook.

Hoewel ik liever eerst lekker wellness en 's avonds op kamer ga, zijn er zo nu en dan toch dames die mij op andere ideeën kunnen brengen.  Alina bijvoorbeeld.

In de namiddag klonk er afwisselend carnavalsmuziek en doorsnee clubmuziek door de boxen.  De muziek stond nooit te hard, ook niet in de latere uurtjes.  Omstreeks half zeven belandde ook zeppos in de club.  Hij had eerder een aanvaring dan een ervaring met Alina (nu ja...).  Hij moet het zelf maar vertellen.

De club is in de zomer een prachtlocatie.  In de winter ook maar qua wellness beperkt het zich dan tot een sauna.  De HWP (die buiten staat) is dan afgesloten.  Om de sauna te nuttigen moet je steeds naar buiten.  Buiten naast de sauna is ook een koude douche.  Gelukkig werkte die en was die niet afgesloten tegen eventuele vorstschade.  Het zwembad ligt open maar dat is zelfs voor mij te veel van het koude.  Ik weet ook niet of ze dat zwembad in de winter proper houden.  Het zag er proper uit en het zou logisch zijn als ze het toegankelijk laten door het niet af te dekken, zoals de HWP.  Een minder praktische kant aan het wellnessen in de winter is dat je je beneden moet gaan afdouchen (als je dat met warm water wil doen) en dat je dan door de bar/lounge weer de hele weg moet afleggen om naar de sauna te gaan.  Je buiten afdrogen als het vriest duurt dan ook langer dan je lief is.  Enfin....

Zelden overkomt het mij dat ik sterke verlangens heb naar dames van het personeel.  In PSR heb ik dat met Janina.  In Dolce Vita nog wel met twee dames aan de verkeerde kant van de togen.  De blonde dame aan het onthaal en de dame met zwart haar achter de bar.  Voor de gelegenheid of altijd maar ze had twee (pippi langkous)staartjes. [ Pippi Langkous de film, part 1 (dutch) ]

Tijdens mijn tweede saunarondje kwam Stefania de sauna binnen en vroeg of ik met haar op kamer wou.  Ik antwoordde natuurlijk negatief.  Wat is dat voor een moment om dat te vragen  :017:.  Ze bleef dan maar wat langer in de sauna.

In de loop van de avond herkenden een aantal dames mij nog van de vorige keren.  Omdat zij wat zeiden kon ik mij hen ook nog wel voorstellen maar daar bleef het bij.  Topsessies onthoud ik dus heb ik de dames maar gewoon vriendelijk te woord gestaan maar ook niet meer.  De ex-LR-dame waarmee ik vorige keren heerlijke seks had, was er niet (Geri).

Voor wie er net als ik belang aan hecht dat de club hygiënisch is, hier is alles o.k. op dat vlak.  Van de eettafels, de vloer, toiletten tot de kamers wordt alles regelmatig proper gemaakt. 

Toch ook nog een minpuntje aanstippen.  Het barpersoneel is zeker niet allemaal vriendelijk.  Misschien lag het aan de drukte van de carnavals vierdaagse in Dolce Vita maar soms gaven ze duidelijk drinken tegen hun goesting.  Ik herinner mij dat niet van mijn vorige bezoeken in de zomerperiode. 

Topdag! Topamusement! Helaas maar 1 keer op kamer en dat was niet top maar verre van slecht.  Lag mijn lat maar een stuk lager, denk ik dan soms  :lol_hitting:.

Over Alina schrijf ik nog wel wat meer binnenkort.  Helaas staat ze nog niet de pronken op de web site  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #21 Gepost op: 28 februari 2013, 10:08:35 »
Woensdag uitzonderlijk een vrije dag voor Mechelen en een ideale gelegenheid om deze voor mij onbekende club eens een bezoekje te brengen. Ik was van plan er een hele dag tegen aan te gooien doch autopech besliste er anders over... Uiteindelijk ben ik dan toch drie uur later dan voorzien en behoorlijk stressy in DV aanbeland.
Het vrijkaartje dat als pasmunt diende werd niet onmiddelijk aanvaard, er moest iemand bijgehaald worden...  Ik dacht, ook dat nog, maar allee het is toch goedgekomen.

De club ligt aan de rand van een KMO zone, zoals veel Duitse clubs, en dit in een buitenwijk van Dusseldorf. Aan de buitenkant is nauwelijks te merken dat daar een bordeel ligt... Goed zo, dan komt er geen herrie van. Kleedkamers en douches liggen in de kelder verdieping, de club zelf is op het gelijkvloers en boven zijn er kamers. Er is een klein buitengedeelte met zwembad, bubbelbad en sauna.
Ik vermoed dat de club nog maar net grondig gerenoveerd is : alles ziet er nog nieuw uit. Veel knappe fauteuls, een chique bar en het geheel ziet er uit als een disco. Behoorlijk donker, dat wel, maar voor iemand met een zwaar uitgaansverleden is dat geen enkel probleem.
De dames : na de middag waren er zo'n dertig en later zou dat nog flink oplopen. Woensdag is FKK dag (net zoals zondag, maandag en dinsdag) hetgeen dus betekende dat de juffrouwen in evaskostuum rondliepen... Dat ik zo'n Fkk dag uitkoos is natuurlijk geheel toevallig ;D. Er waren nog niet veel rakkers aanwezig op dat ogenblik.

Ik had mij net in een comfortabele zetel gegooid, met een pilsje in de hand of ik kreeg al gezelschap van Geri, een slanke Bulgaarse. Ik heb met haar wat gezeverd over de dingen des levens en Geri (eigenlijk : Gergana) haalde er een vriendin bij, kwestie van mij een trio aan te smeren. Mechelen was echter nog niet in the mood en wimpelde het verzoek af.

Ik ben iets gaan eten : een klein maar volwaardig buffet stond in een hoekje, en aan de andere kant van de club is er een hoekje waar je rustig je maaltijd kan verorberen. Kijk, begrijp niet dat een club als LR, die door sommigen zo wordt bejubeld, hier niet in slaagt... Het eten was sober: pasta met rundsvlees en champignons, maar zeker ruimschoots voldoende.

Ik heb nog een pilsje van 't vat genomen (in tegenstelling van wat aan de balie gezegd wél gratis) en heb me in de 'veranda' teruggetrokken, waar je naar voetbal kan kijken. Dames kwamen zich soms al eens presenteren maar niet opdringerig. Ik zag trouwens wel een heel knappe zwarte dame met een heel mooi figuur...

Na anderhalf uur was het dan tijd voor actie. Ik had al een knappe dame opgemerkt en heb haar effe geroepen.
Tina, een Slovaakse (staat niet op de website), ongeveer 1,70m groot, zwart krullend haar en een lachebek. Ze heeft een B cup en een opvallende tattoo op de rechterdij. Ik heb effe met haar gekeuveld en ben dan met haar naar boven gegaan. TZ en PZC zijn standaard, echter FT niet altijd en deze dame doet dat niet, dat had ze op voorhand duidelijk gemaakt en dat was geen probleem, ik wilde de stress van enkele uren voordien eens goed wegneuken... Hetgeen ook gebeurde. Net geen half uur en dus 50 euro onkosten. Dat kon er nog wel bij.
Overdag kan je ook kiezen voor een snelle wip van 15 minuten voor 35 euro maar voor zoiets kom ik niet naar Duitsland...

Nog een doucheke genomen en eens naar de sauna gegaan. Deze staat buiten, aan het zwembad. Sauna zelf is ok maar de douche nadien heb ik toch maar binnen genomen, buiten was het toch iets te fris aan de vis...

Na nog iets gegeten te hebben was het tijd om te vertrekken. Door de calamiteiten eerder op de dag was mijn budget grotendeels opgesoupeerd dus nog een kamergang zat er niet meer in.
Echter, in normale omstandigheden was dit ongetwijfeld een topdag geweest. Babylon is leuk maar deze club kan een topper worden. Zeker ook al omdat de inkom overdag 35 euro is, een kwestie van tijd dat Dolce Vita de anderen gaat overtreffen...

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #22 Gepost op: 2 maart 2013, 21:32:59 »
Dolce Vita Dinsdag 26/02 : The Revolution Club :pica

Met mijn welverdiend ;)RB vrijkaartje deze club voor het eerst bezocht.Bij deze nog eens mijn dank aan RB voor het vrijkaartje!!
Hier alvast de belangrijkste headlines :

-Parkeren was een ramp aangezien deze club,gelegen in een industriezone,geen eigen parking heeft.Toch nog een plaatsje gevonden verderop in de straat.

-Bij binnenkomst aanvaarde de Theke niet meteen mijn vrijkaartje.Na het tonen van de code begon ze te zoeken en vond ze een papier met alle RB codes ;D
Ze kleurde mijn code in en blijkbaar was ik de eerste,dus rakkers hurry op laat julie kaartje aub niet verlopen 8)

-Bier uit fles en zelfs alcohol vrij bier zijn te betalen,ik dacht 5 euro...Echter het bier uit de tap is gratis en heeeeeeerlijk fris :lol

- De line up in de vroege namiddag was SUPER met 20 zeer goed uitziende dames en in de later namiddag + 30 dames aanwezig.Voor mij een mix van GT en LR dames.

-De muziek in de bar stond op normaal volume en de sfeer vond ik erg relaxed.

-In de zomer is de tuin met zwembad een meerwaarde.

-Het eten was doorlopend dik in orde;keuze tussen pasta en heerlijke frietjes met kip.

-Sessies : 2 heerlijke kamergangen met de Poolse Veronica en afgesloten met een MILFje ,de Duitse Mandy met supertieten :blonde (recensies volgen )

Besluit : DV is een iets kleinere club met erg veel mooie dames,goede service en geen gepusch door de dames...jij beslist!

Grtz,Dolfie

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #23 Gepost op: 9 maart 2013, 01:49:54 »
Live vanuit Dolce Vita:
Bruisende tent hier bij Dolce Vita met vandaag een DJ die de boel opzweept. De eigenaar is jarig, de champagne vloeit en een gedeelte van de dames is redelijk aangeschoten. De muziek dreunt tot in de straat net zoals het luide gejuich van de dames bij een aantal erotische acts. Het gehalte aan aantrekkelijke blonde dames is hoog. Ben net met eentje naar de kamer geweest waar ik even de naam niet van weet; was wel heerlijk dat dat lekkere stoot na het klaar komen in haar mond gewoon door bleef blowjobben.
Het is gezellig druk en er zijn zo'n 60 dames aanwezig. Duits en Pools gehalte is stukken hoger dan de meeste clubs, een beetje te vergelijken met GT. Ik ga me weer op de dames focussen want krijg tijdens het tikken continu damesaandacht ondanks dat ik geen damesparfum op deed.
« Laatst bewerkt op: 9 maart 2013, 02:01:02 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #24 Gepost op: 9 maart 2013, 03:37:21 »
Pak Jana, die is lekker.
Ze is Oostenrijks of Duits, maar verdomd lekker  :shakekontje :blonde
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #25 Gepost op: 19 maart 2013, 22:44:55 »
Lunchen in DV

Na wederom een te korte nachtrust in Giessen, keek ik uit mijn raam een verrekte wit Moflandia in. Na uitchecken dus eerst een paar centimeter sneeuw van mijn ‘bolide’ geveegd en daarna door de ‘bergen’ richting de lelijke kant van Duitsland gekard. Al glibberend en gleiend rustig rechts blijven rijden en vlak voor het Ruhrgebied veranderde de sneeuw in regen… een pauze was welkom en ik had nog het RB vrijkaartje voor DV in mijn zak zitten (dank :dance2); prima manier om een zondag middag door te brengen lijkt me zo.

Achteraf maar goed dat doorboeken niet mogelijk was, want ze gaan pas om 13 uur open op zondag… en ik stond dus een minuut of drie later aan de poort. Kaartje vriendelijk in ontvangst genomen en eerst maar eens een lekkere lange douche genomen: top in DV.

Ik kwam dus om te lunchen, maar de innerlijke verzorging viel wat tegen. Bij aankomst een leeg buffet, met in de hoek een paar broodjes en welgeteld 3 plakjes kaas en 2 plakjes salami. Wel lekkere broodjes, evenals de koffie. Een paar uur later kwam de warme meuk, maar ook dit was tamelijk slecht. Een lasagna die zeker rund bevatte…  voornamelijk de huid dan, die als lasagnebladen dienst deed. De gepaneerde kipdingen waren net te doen, al was het meer paneermeel dan kip. Tja, ik zou liegen als ik zou ontkennen nog even bij een mac te zijn gestopt onderweg naar huis. Theke dame wel heel vriendelijk en de kopjes koffie en glaasjes Fanta waren van puike kwaliteit ;).

Wat dames betreft was het voor een zondag best druk, maar echt indrukwekkend was het niet. Die FKK dresscode is misschien spannend voor de grensclub bezoekers, maar met al die heupbandjes is het toch wel FKK-light. Daarbij waren de dames die goed uit de verf komen in FKK, behoorlijk in de minderheid (maar misschien ben je wat verwend na World). Het is natuurlijk een zondag line up, maar de meeste meiden die ik me nog herinnerde waren gewoon aanwezig… tja, ik zie die ‘prachtige line up’ in DV toch niet echt.

Op een gegeven moment kwam Sonja even knuffelen en deed een mededeling waardoor ik me toch wat ongemakkelijk voelde: al die aanwezige kerels waren stamgasten… wat voor onaangepaste sociopaat ben je van DV je stamclub maakt?! Later werd me op zijn minst nog duidelijk gemaakt doe de club aan business komt: Messe en ander toeristen. Zo was het een belachelijk drukke week geweest… doordat Galatasaray bij Schalke op bezoek was geweest… ik heb ook het idee dat sommige meisjes graag in GT of Freude zouden willen werken :-P.

Nou ja toch een keertje gekamerd met Sonja; de enige die wat probeerde en het is best een lekker lijf om tegen je aan te hebben. Ik had het idee dat het de vorige keer best goed was, maar dat heb ik me toch wat verkeerd herinnerd. Ze begon op de kamer met de vraag hoe lang ik wilde; wel mooi aan clubs waar je ook een kwartiertje kan, dat ‘een half uurtje’ het wenselijke antwoord is ;D. Tja, zoenen stelde weinig voor (damn my memmory) en voor de rest ging het allemaal behoorlijk rap… ik had het zo binnen een kwartier kunnen regelen. Besloten om in lepeltje lepeltje lekker te rekken en in een fijn langzaam ritme de tijd volgeneukt. Behoorlijk lekker ook, best close en knuffelig, af en toe een van de betere zoenen en toch een fijn lijfje om mee te neuken. Service eigenlijk ondermaats, maar aan de andere kant ook wel een relaxte zondagmiddag wip.

Nog wat gehangen en met een bekende gekletst (die het ook niet veel vond) en om een uurtje of 6 besloten naar huis te gaan. Weinig aansprekende dames, buiten meiden waarvan ik wist dat zoenen niet kon en Alina die ook niet echt een hoogvlieger is. Tja, ik zie niet echt in waarom mensen hier graag heen gaan; de lage inkom misschien? Misschien is het op zaterdagen ook echt veel beter :017:.

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #26 Gepost op: 22 maart 2013, 10:19:15 »
Neulich im DV

Vor einigen Tagen war wieder mal ein DV-Update fällig. Am FKK-Tag präsentierten sich bereits am Nachmittag so um die 30 splitternackte Girlies, Anzahl zum Abend hin eher abnehmend. Line-up für meinen Geschmack ganz okay, ohne in Begeisterung auszubrechen. Leider fehlte die Russinnenkombo komplett.

Für die Auftaktbuchung kam nur eine Bestimmte in Frage: Julia http://www.dolce-vita.com/girls/view/868. Typ Sportwagen-Modell. Vorher auch schon (als Gulia) in der VV sowie im LR und GT tätig gewesen. Einen gewissen Stolz ausstrahlend, eher kühle und distanzierte Ausstrahlung, aufgrund ihrer Gesamtschönheit aber für mich damit nur noch mehr Eroberungsgelüste weckend. Natürlich nix für Kollegen, die einen natürlichen Eindruck bevorzugen.

Nicht unerwartetes kurzes Kennenlerngespräch; ZK-Anfrage wurde mit „we will see“ unbefriedigend beantwortet. Ihre edel getunten C/D-Motoren gaben jedoch den letzten Ausschlag zur Buchung. Auf dem Zimmer dann die (viel zu späte) Ansage, dass sie nicht für einen Quicky (15 Min./35 €) zur Verfügung steht. Trotzdem gab’s für mich kein Zurück mehr, Augen zu und durch.

Es ließ sich wider Erwarten jedoch recht gut an, zumal sie zum Lachen offensichtlich nicht in den Keller gehen muss und sich damit die ersten Sympathiepunkte sicherte. Während die ZK wegen fehlender Tiefe und Ausdauer noch durchaus verbesserungsfähig sind, lassen die übrigen Features nicht viele Wünsche offen. Sie bläst gekonnt und ausdauernd, und auch beim Akt selbst zeigte sie keine Ermüdungserscheinungen oder sonstige Anzeichen von „mach ich nicht“ oder „will ich nicht“. Den Abschluss gab es in einer ausgedehnten Reiter mit den Hammerboobs (leider kein festes Zupacken erwünscht) vor Augen, ein himmlischer Anblick.

Ja, es machte durchaus Spaß mit ihr und so ne halbe Stunde verfliegt da wie nix.

Fazit:
Gut durchschnittliche Clubnummer, aufgewertet durch die überragende Optik. Für Hammer- oder Powerservice, den ich auch nicht erwartet hatte, sind jedoch andere zuständig. Optikfick mit relativ guter Kundenausrichtung, nicht mehr und nicht weniger.

Kurzübersicht Julia

RO, 25
Ca. 165 cm, KF 36, C/D-Cups (perfekt getunt)
mittellange glatte gesträhnte hellbraune Haare, diverse Tattoos, Bauchnabelpiercing
Etwas Deutsch, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Ausgereift, jedoch recht professionell abgespult
EL: Ja, hätte aber ausdauernder sein können
Augenkontakt: Geil, mit Hammerblick
ZK: Höchstens mitteltief und etwas oberflächlich; kein Knutschmonster
Lecken: Hochgenuss, ohne sie aus der Reserve locken zu können
Fingern: Nicht erwünscht
GV: Doggy und Reiter, aufgrund der grandiosen Optik optimaler Kickfaktor
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Illusionsfaktor Optik: Premiumklasse
Illusionsfaktor Nähe: Hielt sich erwartungsgemäß in überschaubaren Grenzen
Professionalitätsfaktor: 100%

Leider brachte die Abendschicht nicht den erforderlichen Schub für eine weitere Nummer. Stunner Karolina hätte mich durchaus gereizt, aber für sie gilt leider: keine ZK.

Fazit DV:
Eigentlich wie immer. Von A bis Z topdurchgestylter Club mit einem tollen Preis-/Leistungsverhältnis. Bei durchgängiger (guter) Verpflegung zuzüglich Pilsener Urquell vom Fass kann man bei 35 € Eintritt wirklich nicht viel falsch machen. Der bekannte uneinheitliche Dl-Service (vergleichbar in etwa mit GT) muss leider in Kauf genommen werden.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #27 Gepost op: 23 maart 2013, 10:19:16 »
Gisteravond in de buurt van Düsseldorf en een paar uurtjes over. En die vrijkaart voor Dolce Vita lag hier nog. Mooie gelegenheid om dat ding even te gaan opconsumeren.  Op deze locatie was ik nog niet geweest, maar jaren terug toen ze nog in Düsseldorf in de stad zaten wel een keer. Dat was toen wat de interactie met de dames betreft geen wereldschokkend succes, vandaar dat het bij die ene keer gebleven is. De club zelf was niet slecht verder, maar dat is voor mij bijzaak.

Nadat ik me eens goed had ingelezen, schrok ik toch wel wat van het servicelevel in deze toko. Ongeveer een derde van de dames zou niet aan mijn, overigens niet bijzonder hoge criteria voldoen. Uitkijken dus. Ik hou daar niet van, als er eerst over elke lik onderhandeld moet worden, maar goed, het zij zo.

Na vijf uur ’s middags is het vrij parkeren in de Briedestrasse, maar midden op de dag kan het wel eens lastig worden. Kaartje was bij de ontvangstdame bekend, ze wees me de weg en het eerste wat me opviel dat ze hier nu eens goed functionerende mengkranen in de douches hebben. Is bij veel clubs de eerste misser, maar DV heeft dit goed in orde.

Wat te drinken gehaald en een plekje op een van de banken gezocht. Hele mooie line up, dat wel. Enkele dames gedag gezegd, maar de boot nog wat afgehouden, eerst wat ontspannen. Het meisje schuin tegenover me kende ik ergens van. Zij mij schijnbaar ook. Samen met haar overbuurvrouw kwam ze toch even bij me zitten. Toen de namen genoemd werden, wist ik het weer, Stefanie uit Freude 39. De buuv heette Geri en zou haar zus zijn, wat ik betwijfelde, want a. Geri was veel knapper en b. wat Bulgaarse dvp’s beweren klopt meestal niet. Feitelijk is er slechts één bevolkingsgroep die nog harder liegt, dat zijn Nederlandse politici in verkiezingstijd.

Stefanie was in Freude geen highlight, ik ben een keer met haar geweest, en daar was het bij gebleven. Maar ze is natuurlijk wel een zeker niveau gewend, dus voor DV begrippen zou het best goed kunnen zijn. Ze wilden me een trio aansmeren, normaliter doe ik dat niet bij de eerste ronde, maar het idee twee zussen te neuken, dat had wel iets. Eh, even een opmerking, zonder zoenen gaat het hem niet worden he. Meteen flitsten twee tongetjes naar buiten en zochten de mijne. Dat voelde alvast veel overtuigender dan de duizend euro die we van Mark Rutte zouden krijgen. Op de kamer gekomen moesten ze natuurlijk allebei piesen, maar wel een voor een, zodat ik toch steeds met een van beide kon liggen tongen, en de erectie een feit was toen ook Geri, als laatste, met een lege blaas binnenstapte. Geri heeft een tongpiercing, bij het zoenen wel lekker, bij het pijpen is me dat iets te veel van het goede, zodat we dit maar hoofdzakelijk aan Stefanie overlieten, die dat best goed deed. Eerst ging Geri eraan, waarbij Stefanie ernaast kwam liggen en ik naadloos van het ene mondje naar het andere kon. Toen gewisseld en bij Stefanie de klus geklaard.

Nu de eerste druk eraf was, eerst eens de sauna getest. Goed heet, maar een dichte oven zonder opgietmogelijkheid. En lekker afkoelen in de buitenlucht van rond het vriespunt. Op de terugweg de masseur getroffen, die me meteen kon helpen. Prima vakman, goede stevige massage gehad, weer voor een paar dagen van de nekpijn verlost. Buffet met degelijke Duitse kost, goed gegeten. Intussen met Cleo gebabbeld, aardige meid wel, maar ik herinnerde me gelezen te hebben dat de service niet denderend was, dus maar laten lopen. Mezelf met een drankje op de bank genesteld en eens gaan kijken of er nog iets voor me bij zat.

Een lange slanke Roemeense met een behoorlijke bos plastic voor de deur, en haar tot op heur kont werd de afsluiter. Op het eerste gezicht een beetje koel overkomende profi. Had in Villa Vertigo gewerkt. Van Vanessa had ik ook een en ander gelezen, niet dan wel zeer matig zoenen, oppassen dus en niet meteen te intiem worden. Die cup C tieten leken me nog vrij recent, ze vroeg of ik ze mooi vond. Ja, prachtig, loog ik. Wat Rutte kan, kan ik ook. Van honderd meter afstand zag je al dat ze te hard waren om echt te zijn. Nadat we een tijdje hadden zitten kletsen, en ik het grijpgrage handje uit de buurt van mijn kruis had gehouden om niet aan een verplicht kamerbezoek vast te zitten, eerst de voorkeuren maar eens besproken. En kenbaar gemaakt dat het zonder zoenen niet zou lukken om me mee naar boven te krijgen. Tot mijn eigen verbazing schoof er ineens een lange gladde tong tegen de mijne aan. Ze vond misschien dat ze al teveel tijd in me had geïnvesteerd om dat vijftigje nu nog te laten schieten. En mogelijk moesten die tieten ook nog afbetaald worden. Hoe dan ook, ik vond het eigenlijk wel knap van mezelf dat ik dat ijskonijn in een volle bar aan het tongen had gekregen. Nou, als je belooft dat het op de kamer niet minder wordt, dan kunnen we wat mij betreft naar boven. Ze hield woord, Roemeense dvp’s zijn toch wel wat betrouwbaarder dan die lui daar in Den Haag. Uiteindelijk werd het een standaardnummertje, zonder gfe, wat ik ook niet had verwacht, maar voor een Messeclub vrij redelijk.

Nog even de sauna in en de avond was weer om. Het was wel interessant, heb een leuke avond gehad, met dank aan RB en DV voor de vrijkaart. Maar persoonlijk voel ik me toch prettiger in clubs waar je meer zekerheid hebt dat de dame die je bevalt ook vuurwerk geeft op de kamer. Noem het maar gemakzucht. Anyway, die 35 euro entree vind ik alleszins redelijk voor het gebodene. Wel is het zaak om jezelf goed te oriënteren wat de dames betreft, toppers zitten er ongetwijfeld tussen, maar de kans op een miskleun is eveneens heel reëel.

« Laatst bewerkt op: 23 maart 2013, 10:39:23 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Maandag 25/03/2013
« Reactie #28 Gepost op: 26 maart 2013, 21:30:00 »
Lundi, je prends la route du Dolce Vita où je n'étais encore jamais allé. Rendez-vous est fixé avec Thémistocle. Il est 12H30 lorsque je me présente à la réception avec mon entrée gratuite. Après une petite vérification téléphonique avec le patron, l'entrée est acceptée. L'accueil est correct sans être extraordinairement sympathique.

Je suis encore seul car Thémistocle n'arrive que dans le milieu de l'après-midi.  Je ne reconnais qu'une seule fille, la petite Nancy qui a travaillé au Living Room.

Je commande un café et m'installe dans la véranda. C'est à ce moment que Amalia apparaît. Elle s'installe à côté de moi. Je lui demande où est ce jacuzzi dont j'ai entendu parler. Elle me dit : "A l'étage, avec moi, une heure dans le jacuzzi avec une bouteille de champagne, c'est super". C'est très gentil mais je refuse. Elle s'en va donc, fâchée, en m'insultant... Le jacuzzi, situé près de la piscine et du sauna, est en fait hors service.

Direction le bar pour un autre café. Le bar est assez sombre, il est difficile de bien discerner les visages des demoiselles. C'est à ce moment que Iliana vient s'asseoir à côté de moi et se présente. Jolie Polonaise rousse, de beaux yeux bleus. Pourquoi pas? Comme me l'avait recommandé Bocariver, je l'interroge à propos de son service. Elle me confirme qu'elle embrasse (French kiss) et me dit que j'ai bien raison de demander. J'ai passé une excellente demi-heure en chambre avec cette fille qui change régulièrement de club.

De retour au bar, je fais la connaissance d'un sympathique retraité Anversois. Il attend avec impatience l'arrivée d'une fille exotique, africaine ou sud-américaine mais à cette heure, les filles sont roumaines, bulgares ou polonaises. Deux africaines arriveront en début de soirée pour son plus grand bonheur.

A noter la présence d'un masseur hollandais, aussi agressif et envahissant qu'une Roumaine, qui vient proposer son massage aux clients. Parfois plusieurs fois.

Thémistocle arrive et je lui présente Sonja, sans doute la plus belle Roumaine du club. Nous avions fait connaissance dans la véranda mais c'était un peu trop tôt pour moi.
Il ne sera malheureusement pas très satisfait. Son service n'est pas à la hauteur de sa beauté.

Les filles attendaient beaucoup de clients. Il y avait un "Messe". Il n'y aura finalement pas trop de clients tout au long de la soirée. Quelques Italiens, quelques Asiatiques. Nous passons une soirée tranquille, au bar, à boire quelques bières au fût (gratuites).

Thémistocle se laissera encore tenter par Nancy. Il revient ravi.

Il est temps de partir. Je suis content d'avoir découvert ce club. C'est confortable, le buffet était bon, il y a beaucoup de belles filles. Par contre, le service "standard" proposé me semble bien faible. Beaucoup de filles ne veulent pas de "French Kiss", d'autres sucent avec capote. Parfois les deux.
Il vaut mieux, plus que dans les autres clubs, interroger les filles quant à la nature de leur service.

Merci à relaxxxboard et au Dolce Vita pour cette entrée gratuite.
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2013, 21:42:29 door Laurent74 »

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze in DOLCE VITA
« Reactie #29 Gepost op: 29 maart 2013, 19:29:46 »
28.03.13 ging ik mijn Relaxxxboard-vrijkaartje (met dank aan de donateur) verzilveren. Het zou mijn eerste bezoek aan Dolce Vita gaan worden.

Bij aankomst omstreeks 13:00 uur bleek inderdaad het parkeerprobleem hier. Verderop in de straat was nog wel een plek vrij, maar tevens staan er ook borden met een “Parkverbot auf dem Seitenstreifen von 07:00 – 17:00 Uhr. Vreemd want de hele parkeerstrook (= Seitenstreifen) stond vol met auto’s. Dus ik nam voor mezelf de beslissing de auto er maar tussen te zetten en de gok te nemen. (had geen boete bij vertrek), maar misschien wil je er toch nog eens over nadenken als je geen moeilijk te verklaren parkeerboete thuis wilt ontvangen.

Lekkere badjassen hebben ze hier en de lockers in de kelder zijn lekker hoog. Prettig stevige douchestraal en een kraan die je gewoon aan/uitzet zonder lastige tijdsbegrenzer. “Let the day begin”.
Nou de dag begon rustig. Door geen van de dames werden avances gemaakt, maar misschien kwam dit ook omdat me een beetje afzijdig had gepositioneerd in de aanbouw tegen de glazen buitenwand aan. Het beste daglicht om m’n krant te lezen. Wel kon ik van daar uit de boel strategisch overzien. Eerste indruk: totaal niet verkeerd hier.

Dus na een tijdje maar eens naar binnen verkast en ja hoor, na korte tijd werd ik op de bank vergezeld door Bulgaarse Geri. Zij ging actief presalen incl. tongzoenen en gefriemel over de badjas in de onderste regionen. Na korte tijd werd een Bulgaars minicollegaatje erbij gehaald en het spel werd verdubbeld. Hier bleek me echter al gauw dat het up-sellen en cross-sellen van diensten hier in Dolce Vita min of meer de standaard is. Wilde ik geen drankje voor de dames bestellen? (à EUR 25,=/stuk), wat vond ik van de VIP-room (EUR 100,=/uur en met fles champagne erbij slechts EUR 160,=) Een triootje met hun beiden? Laat de flappentap maar rollen. Hier had ik dus geen zin in, met twee beledigde dames tot gevolg. Als ik later alsnog met een van hun zou willen kameren dan zouden zij mij weigeren. Oehoe, en nu ben ik bang? Pleurt effe lekker op, zeg.

Als volgende dame kwam een perfect getunede B-cup Spaanse in visnetpakje naast me zitten. Knappe taille, lange zwarte haren, maatje 32 en super mooie recht vooruit priemende blote bruine borstjes. Echt 2 super Unique Selling Points. Volgens mijn optiekgraadmeter een 10/10.
Prettige gesprekspartner. Nu had ik van tevoren gelezen dat de aangeboden services van de dames nogal verschillen en dat je zelfs moet verifiëren of tongzoenen of PZC erbij hoort. En dat is maar goed dat ik dat wist, want de lady gaf aan niet aan TZ te doen. Jammer, jammer, jammer. Dus haar maar even op de reservebank gezet en eens gepolst welke andere opties er nog waren:
 
Een optie was: een hapje eten. Goed verzorgd en zeer smakelijk. Vooral aan de kwaliteit van de vers toebereide rauwkostsalade, merk je dat dit geen product uit een blik of bak is. Men vertelde me dat er een kok werkt die hiervoor zorgt. Niets makkelijker dan prefab lasagne in de magnetron te flikkeren en op te dienen. Echter de lasagne later op de avond was van een duidelijk betere kwaliteit.  Met m’n bordje ging ik naar het eetgedeelte waar niemand zat behalve Roemeense Thea. “Mag ik erbij komen zitten?” “Graag, ga zitten”.

Kijk en dat was nu eens een meid helemaal naar mijn hart. Niet optisch, maar wel qua niveau en intelligentie. Het werd een geweldig open intermenselijk gesprek dat naderhand op de bank vervolgd werd en uiteindelijk 1 ½ uur zou duren. Thea spreekt 7 talen en snapt het hele P6-wereldje waarin we ons begeven helemaal. De psyche van zowel mannen als vrouwen is voor haar al snel een open boek en ze wist precies mijn zwakheden te benoemen. Andersom kon ik dat echter ook bij haar. Touché en retouché. Ze vertelde me ook dat sommige mannen haar hierdoor intimiderend vinden overkomen, omdat ze vrij snel superieur overkomt. Dat werkt soms tegen haar. Anderzijds is het ontzettend intrigerend om hier mee te spelen. Optisch viel ze dus niet in mijn Wijze Grijze Girlscategorie, maar geestelijk absoluut. Uit het hele gesprek bleek gewoon ons intermenselijke respect. Ik had me voorgenomen later op de avond met haar te kameren, maar wilde als eerste vandaag toch een lekkere “Optickfuck”. Thea adviseerde me daarop een collegaatje van haar en zou haar wel even erbij halen.

En dat werd dus:
 Naam : Sonja
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Lang zwart sluik haar tot onder aan rug
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : heel slank, 47 Kg maat 32/ A-cups met hele lichte tepels die door haar visnetpakje priemen
 Tatoeages/Piercings :
 Service: TZ/ PZC/ 69/ NMC
 Voordelen: Geweldig grijs/blauwe ogen
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

[smg id=5880]

In dezelfde categorie als de Spaanse, valt deze Sonja. Haar grijs/blauwe ogen gaven haar een ietwat ijzige uitstraling, maar dat vond ik weer kinky om door deze koele houding heen te breken. Sonja droeg ook een mooi zwart visnetpakje, waar haar jonge a-cup tienerborstjes met hele lichte tepeltjes doorheen priemden. We spraken nog even met Thea erbij, die blijkbaar in het Roemeens ook nog enkele instructies (?) aan Sonja gaf en toen bleven we alleen op de bank achter om elkaar beter te leren kennen. Sonja vertelde dat ze van Thea al wist dat ik NL’er was en wat ik zocht en wat ik verwachtte van een meid. Dus daar kunnen geen misverstanden over bestaan? “Nee hoor, trust me”. Tsja, trust me en Roemeense nationaliteit: een contradictio in terminis.

We gaan dan maar weer eens voor de gok en geven haar het voordeel van de twijfel. En dat was maar goed ook. We belandden in een mooie kamer met een spiegelwand aan het voeteneind en nog eens een grote losstaande spiegel naast het bed. En Sonja begreep het helemaal. Bij het pijpen ging ze mooi met gespreide beentjes met haar kleine strakke kontje omhoog zitten. Haar lipjes stonden een beetje open en bij het vingeren begon ze vanzelf vochtig te worden. Een genot om te zien. Ook de strakke ijzige ogen in het gezicht met die lange zwarte haren werden in het spel meebetrokken. Bij het 69-en begon ze Wijze Stijve zowat op te vreten, zodat ik haar moest temperen. Zoals gebruikelijk met een heerlijk spuitorgasme afgesloten. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Na afrekenen en douchen kwam ik terug in de bar en Thea vroeg of Sonja me niet had teleurgesteld. Nou, wis en waarachtig niet, en met een high five bedankte ik me bij haar voor de bemiddeling.

Nog even iets over het serviceprobleem in het algemeen hier. Dolce Vita is een club in Düsseldorf. Een stad met en groot vliegveld en waar veel internationale beurzen plaatsvinden. Dit zorgt voor een constante stroom van wisselende bezoekers die de club meestal slechts eenmalig bezoeken. Deze internationale gasten komen in alle gevallen uit landen waar prostitutie veel minder openlijk plaatsvindt of zelfs verboden is. Kwaliteit van het gebodene ligt er duidelijk lager tegen een ook nog eens hogere prijs. Dus de dames hier, die overigens allen heel goed hun talen spreken, kunnen met mindere services volstaan en daarbij ook nog eens de jackpot (lees: betaalkrachtige klanten) binnenhalen. Als je dit niet wilt, heb je dat dus zelf in de hand. Jij bepaalt zelf waar je je mee tevreden geeft. Alleen moet je daar van tevoren duidelijke afspraken over maken. Iets wat de illusie niet ten goede komt. Ook het presalen gebeurt hier nauwelijks. Ook dit bepaal jezelf.

’s Avonds tussen 19:00 en 22:30 was het aardig uitgestorven. Weinig dames en nauwelijks gasten. Na 23:00 begonnen echter steeds meer bezoekers in straatkleding binnen te komen en werd het spierballen-, kleerkast- en kortgeschoren nekkengehalte opvallend hoog. Sfeer was er al niet en dit verandert nu in een groepjessfeer. Nog maar weinig individuen hier, maar nu vooral overal spannende figuren met grote ijskoelers met sterke drank op tafel. Dit had ook zijn invloed op de dames die er nu nog overgebleven waren: meestal de iets oudere ervarenere dames.

Tegen 21:00 kwam daar echter opeens het kleinste meisje binnen dat ik ooit in het circuit ontmoet heb.
Naam : Nancy
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 27!
Haarkleur/-lengte : lang bruin blond haar tot halverwege rug
Lengte dame : 1,50 mtr
Postuur/Cupmaat : Petite, 38 Kg Kledingmaat wist ze zelf niet want ze koopt haar kleding op de kinderafdeling!) Stevige A-cups
Tatoeages/Piercings : Chinese karakters, vertikaal op haar rechter buikhelft
Service: TZ/ PZC/ 69/ NMC/
Voordelen: Super actief op de matras
Nadelen: Zeer slecht gebit, dat echter binnenkort volledig gerestaureerd wordt.
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek: Rimmen
Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10

Nancy is toch wel de Lolita pur sang. Kleiner en ondeugender vind je ze niet. Wat een kruimel, wat een kleine duivel. Hier moest ik toch wel dringend nader mee kennismaken. We installeerden ons een beetje afzijdig op een tweezitter in een rustig hoekje bij het grote plasmascherm. Het kennismakingsgesprek liep uit in een vrij lang en serieus persoonlijk gesprek. Nancy is een 100 % Deutsches Mädel (vandaar geen foto’s op de site) en heeft een roerig verleden achter de rug. Ik ga hier niet in op details.
Ben bij thuiskomst eens gaan kijken wat er zoal over Nancy geschreven staat en kan bevestigen dat haar bovenstaande paspoortje nu 100 % klopt (althans zo zei ze me de gegevens zelf). Ze heeft idd eerder in Acapulco, Heaven7, PHG en LR gewerkt en daarover best wel heftige ervaringen onthuld. Het bevalt me dat Nancy’s karakter tegendraads is en ze zich weinig van conventies aantrekt. Tijdens het gesprek werd Wijze Stijve de hele tijd in het gesprek be”trokken”, ofschoon dit tot afkeurende blikken van passerende dames leidde. Mij boeide het niet en Nancy waarschijnlijk nog minder. De lange duur van ons gesprek maakte het wel moeilijk voor mij om niet al spontaan op de bank sportvlekken te veroorzaken, hetgeen Nancy nogal ondeugend uitbuitte. Op mijn voorstel naar een kamer te verhuizen en het gesprek met fysieke activiteiten af te wisselen, antwoordde zij “dat we zo goed aan het praten waren en we best nog even konden wachten”. Ze had er duidelijk plezier in me te teasen. Zeker toen ze met haar kleine vingertjes helemaal onderaan m’n klokkenspel begon te kriebelen, hield ik het bijna niet meer. En ze bleef me maar guitig aankijken met zo’n onschuldige blik: “wat is er nou, ik doe toch zeker helemaal niks”.
Dat “niks” moest dus op de kamer voortgezet worden: en dat “niks” werd op de kamer meteen vervolgd door een volgende verrassing. Ze wist nu dat mijn perineum heel gevoelig is en begon dat te inspecteren en te bewerken met haar kleine kriebelvingertjes. Daar kwam ook haar flitsende kleine warme tongetje bij en opeens werd het heel warm en vochtig bij m’n sluitspier! Zonder dat we erover gesproken hadden, of dat ik ernaar gevraagd had, was ze begonnen me te rimmen. Surprise, surprise! En me maar steeds weer guitig onschuldig aankijken. Vervolgd werd dit feestje door uitbundig likken van m’n klokkenspel en heerlijk gevarieerd pijpen, waarbij ze onder andere steeds lange speekselslierten over Wijze Stijve met haar tongetje uitwreef. En bij 38 Kg lichaamsgewicht is het tongetje natuurlijk ook navenant klein en extra veelzijdig.
Voor het serieuze werk ging ik aanvankelijk enigszins terughoudend te werk, maar dat was niet naar de zin van Nancy. Zij spoorde me aan en was zo lenig dat ze bijna haar benen in haar nek kon leggen zodat Wijze Stijve tot aan de wortel in haar door kon pompen. 38 Kg til je natuurlijk makkelijk op en zodoende heb ik verschillende standjes met haar kunnen doen, zonder ook maar één seconde te hoeven ontkoppelen. En dan voortdurend erbij tongzoenen. Ik vergat helemaal dat ik niet meer de jongste ben en dergelijke acrobatische toeren lang niet meer beoefend heb. Ik heb werkelijk 30 minuten moeten vechten om mijn orgasme niet voortijdig te laten plaatsvinden. Nancy vond dit wel leuk en deed aan dit spel mee. Nooit had ik de indruk dat zij er snel een eind aan wilde maken. Zij wilde me het feestje de volle 30 minuten gunnen. Dit was weer eens een keer grensverleggend. Vandaar ook mijn Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10

Ik had, na een pauze, dezelfde avond  wel nog een keer met Nancy willen kameren, maar zij was moe en ging er voor die dag een eind aan breien.

De receptioniste had me er trouwens op gewezen dat frisdrank en tapbier gratis zijn. De rest dient afgerekend te worden. Zo kost een 0,33 ltr flesje Heineken EUR 5,= zoals een Duitse bezoeker me na z’n 5e flesje ’s avonds mededeelde. Maar waarom drink je dan geen tapbier? Hij keek me aan alsof hij het in Keulen hoorde donderen (maar Keulen ligt dan ook niet zo ver weg). Hem was dit dus niet verteld! Ook 2 Turken die erbij zaten wisten het niet. Heb hem ze maar getroost door ze op een rondje tapbier te trakteren. Hun dank was groot en vele nuttige insidertips vielen me ten deel.

Ik vind het trouwens prettig dat er op elke kamer een duidelijk zichtbare klok hangt. Zo kan er geen discussie ontstaan over de kamerduur. Bovendien kan je dan ook beter toewerken naar het “moment suprême”.

Wijze Grijze sexapproval™ vandaag voor Dolce Vita: 8,0/10
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2013, 23:03:33 door Wijze grijze »