Auteur Topic: Vingerlingstraat 10/4, Isa (dagshift)  (gelezen 154472 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #60 Gepost op: 22 oktober 2017, 14:24:33 »
Is(t)a mi amor is serieus met mijn voeten- of is het "kl-ten" ?- aan het spelen: een dikke week na haar terugkeer (na een afwezigheid van bijna tien maanden) is ze nu weeral opnieuw vier weken spoorloos... :17: :17:
Ze kent mij natuurlijk nog wel, want de laatste keer dat ik haar gezien heb, riep ze mijn naam; een superminnaar vergeet je natuurlijk niet zo gauw, en dat is uiteraard wederkerig...
Magere troost, verdorie toch, nogmaals: "Is(t)a mi amor..., come back, baby come back....!!!! We maken er opnieuw een feest van !!!! t4515
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #61 Gepost op: 14 december 2017, 20:31:59 »
is deze dame niet meer aanwezig ? in september stond ze er nochtans ...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #62 Gepost op: 15 december 2017, 04:06:13 »
Pijpfestijn, ik verwijs je naar mijn berichten van 20 september en 22 oktober: half september is Isa, na meer dan 9 maand afwezigheid, inderdaad terug opgedoken (in de avond/nachtshift); een goeie week later was ze spijtig genoeg alweer verdwenen... :sign0065:
Topic gaat weldra dus (opnieuw) op slot...
« Laatst bewerkt op: 15 december 2017, 04:41:17 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/1, Isa
« Reactie #63 Gepost op: 8 januari 2018, 18:25:28 »
Ik heb gisteren een ongelooflijk mooi verjaardags- en nieuwjaarsgeschenk gekregen! :dance2
  :welcome: 
Ik dacht dat ze nooit meer zou opduiken, maar kijk: het wonder is geschied !
De wonderbaarlijke sexduivel/engel (dat zeg ik ook tegen haar...) is sinds zaterdagnacht terug aan de slag, nu op Vingerling 10/1.
Ze heeft die nacht maar tot 2 u. gewerkt, want was "the crazy people" :o al snel beu, zodat ze maar terug overdag aan de slag is gegaan...Dus laat ons wel wezen:een lieve, zachtaardige man als ik was dus duidelijk welkom !
En ik heb het geweten: het was 2,5 jaar geleden dat ik haar nog geconsulteerd had, maar dit 31 ste bezoekje ::) heeft mij alleen maar duidelijk gemaakt dat ze voor mij nog steeds de absolute top is !
Pijpen zonder condoom, neuken (met...) als cowgirl, in missio, doggy: Isa is van alle markten thuis, en dat heeft ze eens te meer bewezen.
Het is natuurlijk allemaal moeilijk te verwoorden maar één woord volstaat misschien: HEMELS !
Toen ik haar vertelde dat ik een dikke twee weken geleden "seventy" was geworden, repliceerde ze dat mijn piemel toch maar "seventeen" is; "piemel" is waarschijnlijk het enige Nederlandse woord dat ze kent, en taal is in deze context ook niet zo belangrijk: ze verstaat de taal der liefde (sex) wel degelijk, en die is toch universeel nietwaar ?
Ik voelde mij dus bij haar nog maar eens in de zevende hemel :censored, en daarmee bedoel ik uiteraard niet het café in de Oude Mansstraat.
Dit alles heeft ook wel een negatieve kant (alhoewel: voor mijn portemonnee is dat wellicht positief...): ze zou maar een maand blijven omdat ze meer tijd bij haar twee kinderen wil doorbrengen.Dat was trouwens ook de reden van haar langdurige afwezigheid de laatste 13 maanden, uitgezonderd die week in september.
Slotsom: Gracias, Is(t)a mi amor !

P.S. Een foto van haar gezicht (mijn avatar) hebben jullie al; hieronder geef ik jullie graag haar achterkant cadeau !
« Laatst bewerkt op: 8 januari 2018, 18:43:15 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/1, Isa
« Reactie #64 Gepost op: 9 januari 2018, 13:05:31 »
maar dit 31 ste bezoekje ::)
P.S. Een foto van haar gezicht (mijn avatar) hebben jullie al; hieronder geef ik jullie graag haar achterkant cadeau !
Jawatte jong, kan jij de tel bijhouden? Ik ben mijnen tel nu al kwijt voor mijn bezoekjes aan een paar favorietjes :-) Soms als ik Antwerpen ben, krijg ik gewoon ineens eens goesting en zeg, voor 50 euro, da's eigenlijk geen geld vind ik, in vergelijking met het genot dat ik er voor krijg.

En de foto... ja man, da's anders dan de aloude single-fonoplaatjes van in onzen tijd he Bet(d)weter. bij zo een 45 toeren plaatje was den achterkant zelden zo goed als de voorkant :-)  :lol :lol_hitting: :kissass :showtits1

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/1, Isa (dagshift)
« Reactie #65 Gepost op: 9 januari 2018, 17:43:46 »
Ik hou een lijstje bij, anders raak ik de tel ook kwijt. Ik noteer zelfs op welke dagen ik bij welke dame geweest ben en hoeveel ik betaald heb. Na een paar jaar kan ik dan zien welke auto ik had kunnen kopen voor het geld dat ik dan "opgepoept" heb bij de dames.  :lol_hitting:

Greetz!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/1, Isa (dagshift)
« Reactie #66 Gepost op: 9 januari 2018, 18:06:37 »
Van acht tot vijf jaar geleden ging ik heel regelmatig een keer of drie per dag binnen :dance2 :dance2; toen schreef ik alles op (naam, adres, tijdstip), maar ik moet eigenlijk bekennen dat ik die notities zelden of nooit geraadpleegd heb: ik weet stilaan alles van buiten, heb inderdaad een fantastisch geheugen,al zeg ik het zelf...De laatste jaren ga ik nog maar heel af en toe van bil- dat tempo kon ik financieel  natuurlijk niet volhouden :17:- wat het onthouden natuurlijk nu nog gemakkelijker maakt...
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2018, 11:31:32 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/4, Isa (dagshift)
« Reactie #67 Gepost op: 12 januari 2018, 17:19:14 »
Alhoewel ze me zondag gezegd had dat VL 10/1 haar vast raam zou blijven, was ze gisteren al verhuisd naar het vierde raam; ze heeft me opnieuw "bevestigd" dat het haar nieuwe vaste stek is...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/4, Isa (dagshift)
« Reactie #68 Gepost op: 27 januari 2018, 18:04:48 »
Isa's verblijf in het skw is, net als in september, opnieuw uitgedraaid op een passage van amper acht dagen: alhoewel ze me tijdens mijn bezoek van 7 januari had verteld dat ze één maand zou blijven, is ze ondertussen al niet meer te bespeuren sinds 15 januari. :sign0135:
Problemen met de (ondertussen schoolgaande) kinderen zouden ook ditmaal aan de basis liggen, en daar moeten we eigenlijk alle begrip voor opbrengen; ;) maar toch: met pijn in het hart heb ik deze schat van mijn hart opnieuw zien vertrekken...
Boudewijn en Lennaert hadden wel degelijk gelijk als ze het in 1966 hadden over: "Het paradijs :xrated is niet voor grote jongens...."
Maar toch zal ik ook DIT "overleven", optimist tot in de kist die ik nu eenmaal ben !!! :dance2
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2018, 18:34:40 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/4, Isa (dagshift)
« Reactie #69 Gepost op: 2 september 2018, 18:08:17 »
De prachtige supertopper Isa sedert meer dan een half jaar (bijna acht maanden) niet meer gezien !
Zonder tegenbericht wordt haar topic dus één dezer dagen gesloten, zij het- wat mij betreft alleszins- met grote spijt in het hart !

P.S. Mijn avatar stelt haar "voorkant" voor !
« Laatst bewerkt op: 2 september 2018, 18:21:44 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/4, Isa (dagshift)
« Reactie #70 Gepost op: 2 september 2018, 19:07:55 »
De prachtige supertopper Isa sedert meer dan een half jaar (bijna acht maanden) niet meer gezien !
Zonder tegenbericht wordt haar topic dus één dezer dagen gesloten, zij het- wat mij betreft alleszins- met grote spijt in het hart !

P.S. Mijn avatar stelt haar "voorkant" voor !
Die foto heeft toch NIETS met Isa te maken, bet(d)weter .... zo heeft ze er NOOIT uitgezien  ;D :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/4, Isa (dagshift)
« Reactie #71 Gepost op: 3 september 2018, 09:17:08 »
De prachtige supertopper Isa sedert meer dan een half jaar (bijna acht maanden) niet meer gezien !
Zonder tegenbericht wordt haar topic dus één dezer dagen gesloten, zij het- wat mij betreft alleszins- met grote spijt in het hart !

P.S. Mijn avatar stelt haar "voorkant" voor !
Die foto heeft toch NIETS met Isa te maken, bet(d)weter .... zo heeft ze er NOOIT uitgezien  ;D :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Hoe kan jij dat weten?Je hebt ze nooit goed bekeken !!( rijmt verdorie, maar dat is toevallig !) :lol :lol
Ik heb haar voor 't eerst bezocht in januari 2012, toen ze wel nog wat slanker was; misschien komt ze ooit wel "zo" terug ! :dance2
« Laatst bewerkt op: 3 september 2018, 18:35:40 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...