Auteur Topic: Schippersstraat 06/2, Andrea, Roe  (gelezen 43369 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 06/2, Andrea, Roe
« Gepost op: 17 juli 2013, 00:45:24 »
Andrea : Roemeens
 Leeftijd : 20 jaar
 Taal: (gebroken) Engels/ Roemeens
 Haren : lang blond
 Figuur : slank
 Borsten: cup B echt
 lengte : 170 cm
 Billen : zeer mooi rond
 Prijs: 50,00 euro voor 25 min.
 Mogelijkheden: nmc, pijpen, beffen, vingeren, TZ,

 Na weer eens een rondje kwam ik deze schoonheid tegen. Bij het eerste gesprek kwam ze wat schuchter en teruggetrokken over. Maar toch had ze wel mijn aandacht. Ik besloot om toch maar even de bank te gaan plunderen..en jawel binnen 10 min. Was ik weer bij haar terug.

Eenmaal binnen verliep alles toch wel relaxed. Het gesprek ging wat moeizaam, maar och ze deed wel haar best om me op mijn gemak te stellen. Ze was nu al 10 dagen op dit adres werkzaam. Het is haar eerste x in de prostitutie….och ja…zoals alle Roemeense vrouwen…..it’s all about the money!!!!

 Om te starten kwam ze voor me staan en gaf me een TZ. Dat verbaasde mij toch wel, want welke dame in het SKW doet nou aan echt TZ? Na wat gevoeld te hebben aan haar en het vingeren (wat ze gewoon toeliet…en genoot!!) zijn we op bed verder gegaan. Nadat ik haar had gebeft (in allerlei posities) heeft ze mij gepijpt. Toen ik vroeg of ze deepthroat wilde gaan, was dat geen probleem en daarna stelde ik voor om 69 te doen……SUPERRRRR!!!! Na dit alles weer ff gewoon relaxed weer wat gevingerd….en afsluitend hebben we op een aantal verschillende posties geneukt.

 Ik kon het niet nalaten om haar te vertellen dat ik in tijden niet zo’n goede sessie heb meegemaakt in het SKW. Daar voelde ze zich nog wel door gevleid. Maar mijn verwachting is dat haar service na verloop van tijd wel wat zal worden terug gedraaid hoor, maar och……voor NU is dit echt een Princess die ik velen kan aanraden. Wat mij betreft is er een 100% kans op herhaling!!!

 Ze is niet alleen mooi, maar ook lief.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schipperstraat 6, Andrea, Roe
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2013, 21:00:43 »
In welk raam staat deze griet, Joker ? 6/1 of 6/2 en dag of nachtshift ?
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

guest9105

  • Gast
Schipperstraat 6, Andrea, Roe
« Reactie #2 Gepost op: 17 juli 2013, 21:47:48 »
Voor wat ik zag....is nr. 6 raam 2 (direkt naast nr. 4). Het is het vierde raam vanaf de linkerkant. Zij staat in de avondshift!!!! Haar haar is fel blond...dus je ziet haar zo staan!!!


In welk raam staat deze griet, Joker ? 6/1 of 6/2 en dag of nachtshift ?

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 6/2, Andrea, Roe
« Reactie #3 Gepost op: 17 juli 2013, 22:57:41 »
Dat is dus SS 6/2.

Dank voor je recensie Joker! :039: