Auteur Topic: KanariePiet  (gelezen 327142 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #15 Gepost op: 19 januari 2014, 14:17:31 »
Heel veel sterkte Kanariepiet en ik hoop dat je de goede keuzes en beslissingen neemt.


Zelf kan ik gemakkelijk praten ook ik heb een relatie en kinderen en mijn vriendin weet dat ik hier dit forum mee run en niet alleen naar de club ga voor een cola. Mijn relatie is echter erg goed en ik heb in de club totaal geen last van verliefdheidsgevaar. Echter de slechte recensie kan ik zo opstapelen tot het plafond.


Ik heb overigens ook die periode gehad die jij nu hebt. Dat was mijn vorige relatie en bij een verliefdheid in de club ken je de remedie, voor een relatie te redden of te beeindigen ken ik die niet. Ik kan alleen zeggen dat het beeindigen van een relatie met kinderen daarin veel en veel moeilijker is en dat ik je alleen advies kan geven hoe je het NIET moet doen. Daarin ben ik (en SM) misschien wel wereldkampioen, maar daar hoef ik niet trots op te zijn.


Ik kan je alleen heel veel sterkte en wijsheid toewensen en misschien is het niet alleen voor je rug beter om soms iets minder te clubben. Het leven is kort, kijk wat je er zelf van wil maken en werk aan het leven wat je wil hebben. Echter de regels rond het beeindigen van een relatie zijn erg bepalend van wat je nog wil of kan (ja ik bedoel TROUWCONTRACT), informeer u goed en ga NOOIT zomaar iets doen. U heeft misschien geen idee wat of hoe daarbij komt kijken. Wat ik al zeg ik kan alleen maar rampverhalen vertellen die je zeker niet wil gaan meemaken.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #16 Gepost op: 19 januari 2014, 18:09:55 »
Citaat
Ik kan je alleen heel veel sterkte en wijsheid toewensen en misschien is het niet alleen voor je rug beter om soms iets minder te clubben. Het leven is kort, kijk wat je er zelf van wil maken en werk aan het leven wat je wil hebben. Echter de regels rond het beeindigen van een relatie zijn erg bepalend van wat je nog wil of kan (ja ik bedoel TROUWCONTRACT), informeer u goed en ga NOOIT zomaar iets doen. U heeft misschien geen idee wat of hoe daarbij komt kijken. Wat ik al zeg ik kan alleen maar rampverhalen vertellen die je zeker niet wil gaan meemaken.

Wat ik ook beslis, ik heb 1 geluk: financieel zit ik safe. Dankzij een zorgvuldig samengesteld voorhuwelijkscontract, zit ik veilig bij een scheiding (zelfkennis en mijn opleiding hebben daartoe geleid 8)). Ik zal er beter uitkomen dan mijn vriendin.

Dat is 1 zorg die ik gelukkig niet heb. Nu de rest nog... ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #17 Gepost op: 19 januari 2014, 18:28:05 »
Onderschat NOOIT de kracht van een vrouw, NOOIT.
Ik begrijp er niks van, alleen weet ik dat, indien het zover komt, je niet kan winnen tegen je vrouw, wat je ook als contract hebt, of wat je ook mag denken.
It ain't over till the fat lady sings (en ik bedoel niet dat je vrouw een fat lady is) maar het is nooit voorbij.


Ik kan je evenals foots hier een verhaal gaan afsteken, maar daar heb je niks aan.


Let goed op, wat je ook doet, want jij begrijpt niet goed, dat, welk contract je ook hebt, jij de overspelige bent. En al is overspel uit het strafrecht geschrapt, probeer dat maar eens wijs te maken aan meneer de rechter als het zover moest komen.


Ik wil je helemaal niet bang maken, maar denk nooit dat je bij voorbaat hebt gewonnen, en dat jij er goed zal uitkomen, moest het zover komen.


Tot zover mijn preek....


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #18 Gepost op: 19 januari 2014, 18:45:17 »
Onderschat NOOIT de kracht van een vrouw, NOOIT.
Ik begrijp er niks van, alleen weet ik dat, indien het zover komt, je niet kan winnen tegen je vrouw, wat je ook als contract hebt, of wat je ook mag denken.
It ain't over till the fat lady sings (en ik bedoel niet dat je vrouw een fat lady is) maar het is nooit voorbij.


Ik kan je evenals foots hier een verhaal gaan afsteken, maar daar heb je niks aan.


Let goed op, wat je ook doet, want jij begrijpt niet goed, dat, welk contract je ook hebt, jij de overspelige bent. En al is overspel uit het strafrecht geschrapt, probeer dat maar eens wijs te maken aan meneer de rechter als het zover moest komen.


Ik wil je helemaal niet bang maken, maar denk nooit dat je bij voorbaat hebt gewonnen, en dat jij er goed zal uitkomen, moest het zover komen.


Tot zover mijn preek....

Terechte opmerking, maar... mijn vrouw weet niet dat ik overspelig ben hé. En zolang ze niet begint te lezen op bepaalde forums, zal ze dat ook niet te weten komen. Mijn reden om de relatie te beëindigen is ook geen andere vrouw, maar een uitgedoofde relatie.

Desalniettemin weet ik dat ik een eventuele scheiding heel voorzichtig zal moeten aanpakken, ongeacht wat er nu ook al op papier staat.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #19 Gepost op: 19 januari 2014, 20:08:52 »
Beste Kanariepiet,




Ik denk dat we op dit onderwerp maar niet moeten verder schrijven, dat is te persoonlijk en heeft niets meer met DVP's van doen.


Ik onderschrijf de "waarschuwing" van Sexmachine die ik in iets bedektere termen omschreef. Ik had ook geen idee wat me destijds overkwam, maar ik wil je nog wel wat levenswijsheden onder de riem steken in persoon.


Om aan dit zware onderwerp toch wat luchtigheid toe te voegen even wat uitspraken van mezelf:


Scheiden is Oorlog (als variant op voetbal is oorlog wat Johan Cruiff ooit heeft gezegd)


Het gerecht is net als de Italianen, je kunt niet van ze winnen, maar je kunt wel van ze verliezen. (Ook een variant op Johan Cruiff)


Een hoer is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin. (Foots een paar jaar geleden).


Geld maakt niet gelukkig maar maakt het slechtste in de mensen los.


Scheiden kent geen winnaars alleen verliezers (en de advokaten gaan er met de buit vandoor).


Ik had nog ergens een plaatje die Civicske hier ooit poste met een haan in zijn 3 levenstoestanden vrijgezel, getrouwd en gescheiden. Awel ik kan het niet vinden, maar die verteld veel van het meest gangbare scenario.


Toch nog gevonden:


[attachimg=1]


Echter doe je het goed dan geldt:


[attachimg=2]

Echter het verschil zit soms in hele kleine details.


Groet, Foots  O0


Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #20 Gepost op: 19 januari 2014, 21:24:34 »
Wat luchtiger...  :111:


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

JacoGillongo

  • Gast
KanariePiet
« Reactie #21 Gepost op: 28 januari 2014, 21:09:42 »
Hi Kanariepiet,

I haven't read much lately. Now I find this story. We only met once or twice but I know I liked to talk to you a lot. I wish you all the best. Especially the coming weeks/months.
I won't advise you on relations. I tend to make things worse.
I do however have a little tip to prevent girls from falling in love with you: arrive on a bicycle.  ;D  8) .
There will always be better times to come. Maybe we have a laugh once more then.

JG.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #22 Gepost op: 29 januari 2014, 10:02:32 »
Hey JG.

Bedankt voor de steun!

Het komt allemaal wel goed:

-Mijn 'relatie' met de DVP is ondertussen voltooid verleden tijd.
-Na een bezoek aan PE nu vrijdag, ga ik de clubs enkele weken links laten liggen (maar ik blijf ondertussen wel spammen op dit forum hoor ;D :lol_hitting:)
-Hoe het met mijn relatie zal aflopen, weet niemand, maar wat ik wel weet, is dat, alle goede raad ten spijt, het aan mij zal zijn om de knoop door te hakken!
-Ik blijf het leven ondertussen van de positieve kant bekijken. Feesten, feesten, feesten!!! :pica ;D

Bedankt btw voor de zalige tip om met de fiets naar clubs te gaan. Ik neem gemakkelijkheidshalve aan dat dat voor jou werkt!? ;)

En niet dat het veel uitmaakt, maar volgens mij hebben we elkaar destijds 3 keer irl gezien in GT, al was dat de laatste keer slechts kort (ik ben toen redelijk vroeg naar een andere club vertrokken).

Greetz
KP
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #23 Gepost op: 4 februari 2014, 14:17:22 »
Zoals daarnet elders op dit forum al aangegeven, leg ik kleine Piet een reeds aangekondigde 'droogte' van minimum 8 weken op. Tijd om in mijne privé orde op zaken te stellen.

Ik blijf de smeuïge verhalen op dit forum de komende weken uiteraard met plezier, maar ongetwijfeld ook met immer toenemende frustraties en jaloezie, lezen en ik blijf ondertussen natuurlijk her en der nutteloze berichten spammen 8).

Aan iedereen: ik wens jullie de komende weken veel plezier in de clubs met al die mooie, geile vrouwen (hou ze een beetje warm voor mij ;)) en tot ziens ergens in april!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #24 Gepost op: 4 februari 2014, 14:58:27 »
Hoogtijd voor een grappig plaatje over droogperiode van Kanariepiet:


[attachimg=1]


Hier de eerste nieuwe Kanariepietjes, ik betreur de eerste dame na deze droge periode  :lol_hitting: [size=78%].[/size]


Groet, Foots  :cochon
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #25 Gepost op: 15 februari 2014, 21:51:12 »
Ik wist niet dat het bestond, maar ik vond bij een lijst van cocktails:

een kanariepietje.
Kanariepietje
1/4 Bacardi, 1/4 Advocaat, 2/4 7-Up

Gelukkig bestaat de helft uit 7up!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #26 Gepost op: 16 februari 2014, 08:44:30 »
Ik wist niet dat het bestond, maar ik vond bij een lijst van cocktails:

een kanariepietje.
Kanariepietje
1/4 Bacardi, 1/4 Advocaat, 2/4 7-Up

Gelukkig bestaat de helft uit 7up!

 ;D Ik zou de ingrediënten wel anders verdelen: 4/8 Bacardi, 1/8 Advocaat, 3/8 7-Up. Ik ga het straks eens uitproberen se! ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #27 Gepost op: 16 februari 2014, 08:48:11 »
Naast 'vogel en 'cocktail' heeft Kanariepietje btw nog een betekenis:
Het kanariepietje (Agapeta zoegana) is een nachtvlinder uit de familie Tortricidae, de bladrollers.



Als ik te weinig geslapen heb en teveel pintjes heb gedronken, heb ik btw wel iets weg van die mooie :017: vlinder  :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #28 Gepost op: 16 februari 2014, 12:15:37 »


Als ik te weinig geslapen heb en teveel pintjes heb gedronken, heb ik btw wel iets weg van die mooie :017: vlinder  :lol_hitting:

Ja, ja, klopt! Nu zie ik het ook!  :lol_hitting:
Vooral die oogjes...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #29 Gepost op: 6 april 2014, 08:32:36 »
Tijd om nog ff terug te komen op mijn droogperiode:

Ik heb de saunaclubs uiteindelijk dus 7 weken gemeden. Voor sommigen is dat een evidentie, voor mij was het een hele opgave. Maar... de 7 weken rust hebben goed gedaan.

Ik heb de problemen in mijn privé-leven (voorlopig) onder controle gekregen en wat het clubben betreft, ben ik terug de KanariePiet van weleer: neuken om te neuken, eerder PSE dan GFE, eenzelfde club geen 2 opeenvolgende keren bezoeken, tijdens 1 clubbezoek max 1 keer met een meid neuken, beperkt budget meenemen naar een club... benieuwd hoe lang ik dat allemaal ga volhouden! ;) :))

De belangrijkste verandering tov eind verleden jaar, zal hem de komende maanden liggen in het aantal keren dat ik clubs bezoek: in oa november, december zat ik vlotjes aan 2 of meer clubbezoeken per week, de komende maanden ga ik het clubben proberen beperken tot 1 keer per 2 à 3 weken (een 4-daagse road trip eind mei even niet meegerekend 8)). Vanaf nu krijgt mijn 'normaal' sociaal leven terug voorrang op het clubben.

Enfin. Mooie voornemens allemaal, maar we zien wel weer hoe alles de komende maanden evolueert. Voorlopig heb ik er wel goede moed in dat de nieuwe (=oude) KanariePiet terug is, om te blijven! ;D 8) 
« Laatst bewerkt op: 6 april 2014, 09:42:27 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum