Auteur Topic: Vingerlingstraat 10/4, Isa (dagshift)  (gelezen 154466 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #45 Gepost op: 27 juli 2016, 00:12:58 »
 :welcome: Isa is al na een dikke twee weken terug paraat !
Nu zijn er drie mogelijkheden: ofwel kan ze mij niet missen, ofwel is ze een echte workaholic, ofwel heeft ze centen nodig...
't Blijft me gelijk, ik ben al blij dat ze terug wat dichterbij is... t4533
Overigens zit ze nu terug in het tweede raam.
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2016, 00:19:18 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #46 Gepost op: 22 augustus 2016, 23:54:04 »
Isa is blijkbaar opnieuw met vakantie :017:: ik heb haar al een week niet meer gezien, en net voor haar vertrek, heeft ze tweemaal haar dagtaak gecombineerd met de avond/nachtshift (deze laatste op Verversrui 18/2); dat was eigenlijk al een voorteken van het nakende vertrek, iets wat bij meerdere dames wel gebeurt: nog snel wat geld rapen zeker...Misschien is het verlof er wel een beetje onverwacht gekomen aangezien ik haar op 11 augustus nog gefeliciteerd heb met haar (31 ste) verjaardag :birthday:, en zij toen met geen woord gerept heeft over een nakende vakantie...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #47 Gepost op: 2 september 2016, 16:30:10 »
 t4515 Met het begin van het nieuwe schooljaar is ook de enige echte sexgodin Is(t)a terug aan haar allesomvattende therapie :lekker begonnen !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #48 Gepost op: 17 oktober 2016, 23:35:40 »
Isa combineert momenteel de dagshift op Vingerling 10/2 met de avond/nachtshift op Vingerling 10/1; zoals gewoonlijk is die dubbele shift de voorbode van haar nakende verlof: vanaf donderdag 20 oktober is mi amor voor tien dagen riebedebie !!! :littleangelx
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #49 Gepost op: 1 november 2016, 23:42:35 »
Isa mi amor :58: heeft Allerheiligen uitgekozen om terug te keren naar het skw: het leek erop dat ze tijdens de eerste werkdag na haar vakantie, weer heel wat mannen het hoogst mogelijke genot heeft bezorgd in haar aardsparadijs.... :lekker
« Laatst bewerkt op: 1 november 2016, 23:47:47 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #50 Gepost op: 27 december 2016, 17:51:02 »
Uiteraard had ik al gemerkt dat mijn grote favoriete sedert zondag 4 december verdwenen was, een dikke maand nadat ze uit verlof was teruggekeerd...Maar ik wil klaarheid scheppen; volgens een medewandelaar, én grote concurrent  :clap: :PDT_Armataz_01_37: van me wat het aantal bezoekjes aan deze Dominicaanse superster/schoonheid betreft : ze blijft weg tot half februari...  :beer:
« Laatst bewerkt op: 4 april 2017, 03:45:16 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #51 Gepost op: 27 december 2016, 17:56:13 »
Uiteraard had ik al gemerkt dat mijn grote favoriete sedert zondag 4 december verdwenen was, een dikke maand nadat ze uit verlof was teruggekeerd...Maar ik wel klaarheid scheppen; volgens een medewandelaar, én grote concurrent  :clap: :PDT_Armataz_01_37: van me wat het aantal bezoekjes aan deze Dominicaanse superster/schoonheid betreft : ze blijft weg tot half februari...  :beer:
2020?  :lol :pompe :035: :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #52 Gepost op: 27 december 2016, 18:09:36 »
Ik hoop uiteraard dat ze in 2017 het straatbeeld terug zal opfleuren...  t4515
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #53 Gepost op: 12 juli 2017, 16:43:54 »
Uiteraard had ik al gemerkt dat mijn grote favoriete sedert zondag 4 december verdwenen was, een dikke maand nadat ze uit verlof was teruggekeerd...Maar ik wel klaarheid scheppen; volgens een medewandelaar, én grote concurrent  :clap: :PDT_Armataz_01_37: van me wat het aantal bezoekjes aan deze Dominicaanse superster/schoonheid betreft : ze blijft weg tot half februari...  :beer:
2020?  :lol :pompe :035: :-\
Ja sexmachine, 2017 kan het allang niet meer zijn...Misschien zijn we ze wel voorgoed kwijt !
Ik heb haar vorige week nog gebeld maar het nummer dat ze me ooit gegeven heeft, bestaat (uiteraard) niet meer...
Jammer, ze was voor mij de beste sexervaring ooit uit mijn hele leven ! :lekker :littleangelx :littleangelx :lekker:
Dus ook dit topic gaat, voor mij met pijn in het hart, één dezer dagen op slot !
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2017, 08:59:54 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #54 Gepost op: 12 juli 2017, 16:54:17 »
Uiteraard had ik al gemerkt dat mijn grote favoriete sedert zondag 4 december verdwenen was, een dikke maand nadat ze uit verlof was teruggekeerd...Maar ik wel klaarheid scheppen; volgens een medewandelaar, én grote concurrent  :clap: :PDT_Armataz_01_37: van me wat het aantal bezoekjes aan deze Dominicaanse superster/schoonheid betreft : ze blijft weg tot half februari...  :beer:
2020?  :lol :pompe :035: :-\
Er is nog een kans, ik zei 2020  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #55 Gepost op: 20 juli 2017, 14:40:04 »
"In de wandelgangen" vernomen dat de goddelijke Isa binnen één of twee weken terug zal nederdalen in het skw... :58:
Topic dan toch nog maar even "open" laten....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #56 Gepost op: 11 augustus 2017, 18:57:24 »
We zijn nu al drie weken verder sinds mijn laatste bericht en nog steeds geen Isa te zien...Eén dezer dagen gaat topic dus op slot.
Enkel nog dit: ze wordt vandaag 32, dus: Is(t)a mi amor, waar je je momenteel ook bevindt op deze aardbol: :birthday: :happybirthday3:
Of, iets dat je beter verstaat: "FELIZ CUMPLEANOS !"
Ik mis je  !!!!! t4515
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2017, 19:07:27 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #57 Gepost op: 14 augustus 2017, 13:28:43 »
Een slotje erop, bet(d)weter, je zal zelf aan je pietje moeten trekken   :lol ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #58 Gepost op: 16 september 2017, 22:35:26 »
Topic terug geopend !

Ik kon mijn ogen haast niet geloven, ik dacht dat ik droomde, maar nee hoor :-\ na een paar keer voorbij haar raam te zijn gepasseerd, wist ik het zeker: Isa mi amor is terug.....!!!!!!! :welcome: t4517
En ze ziet er verdomd goed uit !
Aangezien ze al van 4 december 2016 verdwenen was, had ik de hoop haar ooit nog terug te zien eigenlijk al laten varen; zo zie je maar: de wonderen zijn de wereld nog niet uit !
Haar vandaag gespot in de avond/nachtshift, maar 't zou kunnen dat ze - zoals vroeger ook soms gebeurde- een deel van beide shiften meepikt.
In elk geval, één ding weet ik zeker: al is het nu overdag of 's nachts, één dezer zal ik haar nog eens alle kleuren van de regenboog laten zien ! :censored
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/2, Isa
« Reactie #59 Gepost op: 20 september 2017, 21:24:18 »
Topic terug geopend !

Ik kon mijn ogen haast niet geloven, ik dacht dat ik droomde, maar nee hoor :-\ na een paar keer voorbij haar raam te zijn gepasseerd, wist ik het zeker: Isa mi amor is terug.....!!!!!!! :welcome: t4517
En ze ziet er verdomd goed uit !
Aangezien ze al van 4 december 2016 verdwenen was, had ik de hoop haar ooit nog terug te zien eigenlijk al laten varen; zo zie je maar: de wonderen zijn de wereld nog niet uit !
Haar vandaag gespot in de avond/nachtshift, maar 't zou kunnen dat ze - zoals vroeger ook soms gebeurde- een deel van beide shiften meepikt.
In elk geval, één ding weet ik zeker: al is het nu overdag of 's nachts, één dezer zal ik haar nog eens alle kleuren van de regenboog laten zien ! :censored
INDIGO  ;D :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal