Auteur Topic: JULIA  (gelezen 45603 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
JULIA
« Gepost op: 19 augustus 2013, 18:20:36 »



  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
JULIA
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2014, 21:43:25 »
Vorige week mijn geilheid gaan lozen in de all-in te Diegem.  Best wel een opgave met de wegenwerken daar.  Mijn auto gestald in een zijweg en te voet daarheens getrokken.. over de werken geklauterd .. vast met commentaar van de werkmannen... maar who cares!

De deur werd quasi direct geopend en Julia stelde zichzelf en de andere aanwezigen voor.. waarvan ik me meen een Diva en een Tess te herinneren.. er was nog een ander exemplaar maar het namen aframmelen gaat altijd te vlug.  Bovendien was mijn interesse getrokken door Julia waardoor ik de rest zelfs niet bekeek.

Julia en Soraya hebben zowat de sterkste reputatie van dit huis.  Julia is naar eigen zeggen het product van russisch-italiaans bloed. 

Bijgevolg bevond ik me met Julia in de kamer.  Na het uitkleden verdween ze even (best wel een tijdje) om daarna terug te komen en mijn jonge heer even te verfrissen.  Julia is een pijpexperte.. net daarom wou ik haar proberen en ze toog praktisch direct aan het werk.  En hoe!  Nu is mijn snikkel niet super lang maar kom.. hij verdween toch maar mooi helemaal in haar mondje!  En dat komt een mens niet vaak tegen.

Ze kweet zich zorgvuldig van haar taak dus ik moest mezelf inhouden om mijn zwemmertjes niet direct haar keel in te dumpen.  Ik maande haar aan te temporiseren en me haar poesje aan te bieden.  Een lekker likbaar kutje!  Ze leek te genieten en te trillen maar deze dame is door en door professioneel!!  Nu .. das geen probleem.. tenslotte komen we er voor ons plezier.

Na nog wat gepijp.. ging ze bovenop mijn roede zitten om die heerlijk te berijden... met zoveel voorbereiding was ik terug vooral bezig met mijnzelven af te remmen.. edoch na het wisselen naar doggystyle haalde ze plots haar trukkendoos boven.  Kan dat mens melken met de bekkenbodemspieren zeg!!!  Ik hield het niet meer uit en mijn zaad vulde het rubber.. heerlijk dat gekneed van het kutje!!

50 € en een halfuur later stond ik voldaan buiten en kon ik terug aan het werk ;).

Herhalingsgevaar.. zeker wel.. al hoop ik nog wat van de andere deernes te proeven.
Soraya is me echter net een beetje gekker en zal altijd de voorkeur krijgen.



  
  

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
JULIA
« Reactie #2 Gepost op: 3 februari 2015, 19:15:14 »
Onlangs nog eens in de all-in geweest.  Hoofdreden was dat Soraya bezet was.  Soraya is de top in die contreien!
Edoch... toen ik de line up bij all-in zag.. was het simpel... Julia was er.. en alhoewel ze niet de meest knappe is... is ze wel één der toppijpsters!

Dus afgerekend voor 50 € en haar magistraal aan mijn zwabber laten sabbelen.  Ze kan er echt wat van.. varieert... adoreert... laat je piemelmans genieten.  Ik had haar beter gewoon laten doorpijpen tot het bittere einde maar ik wou toch nog neuken... ze heeft me dus nog lekker klaargereden.

Volgende keer hou ik het op oraal till final...   beste pijpster in BXL