Auteur Topic: Villa Tinto 37, Rosita (avond/nachtshift)  (gelezen 157760 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita (avond/nachtshift)
« Gepost op: 2 september 2013, 17:42:09 »

 
[box title=ROSITA]
Land:             SPANJE
Taal:              SPAANS, ENGELS
Leeftijd:         40-45
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Normaal
BH:                 A cup
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    Lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken Vingeren GFE Massage
[/box]

[box title=extra info]
Avondshift.
[/box]

 
« Laatst bewerkt op: 22 december 2017, 00:53:03 door bet(d)weter »

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #1 Gepost op: 6 juni 2014, 02:17:27 »
Oorspronkelijk bericht geplaatst door Bet(d)weter bij "Wandelen in`t SKW". Vond `t hier ook wel goed staan. Rolly.



Citaat
Dit is mijn eerste (bescheiden) bijdrage op dit forum, maar laat het de start zijn van nog vele zwoele belevenissen !
Ik weet dat ik niet op kindvrouwtjes val: daarom dit bericht: ik val tegenwoordig op de wat oudere Spaanse Rosita van VT37 in de avond/nachtshift (Ja lachen jullie maar met die ouwe zak...).Maar, ik heb daar wel degelijk mijn redenen voor: zij pijpt zeer goed, maar dat is -normaal zou ik zeggen- nog maar het begin; voor zover ik weet, is pijpen altijd zeer belangrijk, en dat is dus bij haar wel echt super te noemen, maar het neuken- en dat is volgens mijn ervaring dikwijls maar "bijzaak" bij manier van spreken- is bij haar gewoon MEER DAN SUPER. Ik kan dit moeilijk onder woorden brengen maar zij slaagt er steeds weer in om mij uit mijn " gebruikelijke ritme "te halen, iets waar ze bij mij zeker geen problemen mee heeft...oh neen, ik ga gewoon mee en zelfs meer dan dat !Rosita begint er dan op los te neuken (draaiende heupen, kont en tong !) met een passie én een tederheid die als het ware "flirten met de eeuwigheid" ...Als dat het paradijs is dat ze ons altijd al (mij zeker, als zeer goede christen) beloofd hebben, kan ik alleen maar hopen om zo snel mogelijk in de hemel te geraken..Alhoewel, 't zal wel de hel worden zeker: maar voor mij geen zorg: met deze Rosita wil ik eeuwig  branden omwille van mijn aardse zonden , o.m. met haar....Maar toch- voor alle zekerheid- nog even op deze aarde blijven zeker, mét haar (en al die anderen...)

Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #2 Gepost op: 23 augustus 2014, 04:52:29 »
Mij nog eens laten verwennen door deze"rijpe" Spaanse: laat ons wel wezen: dit is voor mij de SUPERVROUW of -GRIET('t is hoe je het wil noemen) van de nacht: 't was de 14 de keer, en ik kan alleen maar zeggen dat ze steeds beter wordt; deze vrouw is gewoon KLASSE ! Jawel, mijn beste Sexmachine !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #3 Gepost op: 23 augustus 2014, 11:23:33 »
Mij nog eens laten verwennen door deze"rijpe" Spaanse: laat ons wel wezen: dit is voor mij de SUPERVROUW of -GRIET('t is hoe je het wil noemen) van de nacht: 't was de 14 de keer, en ik kan alleen maar zeggen dat ze steeds beter wordt; deze vrouw is gewoon KLASSE ! Jawel, mijn beste Sexmachine !
Zeg maar MILF, bet(d)weter, een griet is wat wij zien staan op de SS 21/23  ;D :blonde
Ik geloof je, waarschijnlijk heeft ze weer 't wit uit uw ogen gezogen ha ha.....  :lol :sexxx
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #4 Gepost op: 23 augustus 2014, 15:26:43 »
Die zgn. "grieten" van SS21-23 zijn voor mij kinderen... Maar ja, 't zal wel aan mij liggen zeker, ik heb al dochters van in de veertig én een kleindochter van 16, en zoek misschien wel een moederfiguur: een man blijft toch altijd een kind, is het niet ? In elk geval: deze Rosita is voor mij momenteel DE topper van het SKW , en wel om verschillende redenen: uiteraard eerst en vooral voor de sex, maar bovendien blijft ze altijd zeer bezorgd of je je als klant wel goed voelt bij haar...Iets wat ons (spijtig genoeg verdwenen) Poolse Yvonneke van de dagshift ook had...Ja, het is duidelijk: ik ben altijd kind gebleven met alle (dag)dromen die daar mee samengaan en verlangens die nooit zijn ingelost... (maar goed ook, zou ik zeggen: kan ik BLIJVEN dromen.....) en heb  misschien wel behoefte aan die moederfiguur....
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2014, 15:42:52 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #5 Gepost op: 4 september 2014, 01:32:09 »
'k Heb  deze nacht nog eens gesproken met mijn schatje Rosita en ze  heeft mij toevertrouwd dat ze zeker de ganse maand september nog sociale werkster voor ons zal zijn...Als dat geen goed nieuws is !
« Laatst bewerkt op: 4 september 2014, 02:00:07 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #6 Gepost op: 25 december 2014, 02:02:10 »
Om mijn verjaardag (23 december) én kerstnacht :111: :111: te vieren ben ik op goed 24 uur tijd twee maal bij deze Spaanse furie beland, het was de 15 de en 16 de keer, en het was opnieuw fantastisch: deze milf blijft voor mij één en al passie én tederheid (én hygiëne), wat sommige anderen er ook van mogen denken...De tweede keer merkte ze op dat het condoom beter gevuld was dan de dag ervoor: tja, dan heb ik maar toegegeven dat ze ditmaal "de eerste" was, iets waar ze alleen maar om kon lachen, en zo hoort het ook bij een goeie DVP zou ik denken...Gracias Rosita, mi amor.
A propos: vanaf maandag 29 december t.e.m. donderdag 8 januari knijpt ze er even tussenuit, ze neemt dan een welverdiende rustpauze in haar thuisstad Madrid.

P.S. 'k Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om in haar "beschrijving" de haarlengte aan te passen van "kort" naar "lang", iets dat volgens mij nooit anders geweest is.... :dance2 :dance2
« Laatst bewerkt op: 25 december 2014, 02:09:06 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #7 Gepost op: 29 januari 2015, 01:31:44 »
'k Heb mij nog maar eens laten verleiden door deze Spaanse prachtmilf: het was weer, zoals steeds, een geweldige ervaring met een vrouw die heus wel van wanten weet, en die mij uiteraard weeral eens serieus verwend heeft. Het neuken is bij haar  gewoon bovenaards; zoals zij meedrijft en tegelijkertijd "tegenbewegingen" maakt: dat is gewoon niet uit te drukken in mensentaal... Stilaan besef ik wel: ik kan geen stap terug zetten, m.a.w. ik raak stilaan verslaafd aan haar, maar geef toe: er zijn slechtere én ongezondere verslavingen ! Gracias, Rosita mi amor ! :035: :dance2
« Laatst bewerkt op: 29 januari 2015, 01:40:19 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #8 Gepost op: 9 februari 2015, 18:32:12 »
Gaat Rosita met pensioen?
Heeft ze een vast lief?
Gaat Rosita overstag in bet(d)weters slaapkamer?
Trekt ze bij bet(d)weter in huis?
En wat met de dochter(s) van bet(d)weter?
.........
Dit alles en veel meer in episode 39 van "bet(d)weter is in love", o nee "het is veel meer dan liefde, het is lust en liefde"


Komaan bet(d)weter, wij willen alle sappige details hier lezen, uiteraard met respect naar de "sponsorende" dame toe :pica


Ik ben echt benieuwd nu ..... ;D ;)


Rosita - Milder Ore (16:9)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #9 Gepost op: 10 februari 2015, 01:40:39 »
Mijn beste sexmachine toch, wat hoef je nog meer te weten ? Nadat je je spionagenetwerk in gang hebt gezet weet je blijkbaar alles al, althans datgene dat ik kwijt wil; maar uiteraard besef ik wel dat ik niet alleen voor jou schrijf, hoop ik tenminste...dus zal ik mijn verhaal dan toch maar doen.
Bij mijn 19 de bezoek aan Rosita op zondagavond begon die zowaar te polsen of ik het niet fijn zou vinden als ze bij mij zou komen wonen: sommigen zijn al van slag als hen door een dvp  gevraagd wordt om samen op reis te gaan, dus ik was uiteraard wel effen geschrokken.
Ze vroeg o.a. waar ik woon, of ik een aparte keuken heb (wat ik bevestigd heb met de toevoeging dat ik naar mijn eigen, bescheiden mening, een goeie kok  :pompe :pompe ben). Ook was ze nieuwsgierig omtrent het aantal slaapkamers waarover ik beschik; alsof dat laatste belangrijk zou zijn...: we zouden immers toch altijd in hetzelfde bed willen liggen, zou ik denken...Misschien wou ze wel weten of ik ook over een kamer beschik die zij als "logeerkamer" ( in de meest uitgebreide betekenis van het woord ) zou kunnen gebruiken...? Ze was ook benieuwd naar wat mijn dochters over dit alles zouden denken; hierop heb ik haar geantwoord dat dat ik mij daar helemaal geen zorgen zou over maken, mijn kinderen( à propos resp. 44, 42 en 39 jaar oud...) vragen toch ook niet aan mij of - en met wie- ze mogen gaan samenwonen ?
Het is bijna 20 jaar geleden dat ik nog heb samengewoond met een vrouw (dat was, met mijn huwelijk inbegrepen, de derde keer) , en ik denk niet dat ik dat nog echt zou "aankunnen", alhoewel deze Rosita wel een echt schatje is...Overigens heb ik haar er ook op gewezen dat ik een fervente (vooral klassieke) muziekliefhebber ben - ook van het Spaanse repertoire- en daar dan ook zeer veel tijd aan spendeer, iets dat voor haar ook helemaal geen probleem zou zijn.
Wat er ook van zij, ik ben in het verleden wel eens verliefd : :dance2 :dance2 :haha geweest op een paar dvp's, en dat geeft uiteraard langs één kant wel een goed gevoel maar de keerzijde is natuurlijk dat je dan ook tegelijkertijd een wrange bijsmaak ervaart; jullie begrijpen uiteraard wel wat ik bedoel.
Eigenaardig genoeg ben ik niet verliefd op Rosita, en dat komt waarschijnlijk omdat ik dan misschien eindelijk toch "geleerd" ben, alhoewel ik het wel een zeer aangename en vurige vrouw blijf vinden ! Wie weet is hier dan wel sprake van liefde i.p.v. gewoon maar verliefdheid ! Dan toch: "Rosita, yo te quiero mucho !"
 
Hieronder een paar foto's zoals ik het nu voor mij zie:

1) Rosita zoals ik ze zou voorstellen aan mijn dochters; :happy
2) Rosita tijdens de sex (jawel, 't hoeft niet altijd in bed te zijn toch...) :sex
3) Rosita nadenkend en nog "na-genietend" van wat ze allemaal met mij heeft meegemaakt... :censored

P.S. Er hebben in het verleden al twee dvp's te kennen gegeven dat ze met mij wilden huwen, maar "samenwonen", nee dat was heus de eerste keer !
En euh, duivelse sexmachine, is dit alles "sappig" genoeg voor jou, en , misschien nog belangrijker, ben je nu echt bevredigd  (wat je nieuwsgierigheid betreft) ?
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2015, 03:25:40 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #10 Gepost op: 10 februari 2015, 14:19:22 »
Je schrijft het openlijk op alle fora waar je actief bent, zo moeilijk is het dus niet om te zien dat "het oud zot" heeft toegeslagen  :cheer: ;D
Beste bet(d)weter, je begrijpt het allemaal verkeerd ....   bab7


Ze wil een logeerkamer, zodat haar beste vriend (die vanzelfsprekend een Spaanse homo is) daar naast haar in bed kan komen liggen.-, hij is toch homo.
Ze wil een grote keuken want homo's kunnen goed koken.
Ze wil zeker zijn dat je dochters zich niet bemoeien want die gaan misschien met haar homo lopen


 :lol koch :party0036: backen :bonken


Je bent een vogel voor haar Spaanse poes, dat gaat geld kosten, niet haar in huis nemen maar haar EN haar homo onderhouden ..... wat is liefde toch mooi .....


Voor je het weet pak je die boodschapper in huis, ja, diegene waar je zo goed mee overweg kan, ach, bekijk het langs de positieve kant, dan kan je afwisselen als je schatje te moe is om te neuken   :happy :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #11 Gepost op: 10 februari 2015, 17:57:28 »
Wees gerust, machientje, ik zou alleen HAAR binnen pakken en zeker geen homo.
Je zou, ondanks alles, één van de eerste genodigden zijn als Rosita en ik een groot feest geven tengevolge van onze eeuwige verbintenis ! Zo zou je van dit alles toch ook nog een graantje meepikken ! En vermits niet alleen homo's goeie koks zijn maar ook ik met dat talent begenadigd ben koch, zou je zelfs mogen blijven eten, en bovendien blijven slapen, in de logeerkamer wel te verstaan en helemaal ALLEEN tenzij  één van je vriendinnetjes het zou aandurven jou te vergezellen op die gevaarlijke tocht ... O ja, nog een pikant detail dat je zou kunnen plezieren: de afwas zou je ook nog mogen doen... :bonken bad26 :lol
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2015, 18:06:24 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #12 Gepost op: 10 februari 2015, 18:52:43 »
Bet(d)weter, bedankt voor het aanbod maar neen, bedankt, geef mijn portie maar aan fikkie (zo noemen ze tegenwoordig Spaanse homo's).
Ik wil je niet ten onder zien gaan aan een hoer, hoe verleidelijk het ook lijkt, schone schijn bedriegt.....


.... Probeer eens gratis met haar te neuken (of stel voor de volgende dag te betalen voor haar diensten), en als ze je dan niet de plaveien van  e Villa Tinto opflikkert zonder sex, praten we verder.... zolang je betaalt, ben je een hoerenloper, een klant, en praatjes vullen geen gaatjes, enkel een briefje van 50 euro...  de meeste (dag of nacht)dromen zijn bedrog, en als je wakker wordt naast haar dan droom je nog  ;D :cheer:   )


Goh, nu moet ik iemand met de leeftijd van mijn ouders nog verliefdheid uit zijn kop praten, het zou net andersom moeten zijn .....  :035: :king: ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #13 Gepost op: 10 februari 2015, 20:02:39 »
Waarom spreek jij over "verliefdheid" ? Misschien geldt hier wel het spreekwoord: "Waar het hoofd van vol is, loopt de..." ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #14 Gepost op: 10 februari 2015, 20:30:59 »
Waarom spreek jij over "verliefdheid" ? Misschien geldt hier wel het spreekwoord: "Waar het hoofd van vol is, loopt de..." ;)
... bek van over, als het sapje erin gedropt is .......  ;D
Neen, je moet je "probleem" niet verleggen naar mij, jij bent helemaal vol van een griet en ik wil je doen inzien dat het een hoertje is, ik zal het nog eens herhalen ..... betaal haar niet, en je kan voor haar raam rukken  :cheer: ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal