Auteur Topic: KATJA  (gelezen 53746 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KATJA
« Gepost op: 22 juli 2013, 13:28:55 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline loperken13

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
KATJA
« Reactie #1 Gepost op: 23 juli 2013, 07:46:02 »
Met deze dame, zou ik wel eens willen gaan kameren. :xrated

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
KATJA
« Reactie #2 Gepost op: 2 september 2013, 14:08:47 »
Met deze dame, zou ik wel eens willen gaan kameren. :xrated

Dat dacht ik nu ook,gekopieerd uit het algemene Babylon topic:

Wat later had ik het idee dat de meeste dames er wel waren. De algehele line-up was zeer aantrekkelijk te noemen. Mijn interesse ging vooral uit naar een drietal donkere dames. Eentje herkende ik duidelijk van de foto's: Precieuse, de anderen zouden dan Iman en Katja moeten zijn. De aantrekkelijkste van de drie (wie later Iman bleek), werd net voordat ik mijn stap wilde zetten "weggekaapt" door een heer die haar voor langere tijd boekte, daarop besloot ik plaats te nemen naast de andere donkere schone die zich voorstelde als Katja uit Rwanda. Op de bank volgde een pre-sales gesprekje en de nodige verkenning van elkaars lichamen en een niet terughoudende zoensessie. Uiteraard volgde hieruit de uitnodiging om op een kamer verder te gaan.

Na het "inchecken" bij de theke gingen we naar de kamer, Katja voorop. Bij het openen van de deur bleek een andere koppeltje daar al aan de gang , dus na de nodige excuses terug naar de balie. Ze bleek een regeltje op de lijst over het hoofd gezien te hebben . In tegenstelling tot andere clubs zoals Golden Time, Dolce Vita en Haus Panthera wordt er in Elsdorf niet gewerkt met sleutels of andere standaardmarkeringen waaruit blijkt dat dat de kamer in gebruik is. Blijkbaar gaat het kijken op de lijst wel vaker fout, want de dames worden inventief met het plaatsen van een tafeltje aan de binnenkant van de deur of het zetten van de schoenen aan de buitenkant voor de deur. In dit geval was dat echter niet gedaan, waardoor we een ander koppeltje stoorden. Sorry .

Boven naar een andere kamer die wel vrij was. Op de kamer volgde een zeer prettige sessie die startte met een vervolg op het zoenen beneden op de bank . Daarna daalde Katja langzaam aan naar kleine Koosje en begon die mondeling te verkennen waardoor ook kleine Koosjes hangende vrienden niet werden vergeten evenals de schacht . Om even wat pauze in te lassen stelde ik voor om de rollen om te draaien, want ze accepteerde. Na een tijdje werd dan toch het condoom gemonteerd en werd het op die manier ook afgemaakt. Na nog een tijdje naast elkaar te liggen was het dan toch weer tijd om de kamer vrij te maken voor de volgende geïnteresseerden.

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
KATJA
« Reactie #3 Gepost op: 24 december 2015, 00:55:29 »
Read all about it - 4-12

"You've got the words to change a nation. but you're biting your tongue
You've spent a life time stuck in silence, afraid you'll say something wrong
If no one ever hears it how we gonna learn your song?
So come on, come on Come on, come on

I wanna sing, I wanna shout
I wanna scream till the words dry out
so put it in all of the papers,
I'm not afraid
they can read all about it
read all about it
oh-oh-oh 6x"


Deze encounter is nog van een paar weken terug, vrijdag 4-12. Toen deze racebeer nog midden in een aantal stressvolle weken zat en maar wat blij was dat hij een middag vrij had. Ook toen er flink meer Samya-dames rondliepen die vooral opvielen door hun "Hallo-wie-gehts" tactiek. Ik was nog geen vijf minuten binnen of ik had er al een die me op de korrel had: "Bist du zum ersten mal hier." Misschien had ik voor de lol 'ja" moeten zeggen, maar ik had even mn goede humeur thuisgelaten. "Schon sehr oft" en loop dan recht naar de bar. Katja zat me vanaf daar vriendelijk toe te lachen en zelf ging ik ook lachen toen Shana er bij kwam staan, beide dames hadden elkaar hairstyle overgenomen: Shana nu lang en een beetje opgestoken, Katja met een kort koppie a la Halle Berry. Van de Samya-dame werd intussen niets meer vernomen.

Omdat ik een rustig begin wilde koos ik voor Katja op dat moment, die me na wat inleidend gefoefel mee op kamer neemt. Ergens in de achtergrond zet Eddy dan de speakers vrij hard, waar door ineens Emeli Sandé duidelijk verstaanbaar op de achtergrond klinkt. En op de een of andere manier past het perfect bij mn stemming op dat moment. Vanmiddag nog had neuroloog Eric Scherder het over de gevoelens die muziek los kunnen maken, deze racebeer werd er op dat moment heel rustig van. Geen haast maken, gewoon rustig een uurtje genieten. Katja pikt die vibe ook op, pijpt diep en langzaam, laat zich ook uitgebreid beffen. Nadat ze een hoogtepuntje heeft aangetikt, blijft ze lui liggen, reikt me een condoom aan. Ga je gang maar!

Dan doen we dat hè? Eigenlijk kom ik niet veel verder dan twee standjes, want Katja slaagt er in met de minst mogelijke inspanningen en subtiel tegengas me heel snel tegen het kookpunt aan te krijgen en nét als het uur om is ga ik heftig af- Beng! Turbo-tje stuk, Katja knuffelt nog wat na. Dju wat een begin weer! WGSA-rating blijft: TILT en tevens nr 1. in de Liste Noir voor Zwarte topdames.

! No longer available


Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
KATJA aus Ruanda
« Reactie #4 Gepost op: 9 februari 2016, 13:47:56 »

Katja hat momentan etwa nackenlanges Haar! Sie kommt übrigens auch aus Ruanda. 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KATJA
« Reactie #5 Gepost op: 9 februari 2016, 13:53:45 »
Ik moet toch altijd lachen met de titels die den Ed verzint voor de dames (of de webmaster of Anita)  :happy


GEILE SCHOKOMAUS  ;D


En dan klagen er Nederlanders dat Zwarte Piet nog bestaat, ik ben er verdomd blij mee   :cheer: :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal