Auteur Topic: Vingerlingstraat 10/4, Isa (dagshift)  (gelezen 154469 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2 - Verversrui 6/4, Isa
« Reactie #30 Gepost op: 16 augustus 2015, 00:53:50 »
Nu één van haar vriendinnen van de avond/nachtshift met verlof is, neemt Is(t)a  tijdelijk ook op Verversrui 6/4 de honneurs waar :cheer:, en dit normaal tot eind volgende week.
Heb dat "tweede adres" dan ook toegevoegd.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2 - Verversrui 6/4, Isa
« Reactie #31 Gepost op: 23 augustus 2015, 00:14:52 »
Is(t)a gaat met verlof van vrijdag 28 augustus tot maandag 7 september. Hopelijk krijgt dat verlof weer geen staart van enkele maanden... :cry
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #32 Gepost op: 24 augustus 2015, 23:32:42 »
Het valt nog af te wachten of "Is(t)a mi amor" écht met verlof gaat: ik kwam haar vanavond tegen -en ik was in heel mooi gezelschap- en ineens bleek haar geplande verlof niet meer zo vanzelfsprekend te zijn; al bij al: we zullen wel zien, van mij mag ze eender wat doen, ze blijft zonder de minste twijfel mijn nummer één !!!!!! :dance2
Ik hoop gewoon dat ze in het skw blijft en dat tot het einde mijner dagen....!!!! :035:
Vermits ze niet meer zinnens is de avond/nachtshift te doen ( citaat:" I don't like the crazy people..."), heb ik haar adres Verversrui 6 verwijderd.
« Laatst bewerkt op: 25 augustus 2015, 00:53:25 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #33 Gepost op: 11 september 2015, 00:09:50 »
Is(t)a gaat dan toch met verlof, weliswaar twee weken later dan eerst gepland was: vanaf zaterdag zullen we haar twee weken moeten missen !!!! :cry
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #34 Gepost op: 30 september 2015, 23:40:43 »
Twee van mijn favorieten, Rosita en Lila, zijn nog niet terug opgedoken maar toen ik vanavond passeerde in de Vingerlingstraat hoorde ik plots een heel hoog vrouwenstemmetje mijn (echte) naam roepen: ik herkende onmiddellijk de hemelse (of is het de duivelse ?) Is(t)a...Ze wist mij te vertellen dat ze, na drie weken vakantie, vanaf vrijdag opnieuw de draad opneemt, m.a.w. haar "ongelooflijke  :censored diensten terug aanbiedt"...Als dat geen goed nieuws is !!!! :035: Dit is en blijft voor mij DE topper van het skw !!! :pica
Voor degenen die haar nog niet (van ziens) kennen: bekijk mijn avatar eens (heel) goed, meer nog: breng eens een bezoekje aan haar en je zal het met mij eens zijn: je zal haar nooit meer vergeten !  :-\
« Laatst bewerkt op: 1 oktober 2015, 00:21:38 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/4, Isa
« Reactie #35 Gepost op: 17 oktober 2015, 01:09:49 »
Mijn grote schat Is(t)a "mi amor" zit nu in het vierde raam.. :035: :035:
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2015, 02:33:03 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #36 Gepost op: 15 november 2015, 01:13:24 »
Wordt Isa nu (ook al) wispelturig ? :017: Feit is dat ze terug verhuisd is naar haar vorige stek, het tweede raam op dezelfde locatie....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #37 Gepost op: 12 december 2015, 22:22:42 »
Isa nu al twee zaterdagen op rij ook gespot tijdens de avond/nachtshift op één van haar vroegere locaties, nl. Vingerling 18/1 ! Waarschijnlijk is ze aan het sparen om nog eens een bezoekje te brengen aan haar :111: twee bambino's; 'k zal het eens vragen één van de volgende dagen, als ik de kans krijg :017: tenminste want ze is heel veel bezet gedurende haar vaste dagshift...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #38 Gepost op: 14 december 2015, 01:04:26 »
Ik heb haar "te pakken gekregen", niet fysisch maar figuurlijk deze keer, en ik had het wel degelijk bij het rechte eind: vanaf vrijdag e.k. is ze voor twee maanden naar haar twee bambino's... :cry Jammer dat ik geen deel uitmaak van dat duo ...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #39 Gepost op: 6 april 2016, 13:56:16 »
Tja, ze is op 18 december voor twee maanden met verlof gegaan, en we zijn nu al 3,5 maand verder...
Ik ga nog niet echt panikeren, vorig jaar zijn :017: die twee maanden ook uitgedraaid op bijna een half jaar...
Ik blijf dus hopen: eigenlijk mag ze nog "even" wegblijven, en daarmee bedoel ik tot op het moment dat het met mij financieel opnieuw een beetje beter zal gaan, d.w.z. nog een kleine twee maanden !
Hoe dan ook, als ze terug zou komen, zal het voor mij opnieuw een groot feest zijn, dit is en blijft een :littleangelx moordgriet ("griet", jawel mijn goeie, ouwe sexmachine...) !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/3, Isa
« Reactie #40 Gepost op: 18 april 2016, 18:35:09 »
 :welcome: Vertrokken op 18 december en terug op 18 april: na precies vier maanden- het dubbele van wat ze vooropgesteld had- is de wonderbaarlijke ::)  sexgodin Isa terug op post, op dezelfde locatie maar nu wel in het derde raam !!! :035: :dance2
« Laatst bewerkt op: 18 april 2016, 20:25:08 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/3, Isa
« Reactie #41 Gepost op: 18 april 2016, 20:23:05 »
Oei, je vakantiegeld gaat snel opgepijpt zijn  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/3, Isa
« Reactie #42 Gepost op: 27 mei 2016, 23:49:21 »
Isa heeft de laatste tijd duidelijk iets met het getal "18": ze vertrok op 18 december met verlof, startte haar activiteiten in het skw terug op 18 april, en was van 18 t.e.m. 24 mei opnieuw verdwenen...Ik heb haar een paar dagen voor "haar verdwijning" nog toegefluisterd dat ik haar "binnen een dag of tien een bezoekje zou brengen" :58:: allicht heeft ze zich dat net op tijd herinnerd, of heeft iemand haar misschien verteld dat ik op 24 mei mijn vakantiegeld zou ontvangen ?
Eén ding is zeker: ze ziet me toch wel graag want ze riep daarstraks nog "Mi amor" toen ik haar raam passeerde... t4515
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/3, Isa
« Reactie #43 Gepost op: 29 juni 2016, 17:03:15 »
Vorig jaar in september had Isa me verteld dat ze met verlof zou gaan, achteraf bleek dat dan uitgesteld...Toen ik haar gisteren tegenkwam zei ze in haar "beperkt" Engels : "Maybe I will go on holiday the 7 th of next month" (lees: juli...)...Afwachten dus of dit bewaarheid wordt...ik had mij voorgenomen haar zeker kortelings nog eens te bezoeken en zal dus misschien best geen risico nemen haar weer enkele maanden te moeten missen  ! :sign0135:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/3, Isa
« Reactie #44 Gepost op: 14 juli 2016, 11:25:38 »
Tja, Isa :littleangelx is inderdaad met verlof vertrokken, zij het met twee dagen vertraging, dus op  zaterdag 9 juli. Ik heb haar niet meer te pakken gekregen zodat het mij onbekend is hoelang ze zal wegblijven :017:...Afwachten dus, maar vakantie kan bij haar wel oplopen tot bijna een half jaar; 't is haar evenwel gegund, ze heeft het immers dubbel en dik verdiend !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...