Auteur Topic: Vingerlingstraat 10/4, Isa (dagshift)  (gelezen 154471 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Isa
« Reactie #15 Gepost op: 25 december 2014, 01:35:07 »
Dinsdag mijn verjaardag op uitbundige wijze gevierd met een bezoekje aan (o.a.) deze Latinaschoonheid: nu is toch wel gebleken zeker dat haar naam niet Ista maar wel ISA is: om dat te weten te komen, heb ik haar 28 keer moeten bezoeken...Maar ja, die naam noem je niet bij elk bezoek, 't werd me dan ook alleen maar duidelijk nadat ze haar telefoonnummer (met bijhorende naam) had ingevoerd op mijn gsm...Dus, bij deze heb ik dan ook maar de juiste naam ingebracht !   :035: :035:
« Laatst bewerkt op: 25 december 2014, 02:06:47 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Isa
« Reactie #16 Gepost op: 9 maart 2015, 00:25:10 »
Nog iemand iets vernomen van mijn droomgriet, deze Dominicaanse schone , cfr. foto hiernaast. :035: ? Ze is op 2 januari vertrokken naar haar thuisstad Madrid en zou maar één maand wegblijven...Ondertussen zijn we al meer dan twee maanden verder...en, aangezien  ze in het verleden altijd op het afgesproken tijdstip terug present was, begin ik mij toch stilaan zorgen te maken! Misschien is ze wel bezig met elders de mannen het hoofd op hol te brengen...!? Dat degene die iets meer weet, mij asjeblief iets laat weten want ik word bijna wanhopig ! :cry :banghead:
« Laatst bewerkt op: 9 maart 2015, 00:45:04 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Isa
« Reactie #17 Gepost op: 9 maart 2015, 01:04:52 »
Nog iemand iets vernomen van mijn droomgriet, deze Dominicaanse schone , cfr. foto hiernaast. :035: ? Ze is op 2 januari vertrokken naar haar thuisstad Madrid en zou maar één maand wegblijven...Ondertussen zijn we al meer dan twee maanden verder...en, aangezien  ze in het verleden altijd op het afgesproken tijdstip terug present was, begin ik mij toch stilaan zorgen te maken! Misschien is ze wel bezig met elders de mannen het hoofd op hol te brengen...!? Dat degene die iets meer weet, mij asjeblief iets laat weten want ik word bijna wanhopig ! :cry :banghead:
't Is een hoertje, en ze komt wel terug .... of niet ... en in 't laatste geval ga je naar een ander ....
Haar thuisstad Madrid? Sinds wanneer ligt Madrid in de Dom. Rep.?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Isa
« Reactie #18 Gepost op: 9 maart 2015, 01:41:44 »
Sexmachine toch, jij denkt te veel aan jouw Dominicaanse liefjes die- zo maken ze je toch wijs- ;D niet alleen in "die bepaalde republiek" geboren zijn maar er ook (nog) wonen... Is(t)a- die NOOIT liegt, dat heb ik al dikwijls (28 keer) mogen ervaren, op een manier die gewoon bovenaards is, elke keer als ik penetreerde in haar mooie bruine ogen :035:- is echter woonachtig in Spanje (en is er misschien wel geboren... ), net zoals zoveel andere mensen die, in het land  dat hen "gekoloniseerd" heeft, geboren zijn én er wonen, denk b.v. maar aan al die Kongolezen (of "Zaïresen") die hier ten lande verblijven...
En ja, als het écht nodig is, ga ik wel naar een andere, dat weet je maar al te goed...Alleen weet ik quasi zeker dat die "andere", met dat uitzonderlijke geval van Is(t)a mi amor  in mijn hoofd (en waar nog ?), nooit een "betere" zal kunnen worden...! Alhoewel ik, positieve denker die ik ben, daar uiteraard wel op hoop...En zelfs de goddelijke Is(t)a zou mij dat graag toewensen,daar ben ik zeker van, zo graag heeft en ziet ze mij, haar (eveneens goddelijke) bet(d)likker en pilaarbijter...! :dance2
« Laatst bewerkt op: 9 maart 2015, 02:03:50 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Isa
« Reactie #19 Gepost op: 9 maart 2015, 01:47:48 »
Sexmachine toch, jij denkt te veel aan jouw Dominicaanse liefjes die- zo maken ze je toch wijs- ;D ook in "die bepaalde republiek" wonen... Is(t)a- die NOOIT liegt, dat heb ik al dikwijls (28 keer) mogen ervaren, op een manier die gewoon bovenaards is, toen ik penetreerde in haar mooie bruine ogen :035: - is echter woonachtig in Spanje, net zoals zoveel andere mensen die in het land wonen dat hen ""gekoloniseerd" heeft, denk b.v. maar aan al die Kongolezen (of "Zaïresen") die hier ten lande verblijven...
Drink er nog eentje, ik heb geen Dom. liefjes en mij maken ze niks wijs, want ik geloof geen woord van meiden me zeggen ........ enkel als ze de prijs geven wat het me kost, dat geloof ik dan weer wel  :lol_hitting:
Dat gezegd zijnde, treur maar .... of vlieg naar Madrid  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Isa
« Reactie #20 Gepost op: 11 april 2015, 02:32:06 »
Hoop doet leven, treuren :cry hoeft niet langer...!!
 :dance2 Inderdaad, 'k heb uit goeie bron (Janey/VT39, collega/vriendin van...) vernomen dat de goddelijke Is(t)a, na een toch wel lange vakantie, volgende maand terug zal neerstrijken in het skw; is het dan toch waar dat ze mij echt niet kan missen ?   :035: :035:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Isa
« Reactie #21 Gepost op: 11 april 2015, 17:18:31 »
Hoop doet leven, treuren :cry hoeft niet langer...!!
 :dance2 Inderdaad, 'k heb uit goeie bron (Janey/VT39, collega/vriendin van...) vernomen dat de goddelijke Is(t)a, na een toch wel lange vakantie, volgende maand terug zal neerstrijken in het skw; is het dan toch waar dat ze mij echt niet kan missen ?   :035: :035:
Ze komt je straffen omdat je haar bedriegt met Julia en  Rosetje   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Isa
« Reactie #22 Gepost op: 12 april 2015, 03:49:09 »
 ;D"Straffen" ? Laat ze maar doen, ik zal zeer onderdanig zijn :ff, m.a.w. :ik zal mij samen met haar laten meedrijven in die (Caraïbische) zee van wellust die ik eigenlijk toch al een paar maanden mis, want, laat ons duidelijk zijn: ik ben haar inderdaad al (dikwijls) ontrouw geweest maar zal steeds naar haar terugkeren gewoon omdat ze voor mij de échte vrouw is en blijft, mijn "Eva" dus, en daarmee bedoel ik de (h)oervrouw zoals God ze geschapen heeft !!!!!!!!!! :035:
En deze God smeek ik: laat me asjeblief samen met deze Is(t)a voor eeuwig branden :pica in de hel, ik vrees immers dat de hemel aan mij (ons) zal voorbijgaan.... Maar eigenlijk ben ik er gerust in: een verblijf bij Is(t)a is immers flirten met de eeuwigheid ! :party0036:
« Laatst bewerkt op: 12 april 2015, 07:26:36 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Isa
« Reactie #23 Gepost op: 4 juni 2015, 01:26:30 »
Nog steeds geen spoor van mijn "echte droomgriet" genaamd Is(t)a : :cry ze zal wel elders aan het werk zijn zeker, samen met haar vriendin/collega Lily die kort na haar eveneens verdwenen is uit het skw. Maar wie weet, keert ze vroeg of laat terug, met of zonder Lily (die  naar't schijnt ook de moeite waard is): optimist die ik ben, blijf ik het gezegde "Hoop doet leven" indachtig...  :dance2
« Laatst bewerkt op: 4 juni 2015, 01:32:15 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Isa
« Reactie #24 Gepost op: 17 juni 2015, 20:05:40 »
Zoals algemeen geweten, ben ik steeds blijven hopen dat Is(t)a mi amor zou terugkomen, en kijk: wie kwam ik vandaag tegen in het skw ? :dance2 Juist ! Morgen gaat mijn Caraïbische sexgodin/duivel (cfr. mijn avatar), na een vakantie van bijna een half jaar, terug aan de slag...Ze is een beetje "uitgekeken" op Vingerling 18, en was op zoek naar een andere locatie...'t Blijft mij gelijk waar ze zit als ze maar aanwezig is: ik krijg nu al kippenvel als ik denk aan haar "magic touch".. :adult
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Isa
« Reactie #25 Gepost op: 18 juni 2015, 17:00:31 »
We zijn benieuwd, ik alvast naar je belevenissen met één van je vlammen   ;D
Moet zij jouw brand blussen of omgekeerd? We lezen er hier binnenkort alles over  :cheer:


Ik ben echt blij voor je dat Ista terug in 't land is, met hoertjes is een een kwestie van geduld hebben .... geduld hebben tot de centen erdoor zijn ... en dan komen ze vanzelf wel terug ... gelukkig maar  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 18/3, Isa
« Reactie #26 Gepost op: 18 juni 2015, 17:25:57 »
We zijn benieuwd, ik alvast naar je belevenissen met één van je vlammen   ;D
Moet zij jouw brand blussen of omgekeerd? We lezen er hier binnenkort alles over  :cheer:


Ik ben echt blij voor je dat Ista terug in 't land is, met hoertjes is een een kwestie van geduld hebben .... geduld hebben tot de centen erdoor zijn ... en dan komen ze vanzelf wel terug ... gelukkig maar  ;)

hoertjes zijn hetzelfde eigenlijk als de gebruikers er van ma dan omgekeerd wij komen weer voor de dag als we geld hebben  ;D

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #27 Gepost op: 18 juni 2015, 22:59:06 »
En ze heeft een nieuwe stek gevonden, nl. Vingerling 10/2 ! Op het einde van haar eerste werkdag aldaar vertelde ze mij dat die locatie haar heel goed was bevallen; uiteraard vroeg ze ook of ik niet binnenkwam...'k Heb haar beloofd dat ik volgende week haar nieuwe kamer (en natuurlijk haar nieuwe bed ) zal komen uittesten... :sex. En euh sexmachine, ik denk dat we mekaar zullen moeten blussen; overigens wil ik je ook bedanken voor je oprecht "medeleven" !

Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #28 Gepost op: 19 juni 2015, 19:38:42 »
Uiteraard vroeg ze ook of ik niet binnenkwam...'k Heb haar beloofd dat ik volgende week haar nieuwe kamer (en natuurlijk haar nieuwe bed ) zal komen uittesten... :sex .

Wij wachten vol spanning op de spetters en vonken die dit zal teweegbrengen .... goed opletten, niet letterlijk nemen, remember Vingerling 6, waar jij Stefanieke niet geblust kreeg en het pand spontaan vuur vatte  ;D :lol_hitting: :cheer: 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #29 Gepost op: 7 juli 2015, 03:12:52 »
 :035: Jawel sexmachine, het werden spetters en vonken bij dit sexbeest: het was geleden van mijn verjaardag 23 december dat ik haar nog bezocht had, en ze is daarna bijna een half jaar weggeweest; dat heb ik dus met twee bezoekjes (29 ste en 30 ste) op twee dagen tijd goedgemaakt, en hoe !? :pica
Ze weet mij echt wel te verwennen: zuigend aan mijn tepels en dan altijd maar lager en lager tot- je weet wel- die uiterst gevoelige plek die ze heus wel weet te verwennen: ik weet dat er in het skw een "pijpkoningin" vertoeft ( Elena, SS3/1) :039: maar wat deze Isa doet (zonder condoom weliswaar), is nog veel beter, m.a.w. "niet onder woorden te brengen": je moet haar constant aanmanen het wat rustiger aan te doen maar dat kan ze maar even volhouden, zo hevig én tegelijkertijd subtiel gaat ze te werk...Aan vele standjes zijn we dus niet gekomen, enkel missio (met condoom) behoorde (bij het eerste bezoek zaterdag) nog tot de "mogelijkheden"; bij de tweede raadpleging zondag is het enkel bij pijpen gebleven (op het einde dan wel met rubbertje)...Ja watte: Is(t)a mi amor: zo noem ik haar nog steeds en dat zal nog wel even blijven duren !
Toen ik zaterdag bij haar arriveerde, werd er gelijk een ventilator geleverd en die bleek uiteraard meer dan welkom: de voorzienigheid zeker... :douchen
Ook nog dit: ze had een grote blauwe plek op haar linkerbil- uitgeschoven op de trap- en die plek paste dus qua formaat perfect bij haar: alles in verhouding zeker ???  :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2015, 02:36:36 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...