Auteur Topic: LARISSA MAY  (gelezen 44595 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
LARISSA MAY
« Gepost op: 22 juli 2013, 15:33:50 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
LARISSA MAY
« Reactie #1 Gepost op: 7 september 2013, 16:48:29 »
Ja Larissa May wat kan ik anders zeggen als dat het enige wat ontbreekt een handvat is om ze mee naar huis te nemen. Een zeer leuke en in mijn ogen bijna oogverblindend mooie meid.


Goed bij binnenkomst naast Leila en Claudia meteen een leuk gesprek. Ze had nog wat met Nederland want in mijn accent horen ze natuurlijk gelijk dat ik maar wat vreemd Duits spreek.


Larissa is niet zo mager als Claudia, er zit wel wat vlees op de botten en precies op de juiste hoeveelheid op de juiste plaats, mooie ogen, mooie huidskleur, een zeer sexy setje en wat ik al zeg een oogappeltje. Wel heeft ze wat slappere borsten, dus ik denk dat ze spaart voor een setje siliconen van de doctor.


Na mijn eerste wat onverwachte inzeepactie van Claudia wat er bijna spontaan uit kwam lopen van mijn geiligheid heb ik me voornamelijk beziggehouden met dit heerlijk sexmonster. Ze hield van doggie en stak alle heren haar kontje toe. Uiteraard zit ik altijd aan de kopse kant, want neuken daar ben ik niet voor in de wieg gelegd.


Larissa kan zeer goed pijpen en dit tezamen met haar sexy lijf kon ik eigenlijk alleen maar klagen dat ik niet haar mooie gezicht kan zien als ze doggie doet. Vooruit, dat was dan ook het enige waarover ik zou kunnen mekkeren, maar zo ben ik niet.


Ik zat ergens halfweg de GB even een colatje te drinken aan de bar komt ze naar me toe. Ze zei iets tegen mij, maar ik verstond het niet, ik vroeg het nogmaals, maar wederom ik begreep het niet. Ach, kom mee zei ze toen en pakte me bij mijn arm, ofwel ze kwam me halen om nog een keer met haar te gaan spelen, nou daar kan ik geen "nee" tegen zeggen, hoewel ik zeker wist dat kleine Foots even uitgeblust was.


Bijna helemaal op het einde net na 20:00 nog even naar boven gegaan wederom met Larissa en Vanessa en Leila en Claudia. Ik heb me nog heerlijk laten zuigen door Vanessa, maar ik had mijn zinnen gezet op Larissa en ik denk zij op mij (laat me vooral in deze gedachten). Larissa was er flink de doggie en intussen pijpte ze mij lekker door. Ook toen ik wat duidelijke herkenbare geluiden begon te maken pijpte ze gewoon door en het was voor haar geen enkel probleem om tijdens de laatste kermen van Foots alles mee op te zuigen en dan naderhand zoals zo vaak weer te melden dat er behoorlijk wat uit die kleine Foots kwam en dat voor een derde keer  :-\ .


Uitgeput zette in me in de bar en dronk nog een cola, haar vriend zei nog iets over Larissa's drankje wat hij net had weggegooid tegen de andere barman. Ik vertelde hem trots dat Larissa net gedronken had  ;) . Hij keek even wat raar, vroeg nog even of ze van mij gedronken had, maar reageerde er verder niet op, de gewoonste zaak van de wereld blijkbaar. Kijk SM mag wederom niet raden naar de nationaliteit van haar vriendje, maar die weten wel precies een goede training te geven aan een westerse dame.


Later toen ik omgekleed was zag ik Larissa nog even, ze had een wit kanten minirokje en wit topje aan, wat een wouw meid. Deze is er een om in te lijsten en boven je bed te hangen. Onnodig te vertellen dat ik me prima heb vermaakt.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
LARISSA MAY
« Reactie #2 Gepost op: 7 september 2013, 17:18:48 »
  :lol :lol :lol
Ik mag niet raden, maar ik zie Turkse trekjes in die foto's verdorie  :shakekontje :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
LARISSA MAY
« Reactie #3 Gepost op: 28 oktober 2013, 22:55:16 »
Geweldig mooie nieuwe foto van een sexmonster.
Verstaat trouwens NL, dus pas op wat je zegt.


Groet, Foots  O0


 [attachimg=1]
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.