Auteur Topic: VERBODEN VERHAALTJES  (gelezen 364534 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #135 Gepost op: 25 december 2017, 01:11:11 »
Vrijdag weer bij de Villa aangekomen. Heerlijk rustig dagje. Tot mijn verbazing kwam ik zowel Deborah als Simone tegen. Die waren blijkbaar teruggekomen.
Even opfrissen en m'n maag leegpompen. Want ja, er moest ruimte gemaakt worden om zoveel mogelijk eieren op te maken, om The Joker op de kast te jagen.
Maar dat bleek achteraf niet nodig geweest te zijn, want er zat al smurrie salami tussen de roerbak ei.
En als je het over de duivel hebt, komt ie inderdaad klokslag 12:59 de kleedruimte in. Samen even gaan lunchen met een bruchetta en weer zitten ouwehoeren over telefoonladers, cabrio's, horloges en meer onzinnige dingen des levens.

Na een poosje me teruggetrokken om wat te werken. Later op de avond werd het al wat drukker maar nog geen kandidate gezien. Althans, The Joker niet en ik was beetje naar een blonde Roemeense uit te kijken.
Aangezien het kameren dus nog niet ging, maar weer gaan lopen vreten. Ik begin steeds meer op The Joker te lijken. Althans, zijn neiging om die consumptiekaart leeg te maken. 4 maanden geleden toen ik naar Vertigo verkaste hoefde dat niet zo nodig. Ik was er immers meer dan de helft van de week daar te vinden en bij Happy Garden was ik gewend om uit de buffet bakken te scheppen.
Maar nu ik nog 'slechts' 2x keer per week in de Villa zit, is die steak toch best wel aantrekkelijk als afwisseling op de buffets die ik elders tegenkom... Smak smak smak, ik liet het me maar al te best smaken.
Intussen waren 2 andere stamgasten ook aangeschoven en de club werd drukker en drukker. Daar waar de verhouding in de voormiddag van ongeveer 1,2 heren op 1 dame (tja, 5 gasten en 4 dvps), daalde dat in de namiddag naar 0,5 heren op 1 dame, kwam daar in de avond schot in en werd de verhouding weer ongeveer 1,2 in de avond.

Maar toen... toen werd het uitbuiken geblazen om te wachten om te kameren. Dat duurde en duurde maar voort. En heel even vreesde ik dat ik de boot zou missen. Dat alle dames geboekt zouden zijn, maar dat viel dus reuze mee. Deborah helaas die avond (te) vaak beschikbaar gezien. Echt zonde, als zij in mijn tijd in Happy had gezeten, was ik er misschien bijna elke avond wel op geklommen... ahum...
Maar als klapper op de vuurpijl kwam daar de blonde waar ik de hele avond op had gewacht. Wellicht met iets te rode lippenstift voor mijn smaak (hou persoonlijk meer van een naturel stijl), zag ze er verder weer lekker uit. De dame van mijn trio in de Villa met Anni, Anais. Na even een praatje haar uitgenodigd voor een kamertje, en weer een geweldige sessie achter de rug.

Tot mijn verbazing was The Joker nog blijven hangen. Dus samen nog even een laatste glaasje gedaan voor het naar huis rijden. Glaasjes water wel te verstaan!

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #136 Gepost op: 30 december 2017, 16:13:38 »
1e kerstdag lekker uitgeslapen, aangezien de 2e club van m'n Bermuda driehoek, Villa Vertigo, pas om 18:00 z'n poorten open deed.
Iets na 6 dus ook pas aangekomen. 4 Franse jongens zaten in de auto voor de club alternatieven te overwegen. Want er waren op dat moment slechts 3 dames aanwezig. Dat vonden ze volgens mij te weinig en vertrokken. Mij maakte het niet uit, want ik wist enerzijds dat er in de avond meer dames aanwezig zouden zijn, en anderzijds er al 1 optie voor mij zou komen. En zoals The Joker zegt, anders hebben we altijd nog het buffet en a la carte ;)

Na met korting binnen te zijn gekomen (waarvoor dank) de rest van de dag afwisselend gewerkt en gerelaxt te hebben, kwam m'n vermoeden uit. In de avond waren er namelijk circa 15 dames. De verhouding was ongeveer 1,5 neer op 1 dvp.

