Auteur Topic: Club 25 (Beckenkamp 22) algemeen  (gelezen 196933 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rob333

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Club 25 (Beckenkamp 22) algemeen
« Gepost op: 2 september 2013, 20:36:14 »
Een drukke partydag in Dorsten (met Wendy Somer & vriendinnen)

Gelukkig bestaan er ook “lokvogels” (mooie dames, met slechte service) die de verwachtingen wel waarmaken. Wendy Somer en vriendinnen maakten mijn dag goed in PT Dorsten. Hieronder een verslag met wisselende ervaringen, maar een happy end.


Voor afgelopen zaterdag (31 augustus 2013) was aangekondigd dat Wendy Somer en vriendinnen PT Dorsten zouden vereren met een bezoek. Een andere IJsbeer had me een keer getipt dat dat de moeite waard is. Vaak zijn deze "goodlooking girls" te bewonderen in Totalclub Osnabrück, maar nu dus ook weer een keer in Dorsten. Gezien de matige recensies over deze club dacht ik er verstandig aan te doen juist hier deze dames in levende lijve te bewonderen. Mijn verwachting was dat het dan wellicht rustiger zou zijn dan bij andere clubs. Nou, dat bleek een grote vergissing…

Ik arriveerde rond 16.00 uur. De parkeerplaats was toen al zo goed als vol. Met enige moeite kon ik nog een plekje vinden. Bovendien zag ik al aardig wat Nederlandse kentekenplaten. Bij binnenkomst 110 euro afgetikt (normaal tarief voor een dagkaart, plus 20 euro extra voor de show/gangbang) en de gebruikelijke instructies van de aardige, blonde Theke in ontvangst genomen. Toen ik sleutelnummer 55 kreeg werd mijn vermoeden nog sterker dat het wel eens zeer druk kon zijn. Beneden snel omgekleed en gedoucht. De douche was trouwens behoorlijk koud, maar binnen was het warm en buiten scheen gelukkig zo nu en dan de zon.

Bij het betreden van de bar/lounge zag het “wit” van de IJsberen. Ook in de rokersruimte en buiten waren vrij veel mensen. Op het drukste moment van de dag, aan het begin van de avond, telde ik ongeveer 70 IJsberen! Goed was dat men toen ook geen nieuwe klanten meer binnenliet. Ik hoorde dat er zo’n 20 bezoekers zijn afgewezen. Maar zelfs 70 mannen is eigenlijk veel te veel voor zo’n club met ongeveer 10 a 12 dames. Een verhouding van ruim 1 op 6 is natuurlijk niet te doen voor de meiden, zelfs niet op een dag met 4 extra gastdames en gangbang (orgie). Dat deze club niet berekend was op dit aantal mannen bleek later overduidelijk toen er geen kluisjes meer beschikbaar waren en de laatste gasten hun kleren in een vuilniszak bij de bar moesten afgeven  :o.

Ik ben na binnenkomst maar eens rustig gaan acclimatiseren. Ook omdat dit mijn eerste bezoek was aan deze club. PT Dorsten vind ik in veel opzichten lijken op Totalclub Osnabrück. Beide zijn een combinatie van Partytreff en Pauschal (dus zowel afgesloten kamers als een groot bed voor publieke seks), met vergelijkbare prijzen en bij beide clubs is buiten ook wat te beleven (bij mooi weer). Zelfs de dames vind ik qua optiek enigszins vergelijkbaar. Over het algemeen best in orde dus.

De dames uit Nederland zouden rond 19.00 uur komen, dus het leek me niet verkeerd om daarvoor minimaal twee keer te kameren. Om dat te bereiken moest je nog aardig je best doen, al sprak ik één Nederlander die voordat Wendy kwam al 10 keer had gekamerd. Zijn strategie was om de dames op te wachten in de hal beneden en dan gelijk weer mee te vragen. Als alle bezoekers dat gedaan hadden, zouden de dames waarschijnlijk een paar dagen niet meer kunnen werken wegens rugklachten en andere onhebbelijkheden ;). Het leek mij een beter idee om niet alleen mezelf, maar vooral de dames deze dag een beetje te sparen.

Boven in het kleine halletje bij de trap ontmoette ik een stel Nederlanders. Ik werd benoemd als maat 4. Later kwamen daar nog vele maten bij. In totaal heb ik zeker 10 Nederlanders gesproken. Ik denk zelfs dat er gedurende de hele dag wel een stuk of 15 waren. Erg gezellig, moet ik zeggen! Meestal ben ik de enige Nederlander in andere clubs. Dan is dit toch beter. Vooral met maat 1 en 2 heb ik me goed vermaakt. Met name ‘s avonds bij de tweede show van Wendy & friends. Die vond binnen plaats en wij zaten als drie kleine kleutertjes naast elkaar ons te verlekkeren. Helemaal toen (lustige) Lucy Lovely op schoot ging zitten bij maat 2. Daar konden we alle drie van meegenieten. Tijdens deze show wist Wendy zich nog squirtend klaar te vingeren :13: Even later kregen we de (schaarse) kleding van de dames naar ons toegegooid bij de striptease. Maat 1 grapte dat we wel een kledingzaakje konden beginnen  ;D. De sfeer zat er wat dat betreft goed in. Ook met de andere Nederlandse mannen trouwens. Met één van hen had ik een interessant gesprek over het reilen en zeilen in de erotische wereld. Iemand met veel ervaring. Hij kende zelfs Wendy en vriendinnen al redelijk goed. Ik vroeg me af wat een goed ogende, afgetrainde vent als hij hier te zoeken had. Dat heeft hij me uitgelegd. Daarnaast wist hij me ervan te overtuigen dat er buiten de Duitse clubs nog een wereld te ontdekken is en hij gaf me een aantal waardevolle tips. Eén ervan was dat respect voor de dames en jezelf positief onderscheiden (bijvoorbeeld met een getraind lichaam en een verzorgd uiterlijk) een goede uitwerking heeft. Natuurlijk wist ik dat al wel, maar altijd leuk om dat van een kenner bevestigd te krijgen. Bied de dames bijvoorbeeld eens een massage aan. Dat doe ik sinds kort ook regelmatig. Dat vinden veel dames erg aangenaam, al is het alleen al om een drukke dag een beetje relaxter door te komen. Maar zelfs deze doorgewinterde IJsbeer bleek moeite te hebben om een “IJskonijn” als Roxana te ontdooien. Dit viel me op toen zij bij ons tafeltje aanschoof met een bordje eten en totaal niet reageerde op zijn uiterst vriendelijke en galante “Bon Appetit”. Dat is voor mij een teken aan de wand en een bevestiging van het negatieve verhaal van een andere IJsbeer over zogenaamde “lokvogels”.

Over mijn kamergangen zal ik het kort houden. Na ongeveer een uurtje in de club kon ik Valentina (spreek de V uit als W) strikken. Niet onaardig, maar met weinig energie en vooral geen zin in een babbeltje. Daar heb ik begrip voor op een drukke dag als deze.

Ik las vorige week op IJsberenforum dat de dame met de drie sterren op haar rechter bil de beste service bood die dag. Haar wou ik dus ook zeker ontmoeten. Dat lukte, vlak voordat de show van Wendy begon. Haar naam is Dana, maar zover ik kan beoordelen niet de Dana van de website. Ze kijkt soms een beetje droevig, maar is inderdaad best een leuke meid. Ze houdt niet zo van dansen en kwam dan ook een paar keer bij mij op de bank zitten. Erg aangenaam, ondanks dat ze geen prater is.

De eerste show van Wendy en vriendinnen vond buiten plaats. Alle beren dus in draf naar buiten. Dana vroeg mij om met haar mee te lopen. We namen plaats op één van de ronde ligbanken. Ook de blonde, wat ronder gevormde Flory nam naast mij plaats. Ik zat dus goed! De show was echt leuk. Ik zal niet in detail treden, dat moet je zelf maar eens meemaken. In ieder geval eindigde deze in een geplande gangbang cq orgie buiten! Toch wel even wennen in het volle licht met zo’n 70 IJsberen (140 ogen). Dana werd helaas door haar andere buurman gestrikt, dus mocht ik het doen met Flory. Dat vond ik eerst jammer, maar de seks met haar was zeker aangenaam. Ook erg geil was dat o.a. Wendy vlak naast ons bezig was. Daar had ik goed zicht op. Kortom, dat was een leuk feestje! Jammer alleen dat ik ruim voor het einde van de gangbang klaar was. Een beetje rondkijken is echter ook geen straf. De slanke Samantha werd door Maat 1 verwend (of andersom). Lucky him  ;). Maar alle Nederlandse dames zagen er super uit. Stuk voor stuk met een prachtig figuur, grote inzet en positieve houding. Vooral Lucy vond ik een geile uitstraling hebben. Ik wist toen dat ik ronde twee absoluut één van deze dames moest ontmoeten. Dana kwam bijna aan het eind van de gangbang nog naast me liggen en kreeg mij toch weer opgewonden, maar klaarkomen zat er helaas geen tweede keer in. We spraken af dat later over te doen. Een prettig vooruitzicht.

Vele gesprekken met vooral Nederlandse IJsberen later startte ronde twee van de gangbang. De show vooraf in de lounge en de gangbang op de kamers boven. Net als ikzelf vond de meerderheid van de mannen de Hollandse dames het meest interessant. Hierdoor ontstonden er files, terwijl sommige clubdames weinig of niets te doen hadden (of zich drukten). Ik merkte dat met name Wendy dat niet zo tof vond. Zij hoopte of verwachtte blijkbaar een wat actievere inzet van de clubdames. Ik was aangeschoven in de rij bij Lucy. Echt een supermeid! Ik vond het knap hoe ze de doorgaande toestroom van mannen wist te verwerken in een te klein en te warm hokje. En ook nog eens met een grote geilheid en aanwijzingen aangaande condoomgebruik, enz. Beetje jammer dat er dan toch nog een enkeling is die zich niet goed weet te gedragen. Dat werd door haar ook direct afgestraft. Klasse! Als je Lucy ooit eens aantreft in een gangbang, heb ik één tip voor je: zorg dat je pik stijf is, want alleen maar slappe lullen om haar heen vindt ze niks  ;).

Hierna heb ik met maat 5 en een Engelsman buiten in de hottub plaatsgenomen. Je kunt trouwens beter spreken van lauw-tub, want zo warm was ie niet. Wendy en Samantha kwamen er ook nog even bij staan. Grappig hoe toegankelijk en gewoon ze zijn. Later heb ik ook nog even gesproken met Wendy. Best aardig om te horen hoe zij bepaalde dingen beleeft. Ze wist me in ieder geval te melden dat ze het nog niet vaak zo druk had meegemaakt als vandaag in PT Dorsten.

Er kwam gelukkig ook nog een ronde drie. Dit keer werd ik door de mooie Samantha mondeling verwend. Ondertussen (letterlijk) werd zij gevingerd door een andere gast. Ze kwam daarbij vrij heftig klaar! Ik heb daarna even gevoeld, maar zo’n nat kutje was nieuw voor me. Dit spektakel wond me nog meer op en ik mocht haar daarna heerlijk neuken. Helaas lukte het niet om klaar te komen. Ik ben op het grote bed blijven liggen tussen Samantha en Lise (of Lisa?). Lise is de laatste van de drie  Nederlandse vriendinnen. Ik lag daar dus niet verkeerd. Na een paar minuten kroop Wendy met een geile blik naar me toe en mocht ik het afmaken in haar mondje. Lekker!

Het was toen reeds 1.00 uur en voor de Nederlandse dames tijd om huiswaarts te keren. De club is op zaterdag tot 3.00 uur open. Ik besloot nog even te blijven, want ik had immers nog een date tegoed met de lieve Dana. In de lounge werd volop gedanst door zowel dames als heren. Ik besloot toch maar op één van de bankjes plaats te nemen. Al snel kwam Dana naast me zitten en een half uurtje later lagen we op een kamer boven. Ik bood haar een massage aan, wat ze enthousiast toejuichte. Zo vrolijk had ik haar nog niet eerder meegemaakt. Toen ze zich omdraaide en op haar rug ging liggen kreeg ik een penismassage die deze spier vooral deed groeien ;). Uiteindelijk hebben we nog een kwartiertje goede seks gehad met happy end. Ik sluit niet uit dat ik deze dag de langste sessie van alle mannen heb mogen beleven  :)).

Opvallend was dat het water in de hele club er gedurende ruim een uur af was. Dit betekende dat niemand meer kon douchen, wc-gebruik was onmogelijk en je kon zelfs geen koffie meer krijgen. Gelukkig was dat probleem aan het eind van de avond verholpen, zodat iedereen toch gedoucht en al naar huis kon vertrekken.

Een ander dingetje was dat er een grillparty was aangekondigd, maar ik daar weinig van gemerkt heb. We moesten het helaas doen met pizza. Bovendien was ik de eerste ronden te laat en waren anderen er al met de buit vandoor. Pas laat in de avond kon ik een keer wat warms eten. 's Middags was er salade en waren er bolletjes met kaas en vleeswaren, maar ook dat was zo nu en dan op.

Samengevat heb ik een mooie dag gehad, maar dan met name dankzij Wendy en haar vriendinnen. Toch hoorde ik, ook van Nederlanders, dat je op een “normale” rustige dag goed kunt verblijven in PT Dorsten en dat de service van de dames ook best acceptabel is. Het is waarschijnlijk maar net welke dames je tref(f)t en wat je verwachtingen zijn? Ik kon dat deze dag moeilijk beoordelen. Mijn ervaringen met de clubdames waren redelijk goed tot prima. Misschien kwam dat doordat ik de "lokvogels" bewust heb ontweken. Ik realiseer me dat ook mijn recensie subjectief is, maar ik denk namens de meeste aanwezigen te kunnen spreken als ik zeg dat er teveel bezoekers waren en dat dat de Nederlandse dames veel goed maakten.

Misschien kom ik hier nog wel eens voor een herhalingsbezoek, op een rustige dag. De clubs als zodanig is niks mis mee. Nu maar hopen dat ook de "lokvogels" van deze club vleugels krijgen en ons geen diepte- maar hoogtepunten weten te bezorgen  ;).
« Laatst bewerkt op: 6 september 2013, 19:11:24 door Rob333 »

Offline Rob333

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #1 Gepost op: 25 oktober 2013, 04:52:48 »
Een enerverende dag in PT Dorsten

Vandaag (donderdag 24 oktober) heb ik voor de tweede keer PT Dorsten bezocht. Dankzij een kortingskaart (waarvoor dank!) kon ik voor 40 euro de hele dag blijven. Ik was in de club vanaf ca. 14.00 uur tot het eind. Het enerverende gehalte van mijn bezoek zat met name in de staart. Daarover straks meer.

Bij mijn eerste bezoek (31 augustus) was het veel te druk. Dat was de dag dat Wendy Somer & Friends er waren. Daar werd zelfs vandaag nog over gepraat door de dames. Ze zeiden dat er toen over de hele dag 150 mannen waren geweest. Dat wil ik best geloven.

Dit keer heb ik bewust gekozen voor een donderdag. Dat is in deze club samen met de maandag en woensdag meestal een rustige dag. Vandaag was het iets drukker dan normaal zeiden de dames. Gemiddeld waren er zo’n 15 mannen op 9 dames. Het had wat mij betreft nog iets minder druk gemogen, maar het was een heel stuk beter dan bij mijn eerste bezoek.

De volgende dames waren vandaag aanwezig:
• Alexandria
• Roxana
• Dana
• Flory
• Samira
• Denisa
• Andrea
• Magda
• Amanda (ofzo)

Er waren opvallend veel Nederlanders. Ik heb er toch zeker 6 geteld. Altijd goed voor een beetje gezelligheid en het uitwisselen van ervaringen. Deze dag had ik trouwens ook leuk contact met meerdere Duitsers en een groot deel van de dames. De dames die het meest openstaan voor een beetje aanspraak zijn Flory, Samira en Dana, maar ook met Alexandria heb ik in de rookruimte toch zeker een kwartier een aardig gesprek gevoerd. De Poolse dames (Magda en Amanda) had ik geen klik mee en Roxana kan ik niet zo goed peilen, maar ze kan wel eens aardiger zijn dan ze overkomt.

Het was vandaag, voor deze tijd van het jaar, mooi weer en redelijk warm. ’s Middags hebben we dus ook nog een beetje buiten kunnen zitten. De jacuzzi was helaas al afgesloten en ook de meeste tuinmeubels waren al opgeruimd. Ik heb buiten een leuk gesprek gevoerd met Samira die in de armen lag van een Duitser. Daarna vonden de meeste gesprekken binnen plaats in het rookhok. Dat was vandaag toch wel the place to be. Ook voor niet-rokers, zoals ik. Hier tref je namelijk de meeste dames en is de muziek wat minder luid.

Ik had van te voren niet gebeld wie er waren, maar hoopte op tenminste Dana en Ramona. Laatstgenoemde ken ik nog niet, maar volgens een Duits forum is zij de moeite waard. Helaas bleek zij er niet te zijn. De nieuwe dame Chanel ook niet.

Met Dana (de dame met de sterretjes getatoeëerd op haar rechter bil) heb ik vandaag weer een goede dag beleefd, zowel op de kamer als daarbuiten. Ze is een lieve meid en is meestal goed gehumeurd. En ze biedt dus prima service en spreekt goed Engels.

Ook met Flory heb ik hernieuwd kennis gemaakt. Vandaag heb ik zelfs twee keer met haar gekamerd. Ze is blond, heeft mooie grote borsten en levert goede service en met haar had ik een goede klik. Ze is ook een vrouw die je kan laten klaarkomen als je denkt dat het er niet meer inzit (lees: uitkomt).

Aan het begin van de avond werd het zo druk dat er een gangbang werd afgeroepen. Ik wou eerst niet meedoen, maar heb me toch laten verleiden toen de mooie, sexy Denisa beschikbaar kwam. Denisa wordt door enkele forumleden omschreven als lokvogel: mooi, maar met mindere service (passief). Ik kan dat moeilijk beoordelen, omdat een gangbang niet representatief is. Ik vond wel jammer dat ze niet zo toegankelijk is. Ze komt wat afstandelijk over. Dat vond ik nog veel meer gelden voor de 2 Poolse dames. Die trokken bijna de hele dag gezamenlijk op. Daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Niet in de laatste plaatst omdat ik het gevoel had dat ze mij negeerden.

Ook Samira (één van de namen beginnend met een S-) wordt wel eens beschreven als lokvogel, maar die mening deel ik zeker niet. Misschien werkt haar populariteit haar wat tegen. Op drukke dagen zal deze Spaanse schoonheid met ronde reebruine ogen, niet bij alle kamergangen dezelfde kwaliteit (kunnen) leveren als op een rustige dag. Ik had vandaag leuk contact met haar en hoorde ook de nodige positieve reacties over haar van andere gasten. Rond 23.00 uur heb ik met haar een heerlijke sessie beleefd, waarbij ze alle tijd nam en vooral heerlijk pijpte. Daarna kwam ze me in het rookhok nog regelmatig opzoeken. Heerlijk, zo’n lieve meid in je armen en haar prachtige borsten een beetje warm houden. Een volgende keer wil ik haar graag weer ontmoeten.

Als laatste heb ik gekamerd met een nieuw meisje genaamd Andrea. Ze is klein maar fijn. De hele dag lachte ze al lief naar me en een sessie met haar kon dus niet uitblijven. Ze is er pas een paar weken. Dat merk je ook wel een beetje, in positieve zin. Ze vraagt namelijk of je het naar je zin hebt en laat ook vrij veel toe (zoals vingeren). Bovendien was na het pijpen op haar initiatief de eerste positie “Reiterstellung”. Heerlijk! Vooral omdat ze niet alleen klein, maar ook behoorlijk strak is. Het duurde dan ook niet lang voor dat ik klaar kwam. Misschien is ze niet het mooiste meisje van de club, maar zeker wel de moeite waard.

Alexandria was vandaag vrij actief. Vooral als het ging om dansen. Best leuk om naar te kijken. Ik vind haar in werkelijkheid mooier dan de foto’s op internet. Jammer dat ze niet iets meer uitnodigend is, anders had ik wel een kamergang met haar gewild.

Roxana was er vandaag niet zo lang. Ergens aan het eind van de middag was er een ruzie geweest waar zij bij betrokken was. Zover ik begreep lag dat niet aan haar, maar aan één of meerdere mannen die zich nogal als hufters gedroegen. Deze zijn door de portier verwijderd. Roxana kreeg vervolgens een paar uur vrij om wat van de schrik te bekomen.

Rond half 1 ’s nachts werd de laatste ronde aangekondigd. Ik had net daarvoor nog gekamerd met Andrea, maar wilde deze afsluiting nog wel even meemaken. Er waren op dat moment nog maar een stuk of 4 mannen. Vlak voordat het zou beginnen werd één van de dames onwel. Dat was schrikken voor iedereen. Er kwam zelfs mond-op-mond beademing aan te pas en ze werd later met een ziekenwagen afgevoerd. Het leek toen gelukkig weer iets beter te gaan. Natuurlijk ging de afsluitende gangbang niet door. Daar had ook niemand nog zin in en ik had alle begrip voor deze beslissing. Op de terugweg heb ik nog veel aan deze dame moeten denken. Morgen misschien maar even naar de club bellen hoe het met haar is…

Gedurende deze dag heb ik weer veel boeiende en leuke verhalen gehoord. Natuurlijk kan ik op internet niet alles vermelden. Wat wel noemenswaardig is, is dat ik met redelijke zekerheid kan zeggen dat de dames gemiddeld tussen de 2500 en 4000 euro netto per maand verdienen bij een vijf- of zesdaagse werkweek. Dat lijkt veel, maar vergeet niet dat er dagen tussen zitten waarop ze van 10.00 tot 3.00 uur moeten werken! Ik denk persoonlijk dat de leiding hier misschien beter kan kiezen voor een systeem waarbij dames werken in shifts, zoals bij Pauschalclub LaVita. Dit betekent dat er de eerste en de laatste uren iets minder dames aanwezig zijn dan de rest van de dag, maar dat de dames dan dus korter hoeven te werken.

Conclusie:
Deze tweede ervaring met PT Dorsten was positiever dan de eerste. Kies dus bij voorkeur voor een rustige dag en kom op tijd. Als je bovendien respectvol en sociaal met de dames omgaat zal dat ook zeker helpen. Ik sluit een herhalingsbezoek niet uit, maar dan bij voorkeur wel weer op een relatief rustige dag.


PS.
Zojuist heeft iemand op het Duitse forum Freiercafé ook een verslag gepubliceerd over zijn bezoek op dezelfde dag. Zie: http://freiercafe.com/showpost.php?p=171610&postcount=67
Hij had het blijkbaar niet echt naar z'n zin. Zo zie je maar weer hoe meningen en ervaringen kunnen verschillen. Ik deel wel zijn mening over het "vluchtgedrag" van sommige dames richting rookhok. Maar ter verdediging van de dames, de meesten roken dan ook graag  ;) Positief vond ik dat Samira in het rookhok andere dames aanspoorde om Duits of Engels te spreken, zodat ik hen ook kon verstaan.

Op hetzelfde forum vind je ook nog een Engelstalig verslag dat zeker de moeite waard is als voorbereiding op een bezoek. Zie: http://freiercafe.com/showpost.php?p=170543&postcount=65 en http://freiercafe.com/showpost.php?p=170545&postcount=66
Door deze man worden naast Ramona en Dana, ook Simona en Anna getipt als positieve uitzonderingen. Zijn mening over met name Flory en Samira deel ik niet geheel. Flory mag dan een wat minder verfijnd figuur hebben, maar dat compenseert ze met haar mooie rondingen, blauwe ogen en blonde haar  :)). Over Samira is hij positiever, behalve over haar servicepakket. Dat zou inderdaad iets uitgebreider mogen zijn, maar we hebben het wel over een Partytreff/Pauschalclub en niet over een saunaclub. Dat ik wel gecharmeerd ben van Samira hoef ik niet meer toe te lichten, denk ik...  ;)
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2013, 00:02:59 door Rob333 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2013, 05:07:07 »
Brrrr, toch altijd even schrikken, als je dat leest, dat iemand onwel wordt....


Mooi verslag en respect, niks dan respect voor je
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rob333

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2013, 11:54:13 »
Ik heb goed nieuws over de dame die vannacht onwel is geworden. Ik heb zojuist gebeld en de Theke wist me te melden dat ze het goed maakt! Een hele geruststelling  :))

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #4 Gepost op: 25 oktober 2013, 13:33:06 »
Ik heb goed nieuws over de dame die vannacht onwel is geworden. Ik heb zojuist gebeld en de Theke wist me te melden dat ze het goed maakt! Een hele geruststelling  :))


Dat is een hele geruststelling, trouwens meestal is het de heer die het te veel word qwa gezondheid.


Afgelopen nieuwjaar was ik in Mc-Sex en toen ik wegging was er een blond meisje dat net telefonisch te horen kreeg dat haar vader was overleden. Ze was helemaal overstuur, begrijpelijk. Zoiets grijpt mij zeker aan. Ik heb er nog regelmatig aan gedacht, zo nu ook weer.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Rob333

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #5 Gepost op: 3 februari 2014, 22:38:39 »
Even geen dorst meer...

Afgelopen zaterdag kon ik eindelijk een gewonnen kortingskaartje verzilveren. Het lag voor de hand om op herhaling te gaan bij Golden Time. Daar heb ik een mooie tijd beleefd en ontdekt dat een goede saunaclub andere koek is dan een gemiddelde partytreff of pauschalclub. Logisch ook, gezien de prijs. Toch heb ik gekozen voor een partytreff. Deze keus heeft alles te maken met mijn vorige bezoek aan PT Dorsten. Dat eindigde nogal dramatisch en zelfs beangstigend. Eén van de dames werd toen onwel en ging out. Later bleek dat dit door overmatig drankgebruik kwam. Ik wilde haar graag weer in levende lijve ontmoeten. Dat is gelukt…

Pas rond 17.00 uur kwam ik aan in Dorsten. Het leek niet druk en er bleken op dat moment nog geen Nederlanders te zijn. Jammer, want met Duitsers vermaak ik me meestal wel, maar toch minder.

De laatste tijd lees je weer wat positievere berichten over PTD. Ik was benieuwd of ik dat ook zo zou ervaren. Laat ik beginnen met een paar positieve opmerkingen.

De beide Theke-dames zijn erg sympathiek, hebben de boel beter onder controle dan voorheen en hebben ook oog voor het welbevinden van de gasten. Bovendien is één van deze dames echt een leuk en lekker ding!

Nieuw is dat niet meer alle dames tegelijk in het rookhok mogen zitten. Ik geloof maximaal 3 tegelijk. Daar houden ze zich ook goed aan. Prima maatregel, die er voor zorgt dat de dames wat actiever zijn in de grote ruimte en ook voor meer vermaak zorgen. Regelmatig werd er een showtje gegeven op het ronde podiumpje met de danspaal. Jammer is dan toch weer dat een aantal meiden duidelijk in de wachtrij staan om het rookhok te kunnen betreden. En ook jammer is dat sommige dames tijdens het wachten vooral naar hun “liefjes” trekken. Met name de jonge goodlooking Südländer. Misschien ook wel weer begrijpelijk…

Verder lijkt het erop dat er gewerkt wordt met een verborgen jeton systeem. Dit houdt in dat elke dame zich voor een kamer bezoek meldt bij de Theke, die dit bezoek registreert. Het aantal kamerbezoeken wordt zo dus per dame bijgehouden. Dit bevordert waarschijnlijk ook een actieve houding bij de dames.

Bovendien wordt aan het eind van je bezoek naar je mening gevraagd en meestal ook welke dame je het meest kon waarderen. Ik heb hier een paar mannen een eerlijke mening horen geven. En die meningen waren niet altijd positief. Hopelijk doet men wat met die kritiek.

Verder is er weinig veranderd. De formule is nog steeds zo dat je in de meeste gevallen zelf het initiatief neemt om een dame mee te vragen naar de kamer. Ook is er nog altijd vooral sprake van afwerksex. Positief is dan weer wel dat bijna alle dames er goed uitzien! Toch ben ik nu definitief tot de conclusie gekomen dat inzet, sociaal gedrag en een positieve uitstraling mij meer doen dan alleen het uiterlijk. Er lopen in PTD een paar dames rond die nogal chagrijnig overkomen en andere dames komen nogal afstandelijk of zelfs arrogant over. Na 3 bezoeken kan ik toch wel met enige zekerheid zeggen dat dat geen uitzondering is. Ik snap dat de dames niet altijd reden hebben tot vrolijkheid, maar als je er echt zo chagrijnig en/of depressief van wordt, kies dan een ander vak, of probeer er het beste van te maken. Andere dames lukt dat weer veel beter. Zo ben ik nog altijd wel gecharmeerd van Dana en tot op zekere hoogte ook van Samira. Er was ook een kleine nieuwe dame die behoorlijk haar best deed de sfeer erin te houden. Hopelijk houdt ze dat vol.

De line-up was deze zaterdag best in orde. Opvallend was dat de namen van alle dames eindigden op een "a". Zoals: Denisa, Magda, Anna, enz. Het aantal heren viel voor een zaterdag gelukkig mee. Gedurende de dag waren er gemiddeld zo’n 20 a 25 mannen aanwezig. Dat is op een stuk of 9 dames nog net te doen.

Als eerste heb ik gekamerd met Roxana. Ik durf nu wel te zeggen dat zij de dame was die onwel was geworden bij mijn voorlaatste bezoek. Zij kon zich daar niet veel meer van herinneren. En zeker niet dat ze me nog de liefde verklaard had net daarvoor  ;). Roxana lijkt ten positieve veranderd. Ze drinkt niet meer, is toegankelijker en was op de kamer zelfs sympathiek en vriendelijk. Misschien omdat ik zo belangstellend was. Wie zal het zeggen? Ze drinkt sinds het voorval niet meer. Ik denk dat ze de waarheid sprak. Jammer was alleen dat ze op de kamer haar topje aan hield. Dus toch nog een minpuntje.

De tweede kamergang was met Gabriëlla. Een redelijk mooie dame, met donker haar en een wat stug karakter. Zij kwam naast me zitten op de bank en vroeg al vrij snel om een kamergang, Dat heb ik nog even weten te rekken. Niet dat dat veel zin had, want de presales waren vrij treurig. Ook zij hield op de kamer haar topje aan en was nogal passief. Reiterstellung kon ik dus vergeten.

Dan maar mijn favorietje Dana proberen te strikken. Dat lukte gelukkig. Zij kent me ondertussen vrij goed. Dat scheelt toch. De sessies met haar zijn eigenlijk altijd wel goed. Later deze dag heb ik nog een keer met haar gekamerd.

Als laatste heb ik rond sluitingstijd nog Simona kunnen overhalen. Dat leek op basis van eerder gelezen verslagen en mijn indruk van haar deze dag één van de meest spontane en toegankelijke dames. Wellicht was het het late tijdstip, maar we hadden totaal geen klik. Ze wilde niet eens dat ik haar borsten aanraakte. Dat heb ik nog maar zelden meegemaakt.

Ik probeer meestal om positieve recensies te schrijven. Het spijt me dat dat nu niet zo goed lukt. Toch heb ik me best vermaakt. Wellicht doordat ik een in Nederland werkende Duitser tegenkwam die ik eerder had ontmoet en vooral door een Nederlander met wie ik me een tijd leuk heb kunnen vermaken. Hij leek het trouwens (nog) minder naar zijn zin te hebben dan ik. Voor hem was dit de laatste keer in PTD. De volgende keer rijdt hij liever iets verder door naar LaVita in Wallenhorst, of Dolce Vita in Wagenfeld. Vooral die laatste club liet hij zich positief over uit. Die moet ik dus toch ook echt een keer gaan uitproberen, ondanks de afstand.

De eerder genoemde Duitser lijkt trouwens geboren voor partytreffs. Zonder pilletjes maakt hij met gemak 20 a 25 kamergangen en komt (volgens eigen zeggen) in bijna de helft van de gevallen ook nog klaar. Ik denk alleen niet dat de dames heel vrolijk van hem worden  ;)

Conclusie:
Voorlopig is mijn dorst naar PTD wel even over, ondanks de recente verbeteringen. Die bleken dus voornamelijk van organisatorische aard. Daarmee zeg ik niet dat dit een slechte club is. Misschien past de formule niet helemaal bij mij. Dames die wat meer inzet en enthousiasme tonen (al dan niet gespeeld) hebben toch duidelijk mijn voorkeur. En die dames zijn hier helaas schaars.

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #6 Gepost op: 4 augustus 2014, 12:16:23 »
Donderdag 31juli met mijn maat besloten om eens een andere partytref te bezoeken. Na wat speurwerk op relaxxboard besloten om ptdorsten eens met een bezoek te vereeren. Na de navigatie ingestelt te hebben rijden we om 9.45 aan. Na wat file ja vakantie he. Komen om 11.45aan.         Vriendelijke ontvangst door de zetbaas die ons alles uitlegde en een korte wegwijs maakte. Omkleden douchen naar de dames er waren 8dames allemaalopeen na roemeens bulgaars en een dame met vlechtjes en dat bleek later een marrokaanse te zijn mijn type brutaaltje goed lachs maar dat later.     Even naar het eetgedeelte en een paar verse broodjes gegeten. Daarna de club verkent nette keuken met bar waar al 4dames waren, in de ontmoetings ruimte enkele beren maar geen dames die stonden in het rookgedeelte te roken. Mijn maat was al naar boven. Raak in gesprek met alisha leuke roem bulg type wat kleine tietjes, naar boven en we belanden op het grote bed, pmc  nmc redelijke sessie.      Wat me opvalt daar het is allemaal te doen in het rookhok of de dames zitten aan de bar of ze zijn in het rookhok is jammer. Dus met een peuk het rookhol in en ik raak in gesprek met een mooie dame met vlechtjes en parmante borstjes, naar boven deze keer op een kamer die netjes zijn pmc nmc en wat voorzichtig likken lekker en daarna bog wat gepraat en wat gelachen, wat de dag nog veel zullen doen.     Even de tuin in die netjes is met voldoende zitjes en jaccuzzi..Daarna weer het rookhol in en daar stond me een leuk ding met een mooie tattoo op der rechterbil dus dat duurde niet lang hoppa mee naar boven op het groote bed pzc nmc goed. Even een broodje daarna een peuk en weer wat gepraat en gelachen met de marrokaanse damemet vlechtjes weer naar boven en voor we op het bed waren lagen we krom van het lachen wat een schat wat pijpen en neuken was goed en veel gelachen met die meid.      Nog een sessie met alisha herhaling van de eerste sessie.      Even gepraat met mijn maat en nog een andere ijsbeer mijn maat zei der werken hier 4meiden die hebben in emmerich gewerkt dus ik moest toch even in mijn geheugen duiken en moest hem gelijk geven.      Een sigarret gaan roken in het rookhol en wat drinken der stonden 5meiden in het rookhol zegt een dame  met kleine hangtieten roe bul kleine meid ik ga niet met je naar de kamer, begin ik te lachen en zeg ik schat ik heb je helemaal niet gevraagt om mee naar de kamer te gaan en heb ook niet de intentie om vadaag of de volgende keer met je naar de kamer te gaan en toen ging ze een beetje boos naar de bar. Zegt de marrokkaanse jij bent niet op je mondje gevallen he. Zeg ik heb toch niets verkeert gezegt heb der niet meegevraagt naar de kamer en dat ben ik ook niet van plan geeft ze gelijk in maar dat had tot gevolg dat ik wel met haar op de kamer belandt nu een kamer bij de douche dit was een echte porno sessie gooood mijn maat vertelde dat ik haast een uur op de kamer was met der.          In de loop van de middag komt er nog een dame bij poolse mooie kont mooie tieten leuke snoet. Volgens mij claudia maar weet dat niet zeker, die had het naar mijn zins wat hoog in de bol kameren deed ze weinig en als ze kamerde alleen met stammies       mijn maat had het bier ontdekt 10euro onbeperkt bier dus die kamerde niet veel meer .      Ben nog een maal met alisha naar het grote bed geweest pmc nmc leuk.    En nog een sessie met de dame met tattoo op der bil lekker.               We zijn vertrokken om 11.30 dus een flinke dag ik heb 9gekamert.           Conlusie en een beetje vergelijken met emmerich      Dorsten mooi pand,met tuin. Jaccuzzi. Zitjes gratis parkeren meer dames.    Emmerich vindt ik de sex met de dames beter maar ik kan niet na een keer al oordelen dus moet nog een keer naar dorsten voor vervolg emmerich is goedkoper 50-70 euro dorsten 90euro dagkaart  zeker voor herhaling vat baar

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #7 Gepost op: 4 augustus 2014, 13:28:38 »
Nog wat aanvulling op mijn conclusie  pro en tegen Dorsten jammer dat je er geen pilsje kunt kopen. Je moet de bier flatratte nemen 10euro onbeperkt jammer. De dvp allemaal in het rookhok geen dames of weinig in de woonruimte lastig als je niet rookt. Zelf het initatief nemen dames zijn wat passief en sommige afstandelijk, maar misschien verandert dat als je wat vaker komt, is verder rijden voor mij 1.5uur dames is je smaak of niet veelal dezelfde types kleine tieten en ze zijn niet zo voor likken afwerk sex gehalte vrij hoog, maar als je een klik met de dame hebt valt ook wel weer mee. Is 40euroduurder als pte maar daar kies je voor de voordelen meer keuze dames er waren er 8en later9. Mooie tuin met jaccuzi. Verse broodjes en s,avonds*6uur 2soorten pizza. Geen ge zeur om een piccolo zoals in emmerich . Ik heb geen  upsale praktijken op de kamer meegemaakt in pte regelmatig.toen wij er waren weinig sudlanders twee gezien en leuke gesprekken mee gehad. Als er klanten waren de dames duits onder elkaar praten. In emmerich der eigen koeterwaals al met al leuke dag gehad zeker voor herhaling vatbaar want ik vind je kunt ptdorsten niet op een bezoek afrekenen dus we gaan er nog zeker binnenkort weer heen

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #8 Gepost op: 4 augustus 2014, 18:13:37 »
vrijdag heb ik party tref dorsten bezocht de line up ziet er goet uit vrijdag was een mooie dag en de dames zaten niet in het rook hok . deze club is er alleen erg op achteruit gegaan kapotte kussens in de banken de deur van de wc benende is kapot . ook wordt er te wijnig eten besteld en de sessies kan je als afwerk seks beschouwen . ma DAAR IS DE PRIJS OOK NA ik kan de naam van de besprongen dames niet herinneren en dat zeg al genoeg zonder laureen pink voor mijn geen dorsten meer  :cheer: en ik zouw wel te verwend zijn bij mijn op de vulkaan en in lr en gt party tref dorsten weg er mee

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #9 Gepost op: 23 september 2014, 03:53:33 »
Recent was het dan toch zo ver op een mooie september dag.
Eindelijk zou ik PT Dorsten bezoeken voor de eerste keer.
Zou dit dan het illustere PT Krochten zijn, naar het schijnt het duistere zusterclubje van FKK Krochten??

gekozen voor het uitgebreide pakket incl badjas en mogelijkheid om onbeperkt op kamers te kunnen rollebollen ipv op het grote matras, ook wel Spielwiese genoemd.
 Frisdrank, lunch en avondeten zou inclusief zijn.

 Al drie keer eerder was ik op weg gegaan naar Dorsten, maar met een reistijd van ruim 1 1/2 uur en nog wat last minute karweitjes, zou ik te weinig tijd hebben om het Partytreff concept voldoende te kunnen benutten. De derde keer ben ik dan ook bij de afslag Goch afgeslagen en heb daar toen het live topic weer nieuw leven ingeblazen.

 Vanuit Eindhoven geeft Navi de route via Moers en Kamp-Lintfort aan. Zelf had ik voor de kortere route binnendoor via Boxmeer en vervolgens de 57 en Wesel gekozen, maar dat was geen succes: 70km wegen, vrachtauto's en spoorwegovergangen...alles zat tegen en ruim 2 uur onderweg geweest. Op de terugweg nog tijdens het staartje van de avondspits wel slaafs mijn Navi gehoorzaamd en de ETA van 1:45 uur precies gehaald ondanks korte opstoppingen. Dat moet buiten de spits dus in 90 minuten te rijden zijn.

 In het dorpje via het industrie terrein bij het duidelijk herkenbare pand aangekomen.
 Op eigen parkeerplaats is ruimte voor zo'n 7-8 auto's waar om 12:30 uur slechts 2 auto's stonden. Naast het pand is ook nog voldoende parkeerruimte op openbaar terrein waar weinig verkeer komt op dit uiteinde van het terrein.
 Bij binnenkomst werd het vrijkaartje gedurende een minuut of twee bestudeerd terwijl er toch niet veel meer tekst op staat voor 10 seconden..de niet al te snuggere liefhebber van hamburgers en bier (aanname op basis van zijn forse en vette postuur) trok dan uiteindelijk de conclusie dat ik geluk had.. Op mijn antwoord dat ik dat ook wist omdat het kaartje nog maar 1 dag geldig zou zijn, kwam het eenvoudige antwoord "genau!".
 40 Euro betaald in ruil voor sleutel en badjas. Handoekken liggen volop bij de trap naar beneden waar zich kleedruimte en krappe tweepersoons douche bevinden.
 Kwaliteit van badjas en handdoek was prima, locker een beetje gammel maar zonder sleutel toch net niet te openen dus mijn spulletjes hier toch maar aan toevertrouwd. Boven terug aangekomen werd de sleutel gevraagd die door de vetlap aan de muur werd gehangen. Tot het moment dat ik zou vertrekken heb ik hem niet meer dan 3 woorden achter elkaar horen spreken..

 Dan maar eens rondkijken, was lang geleden dat ik in een nieuwe club binnen was zonder bekenden. Zelf de ins en outs van zo'n clubje ontdekken heeft toch ook wel weer wat. Nadia was zo vriendelijk mij rond te leiden. Deze aardige ex-PTX dame was verder niet mijn type.
 De website wordt goed bijgehouden en de aanwezigheidslijst (deels met goed gelijkende foto's) was compleet.
 Mijn huiswerk had ik dus niet voor niets gedaan: Larissa, Dana en Emma zagen er minstens zo goed uit als op de site.
 Strakke meiden van net in de twintig, leuke koppies en slank van lijf en leden en goed gevuld op borsthoogte.
 Maar hoe zouden ze op de kamer zijn? Basic Partytreff service en waar bestaat die dan uit, of net wat meer om er voor terug te gaan?

 Zodra ik Larissa meende te herkennen in haar zwarte lingerie setje, ben ik naast haar gaan zitten. Smalltalk, verkennen door presales? Noppes! Binnen een minuut naar boven waarbij de betreffende dvp haar naam roept naar de vetlap met de optie Privatzimmer.
 Op de kamer stopt ze meteen een condoom in haar mond en doet een opblaaspop na..grappig bedoeld kennelijk.
 Haar tietjes kennelijk recent opgevuld tot b-cup zagen er prachtig uit.
 Ik was nog niet onder de indruk, laat staan geil geworden, dus met wat handwerk werd kleine Eddy in staat gesteld om haar mishandeling te ondergaan. Een minuut fantasieloos pijpen en toen ging madam als een zoutzak liggen met d'r fraaie benen uiteen gespreid. Zoenen of beffen was niet de bedoeling: Afgeneukt en wegwezen.

 Na deze uiterst basale sessie maar de kelder en gedoucht en vervolgens naar boven richting luchbuffet.
 Er stonden kaiserbroodjes, wat vlees en een jampotje.. Tja..dan eerst maar een colaatje totdat het wordt aangevuld.
 De aanvulling later op de middag bestond uit een paar plakjes kaas. Zolang had ik niet gewacht en toch het openliggende plakje vlees geriskeerd: ik leef nog en heb geen voedsel vergiftiging gekregen.
 Twee Duitse gasten met wie ik gedurende de middag plezierig contact had, durfden het niet aan...gezien de corpulentie van één van deze twee een enorme zelfopoffering!

 In de leuk ingerichte tuin met lounge stoelen en overdekte loungebedden ervaringen uitgewisseld: Beiden hadden net een zelfde teleurstellende ervaring opgedaan met een (andere) dvp.
 De service zou dus puur uit pmc en standaard nmc bestaan? Of werden we uitgetest door de meiden?
 Beide beren waren voorheen klant bij FKK Alina dat kennelijk gesloten is en zochten nu een alternatief in de buurt.
 Na hun eerste teleurstellende sessie hadden zij de moed eigenlijk al opgegeven en werd mij verzocht om het veldwerk verder uit te voeren

Wijze grijze

  • Gast
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #10 Gepost op: 20 december 2014, 19:25:13 »
Enige tijd geleden had ik PollekeZuid01 leren kennen toen ik hem, op zijn verzoek, in PC-Bochum introduceerde.

Nu mocht hij me een wederdienst bewijzen door op zijn beurt als gids te fungeren tijdens mijn (her)bezoek aan PT-Dorsten. Deze club had ik ooit eens in het begin van mijn wandelcarrière, in April 2012, bezocht en vanwege een absoluut tegenvallende ervaring (Wijze Grijze sexapproval™: 5,5/10) daarna nooit meer bezocht. Volgens PollekeZuid01 was de club echter weer zeker de moeite waard. En wie ben ik om andermans wijze raad in de wind te slaan? Bovendien ontving ik in November een bonuskaart van IJBF en door me met een kortingskaartje te verblijden, hielp me dat aldus om de knoop door te hakken. Al met al was dit voldoende om me over de streep te trekken.

Aldus vervoegde ik me met mijn (wijze) grijze limousine in de vroege ochtend om PollekeZuid01 op te pikken en bood hem mijn chauffeursdiensten aan voor de barre tocht naar die verlaten uithoek van de Bundesrepublik. Het was nog wel een pokkeneind rijden: 190 Km is duidelijk ver over de grens van mijn neukactieradius. Maar ja, ik had een kortingskaart en in gezelschap van een medebeer vliegen de kilometers voorbij.

We arriveerden tegen 12:30 en checkten in. Omdat we een dagkaart namen, kregen we een badjas. Vrijwel alle andere bezoekers die er vandaag waren, liepen in een badjas, dus hadden ook een dagkaart. Zeldzaam druk was het op deze doordeweekse Woensdag. Het kortingskaartje werd zonder meer geaccepteerd en we mochten de kelder in.

In de kelder bevinden zich de lockers en 1 doucheruimte met 2 douches. Daarvan geeft er echter maar eentje een acceptabel warme straal. Toen PollekeZuid01 en ik ons wilden douchen, waren de zeepdispensers defect en als alternatief stonden er 2 afwasmiddelflessen met een of andere obscure zoet geurende douchegel. Echter beiden zo goed als leeg. Gelukkig heb ik in zo’n geval altijd eigen shampoo en douchegel bij me. Dit manco dus maar boven gemeld en de dag kon beginnen.

Maar eerst Frühstücken met een lekker vers broodje en even bijgepraat met NudeDude die we ook recentelijk in PC-Bochum hadden leren kennen. Jammer trouwens dat er hier geen sap te krijgen is. Alleen Cola, Fanta, Sprite en bier.

In tegenstelling tot mijn overige verslagen zal ik me navolgend beperken tot een algemene beschrijving van de damesactiviteiten. Uitschieters waren er niet, Noch naar boven, noch naar beneden. Geen enkele dame scoorde een Wijze Grijze sexapproval™ hoger dan een 7,0/10, de meerderheid een 6,0/10 en 6,5/10 en onvoldoendes hoefde ik ook niet te vergeven. Waar schortte het dan aan?Nu, tongzoenen zijn uit den boze hier. Bij mij althans. Kamerduur zal in de meeste gevallen de 10 minuten niet overschrijden. Ben je klaargekomen, dan is het ook meteen einde oefening. Schiet je niet snel genoeg op, dan staat de volgende meid met haar klant alweer in de deuropening. Bij de vraag naar FT kijken ze je aan alsof je een vreemd woord uit een onbekende taal gebruikt. Presales zijn onbestaand. Geen enkele keer zelf ondervonden, maar ook niets van gezien. Wel spreken alle meiden best wel goed Duits.

Men adverteerde voor de Woensdag met FKK en FT-Tag. Nu is dat beiden wel heel erg aan mij besteed, dus mijn verwachtingen waren uiteraard hoog gespannen. Vwb FKK slaat de club geen slecht figuur. De dames zijn aardig om te zien, zoals je uit bijgaande foto’s kunt concluderen. Echter elke dame waarmee ik gekamerd heb, zei meteen aan het begin: “aber nicht in meinen Mund spritzen”. Bij de eerste dames die me dit zeiden, hield ik het nog op nukken, of gebrek aan chemistry. Eventjes dacht ik nog dat ik mijn “mojo” kwijt was.

Echter al snel kwam ik er achter dat FT-Tag betekent dat slechts één van de meiden deze service aanbiedt. Voor vandaag was dat Mirabella. Ik weet niet of ze FT-service eens in de week bij toerbeurt doen, maar geen enkele meid was happig op een shot Wijze Grijze DNA-nectar. Blijkbaar waren meer bezoekers happig op deze service, want Mirabella was constant geboekt. Ik had mijn eerste twee kamers met een orgasme afgesloten. Het vooruitzicht op een FT bij Mirabella, zorgde ervoor dat ik mijn 3e orgasme bleef uitstellen totdat ik Mirabella te pakken zou krijgen. Dat bleek dus pas bij kamer 7 zo te zijn, hetgeen betekende dat Mirabella de volle laag te verduren kreeg, nadat Wijze Stijve door 4 dames tot barstens toe was opgewarmd. Navenant heftig was dan ook de ontlading en ze keek me lichtelijk verwijtend aan. “Sorry dame, ik kan er ook niets aan doen. Hadden jullie me maar niet met valse voorwendsels moeten lokken.”

Dan bleken de dames er nog een rare gewoonte op na te houden. Als je met een meid naar de kamer gaat dan ga je altijd eerst naar de bovenverdieping. Als de kamers boven bezet zijn dan wordt je gevraagd om even op een wachtbank plaats te nemen, terwijl de meid een deur verder naar de badkamer gaat om wat te kleppen met collegaatjes. Duurt het wachten te lang dan neemt ze je mee naar een kamer in de kelder waar wel steeds een vrije kamer was. Waarom dan niet meteen naar de kelder?

Het was meerdere keren op de dag zo druk dat de aanwezige thekedames geen tijd meer hadden om in de kelder op te ruimen. De verbruikte badjassen en handdoeken stapelden zich torenhoog op en in het kleine halletje voor de douche lagen er ook een dozijn op de grond waar ze zeiknat lagen te worden.Het regende de hele dag heel lichtjes. Desalniettemin lonkte de jacuzzi.
[attachimg=1]
Ik besloot maar weer eens wat eigen initiatief te tonen en ging naar buiten. De whirlpool was afgedekt, maar zo’n deksel kan per slot van rekening ook open, nietwaar? De temperatuur bleek een perfecte 37,5⁰ te zijn. Via het bedieningspaneel kun je zelf een heerlijke bubbelfunctie naar je eigen smaak instellen. Krantje erbij en tot grote hilariteit van de meiden in het rokershok heb ik het er toch een 1 ½ uur in uitgehouden. Op een gegeven moment kwam een van de thekes vragen hoe ik erbij kwam om de afdekking zonder om toestemming te vragen zelfstandig te openen. Oh ja, we zijn in Duitsland, was ik me dat toch even vergeten. In elk geval werd het nog gezellig toen enkele andere buitenlanders het jacuzzigebeuren een goed idee vonden en erbij kwamen zitten. Zo ook PollekeZuid01 en NudeDude. Later op de avond in het pikkedonker dit ook nog eens 3 kwartier herhaald, terwijl ik met een Turk over de verschillende geneugtes des levens filosofeerde.

Dan nog een puntje dat ik wil aanstippen is het serieuze achterstallige onderhoud hier. Een vrij forse Duitse bezoeker, wilde op de rand van het podium gaan zitten en zakte er pardoes finaal doorheen. OK, kan gebeuren en is misschien een incident. Wat echter geen incident is, zijn de bankstellen. Bij de deur naar de rokersruimte staan er twee die volledig doorgezeten zijn. Ze zien er gewoon normaal uit, maar als je erin wilt gaan zitten dan zak je in een kuil tot bijna op de bodem. Dit schijnt al maanden zo te zijn. Als je daar als club niets aan doet, dan beledig je je gasten die per slot van rekening voor een dagje ontspanning komen en niet om een rugbreuk op te lopen. Omdat het zo druk was, zaten er trouwens de hele dag door bezoekers op deze kansloze bankstellen die rechtstreeks naar de grof vuil inzameling kunnen.

Het eten. Ik had het nagevraagd en er werd me verteld dat het eten tegen 17:30 gebracht zou worden. Dat bleek, want vanaf ca. 17:00 werd het opvallend druk beneden en menige bezoeker aasgierde rond de eetruimte. Het eten werd inderdaad met Deutsche Pünktlichkeit stipt aangeleverd. Gekookte aardappels in blokjes, kipfilet in saus en een assortiment konijnenvoer met dressing. Binnen no time was de vleesschaal leeg en een tweede schaal werd bijgevuld. Ook dit was echter niet voldoende voor iedereen. Na 20 minuten kon je je honger alleen nog met gekookte aardappels stillen. Van sommige meiden begreep ik dat zij niets te eten hadden gekregen. Zeer bedenkelijk en ik hoop dat ze voor hun toch iets hebben nabesteld.

Verder zijn er overduidelijk veel stammies die deze clubregelmatig bezoeken. Zij spreken vaak de moedertaal van de meiden en hangen er lange tijd mee rond. Heel Oost-Europa is hier goed vertegenwoordigd. Ook is het een voordeel als je roker bent. In de rokersruimte wordt een meid vaak al geschaakt. Ze gaat dan rechtstreeks vanuit de rokersaanbouw met haar gast naar de kamer.

Wat ook opviel is dat de meeste meiden na 10 minuten alweer beneden waren. Dus echte afwerksessies. Tuurlijk heb je dat zelf ook een beetje in de hand, maar het gebeurde in vrijwel al mijn eigen kamergangen dat ik mezelf nog aan het fatsoeneren/ aankleden was, of de dame stond al buiten. Tsja, ook auf Wiedersehen.

In een geval was ik naar de rokersruimte gelopen en had een meid gevraagd of ze, na haar nicotinepauze, even tijd voor me had. Ik ging terug naar binnen en wachtte op een bank. Na 5 minuten kwam ze naar me toe, wenkte me haar te volgen, gaf aan de theke een kamergang door en klom de wenteltrap op. Boven gebaarde ze me even op de wachtbank plaats te nemen en ging naar de damesbadkamer. Even later kwam ze terug en nam me mee naar de kelder. Daar was een kamer vrij en wisselde ik pas de eerste woorden met haar: “Wie heisst du eigentlich?” Tot zover dus een impressie vwb het GFE-gehalte in deze club.

Dan nog enkele korte kanttekeningen vwb de meiden in volgorde van kamergang.

[attachimg=2]
Denisa De eerste drukafbouwsessie mee gedaan. Vandaar misschien ook de prettigste herinnering aan overgehouden.

[attachimg=3]
Diana de enige meid waar ik 2 maal mee gekamerd heb

[attachimg=4]
Mandy is Hongaarse

[attachimg=5]
Emma had de dag van tevoren een lippiercing laten zetten en daar vandaag last van. Derhalve gebeurde het pijpen alleen MC.

[attachimg=6]
Claudia

Vanessa (van haar heb ik geen foto’s op de site kunnen vinden

[attachimg=7]
Mirabella was vandaag de dame die de FT service verleende

[attachimg=8]
Alexandra

Uiteindelijk ging ik nogmaals met Diana, als afsluiter van de dag. Het was tegen 23:30 en we waren erg goed bezig op het bed, toen een van de meiden plotsklaps met veel lawaai de schuifdeur open schoof. Dan raak je uit je flow en Wijze Stijve vond dat het voor vandaag genoeg geweest was. Toen ik de kamer uitkwam was er een complete orgie op het grote bed aan de gang. 5 koppels lagen in en over elkaar heen te kronkelen. Not my cup of tea. Geef mij maar de beslotenheid van een kamer.

Ondanks de knoertharde muziek kon ik ’s avonds toch nog wat praten met 2 Hilversummers die nog relatief weinig ervaring hadden in het wandelgebeuren. En toen we de tent wilden verlaten om 23:45 kwamen zij ook net de kleedruimte binnen. Zij beloofden ook een account aan te maken en eventueel wat schrijven. Belofte maakt schuld, heren.....

Tenslotte om 01:45 PollekeZuid01 weer thuis afgezet, nog even gaan tanken en de volgende morgen om 07:00 weer vrolijk op om m’n bijdrage aan het Nederlandse Binnenlandse Product te leveren.

Wijze Grijze sexapproval™ voor PT-Dorsten vandaag: 5,5/10

Adieë tsezame
Wijze Grijze


[verwijderd door de beheerder]

[verwijderd door de beheerder]
« Laatst bewerkt op: 20 december 2014, 19:35:09 door Wijze grijze »

Offline ZuidPoolBeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 88
  • THe Partytreff Specialist !!!
    • Bekijk profiel
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #11 Gepost op: 17 januari 2015, 20:52:48 »
Partytreff Dorsten 31 Juni 2014

Zaterdag was het zo ver. Op naar Dorsten om mijn kortingskaart te verzilveren.
De bedoeling was om zaterdag richting Dorsten te vertrekken met 4 andere rakkers.Ons vast groepje. Maar een rakker had al voortijdig aangegeven dat hij van plan was om met 2 andere rakkers in wording naar Kerpen te gaan.
Later hoorde ik van hem dat hij niet verder is gekomen dan het lokale terras in zijn woonplaats  Aangezien het weer prima was af gelopen zaterdag had hij beter kunnen kiezen voor het terras Dorsten  Maar goed niet getreurd, we zijn met 3 man afgereden richting dorsten. Speciale dank gaat uit naar "Sjaakpikhaak" voor het vervoer naar rakkerland drosten. Van te voren nog wel een mede rakker moeten overtuigen dat PT drosten de goede keuze was voor deze dag. Net als mijzelf waren we in PT drosten ongeveer 2 jaar geleden voor het laatst geweest. Toen veel deze partytreff erg tegen, het gebouw was toen aan renovatie toe, de dames veel te passief en veel te druk van wegen een party met pornosterren. Maar zo als met alles moet je zo'n club altijd een 2e kans geven. En met de motivatie van een kortingskaartje en de vele positieve referenties van de laatste tijd was het zaterdag de uitgelezen kans. Volgens mij waren we even voor 15.00 uur aangekomen bij PT Dorsten. De korting werd zonder probleem direct verrekend met de entree. En natuurlijk gekozen voor een dagkaart. En omdat ik toch niet hoefde te rijden heb ik deze maar met een bierkaart er bij gepakt. Dit is dus al gelijk de eerste positieve verandering. In het verleden zat het bier bij de entree in, maar als je zelf moest rijden betaalde je dus standaard 10 euro te veel. Hulde voor deze goede oplossing  Na betalen van 50 euro snel naar beneden om ons om te kleden en in onze badjas aantrekken. Beneden aan gekomen zagen we al gelijk dat ze 3 nieuwe prive kamers hadden gemaakt. Waar inderdaad een bed erg gammel was.  Maar goed toch mooi mee genomen want vroeger hadden ze eigenlijk alleen maar grote kamer en kon je niet met een dame op een prive kamer. Voor mij zelf maakt het niet zo veel uit, maar andere rakkers hadden daar wel behoefte aan. Toch weer extra punten voor PTD op Zuidpoolbeer's punten lijst. Ook de half werkende gammele douches waren verdwenen en vervangen voor 2 mooie gerenoveerde goed werkende douches.  Weer extra punten. Nieuwe badjassen en goede badslippers  De sauna was ook naar de kelder verplaatst en zag er prima uit.  Aangezien een sauna niet zo mijn ding is maak ik er nooit gebruik van. Maar van mij mede ijsberen had ik gehoord dat deze er prima uit zag. Alleen vertelde zij mij dat er een of andere malloot in de sauna had staan zeiken.  :040:  Waarom kunnen sommige mensen nu niet eens alles slopen !! Heb begrepen dat de geur maar moeilijk uit de sauna is te krijgen. Waarschijnlijk was de riool geur die in een referentie hier boven werd vermeld dus afkomstig uit de sauna. Maar goed naar boven toe en na het nuttige van een broodje en wat te drinken de tuin in. Het was immers prachtig weer. Ons eigen terras met lig bedden , stoelen , groot tv scherm, muziek , jacuzzi en niet te vergeten 13 mooie dames !!!
 Ik moest toch nog even terug denken aan onze collega rakker die is blijven steken op een terras in zijn woon plaats, een grote gillach bleef na natuurlijk aan niet uit !  :pica Dan hebben wij het toch weer goed voor elkaar. Ook het eten is gewoon goed. De gehele dag waren er broodjes en vers beleg wat regelmatig werd aangevuld. Tegen de klok van 18.00 uur werd er warm eten gebracht. Vandaag pasta en kip in een rode tomaten saus. Verse boeren salade en warme broodjes en knoflook saus. Het was maar goed dat er overal knoflook door heen zat. Zodat niemand de geur van knoflook zou ruiken  Later op de avond rondt 23.00 uur werden nog twee zeer grote pizza's bezorgd zodat iedereen nog eens warm kon eten. En natuurlijk waren de broodjes met beleg de gehele dag daar. Ook boven zijn er 2 prive kamers bij gekomen en een extra wc voor de heren. Ook de grote kamer met het hele grote bed is gerenoveerd en ziet er weer prima uit. In de huiskamer staat ook nog een bed voor eventueel openbare actie. Hier werd echter geen gebruik van gemaakt. De vroegere sauna in de tuin was ook omgebouwd tot een prive kamer. Een mede rakker van ons groepje heeft hier nog gebruik van gemaakt en dit is hem prima bevallen.

Al met al krijgt Partytreff Dorsten een dikke 8,5 op Zuidpoolbeer's faciliteiten lijst

 Dan de dames. Er waren 13 dames deze zaterdag aanwezig. Sommige zijn inderdaad op de foto wat mooier gephotoshopt. Maar naar mijn menig waren het allemaal mooie dames. Inderdaad een stuk of 7 dames hadden lang zwart haar. Alle dames waren erg slank tot normaal van postuur. Al na de eerste kamer sessie blijkt dat de dames voor elke kamersessie een melding hiervan maken aan de theke vrouw. Op deze manier wordt er dus prima in de gaten gehouden of een dame wel genoeg kamer sessies maakt op een dag. Dit bevorderd alleen maar de activiteit van elke dame.  Ik zelf heb 11 kamer sessies gehad met 11 verschillende dames. Van net voldoende tot zeer goed (De laatste kamer gang natuurlijk weer)  De twee overgebleven dames heb ik niet mee gekamerd. mede door dat mijn mede rakker met hun niet zo'n geweldige sessie hadden gehad. Sara of Tara de Marokkaanse schone is inderdaad een aparte vermelding waard. Zij werkt hier zeker met passie en iedereen die ik heb gesproken heeft met haar een zeer goede sessie gehad.

Tot slot scoren de dames van Partytreff Drosten een 7,5 op Zuidpoolbeer's punten lijst   

 Al met al hebben alle veranderingen aan Partytreff Drosten zich uitbetaald.

Partytreff Drosten scoort dan ook een dikke 8 op Zuidpoolbeer's punten lijst

 Ik ga zeker weer op korte termijn terug naar deze club. Met of zonder kortingskaart, want ik heb gewoon een leuke goede dag daar gehad.  Met de drukte viel het zaterdag ook reuze mee. Tot 22.00 uur waren er ongeveer een 10 ijsberen. Na 22.00 uur werd het toch wel een stuk drukker ongeveer 35 ijsberen schat ik zo. Maar door onze vroege aankomst hebben wij ons al prima kunnen vermaken voordat het druk werd.

 Tevens heb ik hier onder mijn referentie van september 2012 geplaatst. Welke ik heb geschreven voor een zuster forum.
 Zodat iedereen een goed vergelijk kan maken hoe het er eerst was.

Referentie September 2012

 Red face Re: Dorsten - Partytreff Dorsten, Beckenkamp 22
 Bekijk informatie in DVP gids



 Beste rakkers,

 Zoals beloofd een verslag van mijn bezoek aan Partytreff Dorsten op zaterdag 8-9-2012. Helaas een dag later, maar laten we het er maar op houden dat ik gisteren weinig puff meer had. Na een voor mij toch geslaagde zaterdag avond.

 Als eerste wil ik even reageren op een aantal post op dit forum wat betreft de gastvrouw en roberto. Deze waren zaterdag gewoon weer terug !!! Dus volgens mij is de hirachie in Dorsten weer volledig hersteld. Ik heb zelf geen flauw idee, waarom ze een tijdje afwezig zijn geweest. Maar goed ze zijn weer terug en daar gaat het om.

 Als eerste even een beoordeling over de Partytreff zelf. Het gebouw ziet er op zich redelijk uit, de spielweide buiten is zeer mooi. Het is bij mooi weer een goede aanrader ! En zaterdag was het natuurlijk mooi weer
 Binnen is alles in redelijke staat. Het grote bed in de verblijfsruimte onder naast de zitbanken is natuurlijk wel aan vervanging toe. Hier zit onder het matras een groot gat in, het is dat sommige beren me er op wezen.
 De boven verdieping waar alle plezier plaats vindt ziet er goed uit. Een hele grote kamer met heel grooooot bed en een wat kleiner kamer. Hier is een iets minder groot bed en een soort plateau waar je ook op mag sexen. Naar mijn mening mogen de matrassen wel binnenkort vervangen worden. Door alle actie raken ze redelijk versleten. Over de kelder kan ik alleen de omkleed ruimte en de douches beoordelen. Daar ik geen vip kaartje heb gekocht en de prive kamers dus ook niet ben op geweest. De kluisjes en omkleed ruime was netjes en niks op aan te merken. De douches vondt ik een stuk minder. Volgens mij doen ze er goed aan deze snel te vervangen. Oude kapotte tegels en alles met gewoone kranen. Veel gasten hadden schijnbaar ook niet het fatsoen om de kranen weer dicht te draaien. Een renovatie van de douches is geen overbodige luxe. Waarschijnlijk hebben ze de kosten van een renovatie er zo weer uit aan de besparing van het water en gas. De verzorging van het eten en drinken was niet anders dan goed te noemen. Zaterdag was er in PTD een party en daar hoorde natuurlijk ook een barbique bij. Deze was goed verzorgd veel verschillende soorten vlees en salades. Na een reis van 1,5 uur naar dorsten was dit een prettige mee valler. Ook op de frisdrank was niet bezuinigd, coca cola, fanta, spa, sprite ect ect. Het bier viel mij wel erg tegen. Ze hadden flesjes van een voor mij onbekend merk. Volgens een vriend van mij (Met hem ben in naar PTD gereden) verkochten ze dit bier in nederland bij de Lidel en was het een zogenaamd lowcost biertje, wat toch redelijk te drinken is. Het was ook nog wel te drinken, maar aangezien het een party avond was in PTD was het met zo'n 50 a 60 beren toch redelijk druk. Gevolg dat het bier niet meer koud was te krijgen. Nou ga ik natuurlijk niet naar een partytreff om me helemaal klem te zuipen. Maar een lekker koud bietje op zijn tijd is niet verkeerd. Het is volgens mij voor PTD wel een aanrader om gewoon een Tap te plaatsen. Volgens mij is dit uit eindelijk voor hun goedkoper en sweer verhogend. Voor de rest was de inrichting redelijk.

 En dan nu het verslag voor waar wij rakkers natuurlijk voor komen... De meiden en het sexgenot.
 Zelf ben ik nu in twee partytreffs geweest. De een in Xanten en nu in Dorsten. (Ik ben natuurlijk zeker van plan om er nog een paar andere te bezoeken.) Maar na het lezen van ook andere ervaringen op dit forum kan je eigenlijk wel stellen dat je twee soorten partytreffs hebt. Zoals in Xanten de meisjes zijn zelf zeer actief en komen uit zich zelf naast je zitten ev vragen of je een sessie met hun wilt. Of zoals in Dorsten, hier zijn de meisjes passief. Hier moet je als wandelaar zelf actief zijn. Je moet dus op de meisjes afstappen en vragen of ze mee naar boven gaan. Wat me opvalt is dat de meisjes in Dorsten ongeveer 45 min steeds naar boven gaan. In deze 45 minuten heeft elk meisje om de buurt sex met zo'n 3 a 4 wandelaars. Na elke sessie hebben ze ongeveer een half uurtje "pauze". Dan eten ze iets of drinken ze iets. De meisjes praten onder elkaar of met mede wandelaars. In Dorsten is het dus niet zo dat als je tijdens de "pauze" met een van de meisjes aan het praaten bent, je meteen met haar naar boven kan gaan. Zoals gezegt moet je in Dorsten zelf actief zijn, dus zelf vragen aan een meisje of ze straks wat tijd voor je kan inruimen. Of gewoon alleen naar boven gaan tijdens een van de 45 min sessie's van de meisjes. Ben je zelf meer een afwachtend persoon, dan kan ik je alleen maar afraden om naar Dorsten te komen !!! Ben je zelf meer een actief persoon dan zou ik zeker een keer naar Dorsten komen en helemaal naar een party avond. De meisjes in Dorsten zijn allemaal slank en knap. Veel meisjes zijn afkomstig uit oost europa.

 Zaterdag avond de nacht van de Pornosterren met de Nederlandse Wendy Somer en sexy suzi (Met aanhang )
 Na een auto rit van ongeveer 1,5 uur kwamen ik en een goede vriend van mij aan om 19.15 in Dorsten. Netjes aangebeld en een vriendelijk ontvangst van de gastvrouw en roberto. Zij vertelde mij dat op elk ticket voor deze avond een toeslag was van 20euro. Dit wist ik al van te voren, want dat had de PTD al netjes vermeld op hun website. Nadat ik gekozen had voor een dagkaart (110 euro) kon de lange avond partytreff eindelijk beginnen. Bij binnen komst zag ik dat wendy somer / sexy suzi en vier vriendinnen al binnen waren !!! Ze waren inmiddels al bezig met het geven van hun eerste show. Dus eerst maar even rustig kijken onder het genot van een goede maaltijd van de barbique en een biertje (Bij binnen komst was deze nog koud ) Na een show van alles bij elkaar een half uurtje was het tijd voor de eerste gangbang van de avond ( 10 meisjes van PTD en 6 pornostars !!!). 16 meiden dus in totaal en dat was ook wel nodig ook om de meer dan 50+ mede beren te vermaken. Dus gelijk maar naar boven toe . Boven aangekomen stonden bijna alle mede beren in de grote kamer op hun sessie met een van de pornostars te wachten. Plots werdt er vriendelijk op mijn schouder getikt door een zeer slanke en goed uitziend pools meisje. (Sorry mede beren ben niet zo goed in namen) Zij vroeg mij vriendelijk om met haar naar de wat kleine kamer te komen. Daar was het een stuk rustiger en samen met haar heb ik mijn eerste sex genot van PTD gehad. Zij nam lekker de tijd en dus een geweldige sessie gehad.
 Dus voldaan naar beneden. 45 min lekker zitten bij te komen nog wat gegeten en gedroken. En toen, de muziek ging wat harden en een volgende show van een van de vriendinnen van Wendy.. Nu zal ik jullie vertellen dat zij absoluut geen probleem had om de aanwezige beren op te hitsen. Daar zit natuurlijk ook gelijk het verschil in tussen de pornostars en de werkende meisjes van PTD. Bij Wendy, suzi en haar vriendinnen straalt het plezier er van af en ze zijn allemaal zelfs langer gebleven dan gepland. Want ik hoorde Wendy al tegen haar vriendinnen zeggen dat ze er een punt aan moesten zuigen. (Maar goed daar waren ze letterlijk al de hele avond mee bezig) Na twee heerlijke sessie's met de vriendinnen van Wendy was het zelfs bijna 0.30 uur voordat Wendy en haar vriendinnen vertrokken. Gelukkig voor mij vertrokken de meeste beren nu ook. Er bleven er nog 12 inclusief mijzelf. 12 op 10 meisjes was natuurlijk een prima verhouden. Hierna nog 4 heerlijke sessie's gehad. Als eerste met een slank indisch uitziend meisje. Dit was een matige sessie. Zij begon me al gelijk te vertellen wat allemaal niet mocht (Heb ik eerder gelezen op dit forum) en deze sessie was snel afgelopen. Hierna een super geile sessie met een poolse brunette (Sorry niet goed in namen) maar meer dan uitstekend. Na wat rust weer een uitstekende sessie met haar blonde poolse vriendin. Super knap meisje lief en sociaal nam ook zeker alle tijd. Kort om uitstekend. Hierna nog een sessie met een knappe slanke albaniese. Deze was redelijk tot goed en na aankondeging van de gastvrouw dat de laatste ronde was aangebroken nog een sessie gehad met haar vriendin. Ook een slank en knap uitziend meisje. (Ze liep in een veel te strak opgesrokken pakje en op super hoge naald hakken. (Volgens mij is zij al vaker genoemd op dit forum) Zij is inderdaad niet erg sociaal en altijd in de buurt van haar vriendin te vinden. Snel een uitleg van alle dont's en de laatste sessie kon beginnen. Dit was dan ook een matige sessie en ook de minste van alle meisjes in PTD.

 Conclusie: Ik heb een prima zaterdag avond gehad,goed eten, mooie meiden en veel sex genot. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar. Voor mij is PTD een dikke voldoende geweest. Het kan natuurlijk altijd beter maar ik heb zeker waar voor mijn geld gehad. Voor mij wordt de eerst volgende partytreff die in Kerpen. (Relax-today) Hier heb ik ook verschillende berichten van gehoort. Dus als iemand nog een ervaring over deze partytreff heeft is deze zeer welkom.
 Het voordeel voor mij is dat Kerpen maar 30 min rijden is voor mij. Uiteraard weer een verslag na mijn bezoek van deze partytreff. Ik hoop dat alle mede ijberen iets aan dit verslag hebben.


 Tot horens


Einde referentie september 2012

 Ik hoop dat jullie wat hebben aan mij recensies

Zuidpoolbeer uit   :djparty:
Je leeft maar een keer, dus geniet er maar van ......
http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesB/beren9.gif

pornokio

  • Gast
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #12 Gepost op: 1 februari 2015, 12:31:15 »
eerst koffie met taart daarna het meisje.
de taart was lekkerder dan het meisje.
volgende ronde samen met pol en 2 meiden naar de kamer.
de meiden aan de gang met blazen.
Alleen mijn meid begon te kokhalzenmen ging ff naar de wc.
pol was ondertussen klaar, ik lag ondertussen te wachten.
ineens komt een andere meid en maakt het werk af.
in andere clubs heb je dan gewoon pech ën komt de dame nog ff liggen en dan weg.
de theke vrouw vroeg of ik tevreden was de meid had wel vaker streken en pijntjes.
hierna volgden nog meerdere sessies.
de 3 beste van de dag waren.
tara een marokkaanse met rasta lekker kontje met als specialiteit zeemanskusjje
flori nu larissa met boloogjes.
en een poolse met kort haar en tattoo, pijpkonigin met knijpkutje.

het eten was inderdaad lekker en voldoende pizza, pasta kip en salade met dessert.

na het eten nog ff gesproken met gast uit enschede over vrouwen clubs en het fenomeen anaconda.
Nu roepen ze nog al snel anaconda maar hij mocht meerdere keren niet neuken. To big anaconda oftewel paardenlul.

na 8 uur begon het druk te worden en muziek te luid.
Ali baba en zijn rovers arriveerden, het werd tijd voor de laatste sessies ff saunatje pakken en dan terug naar nl.

Na een hartelijk afscheid van de theke moe maar voldaan terug huiswaarts.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #13 Gepost op: 21 maart 2015, 09:01:43 »
Even achter mijn computer gekropen om even een verslag te schrijven  van mijn bezoekje aan PTD. Maar ik zie eigenlijk meteen dat slaakpikhaak me voor is. Ik kan me hier voor het grootste gedeelte bij aansluiten.  Het pand is flink verwaarloost, diverse ruiten zijn geplakt,  de banken zijn zo wijt versleten dat  je op de grond zit of met een houten  balk in je kont

Een aantal jaren geleden dat ik met wandelen begon was dit een van de eerste clubs waar ik geweest ben, Toen vond ik het allemaal wel spannend daar. Ik kon het bijna niet begrijpen dat er beter FFK clubs waren, nu weet ik wel beter. Gisteren als het niet druk is komen de dames steeds op je af, maar is ook heel direct de vraag kamer. Zeg je “nee” dan gaat ze ook meteen weer weg, zeg je “ja “ dan is het 5 minuten pijpen , neuken en opzouten.

Het is een luxe probleem, maar als het zo rustig is zo en plekje voor de mannen om even rustig te recupereren fijn zijn.

Maar voor die paar tientjes is het zeker de moeite waard om de club zo af en toe eens te bezoeken.


pornokio

  • Gast
Partytreff Dorsten (Beckenkamp 22)
« Reactie #14 Gepost op: 11 mei 2015, 23:24:39 »
club nettetal is voor mij dorsten 2.0
dezelfde leiding. top theke de blonde dame anja
grotendeels dezelfde dames, herkende de meeste.
hetzelfde seriviceniveau.
Al was de service van enkele minder door teveel drank.
de club zelf is groter voor mijn gevoel meer kamers maar heeft nog geen tuin.

extra info

http://www.partytreff-dorsten.de/girls.php

de volgende dames waren er zaterdag
alexandra
mirabella
davina
mandy
2 zusjes anna en of rihanna
beide rood geverfd en slank.
de jongste de geilste en geweldige tieten. dus ook hier zusjes sex mogelijk.
julia en karina uit polen. afgelopen zaterdag iets teveel wodka op.

overige vragen zoals anwezigheid
E-Mail: info@partyclub-nettetal.de
Telefon: 02157/1381800 anja of theke vragen

graag nieuw topic maken voor nettetal