Auteur Topic: Janina (RO)  (gelezen 68097 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Gepost op: 24 juli 2013, 08:17:39 »
Mijn 2de nieuwe DVP gisteren was Bulgaarse Janina. Janina is heel goed bevriend met Kali en beiden kwamen in de vroege namiddag dan ook mijn collega en mij gezelschap houden. Kali hing rond mijn nek. Janina rond mijn collega zijn nek. Ik was niet geïnteresseerd in Kali, maar des te meer in Janina. Ze heeft een heel mooi gezicht en een heel mooi figuurtje. Ik heb Kali afgewimpeld en mijn collega wees (onbegrijpelijk) Janina af ;). Hij had zijn oog laten vallen op Hongaarse Nadia, waar ik later ook nog mee zou kameren (maar dat is een ander verhaal).

Terug naar Janina. Na mijn kamergang met Mia had ik 2 uurtjes nodig om te bekomen. Net toen ik terug volledig bij positieven was, trof ik Janina aan aan de douches. We begaven ons samen naar de bar, hebben daar een leuk gesprekje gehad en zijn vervolgens naar een kamer gegaan. In tegenstelling tot de kamer die ik met Mia gedeeld heb, had deze kamer gelukkig wel airco.

Janina is een klein, fijn meisje van ongeveer 1,60m groot. Ze is 25 jaar jong. Ze heeft een mooie, kleine kont en een tatoeage op haar onderrug. Ze heeft lang, zwart haar, mooie donkerbruine ogen en een héél mooi gezichtje. Ze heeft een neuspiercing. Enige fysieke minpunt: haar borsten. Een kleine hangerige A-cup die duidelijk de sporen draagt van 2 zwangerschappen.

Haar service was uitstekend: lekker zoenen, uitstekend pijpen, stevige cowgirl (jammer van het zicht op die tegenvallende borsten tijdens dit standje), goede cowgirl, af kunnen maken in doggy, waarbij ik heel hard mocht beuken. Janina had duidelijk moeite met de harde stoten, maar liet me toch begaan. Ik ben dan ook heel hevig klaargekomen!

Aftersales waren btw ook uitstekend. Ze is me nog meermaals een kusje komen geven en heeft me nog verschillende keren gezelschap gehouden.

Janina heeft blijkbaar 1,5 jaar in de Aarschotstraat gewerkt (waar ze me nooit is opgevallen), maar heeft haar serviceniveau absoluut aangepast aan hetgeen in een saunaclub mag verwacht worden.

Herhalingsgevaar: klein, maar dat enkel en alleen omwille van de lelijke borsten. Daarbuiten heb ik niks aan te merken op Janina.
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2013, 20:00:44 door Laurent74 »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Janina (Bulg)
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2013, 13:08:58 »
Ondanks mijn voornemen niet meer met haar te kameren, gisteren toch 2 keer (telkens een uur) met Janina op de kamer beland. Haar pre-sales zijn heel sterk en ik kon gewoon niet anders dan voor haar charmes vallen, lelijke borsten of niet.

Op de kamer was alles 2 keer uitstekend: tongzoenen, 69, vingeren, neuken... Alles was dik in orde. In het begin vroeg ze me om het rustig aan te doen, maar naarmate de sessie vorderde, mocht alles wilder en steviger. Voornamelijk tijdens onze eerste sessie, hebben we bijna een uur lang stevig 'gesport'.
Ik ben in beide sessies met een stevige knal klaargekomen. De beide sessies gezellig afgesloten met lekker knuffelen. Voelde echt aan alsof je je vriendinnetje in je armen hebt liggen.

Aftersales waren ook gisteren weer super: Janina heeft mij op regelmatige tijdstippen veel aandacht geschonken, tot ik de club om 2u 's nachts verlaten heb. Ik heb ook nog een lekkere tongzoen gekregen, vlak voor ik de club verliet.

Toch ook 1 minpuntje: tijdens onze 2de sessie ben ik na 35 minuten klaargekomen en gaf ik aan dat ik voldaan was en dat neuken niet meer hoefde. Plots stond Janina op en begon ze zich aan te kleden. We hadden echter afgesproken voor een kamersessie van een uur, dus ik gaf aan dat als ze betaald wou worden voor dat uur, dat ze dan ook dat volledige uur bij mij op de kamer zou moeten blijven. Ze keek even verrast, maar heeft er uiteindelijk toch geen probleem van gemaakt. We hebben het uur mooi rondgemaakt.

Janina vertrekt binnen een paar dagen voor 6 tot 8 weken naar Roemenië. Ze gaat haar borsten laten verfraaien (geen silliconen, gewoon steviger laten maken). Het Herhalingsgevaar wordt daardoor weer een heel stuk groter!

Ah ja: en ik weet niet hoe ik daar bij gekomen ben, maar Janina is geen Bulgaarse, maar het is dus een Roemeense. Ze kon er niet mee lachen toen ik haar gisteren tot 3 keer opnieuw Bulgaarse noemde.

Janina: dat ze maar snel terug is van vakantie!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
Janina (Bulg)
« Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2013, 00:54:30 »
Janina est roumaine et non bulgare
Cochon disapproved, même si son physiquement elle est exactement mon style.
Seins qui tombent et malheureusement un comportement beaucoup trop shark (des reste de son pass en vitrine)
Elle parle Français aussi.
100% pure pork

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
Janina (Bulg)
« Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2013, 18:35:10 »
janina.Ro
25 ans. roumaine. trés bon français.
joli petit Q, seins qui tombent, des yeux clairs multi-tons magnifiques.

je ne serai pas aussi catégorique que cochon.
disons que cela dépend de son humeur.

autant je l'ai trouvée cool, souriante et sympa fin septembre, c'est ce qui m'a donné envie d'aller en chambre avec elle pour une session GFE assez sympa (sans être extraordinaire).
Autant ce samedi 12 oct, elle était plutôt shark et presque de mauvaise humeur à se faire refouler par les clients.
mes blagues ne faisaient même plus effet.  ;D

-------------------------------------

25 years. Romanian. very good French speaking
nice ass, but tits are falling down, and she has beautiful multi-shades eyes.

I will not be as straight-out as Cochon was.
I think that depends on her mood.

I found her with a cool, smiling and very friendly attitude late September. That  decided me to go in room with her and it was a quite nice GFE session (but not extraordinary though).
But this Saturday, she had a more sharky attitude and was grumpy because of her failing attempts with customers.
my jokes weren't even effective anymore.
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2013, 21:53:36 door boff »

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Janina (Bulg)
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2013, 20:04:12 »
janina.Ro
25 ans. roumaine. trés bon français.
Il y a une très bonne école de langue rue d'Aerschot  8)

 

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #5 Gepost op: 11 november 2013, 23:46:25 »
Is een shark geworden. Te vermijden!!! A éviter!!! :-\ :banghead:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #6 Gepost op: 12 november 2013, 00:33:41 »
Is een shark geworden. Te vermijden!!! A éviter!!! :-\ :banghead:


Beste Themistockle,


Dit is wel heel erg kort door de bocht. Blijkbaar heb je een slechte ervaring. Schrijf dan hier je slechte ervaring zo feitelijk mogelijk op en laat vooral de lezer zijn eigen mening vormen, daar hebben de leden wat aan.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #7 Gepost op: 12 november 2013, 15:22:38 »
Toutes mes excuses à Foots et aux autres rakkers. J'avais gardé un bon souvenir de ma session avec Janina au mois d'août, même si le prix (100 € pour 40 min) m'avait paru élevé.
Cette fois-ci, elle a dépassé toutes les bornes: elle a interrompu la session toutes les 5 minutes pour tenter de me convaincre de rester une heure avec elle puis, suite à mes refus répétés, a tiré la gueule jusqu'à la fin de la session. Dans ces conditions, je n'ai pas pu tirer ma cartouche. 50 € jetés par la fenêtre, avec une demoiselle qui ne me reverra plus.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #8 Gepost op: 12 november 2013, 16:45:58 »
Dan is ze voor jou gewoon te mijden, simpel.
Ja, in plaats van je 50 euro te aanvaarden, goede service te leveren en nadien je nog te strikken, misschien zelfs meermaals, is ze door haar eigen fout een klant kwijt.


