Auteur Topic: Schippersstraat 31, Alexandra (dagshift)  (gelezen 152290 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 31, Alexandra (dagshift)
« Gepost op: 4 september 2013, 19:15:09 »

 
[box title=ALEXANDRA]
Land:             ROEMENIË
Taal:              ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:        25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Normaal
BH:                 B cup
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Schouderlang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 2 januari 2018, 17:50:52 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/6, Alexandra
« Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2016, 01:31:45 »
Knappe Alexandra was er een paar weken tussenuit, maar verkeert nu terug in ons midden ! :pica
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Nicoonder

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/6, Alexandra
« Reactie #2 Gepost op: 11 augustus 2016, 21:51:30 »
Vandaag bij dit lekkertje eens langs geweest ! Wat is dit een toppertje ,zeg! Echt een aanraderke ,mannen ! Zoenen pijpen en neuken waren echt waanzinnig ! Hier ga ik meer komen 😛

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/6, Alexandra
« Reactie #3 Gepost op: 11 juli 2017, 23:09:54 »
Dit "lekkertje" (cfr. voorgaande bericht van Nicoonder) is terug van weggeweest; dit lijkt mij inderdaad een heel lieve, mooie, én toffe dame: zegt altijd én overal in de koekenstad goeiedag tegen mij, steeds met een welgemeende glimlach, en dit ondanks het feit dat ik haar nog nooit bezocht heb..."Klantenbinding " ? Tuurlijk, maar je moet het toch maar doen... :7505:
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2017, 23:22:18 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/6, Alexandra
« Reactie #4 Gepost op: 29 augustus 2017, 18:36:20 »
Alexandra was er opnieuw een paar weken tussenuit maar staat nu terug te stralen in haar vitrine  :dance2!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/2, Alexandra
« Reactie #5 Gepost op: 13 oktober 2017, 16:44:32 »
Omdat SS24 (terug) gesloten is, heeft deze mooie dame (voorlopig ?) een nieuwe stek gevonden op SS41/2.
Ten behoeve van degenen die naar haar op zoek zouden zijn, heeft ze daar een naamplakkaatje hangen. ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 31, Alexandra
« Reactie #6 Gepost op: 20 oktober 2017, 20:36:49 »
Alexandra is verhuisd naar SS31.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 31, Alexandra (dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 2 november 2019, 17:44:18 »
Alexandra was er (weer) even tussenuit, maar vandaag was ze terug op post !
 :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 31, Alexandra (dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 10 januari 2020, 18:15:10 »
Vraag mij af waar Alexandra gebleven is: SS31 maakt deel uit van de panden die "noodgewongen" gesloten zijn, en wetende dat deze lieverd één van de meest bezette dames  :sign0098: in het skw is, ben ik al enkele dagen op zoek naar haar; zonder resultaat evenwel...
Is ze dan misschien (even) op haar lauweren aan 't rusten ?? :bedtime2:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 31, Alexandra (dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 10 januari 2020, 18:35:55 »
Vraag mij af waar Alexandra gebleven is: SS31 maakt deel uit van de panden die "noodgewongen" gesloten zijn, en wetende dat deze lieverd één van de meest bezette dames  :sign0098: in het skw is, ben ik al enkele dagen op zoek naar haar; zonder resultaat evenwel...
Is ze dan misschien (even) op haar lauweren aan 't rusten ?? :bedtime2:
Heb zojuist van een collega-medewandelaar vernomen dat ze momenteel inderdaad op haar lauweren aan het rusten is...
Met dank aan die informatiebron !
Aangezien ze ons nooit lang kan missen, kijken we vol verwachting uit naar haar nieuwe stek- én naar haar- natuurlijk ! :happy
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 31, Alexandra (dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 8 februari 2020, 18:37:10 »
Alexandra was langer dan een maand met vakantie, en dat is iets dat we van haar zeker niet gewend zijn. :welcome:
Het was op haar eerste werkdag meteen te merken dat er heel wat wandelaars haar gemist hadden: ik heb haar niet gezien, enkel haar naamplakkaatje...
Maar ook als ze een tijdje terug aan het werk zal zijn, zal het zoals steeds aanschuiven blijven bij haar; ze staat immers in de Top 5 van de meest bezette dames in de dagshift  :sign0098:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 31, Alexandra (dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 20 februari 2020, 16:43:20 »
Alexandra was, na een vakantie van een maand (wat lang is voor haar) terug verschenen op 8 februari, maar is blijkbaar sinds een aantal dagen opnieuw ribbedebie; en dat terwijl haar maatje Diana van SS36/2 (geen topic)- met wie ze altijd samen vertrekt en terugkeert- wel gewoon gebleven is...
Alexandra is wel veel meer bezet :sign0098: dan Diana, en misschien had ze, na haar lange afwezigheid en de daaropvolgende toestroom van klanten, al snel opnieuw behoefte aan wat rust- en geld genoeg !- om er nog maar eens van onder uit te knijpen... ;) ;)
Je kan haar toch geen ongelijk geven !
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2020, 17:02:27 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 31, Alexandra (dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 22 februari 2020, 18:33:45 »
Vandaag was ze er opnieuw !
Dus nog een keertje:

 :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 31, Alexandra (dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 22 februari 2020, 19:47:57 »
Het verwondert mij dat er nog niemand op het idee gekomen is om in het SKW een reisbureautje op te richten voor de dames die heen en terug 'op vakantie' gaan. Neuckermann Reizen of zoiets.... :pompe

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 31, Alexandra (dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 18 juli 2021, 18:32:40 »
 :welcome: Ze heeft wat langer op zich laten wachten dan haar vriendinnetjes, Diana 5SS36/2 (geen topic) en Victoria (SS39/1)- die al snel na de lockdown waren teruggekeerd- maar nu is ook zij terug paraat:
Ik heb het over Alexandra !!!!!! ::) ::)

Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...