Auteur Topic: VALENTINA  (gelezen 49174 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Gepost op: 26 juli 2013, 10:29:20 »


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #1 Gepost op: 10 september 2013, 22:29:59 »
Ik kan mijn eigen gemaakte topics blijkbaar niet verwijderen.  Valentina is niet Valentina die op deze foto's is weergegeven!  Zo ga je ze er niet uithalen in de club.  Op de site staan foto's met kort blond haar in een zwart latex (of zo) pakje.  Zo herken je ze meteen in de club.  Het zwarte pakje draagt ze vaker in de avonduren dan overdag wanneer ze vaker een bikini draagt (meestal roze-achtig).  Van haar kan ik alvast verklappen dat er sowieso minstens binnen enkele weken een roman verschijnt op dit forum.  Ik speel er mee de hoofdrol in (natuurlijk).
Het is een schatje (waarmee ik niets zeg, nog niet kan zeggen, over haar service)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Op een sisser afgelopen.
« Reactie #2 Gepost op: 10 november 2013, 23:14:00 »
De gehele afgelopen zomer amuseerde ik me rot met haar.  We hadden veel plezier.  We flirtten, we speelden, we verleiden mekaar, we daagden mekaar uit....  Gaandeweg leerde ik haar ook beter kennen.  Ik was tot de conclusie gekomen dat ze speels was en verrassend dominant uit de hoek kon komen.  Eveneens trok ik de conclusie dat tongzoenen niet haar lievelingsbezigheid was.  So what, in dit geval.

Vooraleer jullie gaan denken dat ik mij baseer op setcards om dames in een club te gaan bezoeken, werp ik op dat de rode band "hardcore" bij haar setcard op de site van de club, voor mij enkel de bevestiging gaf dat ze inderdaad de zweepjes kan hanteren als dat moet zijn.

Afgelopen zaterdag hoopte ik dan ook dat Valentina aanwezig zou zijn.  Niet dat ik zonder haar mijn weg zou kwijt zijn.  Valentina was inderdaad komen opdagen, pas in de namiddag.  Ik zag ze ineens zitten aan de bar en wou haar onverwachts langs achter aanvallen maar ik had de pech dat ze op dat moment juist achterom keek.  Ze was enorm blij mij weer te zien.  Dat was wederzijds.  We knuffelden wat, ik stond even tussen haar benen en niet veel later vroeg ik om maar meteen naar kamer te gaan.  Dit keer wou ik ze niet meer uit mijn handen laten glippen.  Eigenlijk was het ruim etenstijd maar mijn inwendige ik moest nog maar even wachten.  Ik wilde nu vooral eerst snoepen.

Kort wat vooraf ging.

- Met Valentina ook best nog veel leute gehad. 
Het is écht een lieve dame die met gekke mannen als ik best veel fun kan hebben. 
Zij stelt tijdens het gek doen overdag helemaal  geen kamercontract op. 
Ze kwam op mijn schoot, kus met lippenstift, aan de bar langs achter genomen....

- Voor de Ibiza party een paar keer wat fotoshoots mogen aanschouwen.  Ik had het geluk om ook een opname met Valentina aan het zwembad te mogen aanschouwen.  Ik gaf haar nog een complimentje achteraf.  Ik had me wat verstopt zodat ze niet zou kunnen zien dat ik het aan het aanschouwen was.  Dat wou ik even niet.

- Op een gegeven moment lig ik in een grote witte sofa heerlijk te luieren, te kijken naar al het schoon vrouwvolk. 
Valentina zit op een kruk aan de bar.  Schuin tegenover mij.  Ze kijkt om, eindelijk, en ziet me.  Valentina komt (lees: ze stapt op me af) en komt bij mij liggen.  Ik had ze de avond daarvoor gezien maar haar tenuetje (dat ze vaak 's avonds aandoet), haar sm-pakje (om een zwaar woord te gebruiken).

-  O ja, intuïtief denk ik zomaar dat Valentina niet graag kust.  Dat is ondermeer een reden waarom ik echt niet gehaast ben om met haar te gaan kameren.  Anderzijds zal er al veel moeten gebeuren opdat ik niet met haar zal gaan kameren.  Morgen, overmorgen, over-overmorgen....

- In de bar weer.  Daar staat Valentina weer.  Ik ga er op af.  Ze leek wel dolblij mij weer te zien.  Het was weeral een week geleden, van op de party.  Ik hield alle schijn hoog dat vandaag onze dag aangebroken was.  Ik wrijf een beetje tussen haar benen, snel effe kussen op de wang.  Ik ben nog steeds niet overtuigd dat ze graag zoent (tongzoent).  Daar kom ik op gepaste tijd wel achter (en tussen ons) ook al tongzoent ze niet, zal ik toch (vroeg of laat) met haar gaan kameren.  We hadden nog niets gezegd tegen mekaar.  Ineens zegt ze wat.  Ze leek wel een man, zo'n zware stem.  Ze snuit haar neus, ze hoest en kucht wat.  Oeps, vandaag misschien maar beter op grotere afstand blijven van haar.  Valentina kreeg nog wat kusjes vanop afstand van me.

- Ik zit wat buiten 's avonds.  Heerlijk, nog lekker zwoel.  Valentina komt ook buiten, samen met Jasmine.  Uit eigen initiatief zei Valentina tegen Jasmine om bij mij te gaan zitten.  Ik tussen beide in.  Altijd leuk.  Ik masseer Valentina wat in haar nek maar het doet haar precies niet veel.  Toch pakt ze even later lief mijn billen vast.  Nee, ze grijpen niet allemaal ineens onder je badjas of handdoek.  We hebben verder nog wat leute.  Jasmine was een beetje teleurgesteld omdat ik moest toegeven dat ik haar naam niet meer kende.  Jasmine vroeg of ik geen zin had in een trio.  Nee, bedankt.  Valentina pakt een sigaret, rookt die snel op en wil naar binnen gaan omdat zij het al te koud vindt buiten.  Ze vraagt of ik niet mee gezellig naar binnen kom.  Ik snap haar en haar reacties niet altijd maar ik deed steeds alle moeite opdat ze mijn reacties evenmin zou begrijpen.  Ik zei haar dat ik het te warm had binnen en nog wat wil afkoelen buiten.  Ze loopt dus met Jasmine, zonder mij, naar binnen.
Ineens zie ik dat Valentina" lastig gevallen" wordt door een dronken man.  Zou ik haar redden, proberen te redden?  Verdient ze dat?  Natuurlijk.  Ik wenk haar op een moment dat die man dat niet doorheeft.  Ze zegt iets tegen die man en staat onmiddellijk bij mij.  Bij mij?  Ik lag languit, ze komt op mij rijden.  kletst met haar handen op mijn buik, pakt met haar handen mijn nek vast.  Hola zo!  Het was natuurlijk maar een spel maar ik voelde dat ze aan het aansturen was om te gaan kameren.  Voor het eerst gaf ze duidelijke signalen dat ze met mij naar bed wou.

- Ha, hier komt Valentina weer in beeld.  We liggen weer eens bij mekaar.  Kunnen we mekaar dan toch niet missen?  Beetje close zijn met mekaar, nooit slecht.  Ineens stel ik haar een pertinente vraag.  Hou je van me of haat je me?  Ze antwoordt ook zonder nadenken.  Ik heb je erg graag.  Het is 1 - 1.  Ik zei haar dat nu het moment wel heel dicht bij was gekomen om....  Om wat vraagt Valentina dan aan mij.  Ja, hallo.... 


En dan nog dit.

Dit moest voorlopig even mijn laatste PE-bezoekje worden.  Ondanks dat het het laatste was, keek ik er toch erg naar uit.  Valentina, ja Valentina.  We hebben mekaar tijdens de maanden juli en augustus heel wat wijsgemaakt, mekaar liefgehad, mekaar in de haren gezeten, van tijd tot tijd begrepen we niets van mekaar, dan weer voelden we mekaar zo goed aan.  Ik speelde al die tijd een spelletje en ik begin te denken dat ik een sterke tegenstander voor me had.  Dit weekend wou ik (op voorwaarde natuurlijk dat de seks op kamer met Valentina super is) haar uitnodigen voor een intiem onderonsje.  Ik ben niet snel teleurgesteld maar moest het toch doen met de vaststelling/confirmatie dat ze enkele dagen terug voor een tijd op vakantie vertrokken was.  Ik kom niet snel speciaal voor een dame naar een club maar zodra ik verneem dat Valentina terug is, sta ik weer in PE.  Dan zal niets mij nog dwarsbomen.  Mijn eigen stomme schuld?  Misschien maar ik maal daar niet om.  De apotheose is dan gewoon voor een andere keer of gene keer.  Dan is het ook zo.  Het klink misschien hard, verwaand en weet ik veel wat nog allemaal maar in de clubs is het wel zo: andere en beter.

Vandaag was het dus zover.  Even alles opzij zetten en met haar direct gaan kameren.

Op kamer werd het voor mij al snel duidelijk dat ze niet graag tongzoent.  Omdat ik zeer hoge verwachtingen had van deze sessie vond ik dat ergens wel jammer.  Ik zou de sessie zo opbouwen dat het tongzoenen misschien toch zou verbeteren.  Niets forceren maar haar er rustig toch inwentelen.  Haar eerst flink haar goesting wat geven en er dan de vruchten van plukken.  Meestal komt dat wel goed. 

We startten de sessie door close tegen mekaar aan te kruipen.  Zij in mijn schoot.  Ze liet dat doen en wrong niet tegen.  De innige intieme standjes zijn echter niet zo meteen haar ding.  Dat zou later blijken.  Later zou ze wel spontaan tegenwringen als intieme houdingen aan bod kwamen.  Ze was vooral bevreesd voor intieme aanrakingen tussen poesje en lul.  Met name van droogneuken heeft ze schrik.  We gaven mekaar was kusjes.  In de nek, op de mond en voorzichtig kwam haar tongetjes soms een tijdje uit haar mond.  Tongzoenen op afstand, noem ik dat.  Alibi-tongzoenen, noemt men dat begreep is sinds vandaag.  Op eigen initiatief gaf ze kusjes op mijn tepels en zakte ze met haar mond naar onder.  Samen met de leuke maandenlange pre sales tijd die ik met haar had en haar pittige uitstraling én bovendien klein en fijn dus helemaal mijn ding, kwam het dat ondanks een beetje een valse start, mijn lul toch al spontaan half gegroeid was. 
Ze begon te pijpen.  Dat deed ze geweldig goed.  Rustig, afwisselend, sensueel, met gevoel....  Ik was er héérlijk van aan het genieten.  Op een bepaald moment was het zo lekker dat ik subtiel moest gaan handelen.  Om te zorgen dat het pijpen even onderbroken zou worden.  Dat gebeurde dan ook.
Als ik me hier niet gecontroleerd had, zat de sessie er dus zonder neuken met een blow job na 15' op.
Omdat tongzoenen niet haar ding is, begon ik haar ook maar in haar nek te kussen, met haar mooie borstjes te spelen, haar borsten te verwennen met mijn tong.
Waarschijnlijk ingesteld op 30' vroeg ze me ineens of ze geen condoom moest nemen om te gaan neuken.  Ik had me voorgenomen (en wou dat ook zo, toen nog) om langer bij haar te kunnen blijven.  Doordat ik weer moest vaststellen dat tongzoenen niet je dat is, intiem op mekaar zitten met wat wringen gepaard ging, was mijn lul op dat moment maar half stijf meer.  Niet echt het moment om te beginnen neuken ook niet.
Gaandeweg lagen we terug neer in bed en zakte ik deze keer af naar lagere regionen bij haar.  Nadat ik ze overal lekker gekust had.  Tepels, buik, billen....  Ik had écht wel zin om haar oraal eens heerlijk te verwennen.  Na wat geplaag, begon ik dan ook aan het echte werk.  Ik heb haar lang oraal verwend,  heel lang.  In het begin bleef ze droog en vond ik het wat hebben van desinteresse maar dan weer erg geïnteresseerd in de tijd die daarmee aantikt.  Ik had er zin in en gaf dus niet op.  Het resultaat was dat ik ze toch in hogere sferen kon brengen.  Ze werd stilaan lekker nat.  Telkens wanneer ik tijdens het beffen mijn handen (of één hand) niet gebruikte om haar borsten te kneden of om haar te strelen maar naar haar poesje uitweek, kreeg ik subtiele signalen dat ze niet van vingeren houdt.  Uiteindelijk liet ze me begaan, werd ze natter en natter en gleden meerdere vingers er als vanzelf in.  Terwijl ik haar vingerde, met haar kutje speelde en befte, geraakte ze dus toch ver weg en kwam ze ineens licht schokkend klaar.  Kwam ze werkelijk klaar?  Ik ben er niet 100 % zeker van maar dat vind ik ook niet het belangrijkste.  Ik heb lekker kutsap gedurende langere tijd kunnen proeven en geraakte daar zelf erg opgewonden van.  Dat is wat telt. 

Tot hiertoe verliep de sessie dus voor mij erg aangenaam, behalve dan dat er nog niet goed getongzoend werd.  Dat lukte ook nu nog niet.  Een beetje meer dank na mijn verwenning had misschien toch op zijn plaats geweest.  Anderzijds kan je niet verlangen dat iemand iets gaat doen dat ze niet graag doet. 

Ineens gaf ik haar een voorzet.  Nu ja, het is dat ze het zo wil natuurlijk.  Ik zei dat ik tot mijn grote spijt de sessie even moest onderbreken voor een korte plaspauze.  Hierop vroeg ze of ze geen sigaretje mocht roken.  Daar heb ik normaal niets op tegen.  Nu ook niet.  Nadeel is wel dat ze niet meer in de kamers mogen roken en dat de kamers in PE geen ramen hebben.  Ze moeten dus even buiten gaan roken.  Ze vroeg of ik niet mee even buiten ging zitten.  Nu was het dus stoppen met de sessie of doorgaan.  In het geval van doorgaan zullen die 7 minuten sigaret het ook niet maken.  We zouden dan toch kameren richting twee uur.  Een uur was nu ongeveer om.  Bij het wandelen naar de lockers zou blijken dat dit deel zelfs al iets langer was dan een uur.  De tijd vloog dus.  Met andere woorden: het was leuk.  Daar waar ze aan de kamers buiten roken brandt straalverwarming.  Ik had het er zelfs te warm met mijn handdoek omgezwierd.  Zij kroop onder de verwarming.  Ik was samen met een vriend naar PE afgezakt en hij zat daar toevallig ook.  Hij was verbaasd toen Valentina hem zei dat hij mij de eerste uren niet meer zou zien.  Valentina had voor zichzelf dus al uitgemaakt dat ze een zeer lange sessie voor de boeg had.  Tijdens het roken van haar sigaret zat ze naar mijn vriend gedraaid en eigenlijk met haar rug naar mij.  Veel beter had geweest dat ze bijvoorbeeld haar benen over mij zou hebben gelegd.  Ze sprak er wel over om na het sigaretje in de sauna te kruipen.  We kropen dus ook in de sauna voor enkele minuten.  Lekker dicht tegen mekaar, beetje kussen... en er weer uit.  Weer naar de kamer. 

Tussen de bedrijven door had ik dus al wat voelsprieten rechtgezet.  Niet tongzoenen, innige houdingen altijd met wat tegenwringen, met haar rug naar mij een sigaretje roken. 

Nu was ik wel in de verwachting dat ik na de flinke verwenbeurt die ik haar gaf, iets in ruil zou krijgen.  De blow job van mijn leven, lekker neuken.  Ik zeg maar wat.  In plaats daarvan kreeg ik echter de vraag of ik haar niet eens goed wou masseren.  Nu was het voor mij te veel van het slechte.  Ik verklaar me nader.  Ze had al in haar hoofd geprint dat ik sowieso twee uren of langer met haar zou vertoeven.  Ik denk zelfs dat ze moet gedacht hebben dat ze met een verliefde zot op kamer zat en dan kan je alles doen natuurlijk.  Ik heb haar duidelijk gezegd dat ik geen massage ga geven.  Toen ze vroeg waarom niet antwoordde ik gewoon dat ik dat niet wil.  Of ze toen al wist dat ze me verkeerd had ingeschat weet ik niet.  Later zou dat zeker zijn.  Al was het maar pas bij het afbreken van de sessie. 

Ik probeerde "de liefde" dan maar weer aan te wakkeren maar de ware GFE zat er niet in.  Vermits ze me tijdens de maanden pre sales al af en toe een tik had gegeven, al eens in mijn tepels beet, in mijn nek..., was ik ervan overtuigd dat ze best dominant uit de hoek zou kunnen komen.  Ik zag toevallig ook op de site van PE bij haar setcard staan: hardcore.  Dat betekent blijkbaar wat anders.  Mits een code kan je van haar hardcore foto's bekijken.  Als dat zoveel inhoudt als deze sessie zou ik daar in geen geval voor betalen.  Als dat al moet. 
Ik lokte dan ook wat dominantie bij haar uit.  Ik sloeg bijvoorbeeld hard op haar gat, ik beet in haar vingers (lichtjes) maar ik kreeg geen straf.  Ik vroeg dan maar om wat wilder te worden aan haar.  Ze verstond dat woord in het Engels ineens niet.  Al de rest van onze communicatie wel.  Vreemd!  Dan vroeg ik haar om een beetje dominant te zijn.  Daarop zei ze dat ze daar niet van houdt.  Tja... GFE: niet tongzoenen, geen goede GFE dus, beetje een dominant wild spelletje opzetten hoort ook niet tot de mogelijkheden.  Beetje strelen, babbelen, kusjes op mond en nek, daar wil ik de tijd ook niet verder mee vullen.  Het moet wel spannend, geil, leuk blijven om bij te boeken natuurlijk.  Ze vroeg ook nog of ze geen muziek mocht spelen van op haar mobiel.  Van die Roemeense muziek.  Ik zei dat ik dat niet zo'n goed idee vond maar even later zette ze die muziek toch op.  Ik brak dan maar de sessie af en had het geluk dat ze zich aan de PE-tarieven houdt (ze was geconventioneerd).  1,5 uur = € 125. 
Onderweg naar de lockers stelt ze ineens een vraag.  Ook dat nog, dacht ik.  Ze vroeg of ik wel wist hoelang we op kamer waren geweest.  Ik zei haar dat ik dat perfect wist en dat het 1,5 uur was (waar ze bij prijsvraag op kamer ook niet over movede).  Onderweg naar de lockers moet ze dus gedacht hebben dat ze nog wel een extraatje zou kunnen versieren in geld.  Ze zei me dat we al twaalf minuten het tweede uur in waren gegaan.  Dat had ze dan op kamer ook wel kunnen zeggen.  Da's 1.  Dat zei ik haar echter niet.  Ik probeer altijd discussie over geld te mijden.  Ik antwoordde haar dat die tien minuten er dan maar afgetrokken moesten worden voor het sigaret roken.  Er mee eens was ze het zeker niet maar ze zei wel spontaan dat ze het zo ging laten.  De tegenslag wou dan nog dat ik enkel nog maar briefjes van € 50 bijhad en dus nog moest gaan wisselen en dan gepast geven.  Dat was er dan net weer een beetje over maar fooi verdiende ze anderzijds zeker niet.  Niet al te enthousiast liep ze dan met € 125 weg.

Ik dacht niet dat er nog een lach of knik of wat dan ook zou afkunnen bij haar naar mij maar nadien bleek dat wel te kunnen.  Minstens deed ze naar mij even normaal als naar een klant die mogelijks een klant van haar zou kunnen worden.  Dat siert haar dan weer.  Voor mij is na een voorval ook de kous af (als het niet te erg is).  Ik ga nu ook niet vertellen dat ze nog wildenthousiast bij mij is komen flirten nadien.  Terwijl ik op een gegeven moment in een sofa languit lag en haar een handkus gaf en nog een, kreeg ik er geen terug.  Enkel glimlachjes. 

Ik zie hier veel gelijkenis in met Dana van Samya.  Ik heb een heel goed gevoel met een dame en kan plots niet meer zo helder nadenken.  Waarom ga ik met iemand op kamer die al lang heeft verraden dat ze niet graag tongzoent?  Het is niet omdat ze telkens opnieuw gekke doorgedreven pre sales kwam geven dat je je eisen naar onder moet gaan bijstellen.  Nu ja, als je alles op voorhand zou weten.  Anderzijds begrijp ik van de dame uit niet waarom ze zoiets doet.  Ze probeert maandenlang om een klant te winnen en verknoeit dat dan door op kamer te willen profiteren van de zaak.  Ze moet echt gedacht hebben dat ze niet alleen een lieve man maar tegelijk ook een verliefde zotte man op kamer had.  Nu ze weet dat dat niet zo is, moet het wel zo zijn dat ze kwaad is op zichzelf met wat ze gedaan heeft.  Nu heeft ze € 125 van mij gevangen terwijl ze anders een stamgast erbij had.

In de loop van de avond lag ik trouwens weer in een sofa wat lui te liggen, over haar.  Ze zag dus gebeuren dat Larissa via de leuning over me heen kwam hangen en me behoorlijk aan het verleiden was.  Larissa had me in de namiddag al bijna zover gekregen met de pre sales dat ik bijna in mijn handdoek (haar handen ook) had gespoten.  Ik vertrek met haar op kamer onder het oog van Valentina.
Na terugkomst van kamer krijg ik ook nog een flinke after sales van Larissa.  Valentina zat aan de andere kant van de bar maar ik zag haar alles gefrustreerd volgen.  Eigen schuld, dikke bult, of hoe zeggen "klein mannekes" dat? 

Valentina probeerde op kamer nog voor meer te gaan.  Ze vroeg of ik dan niet nog wou klaarkomen.  Ik antwoordde haar dat ik (vooral dan het eerste uur) een mooie tijd had op kamer en dat dat het belangrijkste is.  Nog een halfuur bijboeken en door onwil van haar dan nog geen stijve krijgen zou maar pas stom zijn.  Ik zeg altijd: klaarkomen kan ik thuis ook maar kutjes likken, kussen, strelen... kan ik niet alleen.  Ik kom nog altijd in eerste plaats naar een club om te genieten van wat ik niet alleen voor mekaar krijg. 

Valentina!  Moet ik jullie nu waarschuwen of niet?  Ik ga allicht nooit meer met haar maar als je wél naar een club gaat om klaar te komen, in eerst plaats en al de rest is bijzaak dan had je in mijn geval na vijftien minuten kunnen klaarkomen (in haar mondje?) en dus (voor zulke mannen) een goede sessie van 30' (lees: 15') gehad.

Ik weet dat er altijd dames zijn in de club die bij de pre sales uitbundig doen en dan op kamer stilvallen.  Daar moet je mee oppassen.  Bij haar had ik het echter niet zo ingeschat.  Bij haar is het er wel flink over.  Maanden ongeremde verregaande pre sales geven om dan op kamer stil te vallen.  Ik schatte haar dus verkeerd in en zij mij.  Kwam het misschien daarom niet goed  :douchen?


O ja, à de mods: de foto's met zwart haar bij de fotoselector moeten nog vernieuwd worden.  Ze heeft nu dat blonde haar zoals ook op de site van PE te zien is.       

« Laatst bewerkt op: 10 november 2013, 23:32:38 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #3 Gepost op: 10 november 2013, 23:31:00 »
Ik zal vannacht even de kleurshampoo toevoegen hier  ;D :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #4 Gepost op: 10 november 2013, 23:43:36 »
En wat vul je in bij het paspoortje bij deze dame ?


[attachimg=1]


Of deze ?


[attachimg=2]


Ik vind de fotoselector daarom perfect voor mij, de meest "objectieve" vorm en handige vorm om te kijken welke dame ik optisch interessant vind en dan begin ik pas te lezen in recensies. Ik kan persoonlijk helemaal NIETS met paspoortjes of sedcards, ze kloppen vaak niet en ik kan het ook simpelweg niet onthouden.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #5 Gepost op: 10 november 2013, 23:50:52 »
Er staan nog geen services gemeld bij Valentina.

Dat kan ik hier wel verhelpen, hoewel dat ook weer niet zo makkelijk is.  Wie heel mijn recensie gelezen heeft, zal nadien wel een gevoel hebben bij haar en uitmaken of de services goed genoeg zijn voor hem om een deal met haar te sluiten.

Als leidraad kan ik meegeven:
- ze zoent op de mond maar tongzoent écht niet graag
- vingeren heeft ze liever niet
- knuffelen en strelen is heel o.k. hoewel je zo nu en dan moet oppassen want dan klaagt ze dat het kittelig is
- zeer intiem en dicht tegen mekaar kruipen op schoot gebeurt niet spontaan omdat ze een continue vrees voor droogneuken (in de minste vorm) heeft
- NMC
- PZC (met veel gevoel en super als je niet à la porno wil gepijpt worden; ook hier wat angst van voorvocht en grijpt te snel naar doekjes)
- beffen
- 69
- massage ontvangen.

Verwacht in geen geval een wilde hardcore dame.  Ze is heel rustig op kamer en neemt weinig initiatief  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #6 Gepost op: 10 november 2013, 23:58:51 »
SEF, je bent nog moeilijker te doorgronden als de hoertjes waarover je schrijft  ;D


Je vraagt at hardcore betekent, als je er nu had bijgezet dat dat bij foto's was, dan hadden we je het antwoord gegeven.
Dat zijn foto's die officieel als porno bestempeld worden. Kan gaan van openstaande befspleetjes (owowow) tot een dildo in een of ander gaatje, of of of.....


Je laatste zin is dus een foute interpretaitie van het woord hardcore. Die hardcore is enkel om aan te gevend at er niet enkel naaktfoto's maar ook andere foto's op staan.
Zelf ben ik van die hardcore foto's geen voorstander, en die kunnen we ook niet plaatsen,zelfs al wilden we het.
Wij mogen van onze hostingcompany wel naakt plaatsen maar geen porno (op onze server welteverstaan).




Verder vind ik je recensie alweer zeer nuttig, maar je bent dan ook niet de makkelijkste voor de meiden om te doorgronden.


Ik las eens dat sommige meiden een encyclopedie als gebruiksaanwijzing hebben, maar om jou te begrijpen moeten ze een doctoraat hebben en de verzamelde werken van SEF eerst hebben gelezen, het rariteitenkabinet van doktor SEF...  ;D


Ik geniet, maar ik kan geloven dat sommige meiden er zich wel eens aan ergeren, en zich afvragen, als je dan lief loopt te doen met een andere meid of zij nu gek zijn of jij  :dance2 ;D :cochon :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #7 Gepost op: 11 november 2013, 00:20:18 »
Iedereen is natuurlijk wie die is maar PE ligt een heel stuk dichterbij dan de TOPCLUB Sakura (combi van TOPSERVICE en TOPDAMES en de club zelf - wellnessmogelijkheden -).  Als Valentina zich de moeite had genomen om gewoon eerlijk te blijven had ik telkens weer als een magneet naar haar toegetrokken.  Weet je hoe blij ik net weer even was bij het beluisteren en lezen van volgende link.  Zo kan het dus ook!

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8270.msg25795#msg25795

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #8 Gepost op: 11 november 2013, 00:34:34 »
Iedereen is natuurlijk wie die is maar PE ligt een heel stuk dichterbij dan de TOPCLUB Sakura (combi van TOPSERVICE en TOPDAMES en de club zelf - wellnessmogelijkheden -).  Als Valentina zich de moeite had genomen om gewoon eerlijk te blijven had ik telkens weer als een magneet naar haar toegetrokken.  Weet je hoe blij ik net weer even was bij het beluisteren en lezen van volgende link.  Zo kan het dus ook!

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8270.msg25795#msg25795

 :douchen
Op ieder potje, zelfs op jouw potje past een dekseltje  ;D :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #9 Gepost op: 13 november 2013, 20:13:01 »
Valentina heeft momenteel donkerblond haar in een carré, is wat ouder dan de site aangeeft (ongeveer 25 à 26) en heeft 2 piercings in haar navelbuik.  Ze is niet groter dan 1,57.  Haar ogen: moeilijk; groen-blauw-grijs met toch het meeste de groene tint (wat dan nog afhankelijk kan zijn van de lichtinval)  :douchen.   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #10 Gepost op: 13 november 2013, 20:18:12 »
[attachimg=1]


[attachimg=2]


[attachimg=3]


[attachimg=4]


[attachimg=5]

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #11 Gepost op: 13 november 2013, 20:22:39 »
In mijn recensie schreef ik bij Valentina dat ik het geluk had om in augustus van dit jaar er bij te mogen zijn toen ze op de foto ging.  Die foto's hebben ze nu blijkbaar gepost op de site.  De site wordt dus (minstens gedeeltelijk) up to date gehouden, wat je niet van alle clubs kan zeggen.  Gelukkig laten ze verkeerdelijke setcards achterwegen.  De sessie mag dan wel geweest zijn wat ze was, toch leuk om haar (foto's) nog eens te kunnen bewonderen; daar zal -hoe heet ie ook weeral - niet mee akkoord zijn  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #12 Gepost op: 13 november 2013, 20:26:44 »
In deze outfit is het gewoon een lekker wijf. Bespringen en afneuken die handel  :pica :cheer:


Ik stel me maar deze woordenwisseling voor:
V: Hast du Lust?
SM: Schlussel


 :035: :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 061/2014 EDEN
« Reactie #13 Gepost op: 30 juli 2014, 18:57:54 »
Ce Samedi 07/06/2014

VALENTINA.RO :bonken
Roumaine châtain, portant des lunettes
et ayant eu une acné difficile à l’adolescence mais bien cachée.
Nous avons pu l’admirer en action avec un hollandais
dans un des transats du jardin.
C’est donc tout naturellement qu’elle est venue m’attaquer
en me demandant si elle m’avait donné envie ?
Non peut être !
Nous sommes donc partis dans un des lits sous la tonnelle, pour faire connaissance. Une chaudasse de première qui aime s’amuser et donné du plaisir.
En fin de soirée nous repartirons en chambre pour un petit moment de douceur,
avec au programme des jeux un peu plus pervers et la belle suis avec plaisir.