Auteur Topic: De flashofstrasse  (gelezen 57973 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
De flashofstrasse
« Gepost op: 27 juli 2013, 11:52:25 »
de flashofstrasse in oberhausen bestaat 50 jaar en dat wordt op 07-09-2013 gevierd van 10.00 uur tot 22.00 uur iedereen is uitgenodigd vrij intree  :017:

waar we in nl de bordelen sluiten in duitseland is daar geen spraken van daar wordt met een jubielejem gewoon feesy gevierd

zie ook Www.dasrotetor.com  :dance2
  
  

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
De flashofstrasse
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2013, 12:16:07 »
Het valt me op dat ook ramenbuurten ooit leuke websites hebben. Soms zelfs met foto 's van meiden. Misschien dat ook ramenbuurten nog eens fotoselectoren kunnen hebben. Een droom van RB en ik denk vele wandelaars.


Zo heeft ook eros26 een website en idd daar organiseren ze leuke dingen in plaats van sluitingen.


Groet, Foots  O0

  
  
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
De flashofstrasse
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2013, 16:06:33 »
Het valt me op dat ook ramenbuurten ooit leuke websites hebben. Soms zelfs met foto 's van meiden. Misschien dat ook ramenbuurten nog eens fotoselectoren kunnen hebben. Een droom van RB en ik denk vele wandelaars.


Zo heeft ook eros26 een website en idd daar organiseren ze leuke dingen in plaats van sluitingen.


Groet, Foots  O0
misschien wordt het is tijd om tombolas uit te gaan delen in huizen zoals eros 26 en het vulkaanhuis technies zou dat mogelijk zijn de kamer verhuurder zou dan 30 euro in mindering kunnen brengen van de kamerhuur  :bud ma er is geen een forum die die stap heeft durven te zetten  ;D en waarom niet ik zou het niet weten  :cheer: 
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
De flashofstrasse
« Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2013, 16:29:42 »
Het valt me op dat ook ramenbuurten ooit leuke websites hebben. Soms zelfs met foto 's van meiden. Misschien dat ook ramenbuurten nog eens fotoselectoren kunnen hebben. Een droom van RB en ik denk vele wandelaars.


Zo heeft ook eros26 een website en idd daar organiseren ze leuke dingen in plaats van sluitingen.


Groet, Foots  O0
misschien wordt het is tijd om tombolas uit te gaan delen in huizen zoals eros 26 en het vulkaanhuis technies zou dat mogelijk zijn de kamer verhuurder zou dan 30 euro in mindering kunnen brengen van de kamerhuur  :bud ma er is geen een forum die die stap heeft durven te zetten  ;D en waarom niet ik zou het niet weten  :cheer:


Wij durven alles, specjalist.


En als wij een fuck in een wandelbuurt uitdelen, doen we dat graag uit eigen zak.


Maar er valt uiteraard eens over na te denken, ik zal foots eens een sigaar tegen zijn kont houden   :bud
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
De flashofstrasse
« Reactie #4 Gepost op: 28 juli 2013, 20:57:39 »
Beste Vulkaan spesjalist,


We hebben reeds een ramentombola, geldt voor alle ramen van Duisburg tot Gent en Groningen. Deze delen we incidenteel uit en ons grootste probleem is altijd om de 50 euro bij de winnaar te krijgen.


Maar jij kunt je gerust inschrijven daarvoor, want iedereen in elke ramenbuurt kan winnen.
Dit najaar gaat er zeker weer 1 gratis wandelen, of houd je nog 20 euro over.
En ja dat komt rechtstreeks uit onze kas, ofwel sexmachine en foots zijn beurs. Tja wat andere fora doen is ons wel duidelijk. Zal niet zo moeilijk raden zijn. Relaxxxboard van leden, door leden en voor leden.


Groet, Foots  O0



  
  
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Ladyliker

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
De flashofstrasse
« Reactie #5 Gepost op: 9 september 2022, 17:09:14 »
Schijnt niet goed te gaan in Oberhausen
Stad zegt de vergunningen op.

https://www.waz.de/staedte/oberhausen/rotlichtviertel-oberhausen-stadt-setzt-bordelle-unter-druck-id236248239.html

Jammer, was altijd wel goed daar.