Auteur Topic: de vulkaan spesjalist  (gelezen 66468 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
de vulkaan spesjalist
« Gepost op: 20 juli 2013, 13:57:18 »
 Halo ik stel me even voor als de vulkaan spesjalist .ik heb me zelf zo genoemd omdat ik veel wandel op de vulkaanstrasse in duisburg  :cochon

Bij de vulkaanstrasse horen ook de juliusweberstrasse en de cjalotenstrasse in dit gebied vin je loop huizen (inpandige prostitutie plats vindt ). er zijn meer dan 400 werkplekken of ze allemaal bezet zijn dat licht er aan de 1 keer wel de andere keer niet .ma ik durf wel vast te stellen dat er altijd wel 200 dames werken . de vulkaan heeft verschillende panden eros 26 is dan ook wel het luxe te noemen met kamers met jacuzzi  does bidet wc er zijn zelfs kamers met clima.  iedere kamer heeft de beschikking over room curves dus heb je tijdens het samen zijn met zo geweldige dvp door de inspanning zo dorst gekregen geen noot een telefoontje  laten plegen door de dame  en de drank wordt na de kamer gebracht er is echter wel een nadeel je moet wel af rekenen  ;D de kamers zien er uiterst verzorgd uit  beden hebben stevige matrassen je vind er dames met goede looks voor iedr wat wils  :mistress ook heeft eros 26 een speel hal en een sport bar

dan hebben we het vulkaanhuis is te vinden aan de vulkaanstrasse 17-19 het zijn 2 panden en in het oude gedeelte zijn  2 bars de kamers zijn uitgerust met does  bidet wc en was tafel en bedden met stevige matrassen  :pompe ook hier vin je plaatjes van vrouwen dominikaanse hongaren spaanse bulgarse poolse ezv voor ieder wat wils

dan hebben we de getto huizen 11-13-15-21-23-25-27 ik noem het zo omdat het oude huizen zijn waar de schilder wel is langs mag  ma ook in deze huizen kan je het treffen en een geweldige sessie hebben en er zit ook van alles kwa dames   iedere kamer heeft een was tafel 23-25-en 27 heeft iedere kamer zelfs een does

dan hebben we huis 48 juliusweberstrasse hier vin je ook van alles alleen was gisteren de bezetting niet zo groot ma we leven ook in vakantie tijd dit pand is goed onderhouden goede bedden met goede matrassen iedere kamer heeft een eigen does wastafel bidet en wc

dan hebben we sex pallas  sexpalas ook hier zijn er voldoende damens ma er zijn etages waar ze een beetje argesief werven ze treken je pet van de kop treken je na binnen ma dat moet je ma voor lief nemen want ook hier vin je een potje voor jou dekseltje  :-\
de kamers beschikten over eigen does bidet wastafel en wc de bedden hebben wat slape matrassen

dan zijn er nog 2 panden aan de sjalottenstrasse ook hier kan je een topper vinden en je ben niet in duisburg geweest als deze panden niet bezocht heb ik heb er overigens top sessies gehad

nu spreek ik in sauna clubs en party trefss  want ook daar ben ik zo nu en dan te vinden beren die het jammer vinden dat ze er niet een doesje kunnen pakken  mannen geef dit gewoon aan ik kan je verzekeren dat dat een plus punt voor je is en de dame dat zeker waardeer en je 7 van de 10 keer gebruik mag maken van haar does  :douchen

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
de vulkaan spesjalist
« Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2013, 14:04:17 »
Welkom op relaxxxboard, spesjalist.


Ik ben zeer onder de indruk van de Vulkanstrasse, en vooral van de service end e prijzen die daar gelden.
Dat is nog eens een hoerenbuurt waar je aan democratische prijzen genaaid wordt, letterlijk dan  :111:


Wij lezen graag alles en zijn zeer blij dat een "spesjalist" onze rangen komt vervoegen.
Schrijf maar raak, zou ik zeggen, en we zijn benieuwd, want dat er toppers zitten staat buiten kijf.


Ik persoonlijk vind ook dat die ramenbuurt eerder concurreert met saunaclubs (kwa service en prijzen) dan met andere raambuurten, Duisburg steekt er met kop en schouders bovenuit.


 :welcome:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
de vulkaan spesjalist
« Reactie #2 Gepost op: 20 juli 2013, 15:02:51 »
Welkom op relaxxxboard, spesjalist.


Ik ben zeer onder de indruk van de Vulkanstrasse, en vooral van de service end e prijzen die daar gelden.
Dat is nog eens een hoerenbuurt waar je aan democratische prijzen genaaid wordt, letterlijk dan  :111:


Wij lezen graag alles en zijn zeer blij dat een "spesjalist" onze rangen komt vervoegen.
Schrijf maar raak, zou ik zeggen, en we zijn benieuwd, want dat er toppers zitten staat buiten kijf.


Ik persoonlijk vind ook dat die ramenbuurt eerder concurreert met saunaclubs (kwa service en prijzen) dan met andere raambuurten, Duisburg steekt er met kop en schouders bovenuit.


 :welcome:

concurreren dat is 1 ding wat zeker is bij de meeste clubs is de intree 60 euro daar heb ik op de vulkaan 2 top sessies voor zo simpel is dat . ik vin de intree bij de meeste cups dan ook te hoog. zeker voor personen als ik. ik zet het niet op een zuipen en ik heb het idee dat ik dan ook 30 euro te veel betalen dat betaal ik voor al die heren die wel zuipen die maken die 60 euro echt wel op  :movingtits . daarom vind ik party tref dorsten een goede bedrijfvoering hebben de genen die graag bier drinken betalen 20 euro meer   :xrated zo zie je ma ik kom op meer plaatsen als DB ma laten we het zo stellen DB is mijn thuishaven daar kan ik mijn jacht aanlengen weet ik simpel weg de weg  :sex? :sign0137:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
de vulkaan spesjalist
« Reactie #3 Gepost op: 20 juli 2013, 19:03:26 »
Vulkaan spesjalist,


 :welcome:  Ook van mij.


Ik ben een fan van Loredana uit eros26, maar toch heb ik ze al lang niet meer bezocht. Veel te lang eigenlijk.


Ook zit er een prachtige lang zwartharige Colombiaanse ik dacht Barbara, maar daar kan ik me in vergissen. Ook met een Duitse blonde waar vele een slechte ervaring mee hadden, maar ik vond het prima. Echter Nicole een Roemeense daarmee heb ik wel een slechte ervaring, staat hier op RB bij de slechte ervaring van Roberto die haar eerder al bezocht.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
de vulkaan spesjalist
« Reactie #4 Gepost op: 20 juli 2013, 21:31:41 »
Halo ik stel me even voor als de vulkaan spesjalist .ik heb me zelf zo genoemd omdat ik veel wandel op de vulkaanstrasse in duisburg  :cochon

Hi spesjalist welcome to this wonderfull board!!
Enjoy :pica

Grtz,Dolfie

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
de vulkaan spesjalist
« Reactie #5 Gepost op: 31 augustus 2015, 17:08:01 »
Ik ga vanaf 31-08-2015 maar is bij houden waar ik zo uithang in de p6 niet om groot te doen ma om een overzicht te krijgen voor me zelf  ;)

wel ja 1 plek kan ik wel invullen de vulkaan 104 keer per jaar  :lol_hitting: verwacht hier niet 104 keer een recensie dan wordt voor een ander eentonig om te lezen de vulkaan is voor mijn nu eenmaal nummer 1  ;D

yinyang 22-8 2015
dolce vita 31-07-2015

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
de vulkaan spesjalist
« Reactie #6 Gepost op: 18 oktober 2015, 18:33:06 »
Zo even voor de genen die zich afvragen waarom ik het zo na me zin heb in aca velbert . de club is in principe te vergelijken met een laufhaus althans. dames stappen zelf niet op je af en geven je niet de elisie dat ze verliefd op je zijn . kruipen niet dicht tegen je aan zonder dat je ze aanspreek . als gebruiker stap je als man op de dvp af om een praatje te maken . tot nu toe sta ik versteld van de dienst verlening van de dvp voor 40 euro 30 minuten . tevens is de line up van een hoog nivo bloed mooie dames opheden zelfs beter als mijn eros 26 . de prijs kwaliteit verhouding van de club is uitstekend voor een niet bierdrinkende mannelijke bezoeker de club beschikt over een sauna Turks stoombad binnen zwembad . voor de haman dient apart te worden betaald . het eten niks mis mee wel iedere zaterdag het zelfde .  ik sluit meestal een avondje aca af met 120 euro aan kosten . de sleutels van de kamers liggen gewoon op de bar geen een dvp wordt voorgetrokken als er een sleutel beschikbaar is kunnen ze hem pakken en laten noteren .

Of aca me vaste stam club wordt  :017:

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
de vulkaan spesjalist
« Reactie #7 Gepost op: 31 december 2016, 21:31:07 »
van uit een aftellend Nederland wens ik iedere rakker een goed uiteinde en een gezond begin van 2017  tot volgend jaar 

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
de vulkaan spesjalist
« Reactie #8 Gepost op: 25 december 2018, 16:00:08 »
dit keer niet door de laufhausen of vanuit een sauna club wens ik een ieder héle fijne kerstdagen en een voorspoedig en vooral een gezond 2019 toe

2018 was een jaar waarbij ik veel minder de vulkanstrasse te Duisburg heb bezocht niet omdat het er minder is maar omdat er een aantal dames gestopt zijn die ik nu dan privé bezoek en dat is een nieuwe mijlpaal in mijn wandel carrière . ook is er 1 verhuist naar bochum im . verder heb ik geen statistieken bij gehouden hoeveel verschillende dames en welke clubs en wat het me gekost heeft . maar ik zit nog steeds binnen me budget en dat zou in 2019 zo blijven dat is geen voornemen maar gewoon een feit  ;)   
« Laatst bewerkt op: 25 december 2018, 16:15:07 door de vulkaan spesjalist »