Auteur Topic: Andiamo, Villach (Oostenrijk)  (gelezen 39923 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Andiamo, Villach (Oostenrijk)
« Gepost op: 19 augustus 2013, 21:00:38 »
Andiamo

Het verbaast me dat hier nog geen draadje van is, want volgens mij hebben sommige Rakkers hier toch al een paar bezoekjes gemaakt... hoe dan ook, wat duurder dan we gewoon zijn met 85E entree en 70E voor een half uurtje.

De terugtocht van mijn vakantietje verliep via Oostenrijk (en inderdaad als een geest uit de fles, dit keer met een autootje)… dus maar eens Andiamo aandoen. Veel positiefs over gehoord, maar bij het zoeken naar wat recentere ervaringen ook minder vrolijke berichten.

Club is makkelijk te vinden en vlakbij zijn er een paar niet al te dure hotelletjes (Moser en Melcher; ik zat in Moser). Zoals het lot wil, was het de enige dag in een periode van weken, dat het regende… bij binnenkomst werd ik door een kerel in het Italiaans aangesproken (que?!); daarna in het Duits dat ik mijn rugzak niet nodig had en of die even terug naar de auto kon (de club levert immers ‘alles’ dat je nodig hebt)… ik keek hem met wat ongeloof aan, maar ik werd dus in korte broek en met slippers de regen weer ingestuurd :017:. Gelukkig mocht ik wel een plastic tasje meenemen… want voor een club die alles levert, mis ik toch haarshampoo, leeswerk, etc.

Na overhandiging van de 85 euro kreeg ik een badjas, een bandje met magneetding en een bonnetje met het nummer (staat dus niet op je bandje). Ik had een van de mindere bandjes, want ik heb vaak behoorlijk moeten kloten om mijn lockers open/dicht te krijgen (dank aan een meisje dat me wat tips gaf)… in alle eerlijkheid leken de meeste anderen hier weinig last mee te hebben, dus het zal een zwak exemplaar zijn geweest. Wel mooie ruime lockers, maar die heb je eigenlijk niet nodig zonder tas.

De club ziet er prachtig uit, al had ik het wel wat groter verwacht. Eigenlijk een enkele ruimte, met in de ene hoek een welness gedeelte (zowel binnen als buitenzwembad zijn prachtig) en aan de andere kant de bar… veel ruimte om te relaxen is er niet en eigenlijk zit je behoorlijk bij elkaar op de lip (waarschijnlijk beter bij goed weer). In een appart gedeelte zit het restaurant en alle kamers (op 1 of 2 na) zitten op de eerste verdieping. Zoals gezegd is het dus 1 grote ruimte, een beetje een kleine en mooiere versie van Sharks. Opvallend goede muziek ook, met een soort relaxte remixes van de bekende clubsongs.

Het eten is lekker, met veel keuze en veel vers fruit/groente… al blijft het ook warmhoudbak voedsel. Het enige dat echt niet kan, is dat er tussen 3 en 6 helemaal niks is (restaurant ook gesloten)… voor focking 85E en daar niemand mij dit had kenbaar gemaakt, stond ik daar 10 over drie hongerig te zijn :banghead:. Drankjes zijn de vaste clubdrankjes en omdat een klein pilsje al 6 euro aandoet, bleef het bij koffie en water.

Dan de dames, vroeg op de middag al veel dames aanwezig en later kwamen er nog een aantal bij. Qua optiek ligt het allemaal een latje hoger dan in Duitsland, het is niet dat je er dames ziet die je in de Duitse clubs niet ziet… het is alleen dat er uitsluitend dames rondlopen die bij de top 10/20% in de Duitse clubs zouden behoren. In andere woorden, dingen die je niet tegenkomt: vetrolletjes, missende tandjes, meer dan KF36, hangtietjes, etc. Relatief ook wat meer siliconen en gezien de clientèle, opvallend weinig geblondeerde dames. Ook waren er nauwelijks meisjes die ‘onervaren’ of ‘nieuw’ leken en ik heb uitsluitend Roemeense dames gesproken!

Ook wat mannen betreft was het vroeg op de middag al behoorlijk druk, met voornamelijk Italianen…bij binnenkomst was het eerste dat ik zag, twee van die pastapipos die met natte onderbroeken van het zwembad naar de jacuzzi gingen. Dit betekent ook dat je door iedereen (en ik bedoel dus echt zonder uitzondering) met dikke vermicelliletters wordt aangesproken… op een gegeven moment merkte ik dat ik het barpersoneel ook maar met graasie ging beantwoorden en daar elke bestelling in het Duits moest worden herhaald, hoorde ik me op het laatst ook om een Aqua vragen.

De handelswijze van de dames kon me nou niet echt bekoren… hoewel ik al lang weet dat de prijs in de paysex weinig relatie heeft met wat je ervoor krijgt, had ik denk ik toch het gevoel dat ik voor 70 per half uur wel iets ‘extra’ zou moeten krijgen. Nou krijg ik van ‘Schatzi’ al lichte jeuk, maar dat verbleekt met de rode bulten die ik bleek te krijgen bij ‘Ciao Amore…’. Dan is de pula ineens wel ergens in de onderbuik verdwenen: als het volgende woord dan meteen ‘Camera?’ is, gaat het hem niet worden. Dit is dus de standaard en zelfs als je aangeeft geen Italiaans te spreken, wordt ‘Camera’ alleen vervangen voor het woord ‘Room’. Een enkeling vraagt eerst nog hoe je heet en soms waar je dan wel vandaan komt, of het je eerste keer is… meer dan dat is zeldzaam. In het begin is dat nog wel lachen  - en ik heb echt een paar keer hardop ‘no way’ geroepen, bij het zien van hoe een verveeld halfslachtig ‘Camera?’ positief werd beantwoord – maar op een gegeven moment wordt je er voornamelijk heel triest van. Slechts een enkele uitzondering aan het begin van de dag en dat was omdat niemand mij de prijzen had uitgelegd (en een meisje die taak dus op zich nam): zelfde als in Hessen, alleen tijd 20 meer per half uur en het expliciet vermelden dat je maar 1 keer per half uur mag spritzen.

Nou ja, je wilt toch wat… dus een klein vreugde dansje toen een van de weinige onervaren/onproffesioneel ogende meisjes, wel 6 zinnen met me wisselde voordat de kamervraag volgde. Toen deed ik iets raars door naar de mogelijkheden te informeren, maar zoenen was geen probleem… naar boven met 19 jarige Adina dus (a cupjes, slank, bruin haar, leuk lachje).

Eenmaal boven moesten we even op een kamer wachten en was alle interesse in mij kennelijk verdwenen. Meer bezig met wie wanneer aan de beurt was en van een gesprekje was niet echt sprake meer. Gelukkig duurde het niet lang en ondanks dat ik net gedoucht had, werd mij toch de douche gewezen (in de kamer en dus de baas zijn tijd ::)). Snel gedaan en madame lag al op bed, erbij gekropen en een paar zachte kusjes die een mooi begin zouden zijn… ware het niet dat dit is wat ze onder ‘zoenen’ verstond. Hierna snel naar de tepels en pijpen (met of zonder werd nog gevraagd)… ze liet even zien dat ze het best kan, maar had toch de voorkeur voor veel handeinzatz. Ik kreeg haar even omhoog voor een kuis kusje en voor ik het wist zat er een condoom om mijn leuter…god wat was het een leuke sessie ::). Neuken kan ze eigenlijk heel goed en ze heeft goed door wat voor je werkt…maar daar maakt ze ook misbruik van. Een verzoek om het wat rustiger aan te doen (eerste sessie in een paar weken he) C:-), heeft een versnelling als gevolg en toen ik haar vroeg te stoppen, ging ze juist steviger door. Zoenen trouwens niet meer, maar wel oogcontact (is tenminste nog iets). Het irriteerde me mateloos dat ze hier nog succes mee had ook. Nou ja, gevulde rubbertje weg en ik werd weer naar de douche gewezen… rustig aan gedoucht om de tijd nog over het kwartier heen te krijgen, want ze stond te trappelen weer te gaan. Echt de slechtste sessie in tijden.

Terwijl ik hongerig wachtte op het eten, besloot ik voor de gein eerlijk te zijn als meiden vroegen wat ik van de club vond… opvallend dat geen van die dames een uitdaging zag toen ik meldde dat de club mooi is, maar ik wel heel slechte seks had gehad. Met als toppunt het vrolijke meisje dat tijdens deze zin knikte en begon weg te lopen, haar net bestelde thee achterlatend (zonder terug te komen dus).

Na het eten en zelfs wat werk te doen (goed dat ik dat had meegenomen) en een beetje zitten kijken of ik nog iets ging doen. Het mooiste meisje van de club zat vaak een beetje ongeïnteresseerd aan de bar (wat de mannen niet weerhield om te gaan kameren) en kwam me bekend voor… in eerste instantie dacht ik nog: goh die lijkt net zo veel op Buffy als Carla uit GT… toen ze me op een gegeven moment met een typisch lachje naar zich toe riep (en toch eerst in het Italiaans iets zei, om daarna te vragen Italiano? Deutsch?). Spreekt toch heel goed Duits (net als Engels weet ik nog van de vorige keer): ‘waar vandaan?’ en toen ze met ‘Lekker ding’ kwam, wist ik het zeker: `Golden Time?’… vreemd genoeg herinnerde ze zich mij nu ook en wist zelfs nog uit welke stad ik kwam. Eigenlijk een heel leuk praatje en een terugkeer naar GT schat ik in als nogal onwaarschijnlijk. Regelmatig GT klanten in Andiamo kennelijk en toen ze vroeg of ik nog naar de F1 in Spa ging, kon ik het niet helpen te denken dat ze vast met de Racebeer had zitten praten. Na een minuutje of 10 de kamervraag, die ik wegens eerder behaalde resultaten moest afwijzen. Niet dat ze slecht is, maar ze was er ook in GT eerlijk in dat ze niet zoent en dan zijn herhalingen tamelijk uitgesloten (eenmalige optickfick). Ze verzekerde me dat het een behoorlijke kluif zou worden om een zoener te vinden in Andiamo (en dan zwak ik het nog af), maar vond ook dat we beter niet konden kameren als ik dat wilde. Eigenlijk bleef ze de rest van de avond heel leuk doen, met veel glimlachjes en aanrakingen bij het langlopen… misschien medelijden omdat ik steeds meer met mijn ziel onder mijn arm liep ::). Een paar uur later, zonder dat ik verder wat had gedaan, kwam ze nog eens checken of ik niet wilde… heel vriendelijk dat ze geen ‘I told you so’  naar me toewierp.

Ik ben niet iedereen langs gegaan om service te checken, dus er zullen vast wat ‘toppers’ rondlopen, maar ik ben ze niet tegen gekomen. Bij een willekeurig (maar mooi) blondje dat binnen 8 seconden naar boven wilde – ik kreeg haar naam niet eens – kreeg ik expliciete zoenweigering… een ander blondje dat een beetje ‘achter me aan zat’, liet het halverwege een poging zitten toen Cheyenne (Carla dus) langsliep en iets in het Roemeens zei. Even in de kino gaan zitten en heel wat gepijp en geneuk, maar een zoen – laat staan een tongzoen – heb ik niet gezien. Dat vrolijke en drukgeboekte brunetje (Rosa en heel schattig) dat haar thee had laten staan, begon nog eens in het Italiaans tegen me en gaf ook aan niet op de mond te zoenen… nou ja een tendens op zijn minst.

Buiten deze dames waren er nog twee die ik ‘volgde’. Een blondje dat zo een beetje op iedereen afging (en daarna kamerde), behalve op mij… toen die voor de zoveelste keer voor de kerel naast me ging (inmiddels ging ze alleen nog naar de kino) leek het me maar beter van niet. Het andere meisje was lang in de kleedkamer geweest en wilde kennelijk niet meer kameren – heb haar drie ‘sloesel’ Italianen zien afwimpelen – dus dat maakte het ook weer makkelijk.

Rond half twaalf mijn sleutel ingewisseld met de intentie om desgevraagd aan te geven dat ze toch niet aan de noorderburen kunnen tippen… maar ik kreeg alleen een ‘Miele grassie, tjou’ en ze ging verder met de buslading Slovenen en Kroaten die kennelijk nog twee uurtjes in het ‘paradijs’ wilden.

Een vervolg bezoek aan Andiamo lijkt me – ondanks dat ik best wel eens in de buurt ben – nagenoeg uitgesloten. De club is het geld niet speciaal waard en met die happy Italians, is redelijke service volkomen onnodig (want er wordt door de dames verdiend als een motherfoker).

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Andiamo, Villach (Oostenrijk)
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2013, 23:53:35 »
Mooi verslag (alweer), maar toch effe een kanttekening : die prijzen, is dat normaal in Oostenrijk? Want dat is toch een stuk meer dan bijvoorbeeld de clubs in NRW...

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Andiamo, Villach (Oostenrijk)
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2013, 09:54:16 »
Een stuk minder clubs daar (al zijn er geloof ik wat bij aan het komen van de eigenaren van Paradise). Ik geloof wel dat het prijsniveau in Goldentime Wenen wat meer op Duistland lijkt. Voor de rest is dit echt een paar km van Italie en daar is het allemaal Illegaal; de bezoekers zijn hier kennelijk voor 90% Italiaans. In Beieren is er trouwens ook relatief weinig op clubgebied en een verbod op PZC... Dus uiteindelijk is Stuttgart zo een beetje waar het FFK landschap wat groener wordt :pica.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Andiamo, Villach (Oostenrijk)
« Reactie #3 Gepost op: 20 augustus 2013, 12:45:12 »
Mooi verslag (alweer), maar toch effe een kanttekening : die prijzen, is dat normaal in Oostenrijk? Want dat is toch een stuk meer dan bijvoorbeeld de clubs in NRW...


In Belgie of NL zijn de prijzen ook hoger dan in Duitsland. Klopt dat in Golden Time Wenen de prijzen ietsies lager zijn dan Andiamo, maar nog altijd hoger dan Duitsland. de service is zo mogelijk nog lager, maar de optiek is wouw.
In Zwitserland is de prijs ook hoger, dat verbaasd niemand.


In Azie liggen de prijzen veel lager en is de GFE nog veel hoger, let op niet de service mocht je een PSE freak zijn, doorgaans. Ik ga in Oostenrijk ook niet meer echt op zoek, ik ben vaak genoeg in Duitsland en dan haal ik mijn PSE oraal genoegen weer even in.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.