Auteur Topic: Vingerlingstraat 10/4, Isa (dagshift)  (gelezen 154391 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/4, Isa (dagshift)
« Gepost op: 2 september 2013, 17:18:19 »

 
[box title=ISA]
Land:             DOMINICAANSE REPUBLIEK
Taal:              SPAANS, ENGELS
Leeftijd:         geboren 11/08/1985[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,75m
Model:            Fors
BH:                 B cup, echt
Kontje:           Stevig
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Schouderlang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC  Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift; soms ook avondshift.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2018, 17:20:34 door bet(d)weter »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #1 Gepost op: 13 oktober 2013, 02:06:35 »
Vlg één van mijn kenissen, die SM trouwens ook zeer goed kent, zou zij een TOPPERTJE zijn; ik laat het hier voor wat het is !  :040:
Die kennis zou een regelrechte aanwinst zijn voor RB, Bema, doe eens een goed woordje, je snapt me wel  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2013, 00:56:49 »
Vlg één van mijn kenissen, die SM trouwens ook zeer goed kent, zou zij een TOPPERTJE zijn; ik laat het hier voor wat het is !  :040:
Die kennis zou een regelrechte aanwinst zijn voor RB, Bema, doe eens een goed woordje, je snapt me wel  :111:

Zal eens met xxxx spreken SM , want hij is een goede bezoeker van haar !  :bud
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #3 Gepost op: 12 september 2014, 03:38:39 »
Een héél late reactie van (waarschijnlijk) Ista's beste klant: zij IS gewoon een topper -en géén topperTJE- maar ik heb tot mijn grote spijt - via een wandelaar die MIJ maar ook Ista en haar collega/vriendin Lisa goed kent-  mogen vernemen dat ze nog ongeveer 6 à 7 weken afwezig zal zijn: ze zou volgens voornoemde Lisa (de laatste dagen steeds op VT41) voor 10 weken met vakantie zijn, en vermits ze op maandag 18 augustus de laatste keer op post was, is het rekensommetje snel gemaakt. 'k Heb haar exact een week eerder nog  in het Spaans gefeliciteerd met haar 29 ste verjaardag; ik was toen in gezelschap van een andere notoire SKW-wandelaar (onder ons gezegd en gezwegen: "wandelaar" is heel zacht uitgedrukt...) die dit zeker kan bevestigen. Die Spaanse felicitaties die ik even daarvoor nog van mijn computer gehaald had, was ik even later evenwel vergeten...'k heb haar toen ook beloofd (in het Engels) dat ik de week daarna nog eens zou langskomen; maar ja, ze zal 't weer niet begrepen hebben zeker want de week daarna heeft ze enkel nog de maandag gewerkt...
« Laatst bewerkt op: 12 september 2014, 04:10:34 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #4 Gepost op: 12 september 2014, 04:04:37 »
Maar, vermits ik weet dat sommigen onder jullie al lang wachten op mijn "gedetailleerde" ervaringen met deze prachtvrouw, geef ik hierbij een korte samenvatting van de 26 keer dat ik haar op goed 2,5 jaar met een bezoek vereerd heb: als ik binnen kom, noemt ze mij (vanaf de tweede keer) met mijn koosnaam, begint ze al onmiddellijk zoentjes uit te delen in mijn nek en vanaf dat moment begin ik al zeer opgewonden te geraken...Als ze dan nog zegt (zoals vorig jaar in augustus) dat het in "Amberes" al een tijdje "caliente"is, ja: wat doe je dan als (gezonde) man ? Juist, je onmiddellijk ontdoen van je kleren, je wassen...En dan staat ze daar opnieuw, heel rechtop-en ze is vrij groot, geloof me- en begint dan aan je tepels te zuigen, iets dat niet bij alle dames even lekker is, maar bij haar (uiteraard) wél ! Maar dan gaat ze met haar mooie mond steeds lager en lager- aan een condoom denkt ze op dat moment (hoop ik althans) nog niet- en dan moet je je als gezonde, weliswaar oudere man, reeds serieus beheersen...Dan duwt ze je op het bed en blijft ze maar verder pijpen z.c. totdat dat spul er onvermijdelijk ongemerkt (zoals het hoort bij een echte professional) wordt omgedaan. Al goed zou ik zeggen, want anders sta je bij haar vanaf dat moment al na 1 minuut terug buiten...
« Laatst bewerkt op: 12 september 2014, 04:14:52 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #5 Gepost op: 12 september 2014, 13:25:09 »
Je hebt veel te veel geld aan haar uitgegeven, Lassie, waardoor ze aan de freet is geraakt en deftig uitgezet  ;D ;)
Jij meesterlikker, wat heb je ons te vertellen over Julia en Amanda?
Ik ken maar weinig "wandelaars" die iemand 84 keer hebben bezocht, en dan tellen we niet de briefjes van 50, maar wel degelijk het aantal maal dat je bent binnen"gewipt", soms wel de ganse nacht lang  ;D :035: :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #6 Gepost op: 12 september 2014, 14:41:36 »
Je hebt veel te veel geld aan haar uitgegeven, Lassie, waardoor ze aan de freet is geraakt en deftig uitgezet  ;D ;)
Jij meesterlikker, wat heb je ons te vertellen over Julia en Amanda?
Ik ken maar weinig "wandelaars" die iemand 84 keer hebben bezocht, en dan tellen we niet de briefjes van 50, maar wel degelijk het aantal maal dat je bent binnen"gewipt", soms wel de ganse nacht lang  ;D :035: :dance2

dan zou ik je wat verklappen ik de vs heb een dvp maar liefst 104 keer bezocht in zo 27 maanden er zijn dus meer rakers die weten te genieten van 1 dvp en als ik haar weer zou treven doe ik het zo over  :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #7 Gepost op: 12 september 2014, 15:00:09 »
Je hebt veel te veel geld aan haar uitgegeven, Lassie, waardoor ze aan de freet is geraakt en deftig uitgezet  ;D ;)
Jij meesterlikker, wat heb je ons te vertellen over Julia en Amanda?
Ik ken maar weinig "wandelaars" die iemand 84 keer hebben bezocht, en dan tellen we niet de briefjes van 50, maar wel degelijk het aantal maal dat je bent binnen"gewipt", soms wel de ganse nacht lang  ;D :035: :dance2

dan zou ik je wat verklappen ik de vs heb een dvp maar liefst 104 keer bezocht in zo 27 maanden er zijn dus meer rakers die weten te genieten van 1 dvp en als ik haar weer zou treven doe ik het zo over  :dance2
Nou ma waarom? Je hoeft me die geheimen niet te verklappen en geen mijn portie maar aan fikkie, of ik zal je gewoon zeggen dat je mag concurreren met Lassie .... have fun  :cheer: :dance2 :lol_hitting:


Ik sm  :035: :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #8 Gepost op: 16 september 2014, 13:44:28 »
Oh, oh, oh ! Dat kan niet waar zijn, en ja TOCH wel , 'k heb het niet gedroomd maar met mijn eigen ogen gezien: de hemelse- en tegelijkertijd duivelse-  Ista is i.p.v. na 10 weken, al na 4 weken terug !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #9 Gepost op: 16 september 2014, 14:04:57 »
Oh, oh, oh ! Dat kan niet waar zijn, en ja TOCH wel , 'k heb het niet gedroomd maar met mijn eigen ogen gezien: de hemelse- en tegelijkertijd duivelse-  Ista is i.p.v. na 10 weken, al na 4 weken terug !
Jullie zijn voor mekaar geschapen .... zij krijgt namelijk nog rapper haar geld op dan jij het jouwe  ;D :lol
Komaan, erop en erover, Lassie, lechen die Schlampina  :pica :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #10 Gepost op: 20 november 2014, 21:23:28 »
We zullen ons Istake voor een achttal dagen moeten missen  ! Ze is nl. nog eens naar haar twee bambino's in Madrid. Zou ik graag één van hen zijn ....
« Laatst bewerkt op: 20 november 2014, 21:34:56 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #11 Gepost op: 20 november 2014, 21:34:14 »
We zullen ons Istake voor een achttal dagen moeten missen  !
Heb je er in gebeten in plaats van eraan te likken, lassie?  :lol_hitting: ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #12 Gepost op: 20 november 2014, 21:37:35 »
Doe ik altijd: wat doe je anders met iets dat zo verdomd lekker is ?
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #13 Gepost op: 20 november 2014, 21:41:38 »
Doe ik altijd: wat doe je anders met iets dat zo verdomd lekker is ?
sponsoren  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Ista
« Reactie #14 Gepost op: 1 december 2014, 02:12:13 »
We zullen ons Istake voor een achttal dagen moeten missen  ! Ze is nl. nog eens naar haar twee bambino's in Madrid. Zou ik graag één van hen zijn ....
:dance2 :dance2 De sexgodin is terug ! Zo zie je maar, sexmachine: ze kan mij echt niet missen !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...