Bedankt voor je uitleg...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #9 Gepost op: 3 april 2014, 18:58:28 »
Na lange tijd heb ik gisteren ook nog eens met Janina gekamerd.
 
Na mijn tweede kamergang van de dag nam ik snel een douche en trok terug richting bar. Daar overviel Veronika mij onmiddellijk. Ze was mij naar eigen zeggen al een hele tijd aan het zoeken en aasde op een 2de kamergang met haar. Ik zei haar dat ik pas net een kamergang achter de rug had en dat ik later op de avond nog met Janina wou kameren. Veronika was een beetje ontgoocheld, maar bleef me toch gezelschap houden. We praatten nog een hele tijd en toen ze me uiteindelijk toch verliet, stond daar plots Janina (het is alsof ze het ruiken hé).

Ik trok vervolgens samen met Janina naar een zeteltje, waar we nog een kwartiertje geknuffeld en gekust hebben, waarna ik haar een sleutel liet halen en tegen 19u50 lag ik aldus weer op een kamer.

Dit zou gisteren de beste kamergang van de 3 worden: Janina zoent en pijpt uitstekend en seks met haar is altijd héél lekker. Ondanks haar kleine lijfje kan ze wel wat verdragen, al zie je soms een grimas op haar gezicht verschijnen als je eens te hard doorstoot.

Na 25 minuten topsex was het 3de orgasme van de dag een feit. Ik maakte daarop aanstalten om de kamer te verlaten, maar Janina treuzelde: ze liet mij nog een paar foto’s zien, ze wou nog een beetje knuffelen… Enfin, ik liet me vangen als een beginneling en uiteindelijk verlieten we de kamer pas na 33 minuten.

En ja hoor: aan de lockers eiste Janina dat ik voor een uur zou betalen. Er volgde een hevige discussie waarbij ik haar duidelijk probeerde te maken dat je zoiets niet doet bij 1 van je goede klanten (en dat ze dat eigenlijk gewoon bij niemand zou mogen doen), maar ze hield voet bij stuk. Ik had geen zin om dit voorval mijn voor de rest meer dan geslaagde dag te laten verknallen, dus ik gaf Janina een beetje extra geld om van haar gezaag af te zijn. Janina blij, want ze had een paar eurootjes extra kunnen lospeuteren, maar… ze is nu wel een vaste klant kwijt.
 
Herhalingsgevaar: onbestaande!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #10 Gepost op: 15 december 2014, 12:08:29 »
Afgelopen donderdag heb ik voor het eerst sinds april dit jaar nog eens met Janina gekamerd.
 
Na een eerste kamergang donderdag met Asha, heb ik veelal in de bar rondgehangen, soms alleen, soms in het gezelschap van Tjeppah. Er stroomden in de latere namiddag meer en meer vrouwen binnen en daar zaten een paar hele mooie grietjes tussen. Ik heb ze bijna allen aangesproken, maar tot een kamergang kwam het nooit. Ofwel kwam de kamervraag te snel, ofwel zoende de meid niet, ofwel… er klopte telkens weer iets niet. Een paar ‘minder mooi ogende' dames kwamen ook polsen voor een kamergang, maar dat ging dus al helemaal niet gebeuren.

Uiteindelijk raakte ik in de bar terug aan de praat met Janina. Ik heb verleden jaar en begin dit jaar een tiental keren met haar gekamerd (steeds tot mijn grote tevredenheid 8)) , maar na een dispuut over geld, had ik gezworen dat ik nooit meer met haar zou neuken.

Ze zag er donderdag echter heel mooi en geil uit :o (ze is een paar kilootjes verdikt en dat staat haar wel, vooral haar borsten vind ik terug mooier geworden) en haar pre-sales waren overdonderend als altijd :-\. Wegens niet direct een andere kameroptie op het oog, heb ik mijn principes maar overboord gegooid (voor de zoveelste keer in een saunaclub…) en ben ik met Janina op kamer getrokken.

Janina haar dienstverlening heeft de voorbije maanden niets aan kwaliteit ingeboet: ze levert nog steeds een uitgebreid GFE pakket (uitstekend tongzoenen, pussysliden, lekkere pijpbeurt, intieme 69…), voorzien van net voldoende PSE elementen af: tijdens cowgirl gaat ze stevig te keer en tijdens hondjes mag je lekker doorbeuken.

Net binnen het half uur, ben ik knallend klaargekomen tijdens hondjes. Herhalingsgevaar: terug groot 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #11 Gepost op: 5 januari 2015, 12:21:39 »
This brown-haired girl has a nice face, an attractive figure, beautiful blue eyes, and she is about 28 years old.

She provided me a correct service, but nothing more. It happened to be far from a girl friend experience. Anyhow, one should not be surprised, since she worked before in the red light district of Dortmund. One must be aware she doesn't make cim, at least she told me she wouldn't do it with me.

Moreover I didn't like at all the way she glanced at her mobile phone while we were changing our sex position.

I doubt that I would try this girl again.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #12 Gepost op: 12 februari 2015, 15:11:03 »
Gisteren voor de eerste keer gekamerd met deze lieve meid. Ze valt wel op met haar rode , weliswaar kersen rode, geverfde lange haar. Ze is maar 1.60m maar heeft een mooi figuurtje. Tongzoenen was prima, PZC was te zacht en meine swanz werd dan ook niet hard. Haar even geholpen om hem in betere toestand te brengen maar hij werd nooit echt heel erg stijf. Hierdoor was het neuken ook minder. Ze gaf wel aan stevig te willen worden geneukt maar met een halve stijve pik gaat dat niet echt gemakkelijk. Janina heeft wel geprobeerd, door te pijpen en ook met haar handen, mijn pik op oorlogssterkte te brengen. Maar dat lukte niet echt. Desondanks toch in doggy klaargekomen.
Het was een moeizame kamergang maar dat lag zeker niet aan Janina maar eerder aan mij doordat mijn pik er niet veel zin in leek te hebben. Daarom ga ik zeker nog eens met haar op de kamer wanneer ik deze club bezoek. Om dan beter haar skills te kunnen beoordelen.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #13 Gepost op: 12 februari 2015, 20:49:54 »
Het was een moeizame kamergang maar dat lag zeker niet aan Janina maar eerder aan mij doordat mijn pik er niet veel zin in leek te hebben.

Het moet natuurlijk samen altijd klikken anders lukt het niet of moeizaam.  Dat blijft een feit.  Ik ben twee keer met haar op kamer geweest en ondervond twee keer hetzelfde als jij.  Met andere woorden: bij mij kon ze er niet voor zorgen dat het knalde.  Als ik jouw recensie lees, lees ik precies mijn twee ervaringen.  Het is nu eenmaal zo.  By the way, bij mij toch, met de juiste dame nooit stijfheidsproblemen.  Over Janina zelf kan ik niets slecht zeggen maar op kamer brengt ze mijn lul ook enkel maar aan het wiggelen en niet keistijf.  Het is wel zo dat als ze merkt dat je niet trouw met haar optrekt, bijna keer op keer, ze wel af en toe wat nukkig kan reageren  :douchen.   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #14 Gepost op: 24 februari 2015, 20:09:24 »
Persoonlijk kan ik niks slechts zeggen over Janina haar service. Sinds ze in SS werkt, heb ik al een tiental keer met haar gekamerd en dat was telkens top. Maar...

Citaat
Het is wel zo dat als ze merkt dat je niet trouw met haar optrekt, bijna keer op keer, ze wel af en toe wat nukkig kan reageren  :douchen.

Dit klopt als een bus. Ik ben tijdens mijn laatste 4 bezoeken aan SS niet met Janina op kamer geweest en dat neemt ze mij duidelijk kwalijk. De eerste 2 bezoeken konden er nog korte gesprekjes en glimlachjes van af, de laatste 2 bezoeken echter negeerde ze me of wierp ze me hele boze blikken toe. Ze heeft duidelijk een stevig karakterke... In se stoort dergelijk gedrag me niet, maar ze moet toch oppassen dat ze het niet overdrijft, anders kan/zal ze mij toch (een tweede keer) als klant verliezen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum