Auteur Topic: Michelle  (gelezen 41070 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Michelle
« Gepost op: 15 augustus 2013, 15:11:55 »
haarkleur/-lengte: blond/lang (van voor wat opgestoken)
lengte dame: 1,78
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke mooie stevige B
nationaliteit/taal: Bulgaars/Engels
leeftijd: 19
tatoeages/piercings: ?/?
service: GFE ten top, knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, likken, vingeren, PZC (super), NMC, 69
voordelen: pre sales én after sales dik o.k., een écht "poppemieke"
nadelen: geen
opmerkingen: een échte blonde schoonheid in al haar vormen (mag je zelfs letterlijk nemen), werkt deeltijds ook in World
extra’s bij het bezoek: een VIP-kamer zonder bij te moeten betalen

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Michelle: GFE van de bovenste plank
« Reactie #1 Gepost op: 15 augustus 2013, 15:42:27 »
Michelle is een schoolvoorbeeld van GFE ten top.  Ze is heel erg mooi, een echt fotomodel.  Alleen dat is al een reden om er mee op kamer te willen belanden.  Misschien zorgde dat bij mij voor een hersenkronkel.  Ik ga niet vaak met blonde dames.  Het lijkt echter al lang geen toeval meer.  Als ik met blonde dames op kamer beland, zijn het stuk voor stuk servicekanonnen.  Selina (PSR), Alini (Harem, ex-PHG), Daria (ex?-Sharks).... 
De damesbezetting was op maandag ondermaats.  Enkele mooi dames die volledig aan mijn type beantwoordden en toch sprong zij er voor mij uit.  Of ik nu van blond hou of niet, niemand zal zeggen dat zij geen schoonheid uit duizend is.  Het kwam overdag niet veel verder dan wat lachjes naar mekaar.  Ik zat vol twijfels.  Blond, komt niet knuffelig doen, veel te lang voor mij.... 
Opeens kruisen onze wegen ter hoogte van de doorgang van de bar naar de receptie.  Ik vraag of ze even tijd voor me heeft en sta stomverbaasd, bijna aan de grond genageld, van haar antwoord.  Een man nodigt haar uit, een mogelijke klant.  Haar antwoord was dat ze even naar de damesruimte ging en nu effe geen tijd had.  Ik kom binnen tien minuutjes terug.  O.k., ook geen probleem hoor. 
Ik ga in een sofa zitten.  Ja, je dacht toch niet dat ik daar ter plekke op haar zou staan blijven wachten.  Wat later komt ze inderdaad terug de bar binnen en gaat ze op een kruk aan de bar zitten.  Recht over mij.  Het kon dus niet anders dan dat ze mij zag zitten, alleen.  Ze komt niet af.  Ze kijkt wat rond, niet echt naar mij.  Oogcontact met haar maken was niet mogelijk (zij wou precies niet).  Kijk, als ze subtiele hints (als vrouw verdorie dan nog) niet begrijpt dan resten er nog maar twee mogelijkheden.  Haar laten vallen of gewoon heel duidelijk zijn, niet mis verstaanbaar.  Omdat ze zo mooi is, besloot ik dus maar om een duidelijk kom-teken te maken naar haar.  Ze kijkt me zo eens aan en doet teken of het naar haar was.  Ja, natuurlijk. 
Ze komt bij mij zitten.  Ik vertelde haar dat ik al begon te denken dat ze me om een of andere reden haatte.  Er zat niemand anders aan de bar en als ik haar uitnodig, loopt ze gewoon weg.  Niets van dat alles was waar.  Het klikte heel snel tussen ons.  Al wat misliep of al wat ze niet begreep, het ligt gewoon aan het blond zijn (als je snapt wat ik bedoel).  Ook geen probleem.  In een club telt niet het IQ maar de seksprestaties (of het GFE-gehalte; beter nog en/en). 

De pre sales in de sofa verliepen helemaal zoals ik het graag heb.  Van een vrijblijvend startende babbel naar heerlijke small talk, grapjes, naar mekaar toegroeien (vooral lijflijk), al wat kusjes uitwisselen....  Zou dit op kamer de perfecte GFE worden?  Wat moet ik lieflijk en knuffelig gaan doen met een dame langer dan ik?

Op kamer ontstond echter de beste GFE die je maar kan indenken.  GFE in de pure zin van het woord.  Veel lieve strelingen, aanrakingen, mekaars erogene zones verwennen, teasen, heel veel zoenen, heel lekker innig en veel tongzoenen, heel dicht tegen mekaar aankruipen, de warmte van mekaars lichamen opzoeken, kusjes in de nek, op haar buik, overal, door haar haren strelen....  Zeker te vermelden valt dat deze pure GFE zowel gebeurde terwijl we in bed lagen, als toen we in en op bed zaten en ook toen we nog recht stonden, pas in de kamer gekomen.  Ik had spontaan kunnen klaarkomen, ik was in trance.   
Als dan het moment aanbreekt dat ze me trakteert op een sublieme blow job, kon ik me na een tijd niet meer houden.  Wist ik veel dat ze geen FT zou doen.  Ineens kreeg ze dus de eerste scheut sperma in haar mond.  Ze trok weg.  Dat was niet de bedoeling.  Blijkbaar is ze dus nog te jong en onervaren om aan te voelen dat een man op het punt staat om te komen.  Omdat ik geen zin had om € 50 bij te betalen voor de FT in Mainhattan én omdat het dus zeker maar een halve FT was, begon ik haar lekker te tongzoenen vooraleer ze mijn druppels kon uitspuwen.  Als bij wonder keek ze niet raar.  Nog heerlijk wat naknuffelen en dan van kamer.  Bij het afrekenen geen enkele vraag naar meer geld.  Ze verdiende uiteraard wel een fooi.

Ook de na service zat erg goed. 

Wie de ultieme zachte pure GFE zoekt moet zeker Michelle op zijn to do-lijst zetten.

Herhalingsgevaar: 200 %  :douchen!   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Michelle
« Reactie #2 Gepost op: 16 augustus 2013, 14:22:43 »
En als je dit gaat vergelijken met je eigen GFE-waarschuwings-alarm-knipperlicht-lijst, dan had je haar NOOIT mogen kameren.


Je NON-GFE-GEVARENLIJST is dus een nutteloze lijst, aangezien je zelf vierkant je voeten eraan veegt, Seksenfun.
Maar uiteraard moet je die lijst vervolledigen met:


"als ze blond zijn, dan gelden deze regels niet, want om te neuken heb je geen hersens nodig"  ;D :111:


En toch, en dat is een opmerking, geen kritiek, vraag ik me af hoe je er vanaf komt geen FT te betalen als je wel degelijk in dat bekkie schiet  :pica :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Michelle
« Reactie #3 Gepost op: 16 augustus 2013, 14:54:41 »
De knipperlichtenlijst is geen nonsens, jij mag het als nonsens bestempelen, er zijn dan ook (gelukkig) geen 2 sm-en  ;D.

Citaat van: sm
En toch, en dat is een opmerking, geen kritiek, vraag ik me af hoe je er vanaf komt geen FT te betalen als je wel degelijk in dat bekkie schiet  :pica :cheer:

Dan gebruik ik gewoon mijn charmes. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Michelle
« Reactie #4 Gepost op: 16 augustus 2013, 15:34:16 »
De knipperlichtenlijst is geen nonsens, jij mag het als nonsens bestempelen, er zijn dan ook (gelukkig) geen 2 sm-en  ;D .

Citaat van: sm
En toch, en dat is een opmerking, geen kritiek, vraag ik me af hoe je er vanaf komt geen FT te betalen als je wel degelijk in dat bekkie schiet  :pica :cheer:

Dan gebruik ik gewoon mijn charmes.
Ik vind het non-sens, maar ik heb dan ook geen gevoel, en GFE is mij vreemd, die krijg ik alleen van mijn hond, en die wil geen geld van me, enkel freet  ;D
Maar die knipperlichtenlijst, ik zou er zo maar op kunnen reageren, als je het niet persoonlijk op gaat nemen ha ha  :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Michelle
« Reactie #5 Gepost op: 16 augustus 2013, 18:37:30 »
Persoonlijk niet maar laat maar, je snapt het toch niet  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man