Auteur Topic: DOLCE VITA, ALGEMEEN  (gelezen 454293 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #180 Gepost op: 1 augustus 2015, 16:02:26 »
dolce vita 31-07-2015 met dank aan rb en dv voor de vrijkaart 


na aankomst drukte ik op de bel en de poort ging open. bij inlevering van de vrijkaart kon de teke de code niet vinden ma die ston boven aan  ;D het ontvangst was vriendelijk en er weds nog gevraagd of ik er vaker was geweest de badjas werd uitgedeeld en in de lokker lagen 2 handdoeken eerst ma eem cola wat ik erg positief vind van deze club dat je een groot glas krijgt zodat je niet continu naar de bar hoef te lopen  :017: . de line up was zeer varijerend en eigenlijk wel uitstekend te noemen . een poosje heerlijk in het zonnetje gezet en en de rondborstige raluca uit roemenie da sesie was gewoon goed niet meer en niet minder na een 30 minuten de kamer verlaten .

de  :103: in dv is altijd oke en het barpersoneel waar er in dv genoeg van aanwezig zijn werk zich hier ook uit de naad de doesejes  zijn uitstekend op temperatuur in te stellen nag gebruik gemaak van de masseur  om 20.30 dv verlaten voor een vulkaan bezoek  ;)

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #181 Gepost op: 11 augustus 2015, 23:22:17 »
Last visit at DV :

 Liked:
-The facilities very well thought...
-the food, very good
-an alternative to other clubs in the area , a spécial atmosphère

 But i don't like :
-the mentality of girls ( miss no kiss,no this, no that)

 Some girls are Beautifull but she learn this job in Spain or she will charge this and that

 So Be extremely careful when you go to room
 And when you take car, the polizei are there for alcool test

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #182 Gepost op: 21 augustus 2015, 22:52:29 »
Citaat
Hierna zat ik buiten in de stoel net om het hoekje, toen Esther me 'besteeg'. Dat werd een hele goede kamergang. Zie haar thread.

Dan zijn we bij deze 'kutzwagers' Johan36 ;D. Destijds heeft Esther mij in DV ook 'ontmaagd'. Blijft 1 van de beste ervaringen die ik er gehad heb.

Hoi KP, zag dat je morgen in SS bent. Ik ook. Zie ik je daar? Ben er overdag.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #183 Gepost op: 21 augustus 2015, 23:54:45 »
Citaat
Hierna zat ik buiten in de stoel net om het hoekje, toen Esther me 'besteeg'. Dat werd een hele goede kamergang. Zie haar thread.

Dan zijn we bij deze 'kutzwagers' Johan36 ;D. Destijds heeft Esther mij in DV ook 'ontmaagd'. Blijft 1 van de beste ervaringen die ik er gehad heb.

Hoi KP, zag dat je morgen in SS bent. Ik ook. Zie ik je daar? Ben er overdag.

Wordt morgen misschien PE ipv SS. Ik hou je op de hoogte!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #184 Gepost op: 22 augustus 2015, 18:16:41 »
Citaat
Hierna zat ik buiten in de stoel net om het hoekje, toen Esther me 'besteeg'. Dat werd een hele goede kamergang. Zie haar thread.

Dan zijn we bij deze 'kutzwagers' Johan36 ;D. Destijds heeft Esther mij in DV ook 'ontmaagd'. Blijft 1 van de beste ervaringen die ik er gehad heb.

Hoi KP, zag dat je morgen in SS bent. Ik ook. Zie ik je daar? Ben er overdag.

Wordt morgen misschien PE ipv SS. Ik hou je op de hoogte!
En KP wat is het geworden,ik hoop dat ge me niet alleen voor de leeuwinnen gooit in PE?Moest
ge in SS zijn ,kijk eens of mijn klein schatje al terug is,pleaseeeeee. :017:  :cheer:
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #185 Gepost op: 22 augustus 2015, 20:31:36 »
Hey OB.  Het is toch SS geworden. Je kleine schatje is vandaag (nog) niet aanwezig nee.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #186 Gepost op: 22 augustus 2015, 20:47:28 »
Hey OB.  Het is toch SS geworden. Je kleine schatje is vandaag (nog) niet aanwezig nee.
Thx KP,dat wordt de volgende keer weer op jacht gaan,enkel Larissa in de planning. :lol_hitting:  :039:
Sorry we zitten zwaar off-topic.
you only live once

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #187 Gepost op: 27 augustus 2015, 09:17:56 »
Zaterdag 22-8

In verband met het weer had ik wel zin om zaterdag in een club met een mooie tuin met evt zwembad te vertoeven. GT viel af, net als PHG, YY is niet mijn ding op zaterdag en LR stond voor zondag op de planning. Zo kwam het uit om weer eens in DV te gaan kijken waar ook nog enkele bekenden zouden zijn. Rond half 8 aangekomen na de nodige omleidingen. Tenminste, omleidingen, in de heimat vinden ze het blijkbaar niet nodig om aan te geven dat er een afsluiting is en wat eventueel een makkelijke alternatieve route is. Soit. Voor 8 uur binnen dus 50 euro afgerekend en met attributen naar beneden. Nog een keer terug naar de theke, hoewel ik niet de grootste/dikste beer ben is een badjas maat S ietwat te veel (of te weinig) van het goede.

Uiteindelijk met de juiste badjas de bar in en direct met een bekende maar naar buiten verhuisd om van de bbq gebruik te maken. De bbq was actief tot een uur of 10 geloof ik, ondertussen was binnen in het restaurant(je) ook het normale buffet te vinden. Freibier was tot 12 uur geloof ik, maar kan ook iets eerder gestopt zijn. Na het eten werden we buiten gezelschap gehouden door twee dames, Carmen en één waar ik de naam niet meer van weet. 20/21 jaar, Roemeens en beide erg leuk om te zien. De ene brutaal en een grote mond, de andere stil en wat verlegen. Uiteindelijk niet met deze dames gekamerd, op dat moment nog geen zin en later kwam het niet echt uit, wel opties voor een volgende keer.

Uiteindelijk gekamerd met Julia, mede op aanraden van collega's.

Julia is niet de knapste dame, doch zeker niet lelijk, maar wel gezegend met een prachtig lijf met een fabuleuze kont. In de bar was het een prima onderonsje, echter op de kamer liep het voor geen meter. Eigenlijk voelden we elkaar amper aan en liep niets ook maar in het minst vanzelf. Na een goede 20 minuten heb ik m'n condoom aan de wilgen gehangen, Julia bedankt voor bewezen diensten en ben ik zonder nageslacht te lozen weer van de kamer af gegaan. Ik zal het Julia verder ook niet kwalijk nemen en dit moet je niet eens zien als een slechte recensie, maar voor mij was ze niet de juiste dame. Ik twijfel er niet aan dat een ander er een toptijd mee heeft, maar ik hou het volgende keer bij een beetje ouwehoeren buiten de kamer. Voor ons beide beter.

HHG : 0%

Na het kameren wat lopen socializen, een hapje eten, een pilsje drinken, al met al een aangename avond echter ontbrak er natuurlijk nog een degelijke kamergang. De Duitse Esther kwam nog even peilen voor een kamergang maar die was absoluut mijn kop thee niet. Er liepen nog een paar mooie meiden rond, maar gezien de correspondentie in de bar en kamer-rondetijden gaven die me weinig vertrouwen. Uiteindelijk kwam ik terecht naast Sonja,

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17233.0

In tegenstelling tot Julia vind ik Sonja een hele knappe meid met een lijf dat iets minder strak en mooi is. In de bar (en later ook in de kamer) kwam ze over als een lieve en vriendelijke meid. Na wat gekeuvel naar kamer vertrokken, wat een prettige maar vrij standaard sessie was. Het was niet slecht, zeker niet, ook niet erg bijzonder. Beetje zoenen, PZC en NMC. Leuk praatje achteraf en na half uurtje van de kamer af.

HHG : 50%


Na de kamer met Sonja had ik het wel gezien, ik ging m'n geld en nageslacht bewaren voor LR zondag. DV is een relaxte club, prima eten, (beperkt) freibier, hele mooie tuin, eigenlijk is (voor mij) alles wel op orde....behalve de vrouwen. Met wat gezelschap zal DV een prima club zijn, zeker in de zomer, waarbij je mogelijk na wat zoeken ook nog wel een goede kamer weet te vinden. Heb ik goesting in een paar goede kamers en niet zo veel interesse in sociaal zijn, dan zal ik niet zo snel naar DV gaan, zeker niet alleen.

Offline poefboy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #188 Gepost op: 31 augustus 2015, 00:15:04 »
Beste collega's, ik heb op 28 augustus 2015 een bezoekje gebracht aan Dolce Vita. Dit heb ik kunnen realiseren dankzij het vrijkaartje dat ik op dit forum heb gekregen. Bij deze nogmaals mijn dank ervoor. Ik kwam er rond 17.30u aan en ik moet zeggen dat er toen al heel wat mooie dames rondliepen. Na 21u werd het alleen maar meer en qua mannen werd het ook stukken drukker. Het personeel van Dolce Vita is echt supervriendelijk. Dit zeg ik erbij, omdat ik ook genoeg arrogante personeelsleden heb ontmoet in andere saunaclubs. De dames vond ik eerlijk gezegd ook helemaal niet opdringerig. Ik voelde me echt heerlijk op mijn gemak. Ik ben er die dag ook heel lang gebleven. Pas om 01.00u ben ik weer vertrokken richting NL. Er was weer heerlijk barbecue, tot laat op de avond. Het eten bij open buffet vond ik ook heel lekker en gevarieerd. Een herhaling zit er sowieso in!


"MSV DUISBURG FOREVER"

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #189 Gepost op: 2 september 2015, 12:29:32 »
Eigenlijk was een derde dag niet gepland.  Eigenlijk had men onweer voor zondagavond voorspelt.  Eigenlijk zou de herfst maandag moeten begonnen zijn.  Het was (in Duitsland) maandag echter al 27° C om 11 uur 's morgens zodat een dagje club met zwembad extra zeker geen kwaad kon.  Zo kwam ik uit op DV.

Ik overhandigde een reductiebon van € 10 die al erg oud was maar waar geen datum op stond.  Dit kaartje werd zonder morren aanvaard.  Het personeel in DV is uiterst vriendelijk.  Klasse! 

DV is niet zo direct mijn favoriete club omdat deze club bekend staat om zijn matige service van de dames of om het bijvragen van geld voor "normale" services.  Ik koos hilarisch genoeg toch voor deze club omdat 1) ik immuun geworden was tegen deze praktijken na een weekendje Frankfurt (Sharks en Oase) en 2) er weinig meer stuk kon met een biertje en BBQ aan het zwembad. 

Aankomstuur was rond halfeen 's middags.  Het was nog erg rustig in de club.  Zowel qua mannen als vrouwen.  Naarmate de namiddag vorderde kwamen er (ook hier weeral) hoe langer hoe meer mannen binnen.  Gelukkig kwamen er nog later op de avond (eigenlijk precies net op tijd; als het zonnetje weg was gezakt achter de bomen en bouw en de BBQ verorberd was) (je mag wel zeggen) een massa vrouwen (mooie!) binnen.  De namiddag bestond dus voornamelijk uit relaxen.

De uitbreiding van de tuin is een hele verbetering.  Best een gezellige tuin.  Waar binnen het immense rokerskot ineens naartoe is, is me een raadsel.  Het restaurant is natuurlijk nog veel te klein.  Het is dan ook geen grote club. 

Jammer dat de BBQ zo eenvoudig was.  Enkel varkenssteak en één soort worst.  Binnen stond ook nog eten maar wie komt er nu in godsnaam op het idee om bij + 30° C dikke erwtensoep te serveren en rode kool?

Voor de rest niks aan te merken op deze club.  Ook niet op mijn sessie die ik later op de avond had met Mia.  Ze is Duitse en doet voor € 50 een vol halfuur met knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, PZC, DT, likken, 69 NMC.  Gezien de naam dat deze club heeft op servicegebied van de dames heb ik misschien veel geluk gehad maar ik kon alles behalve klagen en vond het een prachtige afsluiter van de driedaagse.  Ik hield het dan ook maar bij 1 sessie.  (Ik moet er natuurlijk wel bijzeggen dat ik bijna altijd zorgvuldig vooraf bij de dame pols of ze wat voor me zou kunnen betekenen op  kamer.  Zo heb ook enkele andere stunners gesproken waarbij mijn eerste indruk me aan alles behalve aan GFE deed denken. 

Ik heb nog geweten dat op zonnige dagen DV uitpakte met een cocktailbar.  Dit was nu helaas niet het geval.  Is dit enkel op vrijdag en zaterdag  :douchen?   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #190 Gepost op: 4 september 2015, 21:36:44 »
Een doordeweekse dag in Dolce Vita.

Het verkregen kaartje van dit forum was een goede reden om afgelopen woensdag een bezoek aan DV te brengen. Ik was er een jaar niet geweest. Toen was er nog een verbouwing bezig. Ik moet zeggen dat het er nu allemaal mooi uitziet.

Het meest verrast was ik echter door het damesaanbod. Er liepen een 30tal dames rond waarbij ik er een aantal sessiewaardig vond. Dat werd dus echt kiezen. Temeer omdat er steeds meer dames dan heren aanwezig waren en er dus constant aanbod was.

Na een paar biertjes te hebben weggeslokt aan de rand van het zwembad liet ik aan de Duitse Esther weten belangstelling te hebben. Dat hoef je Esther geen twee keer te zeggen. Esther is een van de weinigen die ik me van het vorig bezoek herinner, terwijl ik toen toch niet met haar op de kamer ben geweest. Het zal wel door haar intrigerende ogen worden. En ja ook de halstattoeage helpt mee voor herkenning.
Terwijl DV er om bekend staat dat het zoengehalte hier erg laag is, gold dat niet voor Esther. Die tongzoende er flink op los. Na haar vervolgens te hebben gebeft begon Esther me te verwennen. Met haar naturelle borsten werd mijn lichaam met inbegrip van mijn pik heerlijk gemasseerd. Na het pijpen werd de beurt met een cowgirl naar mijn tevredenheid afgesloten.

Tijd voor wat te bikken. De BBQ viel me wat tegen. Het aanbod bestond uit lamsvlees en varkenskarbonaatjes. Ik heb in het binnenrestaurant nog wat groente, aardappelen en wat salade gehaald.

Na een lekkere cappucino de sauna bezocht. Die was goed op temperatuur. Na de sauna had ik inmiddels wel weer lust in een dvp gekregen. Dat werd Lina, een Slowaakse. Lina zag ik niet op de DV-site bij de girls staan. Ik vond het een aantrekkelijke verschijning met een mooie bos wild krullend zwart haar en een mooi figuur.
Op de kamer viel het niet tegen. Zoenen was er weliswaar niet bij maar daar had ik me al op ingesteld. Wel werden mijn tepels door haar oraal verwend. Ik kon heerlijk aan haar borsten zuigen tot haar tepels hard en groot werden. Daarna volgde een befbeurt waarvan ze hoorbaar genoot. Ze positioneerde zich zo dat ze maximaal rendement kreeg. Ik moest ook aan haar tepels trekken. Een orgasme bleef dan ook niet uit.
Vervolgens begon ze heerlijk aan en rondom mijn pik te likken gevolgd door een pijpbeurt. Het geheel werd spetterend afgemaakt in cowgirl.  :amazone Het half uur was inmiddels overschreden maar daar werd geen probleem over gemaakt.

Ik vond het trouwens erg prettig dat je de tijd op de klokken van de kamers goed kon bijhouden.
 ;D
Om half negen verliet ik na 4 en een half uur clubbezoek het pand. Ik vond het een zeer geslaagd bezoek. RB bedankt voor het kaartje! ;D

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #191 Gepost op: 18 september 2015, 01:48:09 »
Enkele nieuwe dames zijn weeral geportretteerd.  Enkele nieuwe foto's bij oudere foto's van bekende dames toegevoegd.  Nu nog de ervaringen natuurlijk  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #192 Gepost op: 18 september 2015, 06:37:39 »
Citaat
Enkele nieuwe foto's bij oudere foto's van bekende dames toegevoegd.

Bedankt!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #193 Gepost op: 18 september 2015, 08:05:53 »
Amai....zoveel tongzoenende vrouwen....ik moet gauw weer eens naar DV  :017:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #194 Gepost op: 18 september 2015, 09:00:53 »
Was het maar waar... ;) Ik denk dat in DV slechts een minderheid van de vrouwen aan TZ doet.

Ik plan binnenkort nog eens een bezoekje aan de club. Een verslag over al die geile, tongzoenende sletjes ;) volgt uiteraard nadien 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum