Auteur Topic: Villa Tinto 37, Rosita (avond/nachtshift)  (gelezen 157812 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline hjs123

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #45 Gepost op: 1 november 2016, 10:13:00 »
Ik heb ze gisteravond met een bezoek vereerd, het was weer als van ouds, Rosita is een top dame.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #46 Gepost op: 27 december 2016, 17:54:00 »
Ook "mijn vrouw in wording" Rosita geniet nu van een welverdiende vakantie ! bad26
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline hjs123

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #47 Gepost op: 27 december 2016, 18:44:31 »
Heeft ze me verteld toen ik de laatste keer bij haar op bezoek was, is rond 20 januari weer terug  in de VT in Antwerpen, dat duurt nog best even ! :pica

Offline hjs123

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #48 Gepost op: 27 december 2016, 18:48:48 »
Je bent niet de enige bet(d)weter met wie ze wil trouwen, ze heeft het mij ook gevraagd.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #49 Gepost op: 27 december 2016, 19:04:34 »
Ze heeft dus blijkbaar behoefte aan een vaste relatie in een vertrouwelijke omgeving ???!!!! :sef
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #50 Gepost op: 27 december 2016, 19:30:57 »
Ha ha, met jullie briefjes van 50 wil ze best trouwen voor een half uurtje  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #51 Gepost op: 27 december 2016, 20:06:02 »
Ha ha, met jullie briefjes van 50 wil ze best trouwen voor een half uurtje  ;D ;)
Tja, ze zijn dan wel bevoordeeld hé sexmachine, voor een gewone wandelaar is het normaliter een briefje van 50 voor max. 20 minuten.  :pica :pica
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #52 Gepost op: 28 december 2016, 09:02:20 »
Ik ben bij Rosita al regelmatig  40 à 45 minuten op bezoek geweest en heb nog nooit meer dan 50 € uitgegeven; tja, ik zal dan wel een bevoorrecht persoon zijn zeker ? Als toekomstige echtgenoot hoort het eigenlijk ook zo... :lostit :inlove
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline hjs123

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #53 Gepost op: 28 december 2016, 14:34:41 »
ik krijg bij haar de "zelfde" service

note sm: de naam van bet(d)weter is voor jou hier ook bet(d)weter .... de dank is groot .....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #54 Gepost op: 28 december 2016, 14:51:22 »
Ha ha, met jullie briefjes van 50 wil ze best trouwen voor een half uurtje  ;D ;)
Tja, ze zijn dan wel bevoordeeld hé sexmachine, voor een gewone wandelaar is het normaliter een briefje van 50 voor max. 20 minuten.  :pica :pica
Aan mij kost Rosita 0 euro, Bema  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita (avond/nachtshift)
« Reactie #55 Gepost op: 2 mei 2018, 00:14:01 »
De vrouw die ooit mijn echtgenote wou/zou worden, is terug....m.a.w. Rosita maakt opnieuw deel uit van ons wandelparcours ! :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita (avond/nachtshift)
« Reactie #56 Gepost op: 11 juni 2018, 23:15:18 »
Rosita was ruim twee weken geleden met verlof vertrokken, en is nu terug gesignaleerd.
Wat mij betreft, hou ik het voor bekeken bij haar; ze moet maar wat vriendelijker zijn en heeft geen enkele reden om dat niet te zijn t.o.v. iemand die haar welgeteld 33 keer bezocht heeft ! ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2018, 23:24:47 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #57 Gepost op: 12 juni 2018, 00:19:54 »
Ik ben bij Rosita al regelmatig  40 à 45 minuten op bezoek geweest en heb nog nooit meer dan 50 € uitgegeven; tja, ik zal dan wel een bevoorrecht persoon zijn zeker ? Als toekomstige echtgenoot hoort het eigenlijk ook zo... :lostit :inlove
Ik heb zelf al vaak mogen vaststellen dat je in het SKW idd méér krijgt als je dikwijls bij dezelfde dame binnenstapt. Een bevoorrecht persoon dus :-) De 'toekomstige echtgenoot', dat zal misschien een gangbaar grapje zijn in het SKW, om trouwe klanten te omschrijven. Toen ze onlangs met het mooie weer in de namiddag half buiten stonden, met hun deur open, deed ik eens gewoon een babbeltje met een paar dames die rechttegenover en schuintegenover Renata staan, in de Schippersstraat. Zij zien mij gemiddeld wekelijks eens binnenstappen bij Renata, en zij maakten dus het grapje 'you're the husband of Renata'. Toen ik er de volgende keer passeerde, stond een van hen weer in haar deur, en vrolijk lachtte zij mij toe 'hey, husband'.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #58 Gepost op: 12 juni 2018, 00:30:38 »

Is een ongeschreven wet dat je meer krijgt als je vaak bij dezelfde gaat...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita
« Reactie #59 Gepost op: 12 juni 2018, 18:37:11 »
Ik ben bij Rosita al regelmatig  40 à 45 minuten op bezoek geweest en heb nog nooit meer dan 50 € uitgegeven; tja, ik zal dan wel een bevoorrecht persoon zijn zeker ? Als toekomstige echtgenoot hoort het eigenlijk ook zo... :lostit :inlove
Ik heb zelf al vaak mogen vaststellen dat je in het SKW idd méér krijgt als je dikwijls bij dezelfde dame binnenstapt. Een bevoorrecht persoon dus :-) De 'toekomstige echtgenoot', dat zal misschien een gangbaar grapje zijn in het SKW, om trouwe klanten te omschrijven. Toen ze onlangs met het mooie weer in de namiddag half buiten stonden, met hun deur open, deed ik eens gewoon een babbeltje met een paar dames die rechttegenover en schuintegenover Renata staan, in de Schippersstraat. Zij zien mij gemiddeld wekelijks eens binnenstappen bij Renata, en zij maakten dus het grapje 'you're the husband of Renata'. Toen ik er de volgende keer passeerde, stond een van hen weer in haar deur, en vrolijk lachtte zij mij toe 'hey, husband'.
Dat klopt wel voor een stuk maar hier is iets helemaal anders aan de hand: de bekendste boodschapper van het skw gaat nl. over mij roddelen bij Rosita- verspreidt b.v. geruchten dat ik ook bij andere dames binnenga, dat heeft Rosita lang geleden zelf tegen mij gezegd, erbij vermeldend dat die roddelboodschapper veel "blablaba" verkoopt- en toch blijft ze heel onvriendelijk tegenover mij.Toen ik haar, nu ze terug uit verlof is, toewuifde gisteravond keerde ze zelfs haar hoofd naar de andere kant, een alles behalve "commerciële" houding zou ik zeggen.....
Ik heb haar in het verleden zelf al verteld dat ik bijna nergens meer binnenga en dat is ook de waarheid ! 't Kan ook zijn dat het feit dat ik niet ben ingegaan op haar verzoek om te trouwen of samen te gaan wonen, hierbij een rol speelt, al weet ik natuurlijk wel dat dat alleen maar was omdat ze dacht dat ik een rijk man was omdat ik zo veel bij haar (en anderen) kwam...
Maar, zoals jullie ondertussen wel zullen weten, is die "rijke periode" al lang voorbij, zodat ik alleen nog maar binnenga bij dames van wie ik weet dat de dienstverlening super is, én die bovendien dezelfde vriendelijkheid ;) ;) :035: t.o.v. mij blijven handhaven, en dan denk ik vooral aan Pools Yvonneke (cfr. mijn verslag over mijn bezoek van vorige woensdag)!  :pica
Overigens blijft Dominicaanse Isa (Vingerling 10), die ondertussen weeral vijf maanden ribbedebie is, ook voor mij op alle gebied een échte topper ! :dance2
« Laatst bewerkt op: 12 juni 2018, 18:56:20 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...