Auteur Topic: Villa Tinto 37, Rosita (avond/nachtshift)  (gelezen 157809 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #15 Gepost op: 28 februari 2015, 00:55:41 »
Rosita is, na een korte vakantie van een tiental dagen, terug present. Zou ze dan toch écht bij mij willen intrekken ? :cheer:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #16 Gepost op: 17 maart 2015, 02:18:49 »
Ja hoor, ik heb schatje Rosita   :035: zondagnacht tussen 0.00 en 2.00 tweemaal (21 ste en 22 ste keer) bezocht en ik heb eigenlijk niet zo veel toe te voegen aan mijn vorige berichten omtrent haar, alleen dit: het wordt gewoon altijd maar beter, in zoverre zelfs dat ze zei dat ze een orgasme :adult had gehad, iets dat ik maar al te graag zou willen geloven, en dat doe ik ook. Ik had in het verleden al vaak ondervonden dat "neuken" bij haar altijd heel bijzonder is, maar deze keer werd het weliswaar fenomenaal ! Ze ging zo heftig te keer - maar bleef zoals steeds zeer lief en innig- dat ik inderdaad denk dat ze niet gelogen heeft... :pica
Wel kloeg ze dat het de laatste tijd zo kalm is in het skw: ik was bij mijn eerste bezoek de allereerste klant, dus had ze tot op dat moment toch al 2,5 uur zitten "koeleloeren" in haar vitrine. 'k Heb wel gemerkt dat ik bij mijn tweede visite de derde klant was....
Toch kon ze het niet laten- en dat was heus niet de eerste keer- mij te vertellen dat een bepaalde boodschapper/roddelaar ;D mij ook al bij andere vrouwen heeft zien binnengaan, en daar bedoelt die fooraap zonder de minste twijfel die andere topper, dagshifter Is(t)a van Vingerlingstraat 18/3, mee (cfr. mijn avatar...)...Overigens is deze Is(t)a al 2,5 maand spoorloos, wat ik ook aan Rosita gezegd heb, alsof ik verantwoording zou moeten afleggen....
'k Heb haar trouwens ook aangeraden om in de dagshift te werken, omdat ze dan, als 45-50 jarige waarschijnlijk met de "oudere mannen- passage" meer klanten zou hebben, iets waar ze blijkbaar geen oren naar had: ze werkt graag 's nachts ...En ja, ik heb al gemerkt dat er andere avonden/nachten zijn dat ze wél veel bezig is, 't is voor iedereen crisis zeker ?
Verder zei ze dat ze er aan denkt binnen twee jaar te stoppen- ze is nu zes jaar actief, en énkel in Antwerpen- alhoewel ze, als Spaanse, met haar gezegde "Ik hou van jou" een duidelijk   :17: Noord-Nederlands accent met zich meedraagt...
Oh, en ook nog dit terzijde: met haar wens van vijf weken geleden om samen te wonen voor ogen, heb ik haar nog gevraagd of ze niet met mij zou willen huwen, een vraag waar ze niet echt een duidelijk antwoord op gegeven heeft... :cry
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2015, 02:39:45 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #17 Gepost op: 17 maart 2015, 15:17:59 »
Fuck them en forget them, dat doet Rosita ook met jou van zodra je haar kamer verlaat  :happy :dance2
Ik geloof niet in "dames die klaarkomen tijdens hun werk" en al zeker niet als ze het dan nog eens verkondigen aan klanten.
Ach, ik twijfel dat je het allemaal zelf gelooft, maar dat je jezelf de illusie wil voorschotelen. Dat mag je gerust, alleen beide voetjes op de grond en op naar de volgende  :pompe
Over samenwonen en huwen, ja ja, ze zal snel zijn, zo snel dat je het niet eens merkt dat je ooit met haar hebt samengewoond of gehuwd bent  ;D :017:


Bet(d)weter, op jouw leeftijd zou je toch beter moeten weten, het gaat hen (en zet daar Rosita gerust bij) enkel om de centen. Test het anders eens uit, en eentje die met je wil samenwonen en/of huwen, daar mag je toch gratis op .... je zal niet verder raken dan de plaveien van de Villa Tinto vrees ik  :lol_hitting: ;D ;)


Verder even dieper ingaan op het aanraden welke shift ze het beste zou werken ... ze zal er zelf al wel over nagedacht hebben, en het is een nachtdier, en ze zal haar centjes wel verdienen ... geloof nooit dames die klagen, ik ken er eentje die ik laatst de eerste keer opmerkte omstreeks 23u15 (terwijl haar shift begonnen was om 20u) en op de vraag hoe het ging .... "calm,no clients at all" ... terwijl ze al meer dan 3 uur van jetje had gegeven dezelfde avond .. een half maandinkomen (van een hardwerkend mens) had verdiend op enkele uurtjes  maar steen en been klagen ......


Verder wens ik de vlinders in je hoofd en buik veel plezier toe, geniet ervan, je kan het maar gehad hebben  :cheer: :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #18 Gepost op: 18 maart 2015, 02:50:45 »
Maar sexmachine toch, ik zie misschien alles door een roze bril, maar jij ziet toch blijkbaar alles in zwart/wit 8), daarbij vergetend dat er nog zo vele tinten grijs zijn...
Ik weet uiteraard wel dat het bij de dvp's eerst en vooral om de centen gaat maar ben er langs de andere kant toch ook zeker van dat niet alleen WIJ maar ook ZIJ hun favorieten :dance2 hebben...Ik heb lang bij een verzekeringsmaatschappij gewerkt en kwam dagelijks veel in contact met klanten, tussenpersonen, bankkantoren e.d., en dit zowel telefonisch als persoonlijk, en ik kan met zekerheid zeggen dat er mensen waren naar wiens komst of telefoontje ik uitkeek maar dat er ook anderen waren waar ik liever geen contact mee had...
En op gebied van "betaalde liefde" zal dat net hetzelfde zijn: je hebt nu eenmaal klanten die de dames onvriendelijk en respectloos benaderen en je hebt lieve mannen -waartoe ik mezelf ook reken- die helemaal anders handelen...En vermits de dames van plezier ook mensen zijn, speelt dit alles zeker een rol. Dat is mij al door verschillende van hen bevestigd en dat lijkt mij trouwens ook nogal vanzelfsprekend...

Bij mijn honderden bezoekjes in het skw heb ik maar een vijftal keer meegemaakt dat de dame volgens mij echt :shakekontje "klaarkwam" (waarvan drie keer bij Poolse Yvonne, die ik 60 keer bezocht heb), dus dat is toch maar een heel laag percentage... Dat er dikwijls gedaan wordt "alsof" besef ik maar al te goed, maar ik zou nooit durven beweren dat een "orgasme tijdens het werk" onmogelijk is: nogmaals, het gaat nog altijd om mensen van vlees en bloed, als je de barbiepoppen buiten beschouwing laat uiteraard ! :lol_hitting:

Samenwonen of huwen met een dvp is iets dat ik niet echt van plan ben, maar dat zijn ook dingen die toch af en toe gebeuren hoor ! :happy

En dat het wel echt crisis is, daar kan je toch niet omheen; het is de laatste tijd erg rustig in het skw: al weet ik ook wel dat "veel passage" niet noodzakelijk "meer klanten" met zich meebrengt, valt het toch wel op dat er veel dames bijna constant in hun vitrine staan.

En tot slot, ik weet dat ik, ondanks de tegenslagen die ik in het leven al gehad heb, een romantische ziel en een dromer blijf maar voel mij daar nog altijd goed bij, en dat zal niemand mij kunnen afpakken !  :039:
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2015, 03:09:48 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #19 Gepost op: 18 maart 2015, 11:19:08 »
Nu snap ik het, 't is de roze bril die 't hem doet bij jou  :111:


First we got Manhatten
[attachimg=1]


Then we take Rosita  ;D :dance2
[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #20 Gepost op: 5 april 2015, 04:50:02 »
Ja, die roze bril O0 zal ik dan weer maar eens opgehad hebben zeker: inderdaad, 'k heb mijn prachtige toekomstige echtgenote nog eens met een bezoekje vereerd, en ik moet toegeven: als we getrouwd zullen zijn en ze er altijd zo'n feest van zal blijven maken, zal ik echt niet meer vreemd (lees: naar de dvp's) gaan :banghead:: waarom zou ik? Deze Rosita geeft me alles waar een echte man als ik behoefte aan heeft, kortom: dit is en blijft een topdame ! :035: Ze noemt mij tegenwoordig "papagayo" (papegaai) om de eenvoudige reden dat ik , telkens ik haar passeer, met mijn benen "zwaai" en met mijn voet naar haar "wijs". Ik wist overigens niet dat papegaaien dat deden, maar goed, ze mag eender wat tegen mij zeggen: ik zal het steeds, naïeveling die ik ben, als positief ervaren... :ladyred
« Laatst bewerkt op: 5 april 2015, 05:56:56 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #21 Gepost op: 5 april 2015, 12:29:13 »
En ik die dacht dat je terug "verkocht" was aan Julia, naïeveling die ik ben  ;D ;)
Je kan er maar plezier van hebben, papagayo, geniet ervan zolang het duurt  :happy


Je zal tot het einder uwer dagen een hoerenloper blijven, zoals wij allen, het is namelijk lekker, makkelijk en de goedkoopste manierom een vrouw te onderhouden, met name haar huren voor de periode dat je haar nodig hebt.




Onze grote vriend foots indachtig, if it flies, floats or fucks .... rent it  :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #22 Gepost op: 11 april 2015, 02:19:22 »
Nog maar eens binnen gestapt bij deze vurige Spaanse :035: (de 27 ste keer): we hebben (zoals gewoonlijk) :censored van alles gedaan, maar ditmaal heb ik me laten pijpen tot het zoete einde, terwijl ik rustig met mijn vinger héél diep mijn gang mocht gaan in haar achterste "gangetje"; achteraf heb ik haar nog gevraagd of ze een volgende keer anaal zou willen, waarop ze "misschien" geantwoord heeft: ik ben alleszins benieuwd naar die nieuwe ervaring die mij (waarschijnlijk) bij haar te wachten staat; de gedachte aan die welgevormde kont doet me nu al dromen ... :shakekontje! :sex
« Laatst bewerkt op: 11 april 2015, 02:25:00 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #23 Gepost op: 11 april 2015, 17:21:56 »
moeten we haar naam veranderen in "Rosetje" na je laatste vulgaire daden?  ;D ;)


En voor jou hebben we nu al een resem nicknamen bedacht:
Van Lassie over pilaarbijter tot anaalridder (om er maar enkele te noemen)  :lol_hitting: :pica22
Zolang je je eigen vinger niet hebt afgelikt valt het allemaal nogal mee, want ze heeft dan wel een dikke kont, maar inside, it is just shit  :bud :dance2 C:-)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #24 Gepost op: 12 april 2015, 03:39:55 »
't Maakt niet uit hoe ze heet: Roset en Rosita hebben eigenlijk dezelfde betekenis, nl. "roos" (de bloem), al weet ik uiteraard wel wat er soms nog met "ros(z)et" bedoeld wordt...
A propos, nu roept ze met de deur dicht ook al "papagayo", waaraan heb ik dat in 's hemelsnaam te danken :017: ??? Ze mag alleszins op haar hoede zijn, volgende keer ga ik haar met mijn speciale snavel- wie weet waar, vulgaire kerel die ik ben ?- prikk(el)en ! :040:

'k Heb ineens maar een selfie gemaakt...
Wat toont die andere foto dan ? Wel, dat is de plaats waar ik Rosetje de volgende keer ga prikken....Ga ik dan ook nog een "kontlikker" worden?
« Laatst bewerkt op: 13 april 2015, 00:43:53 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #25 Gepost op: 22 april 2015, 08:40:59 »
Rosita's vaste stek wordt al twee avonden/nachten ingenomen door een "nieuwe dame", wat betekent dat ze met verlof is ! Gelukkig is dat gewoonlijk maar voor een dag of tien... ::)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #26 Gepost op: 3 mei 2015, 02:44:32 »
 :035: Zoals ik voorspeld had, is schatje Rosita maar even weg geweest, gewoon naar huis, m.a.w. naar Madrid, om effen goeiedag te gaan zeggen aan haar kinderen :happy (en aan wie nog allemaal ?) Ze vroeg natuurlijk of ik geen goesting had om haar te neuken :sex: tja, goesting genoeg, maar ik probeer toch ook een beetje op mijn financiën te letten, vandaar dat ik deze keer niet ben binnen gestapt; maar wees gerust, haar zal ik heel zeker nog wel neuken !
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2015, 03:32:05 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #27 Gepost op: 5 mei 2015, 12:32:23 »
'k Heb mij gisteren nog maar eens laten verwennen (de 28 ste keer) door dit schatje: toen we in doggy "bezig waren" gooide ze plots haar kont omhoog op een manier die ik nog nooit (bij niemand) eerder had meegemaakt- even zweefde ik als het ware tussen hemel en aarde- uiteraard met een explosie van jewelste tot gevolg.... :shakekontje   
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #28 Gepost op: 4 juni 2015, 00:00:58 »
Gisteravond voor de dertigste keer binnengestapt bij mijn Spaans schatje, en deze keer werd het een tegenvaller :sex maar dat kwam gewoon omdat ik veel te diep in het glas had gekeken. 'k Heb me dan maar laten pijpen en aftrekken, want dat bleek het enige dat nog een beetje effect had.. :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #29 Gepost op: 2 juli 2015, 00:30:59 »
Op VT37 vertoeft al drie avonden/nachten na mekaar een kindvrouwtje...Dat betekent dat één van mijn grote schatjes, Rosita- een échte vrouw- met verlof is !  :cry 't Is haar hoe dan ook gegund, ze werkt immers altijd  een zes- à achttal weken aan één stuk zonder ook maar één dagje vrijaf te nemen...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...