Auteur Topic: SHILA  (gelezen 96381 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SHILA
« Gepost op: 24 juli 2013, 15:28:49 »
[box title=SHILA]

[/box]


[box title=PICS]



[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2013, 17:06:20 »
Vorige week naar Panthera geweest een gezellige kleine club.
In de middag zag ik een mooi donker meisje aan een tafel zitten.
Haar naam was Shiva uit Afrika die enkele dagen per week werkte.
Na een leuk gesprekje met haar naar de kamer gegaan.
Daar begon ze met tongzoenen en we belande samen op bed.
Het pijpen ZC was uitgebreid en afwisselend en de ballen werden ook niet vergeten. Daarna afgemaakt met enkele standjes.
Deze lieve meid is zeer de moeite waard en voor de volgende keer een herhaling waardig.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #2 Gepost op: 26 juli 2013, 17:15:40 »
Kijk, het nut van fotoselectors, zo zien we onmiddellijk met welke stoot je bent gaan kameren, foefel.
Al zeg ik het zelf, heerlijk om onmiddellijk een lijf en gezichtje op je kamergang te kunnen plakken.
Merci voor je leuk berichtje, deze meid lijkt me erg leuk  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2013, 12:07:01 »













"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #4 Gepost op: 29 september 2013, 12:34:34 »
Gekopieerd uit het algemene HP topic:

Eenmaal weer fris gedoucht aan de bar eens rondgekeken wat er verder allemaal nog zo rondliep. Vooral dames van Zuid-Oost-Europese afkomst met donkere haren (met uitzondering van bijvoorbeeld een Oekraïense blonde). Degene die binnen deze groep echt opviel was natuurlijk de dondere schone Shila. Misschien dat ik daar nog maar eens een sessie aan moest wagen  ;).

Eerst echter nog maar even wat pauze in de sauna. Deze keer geen dames voor de deur....

Na nog wat meer pauze was het dan toch tijd om eens kennis te gaan maken met Shila. Na wat verkenning over en weer stelde ze voor om een plekje met iets meer privacy en iets minder lawaai op te zoeken (ondertussen was DJ Sunny begonnen met het draaien van muziek, waarbij het thema van eerder die avond niet echt meer vastgehouden werd).

Shila is Zambiaanse, maar spreekt vloeiend Duits omdat ze het grootste deel van haar leven al in Duitsland woont. Na een tijdje verruilden we onze bank voor een nog rustiger plekje op een van de kamers. Boven volgde een supersessie die begon met strelen en zoenen, en overging op het bed in een Franse verwenning waarbij ook de balletjes niet werden vergeten en deepthroat niet geschuwd werd. Daarna draaiden we de rollen om en "moest" ik aan het werk. Daarna was het weer tijd voor een rubbertje en nam Shila bovenop. Na een intense rit was het dan zover. Omdat er ook nu nog wat tijd over was, bood ze aan om nog een massage te geven, iets wat ik natuurlijk niet weigerde.

Shila:
Herkomst: Zambia
Taal: Duits en Engels
Leeftijd: 22 jaar
Postuur: Normaal, ca 1,70 - 1,75
Borsten: B
Haar: Donker, tot op de rug
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Zoenen, beffen, aftrekken, pijpen (zc) incl. deepthroat, neuken (mc) en achteraf nog een lichte massage

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2014, 22:34:13 »

Shila:

Shila danste op de dansvloer dat het een lieve lust was. Het is niet mijn type, maar mijn god die dame werd met de minuut enthousiaster. Twerken, dansen met of zonder rakker, ze hield niet op. Terwijl ik zat te eten dacht ik ze gaat nu door het dolle heen er werd een nummer gespeeld en Shila draafde en huppelde van de dansvloer door het gangetje daarachter en via de bar weer terug, ik dacht eerder aan dressuur op de olympische spelen. Nou, van mij de gouden medaille.


[attachimg=1]


Later zag ik Hastalapasta ook al een Filipijnen fan met haar tongen, die vermaakte zich ook uitstekend met dit vrolijke veulen die duidelijk al de lente in de kop had.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #6 Gepost op: 30 september 2014, 10:59:14 »

Nach dem Essen kam ich mit Shila ins Gespräch. Ich kenne sie seit nunmehr 5 Jahren. Auf der Couch tolle ZK, dann aber ins PK und ein Gebläse. Leider etwas zu sanft gegenüber früher.
Sie wollte dann aber lieber ein Zimmer aufsuchen. Naja sie kennt meine Vorstellungen und wollte keine Zuschauer.

Das übliche Programm mit Schlittenfahren, tiefe ZK , El und schönem FO.

Da Wiederholungszimmer sollte das reichen.

ZK: sehr gut und tief
EL: sehr weiträumig
FO: etwas zu sanft
Lecken: jau, mag sie
Fingern: ja
Schlittenfahren: mit Reiben der Eichel am Kitzler
GV: Missio
Wiederholung: da gut und black immer mal wieder gerne

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #7 Gepost op: 1 december 2014, 19:38:20 »
Met Shila vorige week vrijdag de laatste sessie van de dag gehad.
Toen ik net onder de douche vandaan kwam na de sessie met Nicole hield Shila mij in de gang tegen. Ze had me gemist zei ze en ze had het nodig om door mij op de kamer genomen te worden. Pffff was ik nog maar 20.
Ze zette haar worden kracht bij door me tegen haar aan te trekken en hartstochtelijk te gaan TZ.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik haar in het begin van de avond gezegd had later nog met haar naar de kamer te gaan. In de loop van de dag was ze al verschillende keren langsgelopen waarbij ze me steeds met een hand subtiel aanraakte.
Shila is een mooie slanke zambiaanse meid. Met voor afrikaanse begrippen een vrij kleine kont, cup 70 A/B, 1.70m,22 jaar , lang zwart haar en natuurlijk een mooie donkere huid.
TZ met Shila is altijd hemels. Shila heeft de zachtste lippen die ik ooit meegemaakt heb. Daardoor pijpt ze ook heerlijk. Elke keer als ik met Shila op de kamer ben heb ik een geweldige tijd met haar.
Deze keer, nadat ze me al uitstekende presales had gegeven, zijn we naar de whirlpoolkamer beneden naast de trap gegaan.
Toen we binnenkwamen heb ik gelijk het bad opengezet terwijl Shila nog extra handdoeken ging halen die ze was vergeten.
We zijn knuffelend op bed beland waarbij Shila me ontzettend lekker gepijpt heeft. Ik heb haar eerst lekker in missionaris houding geneukt. Daarna heb ik haar tegen de muur gezet en staande geneukt. Oh wat was het lekker om zo'n heerlijk knap bruin meisje in de spiegel door mij geneukt te zien worden.De bubbels en stralen werden door Shila erg op prijs gesteld We hebben in bad lekker met elkaars lichaam gespeelt en ze heeft me daar ook nog even gepijpt.
Toen zijn we uit bad gegaan en op bed beland. We hebben toen elkaar heerlijk gestreeld en getongzoent. Shila heeft me nogmaals heerlijk gepijpt waarna ik haar wederom in missionaris heb geneukt. Ik ben heerlijk en flink veel op haar donkere huid klaargekomen
Hierna zijn we heerlijk het bad in gegaan en hebben alle opties van dit bad uitgeprobeerd. .
Shila is een eerlijke lieve meid, 300% GFE. Als je haar rustig behandeld en je haar respect toont dan zal je er veel van terug krijgen. Ik heb een heerlijke sessie met Shila gehad.

Offline format_z

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #8 Gepost op: 16 mei 2015, 11:27:52 »
Afgelopen week op 13 mei was Shila de enige die mij een behoorlijke kamergang gaf. Het was zeeeeeer druk op deze dag maar Shila was al een tijdje vrij. Ik heb haar al vaker gezien maar nooit tot een kamergang kunnen verleiden. Ik heb nl nog nooit een echt goede ervaring gehad met donkere dames.
Shila is dan de eer eerste! Ik vond ze lief en grappig. Zelfs op en moment schuchter.......
TZ'en was prima. PZC is een schitterend gezicht: Zo'n donkere snoet waar mijn lichtroze sabel in en uit floepte.....zalig. 69 ook prima: Kon overal prima bij, en ze smaakte heerlijk fris. Vingertje erbij was ook geen probleem. Afgemaakt in cowgirl. Opvallend dat haar grotje toch lekker strak aanvoelt.

Aftersales was ook prima. In de loop vd dag regelmatig nog een lieve lach, knipoog en aanraking ontvangen.


Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #9 Gepost op: 14 januari 2016, 00:09:52 »
Shila (Zambia)
Recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17271.msg72464#msg72464

Met deze donkere meid Zzzzila from Zzzzambia een toffe tijd meegemaakt zowel in presales als op kamer. De dame doet warempel TZ en doet dat zelfs goed. Ze wist m'n gevoelige plekjes feilloos te vinden en verleidde me in de kino om de lekkere momenten des levens kamersgewijs verder te zetten.

Deze knappe dame koos een prachtige kamer uit ver van het feestelijk tumult in een romantische setting. Wat een goeie sessie, hiermee kon het ook in schoonheid geëindigd hebben als ik niet viel voor Maya's charmes later. Maar dat deed ik dus wel.

Shila dan vervolgde het spelletje en voldeed aan m'n wensen in het verleiden en teasen. Ik streelde haar over haar ranke lichaam en liet me betoveren door haar zachte likjes. We bedreven de liefde in stijl en de herinnering aan dit kamertje ronkt zelfs nu nog erg na. Hier heb ik ook mee gestoeid en lekker gevreeën als was ze m'n stiekeme vriendinnetje.

Ik kan Shila echt aanbevelen! Haar service is zeer ok en ze is steeds vriendelijk.

De score voor de sessie is ****

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #10 Gepost op: 15 juni 2016, 14:54:50 »
Acaplco Gold, Mercredi 8 juin 2016

Au moment du repas, une grande fille black, roule des yeux à mon intention de manière très suggestive, puis elle vient se joindre à moi, avec tact et douceur.  :smiley:
Elle parle très bien anglais, et la communication est donc très agréable...

Après, le déjeuné, et je me retire pour aller faire une sieste dans une chaise longue au premier. Je m’endors...

Quand je me réveille, telle une louve, la belle Black s'approche en silence.
Elle enjambe la chaise longue, et elle vient s’asseoir sur moi.
Habillement, elle commence à me rouler des pelles de malade.
Je bande à mort !
Mieux encore, voilà qu'elle défait la ceinture de mon peignoir, et ses lèvres viennent fondre sur ma bite toute dressée.
Sa pipe est incroyablement délicieuse, et je me tord de plaisir.
Alors elle me galoche à nouveau, puis sa bouche redescend vers mon gland, qu'elle suce et lèche comme si sa vie en dépendait !
« Room ? Me demande-t-elle ?
- Et comment ! »  :13:

Une fois en chambre, l'ambiance monte encore d'un cran.
La fille y met tout son cœur, elle m’enlace comme si nous étions amant, et elle me roule des pelles toutes plus savoureuses les unes que les autres.
C'est la toute première fois de ma vie que je me tape une Black, et le moins que je puisse dire, c'est que pour une première : c'est une grande première !
Soudain, elle devient sauvage : elle veut me dévorer !
Elle suce ma queue toute dure, elle me la lèche de haut en bas, et enfin, elle l'avale complètement !
Puis, elle veut que je lui lèche la chatte... elle fini par grimper aux rideaux.
Après, cela devient volcanique.
Elle me dit qu'elle Addoooore ma bite, et elle veut que je la baise fortement.
Alors non seulement, je la baise à fond, mais en plus, elle se met à jouir comme une sirène.
Déchaînée, elle me pompe le dard une fois encore, et cela de manière incroyable, et j'ai presque encore jamais connu un plaisir pareil !
A la fin, je la fait s'allonger sur le ventre, et là, je la défonce brillamment, aussi fort que possible, jusqu'à l'explosion finale !  victory
Super !  :smiley:
Temps passé en chambre : 2h00
Tarif : 160 €
Avant de de nous séparer, je lui demander son nom: Shila
Une fille extraordinaire !  :clap:


In Engish :

Acapuco God, Wednesday, June 8, 2016

At mealtime, I have a great eye contact with a tall black girl, and she comes to join me with sensitivity and gentleness.  :smiley:
She speaks English very well, and the communication is very nice.

After the lunch, I retire uostairs, and I take a sit on a lounge chair. I'm falling asleep...

When I wake up, like a wolf, the beautiful Black girl approached in silence.
She spans the couch, and she sits on me.
She begins to kiss me great.
I have a big errection.
She open of my bathrobe, and her lips just melted on my hard cock.
Her blowjob is incredibly delicious, and I get high.
She kiss me again, and then her mouth goes down back to my cock : she licks and suck my dick as if her life depended on it!
"Room? She asks me?
- Of cource ! "  :13:

Once in the room, it getting warmer and higher.
She starts to kiss me as if we were lovers, and her tongue is just délicious.
This is the first time in my life that I am about to fuck with a Black girl : it is great !
Suddenly, she's getting wild: she wants to eat me!
She sucks my hard dick, she liks it up and down, and then, she swallows it completely!
She wants more, and she begs me to lick her pussy... and she comes.
After it becomes volcanic.
She said she Lovvvvvvvvvvvves my dick and she wants me to fuck her strongly.
So she gets her tight pussy pounded wild and furious, and I screw her deep till she screams.
Unleashed, she sucks my cock again, and I almost never known such pleasure!
In the end, I smashe her as hard as I can, until the final explosion!   victory
Super!  :smiley:
Time Spent Room 2:00
Price: 160 €
Before we part, I ask her name: Shila
She is an extraordinary girl!  :clap:
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2016, 15:00:56 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #11 Gepost op: 23 december 2016, 12:02:09 »
Saturday, December 17th, 2016

Shila walk by myself : "Bonjour" she said, in French.
Well, 15 minutes later we're at the Kino.
Shila explains me that she has just come back from a one month and an half break ...
So, we walk up to a room: super, amasing and wonderful gret time !  :13:
Time spent in room : 1h30
Price: 120 €
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #12 Gepost op: 6 maart 2017, 22:30:19 »
My way crosses that of Shila, and we go up to talk a few minutes on the sofas upstairs.
Soon after, we are in room number 8 (the one with the mirror on the ceiling).
"Oh, putain ! Mais quel ouragan !"
She is like a fucking tornado : a real sex volcano!
I did not see the time pass: she sucked me, I mean, she licked, pumped and swallowed my dick for nearly an hour, then for another hour, I screwed, drilled and pounded her pussy like I never done before.
"Oh, putain, tu l'aime bien ma grosse queue, hein, tu l'adore !"
Oh, those French guys : so romantic;D
Super !  victory

"Call him Mr. Raider call him Mr. Wrong
Call him Mr. Vain
Call him Mr. Raider call him Mr. Wrong
Call him insane
He'd say: I know what I want
and I want it now
I want you cause I'm Mr. Vain
"
( © « Mr Vain » by Culture Beat)
https://youtu.be/7hoDjhniOqA
« Laatst bewerkt op: 6 maart 2017, 23:03:31 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #13 Gepost op: 1 oktober 2017, 14:58:39 »
Na gebruikelijke sauna en koffie, val ik eerst voor Shila. Inderdaad de meid van de fotos hierboven.


Een zwarte Zambiaanse  schoonheid … die ik nog ken uit de Pathera tijd. Kamergang van ½ uur, waarbij tongzoenen, beffen, PIJPEN, 69, en neuken in verschillende standjes elkaar opvolgen.

Kans op herhaling 90%
« Laatst bewerkt op: 1 oktober 2017, 16:36:26 door de vulkaan spesjalist »

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
SHILA
« Reactie #14 Gepost op: 10 februari 2018, 13:00:54 »
Acapulco Gold, Ratingen, Saturday, January 27th, 2018.

Well, it has been a long time since I spent some good time with Shila : so let's go, and I join her at "Kino".  :smiley:

Result: 1:30 in room, just like a torrid hurricane !  :clap:

"Mmmmmmmm
Let me talk to 'em
Let me talk to 'em
Let it rain
mmmmmmm
Let me talk to 'em
C'mon!
"
(© "Low" by Flo Rida, feat. T-Pain - 2008)

https://youtu.be/dq6Q_uaJF4k
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like