In de avond mijn optie Anais nog niet gezien en begon trek te krijgen. En meestal wil ik kameren voor het eten. Ennziee daar een fraaie verschijning, Carmen. Daar een lekker kamertje mee gedaan.

Bij terugkomst zat Anais net te eten. Nou prima, dan kon ik ook gelijk even een steak pakken.

Even getwijfeld of ik nog wel een 2e kamer zou doen. Het was na het uitbuiken intussen ook al best laat gewordeen. Ach, een kerst kadootje voor mezelf kon er wel vanaf ;)
Dus Anais uitgenodigd en nog een lekker kamertje gemaakt.
Na het opfrissen bleek er een incident te zijn gebeurt. Erg vervelend, en al helemaal tijdens Kerst en voor haar op die dag. Hoop dat het nog goed is gekomen...

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #137 Gepost op: 31 december 2017, 23:15:08 »
Vrijdagmiddag lekker met Joker in de Villa geluncht.

Vervolgens wat gewerkt. Tegen de avondmaal aan Poppalarge ontmoet. Gezellige ijsbeer en leuk praatje mee gemaakt. En eten Is altijd wel goed te doen in Vertigo. Vooral met zo een sappige steak erbij.
Het werd redelijk druk, maar niet heel erg. Er waren ook niet heel veel vrouwen aanwezig. Denk ongeveer maar 20. De verhouding viel ook mee met 1,5 heer op elke dame.

Zelf Had ik weinig last van keuze stress. Ik wacht op een blonde schone, Anais. Vorige keer lekkere kamergang mee gehad, dus dat was voor herhaling vatbaar. Heerlijke kamergang werd het weer.
Alleen was ik zo dom geweest om voor het kameren te eten. Wist namelijk niet hoe laat ze precies aankwam en gereed zou zijn. Volgende keer beter plannen, want grootmoeder zei dat op een volle maag gaan sporten niet goed is...

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #138 Gepost op: 31 december 2017, 23:37:18 »
Zaterdag getwijfeld wat te doen. Naar Samya of Heaven te gaan. Echter zou The Joker weer naar Vertigo gaan. En Anais zou er ook weer zijn...

Dus toch weer richting Grefath gegaan en bij de Villa aangebeld. Joker kwam met een maat van hem net op tijd aan. Binnen later nog Picasso,  Pret en rmjhexe tegengekomen.

Na wat gewerkt, gerelaxt en gegeten (maar niet te veel ;)) te hebben, opnieuw met Anais gekamerd. Oef, dat was een geweldige sessie.

Na m'n kamergang eindelijk kunnen genieten van de steak. Moest dat alleen wel in de lounge doen, omdat het disco gedeelte te veel herrie werd. Het was ook redelijk druk in de club 40 man en 20 dames. Wel fijn Is dat de laatste tijd de lounge nu was rustiger en zachter muziek.

Niet al te laat gemaakt, want de volgende dag het nieuwe jaar in gaan luiden bij Happy!

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #139 Gepost op: 7 januari 2018, 21:37:50 »
Vrijdag ochtend eerst het gepantserde glas bescherming van m'n telefoon vervangen. Die was de dag ervoor gesneuveld in Yin Yang. Gelukkig heeft het wel m'n scherm mogelijk gered.

Daarna richting Vertigo vertrokken. Bij aankomst zag ik 1 gast rond 12:30 alweer vertekend. Dat was vlug...
Bij de receptie bleek al snel waarom. Er waren namelijk welgeteld zero dames aanwezig. Nul komma nul. De man had z'n geld teruggevraagd en was weer vertrokken.

Tja, dat krijg je wanneer dames niet meer in een club mogen overnachten. Er zullen er maar weinig zijn die om 9 uur ofzo willen opstaan, douchen, naar de club te gaan, optutten, om klokslag 11:00 paraat te staan. Pas rond 14:00 ofzo kwamen de eerste 2 dvps pas binnen. Beetje bij beetje stroomde er nog wat binnen. Uiteindelijk waren er zo rond 22:00 9 dames actief en 1 zat op haar feestgangers te wachten. Kleine troost, er waren ook niet veel klanten.
Maar zo ver was het nog niet. Moest eerst m'n entree voldoen, waarbij ze niet alleen papiergeld maar ook A4 papier accepteren. Althans, als er een vrijkaartje op geprint was. Waarvoor dank aan het ijsberenforum en de club.

Samen met The Joker wat proberen te eten. Proberen, want er was ook helemaal geen eten. Ook met de inkoop lijkt wat mis te zijn gegaan, want er was bv ook geen ei of later op de avond sauzen voor bij de steak. Uiteindelijk een bruchetta gekregen om toch een beetje de maag te kunnen vullen. Om The Joker een beetje te troosten hem een 'pedo beertje' gegeven.

De rest van de dag gewerkt wat gewerkt.

Mijn doel van de dag, Anais, begint meestal pas laat. Dus maar wat eerder wezen dineren. De steak Had ik me prima laten smaken. Echter moest ik de champignon saus missen.

Ik dacht het zekere voor het onzekere te nemen en te checken of Anais zou komen, maar helaas deze vrijdag zou ze helaas niet komen. De rest was niet zo mijn type, dus nog een keertje met Iva geweest, waar ik eenmaal eerder elders mee Had gekamerd. Ook nu kwam het niet verder dan een matige kamergang. Ze is een mooie en leuke meid. Maar de klik op de kamer miste alweer.

Besloten m'n geluk nog es te proberen in Magnum. De manager vond het prima dat ik die kant op ging en The Joker mocht ook mee, maar hij hield het voor gezien.
Dus na afscheid van The Joker genomen te hebben m'n rode vel omgewisseld voor normale kleding, en gewapend met een gouwe Vertigo armbandje ben ik richting Erkrath vertrokken.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #140 Gepost op: 13 januari 2018, 02:07:51 »
Vanuit Heaven 7, woensdagmiddag naar Villa Vertigo gereden. Bij aankomst heb ik maar niet gewacht met eten bestellen, in de wetenschap dat ik gauw zou willen kameren wanneer m'n afspraakje van de avond zou aankomen.
Dus weer hun stevig stukje steak besteld met champignonsaus. Helaas was de rösti op.
Desert maar overgeslagen, aangezien het pannenkoeken waren.
Het was niet heel druk in de club op dat vroege tijdstip. Misschien 5 heren en 8 dames.
Wel 4 nieuwe ontmoet, waarvan een Braziliaanse (helaas naam van vergeten), en ene Sarah. Dat was best een leuke meid. En in de Kino kwam ze even bij me liggen.
Na een onderonsje besloot ik 'vreemd te gaan', aangezien m'n date er nog niet Is. Dat kwam net goed uit, want zij wachte ook op iemand.
Prima getimed kwamen We samen terug van een heerlijke sessie.

Na het opfrissen spotte ik al snel het meisje waar ik al dagen op moest wachten: Anais. Even kort beneden bijgepraat, om te vervolgen in een heerlijke kamergang boven.

Daarna werd het hoog tijd m'n laatste bestemming van de dag op te gaan zoeken waar iemand op me zat te wachten: Happy Garden.
Afscheid genomen van de club en daarna de alweer donker wordende avond in.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #141 Gepost op: 13 januari 2018, 19:34:11 »
Vrijdagmiddag even bij de Villa langs gehopt. De Joker Had al het ei al opgegeten, die kanibaal. Dan maar even wat ander lekkers zoeken. Het was er vrij rustig met circa 6 dames en ongeveer even zoveel heren.

In de kleedkamer zag ik ineens een bekend gezicht, een meisje die eind vorig jaar plots was vertrokken: Simone. Ze was pas net vandaag weer aangekomen.
Besloten om met haar m'n kamertje te doen, wat weer een lekkere sessie werd.

We liepen de trapjes weer af en toen zij de tijd noteerde, zag ik waarempel bij de receptie nog een bekend gezicht! Lucy was net weer terug van haar vakantie  :-)
Besloten om dan nog een kamertje te gaan doen. Gauw opfrissen en als de donder weer de trappen op omhoog voor een heerlijke kamergang.

Eenmaal terug kon ik nog net voorkomen dat The Joker m'n steak ging oppeuzelen. Dat was me geen verkeerde. En lekker sappige fors stukje vlees was me dat.
Het werd een korte zit met m'n tafelheer, want ik zou als ik opschoot nog net het quicky tarief halen van 30 euro voor 2 uur. Dus ik besloot het toetje maar te laten voor wat het was...

1 minuut voor tijd leverde ik m'n sleutels weer in bij de receptie. Na overhandiging van de laatste presentjes afscheid genomen van de dames en beren, en snel terug naar m'n 2e huis: PHG.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #142 Gepost op: 13 januari 2018, 19:37:45 »
Vrijdagmiddag even bij de Villa langs gehopt. De Joker Had al het ei al opgegeten, die kanibaal. Dan maar even wat ander lekkers zoeken. Het was er vrij rustig met circa 6 dames en ongeveer even zoveel heren.

In de kleedkamer zag ik ineens een bekend gezicht, een meisje die eind vorig jaar plots was vertrokken: Simone. Ze was pas net vandaag weer aangekomen.
Besloten om met haar m'n kamertje te doen, wat weer een lekkere sessie werd.

We liepen de trapjes weer af en toen zij de tijd noteerde, zag ik waarempel bij de receptie nog een bekend gezicht! Lucy was net weer terug van haar vakantie  :-)
Besloten om dan nog een kamertje te gaan doen. Gauw opfrissen en als de donder weer de trappen op omhoog voor een heerlijke kamergang.
Oef, mag niet klagen met 2 verse bloempjes die pas net weer terug zijn en nog 'maagd' van hun vakantie.

Eenmaal weer beneden kon ik nog net voorkomen dat The Joker m'n steak ging oppeuzelen. Dat was me geen verkeerde. En lekker sappige fors stukje vlees was me dat.
Het werd een korte zit met m'n tafelheer, want ik zou als ik opschoot nog net het quicky tarief halen van 30 euro voor 2 uur. Dus ik besloot het toetje maar te laten voor wat het was...

1 minuut voor tijd leverde ik m'n sleutels weer in bij de receptie. Na overhandiging van de laatste presentjes afscheid genomen van de dames en beren, snel terug naar m'n 2e huis: PHG.
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2018, 19:53:33 door mentholbear »

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #143 Gepost op: 14 januari 2018, 19:04:32 »
Gisteren net voor 13:00 uur aangekomen. Rmjhexe stond ook net op de parkeerplaats.
Uiteraard nog rustig. Binnen werden we medegedeeld dat er nog bijna geen meiden waren. Voor mij niet zo'n probleem want wist dat Angelina er is, al was ze nog aan het slapen.

Binnen inderdaad heel rustig. 2 meiden gespot.
Eerst maar eens ontbijten. Lunch was dit keer weer goed. 2 weken geleden toen ik er was lag er niet veel. Maar nu wel.

Schijnbaar mogen de meiden nog wel slapen in de club. Kwam Angelina tegen in haar pyjama. Maar ze ging weer terug naar haar kamer en ik mocht mee. Ze was nog moe dus ze ging weer slapen maar pakte mij stevig vast zodat ik niet weg kon. Dan zelf ook maar even een dutje doen. Al kreeg ik wel een of ander verhaal te horen dat ze uiteindelijk in een nabij gelegen hotel gaan slapen en dat er dan een busje van Vertigo op en neer pendelt.

Nadat ze eindelijk wakker was en zich ging opfrissen was het aantal meiden intussen gestegen naar zo'n 10, rond 17:00 uur.
Beetje ouwehoeren met Rmjhexe en ook eten besteld.

Bleef wel rustig in de club. Aantal meiden uiteindelijk opgelopen tot zo'n 25 schat ik waar wel wat mooi spul tussen zat.
Kamertje met Angelina gemaakt en rond 1:00 uur had ik het wel gezien en richting huis gegaan.

Ik vond het niet echt veel minder druk dan tijdens de kerstperiode gisteren.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2018, 19:09:50 door Firehawk »

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #144 Gepost op: 18 februari 2018, 18:08:10 »
Gisteren onverwachts in Vertigo belandt.
Rond 12:45 uur aangekomen voor Happy Hour. Was héél rustig nog. Met mij kwam een mede Nederlander aan en we waren ook zo ongeveer de enigen daar.
Zoals gezegd nog heel rustig op dat moment zo'n 3 vrouwen maar dat werd ook medegedeeld door de theke.
Met de mede landgenoot gepraat en met een meid die ik kon en toen gaan eten wat goed in orde was.
Daarna ook de Joker tegengekomen en nog een Duitse beer die ik vaker in de clubs tegenkom.
Gelukkig dat ze er waren want het was wel heel saai daar, meiden kwamen er moeizaam bij.

Begin van de avond kwam Angelina er ook bij wat ik wist en wat voor mij de dag wel goed maakt. Maar over het algemeen kwamen er niet zo heel veel meiden bij.
Ik schat zo'n 15 a 20 meiden max. De Joker en ik liepen rond 21:00 uur de disco bar in en we waren de enigen. Helemaal niemand te zien en dat voor een zaterdagavond.
We konden wel stellen dat het een beetje triest is in Vertigo op het moment, hoop dat het snel beter wordt.

Voor mij was de dag nog wel geslaagd door de goede kamer met Angelina, maar ben al om 23:15 vertrokken, was echt niet veel te doen en te zien.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #145 Gepost op: 18 februari 2018, 18:27:30 »
Gisteren onverwachts in Vertigo belandt.
Rond 12:45 uur aangekomen voor Happy Hour. Was héél rustig nog. Met mij kwam een mede Nederlander aan en we waren ook zo ongeveer de enigen daar.
Zoals gezegd nog heel rustig op dat moment zo'n 3 vrouwen maar dat werd ook medegedeeld door de theke.
Met de mede landgenoot gepraat en met een meid die ik kon en toen gaan eten wat goed in orde was.
Daarna ook de Joker tegengekomen en nog een Duitse beer die ik vaker in de clubs tegenkom.
Gelukkig dat ze er waren want het was wel heel saai daar, meiden kwamen er moeizaam bij.

Begin van de avond kwam Angelina er ook bij wat ik wist en wat voor mij de dag wel goed maakt. Maar over het algemeen kwamen er niet zo heel veel meiden bij.
Ik schat zo'n 15 a 20 meiden max. De Joker en ik liepen rond 21:00 uur de disco bar in en we waren de enigen. Helemaal niemand te zien en dat voor een zaterdagavond.
We konden wel stellen dat het een beetje triest is in Vertigo op het moment, hoop dat het snel beter wordt.

Voor mij was de dag nog wel geslaagd door de goede kamer met Angelina, maar ben al om 23:15 vertrokken, was echt niet veel te doen en te zien.

@firehawk:
Ik hoor van meerdere dat het met de dvp's kwa aantal minder geworden is.
Ben er maar 1 keer geweest ook op een zaterdag avond, veel rakkers en dvp's, al is dat bijna een jaar geleden.
Maar komen er ook nog veel sud landers?
Zo te lezen niet,vraag mij waarom?
Dat er minder dames zijn ok, de h-pas.
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2018, 18:41:34 door brombeerzuid »

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #146 Gepost op: 18 februari 2018, 19:06:12 »
Pas heeft er mee te maken maar vooral het niet meer mogen slapen in de club. Al heb ik mij laten vertellen dat vertigo nu iets in de buurt heeft waar de meiden kunnen slapen.
De sudlanders zijn er nog wel maar ook een stuk minder.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #147 Gepost op: 18 februari 2018, 19:15:10 »
In Samya was het dit weekend vollen bak! H-pas heeft uiteindelijk weinig effect gehad, dus dat zal wel kunnen kloppen van die slaapplaatsen. Samya is stedelijk gelegen, dus geen probleem. Hoe zit het dan met al die landelijke clubs? Ik begrijp niet hoe al die meiden er elke dag geraken.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #148 Gepost op: 18 februari 2018, 19:27:55 »
In Samya was het dit weekend vollen bak! H-pas heeft uiteindelijk weinig effect gehad, dus dat zal wel kunnen kloppen van die slaapplaatsen. Samya is stedelijk gelegen, dus geen probleem. Hoe zit het dan met al die landelijke clubs? Ik begrijp niet hoe al die meiden er elke dag geraken.

Was afgelopen vrijdag in samya. In inderdaad daar is niks te merken van de pas. Veel en super mooie meiden. Zij hebben het daar super voor elkaar. Babylon doet het ook nog wel goed. Maar in de rest van de clubs waar ik ben geweest zie ik het toch zeker minder worden.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #149 Gepost op: 18 februari 2018, 19:35:08 »
De bezetting van Parksauna Residenz was ook heel goed (deze zaterdag rond de 30 dames). Er is nagenoeg niets verandert tegenover vorig jaar. Nochtans ook erg afgelegen.

PS: Ik zat vrijdag ook in Samya ;)