Auteur Topic: Villa Tinto 37, Rosita (avond/nachtshift)  (gelezen 157827 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #30 Gepost op: 4 juli 2015, 01:20:16 »
Op VT37 vertoeft al drie avonden/nachten na mekaar een kindvrouwtje...Dat betekent dat één van mijn grote schatjes, Rosita- een échte vrouw- met verlof is !  :cry 't Is haar hoe dan ook gegund, ze werkt immers altijd  een zes- à achttal weken aan één stuk zonder ook maar één dagje vrijaf te nemen...
Eh bien Georgio,

je zou toch moeten weten dat " je grote liefde met verlof is "?  :17:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #31 Gepost op: 10 juli 2015, 22:29:36 »
Het kindvrouwtje is terug verdwenen (uit VT37 althans): in haar plaats zit nu terug een echte vrouw, nl. de enige echte Spaanse furie, :035: genaamd Rosita !  :dance2 Riep ze toch weer "Papagayo" zeker....
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2015, 22:36:29 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #32 Gepost op: 28 juli 2015, 23:11:56 »
Rosita is (opnieuw) met verlof, plaats wordt nu ingenomen door Suleika.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #33 Gepost op: 4 augustus 2015, 02:04:19 »
Rosita is (al) terug, en ze was (opnieuw) heel vriendelijk tegenover mij: 't is haar hoe dan ook geraden !!!!! :039:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline hjs123

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #34 Gepost op: 5 augustus 2015, 17:45:50 »
Gisteravond Rosita maar weer eens bezocht, ze maakt haar naam als "massage queen" helemaal waar, het is een toppertje om graag bij terug te komen. :tietjes

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #35 Gepost op: 17 september 2015, 00:10:54 »
Naar goeie gewoonte is Rosita weer gestart met haar zeswekelijkse cyclus van periodieke onthouding, wat betekent dat ze even op haar lauweren aan' t rusten is !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #36 Gepost op: 20 oktober 2015, 03:08:13 »
Bij mijn weten was Rosita nog nooit zo lang weggeweest ! Welgeteld vijf weken heeft ze ons in de steek gelaten :017:, maar gelukkig heeft ze net op tijd ingezien dat ze ons eigenlijk niet kan missen... :dance2: omdat ze de ganse tijd bezoek had, heb ik haarzelf niet eens gezien, enkel het zicht op het voor mij zo bekende naambordje op haar vitrine was mij deze keer gegund...  :039:
« Laatst bewerkt op: 20 oktober 2015, 03:18:35 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #37 Gepost op: 1 februari 2016, 23:40:14 »
Yvonneke van SS25/1 is de ganse maand met verlof, maar geen nood: die andere topper Rosita is, na haar gebruikelijke break van een tiental dagen, terug op post !  :dance2
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #38 Gepost op: 9 maart 2016, 23:37:32 »
Rosita was er (weeral) een paar weken tussenuit, maar kijk: :welcome: ze is terug in al haar glorie- en dat mag letterlijk genomen worden- ze ziet er gewoon stralend  uit ! De vakantie zal haar dus ongetwijfeld deugd hebben gedaan...Bovendien lachte en wuifde ze naar me, en dat was al een hele tijd :happy geleden !
Heb ik nu toch wel reuzespijt zeker dat ik zoveel geld heb verspild :17: aan die tortelduif....
« Laatst bewerkt op: 9 maart 2016, 23:55:56 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #39 Gepost op: 21 maart 2016, 03:02:43 »
Rosita nu weeral drie avonden/nachten op rij niet te bespeuren... :017: 't Komt erop neer dat ze dit jaar nog maar nauwelijks :17: aanwezig is geweest....
Aangezien ze me een jaar geleden vertelde dat ze nog twee jaar :sign0098: zou werken, kan het natuurlijk best zijn dat ze stilaan aan het "uitbollen" is....
Hopelijk raak ik mijn avatar ook niet kwijt, die is immers al meer dan een maand "over tijd"...Maar ja, bij die Dominicaanse vrouwen weet je nooit hé, nietwaar sexmachine ??? ;) :-P
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2016, 03:16:26 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #40 Gepost op: 6 april 2016, 13:34:22 »
Van vrijdag t.e.m. zondag was Rosita nog maar eens afwezig...Daarna was ze terug paraat, dus ja: bijna op pensioen zeker ??? :017:
'k Zal het haar bij gelegenheid eens vragen !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #41 Gepost op: 9 april 2016, 01:17:09 »
Ik was gisteren in de late namiddag op de Antwerpse Meir en wat hoorde ik plots in al die drukte :djparty: op een namiddag in de paasvakantie: jawel, een dame die "Papagayo"  naar me riep...Ik was effen geschrokken omdat ik schatje Rosita niet gezien had... Toen ik mij omdraaide, zag ik enkel nog haar "verleidelijke achterkant" :ladyinred, maar dat was zelfs niet nodig geweest: uiteraard wist ik dat het niemand anders kon geweest zijn die dat geroepen had...Toen ik 's avonds haar raam gepasseerd ben, heb ik dan ook een vermanende vinger :lekker opgestoken: ze hoeft toch "onze geheimen" niet prijs te geven in al dat tumult van die grote, vreemde stad ?????
Ik ben dus van plan haar eens serieus te straffen !!!! billenklets
« Laatst bewerkt op: 9 april 2016, 01:33:53 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #42 Gepost op: 28 juni 2016, 23:10:56 »
Deze Spaanse furie :adult nog eens bezocht: de sex was (uiteraard) heel goed,-daar ga ik niet meer over uitweiden- maar er waren toch weer dezelfde minpuntjes als weleer: weer peilen naar mijn "andere vrouwen", en als ik daar dan op antwoordde dat ik gewoon geen geld meer heb om nog "veel binnen te gaan" was haar reactie dat ik toch een "naast familielid" heb dat goed aan de bak komt (zij die mij persoonlijk kennen, weten uiteraard wat daarmee bedoeld wordt). Het was voor mij dus heel duidelijk dat die roddelboodschapper weer langs was geweest, maar geen nood: uiteindelijk heeft Rosita wel toegegeven dat die boodschapper inderdaad veel "blablabla" verkoopt...Waarom ze zich dan steeds opnieuw "daaraan laat vangen" is mij een raadsel. Ik vraag mij trouwens  stilaan af of die fooraap :17: niks anders te doen heeft... Toen ik eindelijk, na de seks én al dat gezever over die "nulfiguur" ;D, nog eens écht kon praten met die toch wel schitterende vrouw, begon ze weer-zoals 1,5 jaar geleden-over samenwonen te praten. Ik repliceerde dat ze toch al een man heeft (waar ik haar al enkele keren mee gezien heb) maar die relatie zou volgens haar gedaan zijn... Ik heb haar in elk geval diets gemaakt dat ik geen zin heb om nog maar eens met een vrouw te gaan samenwonen, m.a.w. dat ik een vrouw alleen maar nodig heb voor de sex, alleen voor de sex en voor niks anders !!!

Ter vervollediging: Rosita vertrekt op 25 juli voor drie weken met verlof :laydown, en voor alle duidelijkheid: het zal zonder mij zijn !!!!
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2016, 23:31:03 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #43 Gepost op: 17 augustus 2016, 09:53:24 »
Rosita blijft toch een dame waar je te allen tijde kan op rekenen: vertrokken met vakantie op 25 juli en, zoals beloofd, drie weken later terug .... :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #44 Gepost op: 31 oktober 2016, 23:38:38 »
Deze Spaanse furie was er nog eens een dag of tien tussenuit, maar is nu terug in al haar glorie ! :azn:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...