Auteur Topic: Villa Tinto 37, Rosita (avond/nachtshift)  (gelezen 157810 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita (avond/nachtshift)
« Reactie #60 Gepost op: 12 juni 2018, 18:53:07 »

Madame zou mogen vriendelijk zijn tegen jou, wat een ander over jou ook gaat vertellen .... ik weet dat je de boodschapper dingen verwijt (mag terecht zijn), het feit dat zij tegen jou zo afstandelijk doet is enkel en alleen aan haar te wijten .... dan mag jij morgen zoveel gaan roddelen tegen Maria, Gloria (of kies maar een dame uit) over mij, geen hoer die met jou rekening houdt, wel met mijn centen  ;D ;D ;D


De enige schuldige dat Rosita jou niet mee begroet is .... Rosita zelf, al de rest zijn drogredenen en daar moet je niet naar zoeken ... ZIJ draait haar hoofd weg ... na 37 bezoekjes of zoiets in die grootte? Ze moest zich schamen  :-\ 
Er is daar dus niks aan de hand, buiten een hoertje die je enkel leuk vindt als je centen binnen brengt
We gaan neit beginnen over hoertjes die met ons willen trouwen ... ik ben al zestig keer getrouwd en terug gescheiden dan, gelukkig zonder alimentatie hoeven te betalen  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Rosita (avond/nachtshift)
« Reactie #61 Gepost op: 2 september 2018, 18:01:11 »
Rosita was een dikke drie weken afwezig, maar nu is ze terug op post !
Gelieve er wel rekening mee te houden dat ze al een hele tijd steeds vrijaf heeft op zondag.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...