Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 29A, Ioana (Roemeense)  (gelezen 38878 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 29A, Ioana (Roemeense)
« Gepost op: 22 augustus 2013, 23:25:09 »
 Naam : Ioana
 
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Blond/ wit, sluik tot halverwege rug
 Lengte dame : 1,68 mtr
 Postuur/Cupmaat : skinny, 48 Kg, maat 32/ stevige A-cups
 Service: PMC/ NMC
 Voordelen: Mooie teenybody
 Nadelen: Zeer professioneel
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
 Afgelopen Zondag had ik Ioana al gespot, kwam echter net van een sessie af en haar dus maar op mijn verlanglijst gezet. Gisteren was ik in GT niet volledig aan mijn trekken gekomen, dus vandaag met m’n verhoogde testosteronspiegel maar even naar Aken gereden om m’n to-dolijstje op te schonen. Ioana werkt hier sinds 2 maanden, na begin van het jaar hier ook al een kort intermezzo gedraaid te hebben. Ioana is academisch geschoold en dat merk je ook aan haar niveau. Haar Engels taalgebruik is zeer goed. Ze weet precies wat ze wil.
 
 We begonnen met een PMC sessie, waarbij haar blowjob skills als gemiddeld zijn in te schalen. Op mijn vraag om in 69 positie te wisselen, antwoordde Ioana meteen dat beffen met + EUR 20,= berekend wordt. Ik moet toegeven dat haar poesje er zeer verleidelijk perfect uitziet. Na een tijdje werd er fun-gel op Wijze Stijve gesmeerd en ik mocht een NMC standje uitkiezen. Heb haar maar in cowgirl op me laten zadelen om meer van haar geweldige looks te genieten. Uit zichzelf begon ze naar achter te reiken en met haar nageltjes m’n ballen te kriebelen. Hierdoor dreigde ik toch wel (te) snel naar m’n hoogtepunt te komen, dus snel nog even terug in 69 gewisseld. Er zou echter niet meer aan Wijze Stijve gelikt worden omdat er gel op het condoom zat. Dus maar door haar handje laten afmaken, terwijl ze met haar andere handje haar roze poesje vlak voor m’n neus aan het vingeren was. Wat een geweldige aanblik. Ondanks haar superlooks zorgt haar überprofessionalisme ervoor dat ze niet hoger scoort dan een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10