Auteur Topic: TONI  (gelezen 42593 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
TONI
« Gepost op: 9 september 2013, 15:03:07 »
Ik denk ... lekker arrogant ... met de nadruk op bitcherig, mmmmm  :shakekontje











"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
TONI
« Reactie #1 Gepost op: 10 september 2013, 21:10:21 »
Op de foto's kan je natuurlijk niet zien dat de (flinke) A-cup ook flink afhangt.  Daar is niets mis mee, da's natuurlijk.  Haar service moet fenomenaal zijn want ze is samen met nog een andere dame met zulk figuur en gelijke leeftijd een van de best verdienende dames daar.  Ze rijgt de kamers gewoon aan mekaar.  In een lang verleden werkte ze in World  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
I DO NOT LIKE SHORT HAIR
« Reactie #2 Gepost op: 30 september 2015, 20:10:16 »
Op de foto's kan je natuurlijk niet zien dat de (flinke) A-cup ook flink afhangt.  Daar is niets mis mee, da's natuurlijk.  Haar service moet fenomenaal zijn want ze is samen met nog een andere dame met zulk figuur en gelijke leeftijd een van de best verdienende dames daar.  Ze rijgt de kamers gewoon aan mekaar.  In een lang verleden werkte ze in World  :douchen .
Er is niks mis met Toni, er is zelfs niks mis met haar afhangende tieten ..... ik zou meer zeggen .....


I DO NOT LIKE SHORT HAIR      :cheer: :sex


to be followed .... very soon  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
TONI
« Reactie #3 Gepost op: 30 september 2015, 20:46:17 »
Nadat ik eerst met Jasmin-Yasmin een lekker welles-nietes spelletje had uitgevochten op kamer (recensie komt eraan) waar de nadruk lag op extra's ..... wil je in mijn mondje komen,hoe lang blijf je, ik wil anaal gepakt worden en meer van die onzinnige praat vooraleer de kamergang op gang is geschoten ...
... maar gewoon genegeerd en foots' raad opgevolgd, namelijk mijn piemeltje in dat geil arragont bekkie geduwd en zo haar het zwijgen opgelegd .... terzijde dus .....


Na die goede daad, die anderhalf uur duurde en waar ik haar deftig heb laten werken voor haar centen .... gingen we een lekker hapje eten .... we ?  .... ja, Sjeufke, KP en sexmachine (ikke dus)


Een stukje Angus beef, tja, die 10 euro kon het echt niet maken, zeker aangezien ik het vrijkaartje van oudebelg had gekregen (DANK  U WEL OB) dat hij wegens omstandigheden niet kon benutten ... tijdens het eten nog lekker veel aandacht gekregen van Jasmin - allee, sjeufke, want hij was de volgende op haar to-do-lijstje  ;D
Ik moet zeggen, het smaakte, en na de freet een belletje wijn voor sjeufke gehaald, een frisse pint voor KP en mezelf getrakteerd op een lekkere cola  :o


En het was gezellig, alhoewel er inderdaad maar weinig vrouwen ronddoolden (die club kan makkelijk 200 dames huisvesten - erg makkelijk) end an zie je 20 dames niet eens lopen, dan moet je bijna op zoek.


of zoals Toni, ooooo, daar zitten 3 mannen, en ik ben zo verdomd heerlijk en alleen, laat ons het daar maar eens proberen ....
Jasmine zat ook aan onze tafel, en ze deed teken aan Toni de pony (het is verdorie een paard - zo noemde foots dit soort vrouwen steevast, als hij het over dames had van meer dan 50 kilo en groter dan 1m65 )  :bud :shakekontje


Toni vroeg vriendelijk of ze erbij mochtkomen zitten, terwijl ze tegelijk haar handdoek tussen KP en mij in nestelde, en ze in één vlotte beweging haar been over KP sloeg.


Hey, die heeft geen slip aan, en er werd wat afgelachen, en ik zag toch aan KP dat hij niet echt op zijn gemak zat .... tja, kan gebeuren, als er een heel erg leuke meid naast je komt zitten, sliploos, met prachtige tattoo's op lijf en leden, een lekker bekkie en ...... KORT ZWART HAAR ....

Raar, want ik stond zo geil als boter ... alleen nog maar ernaast zitten was een zegen ... was me dat een lekker wijffie zeg ....
Ze moet dan ook gedacht hebben ... die ouwe zak neem ik straks wel, maar eerst mijn energie steken in dat jong veulen naast hem ....
Tot .... tot ... ik KP hoorde stamelen  ..... ik geloofde mijn ogen en oren niet .... I DON'T LIKE SHORT HAIR ....


Even was er vertwijfeling op Toni's gezicht, dan draaide ze haar hoofd naar mij, en we barstten allens amen uit in een hevige lachbui .... I DO NOT LIKE SHORT HAIR .
En toch was ze geschrokken ... maar al snel vroeg ze mij .... and you ....
Ik kon enkel uitstamelen .... I do not care, you are fucking beautiful, amazing beautiful, but I just went to the room with Jasmin .....
Weg Toni, op zoek naar andere slachtoffers, vastberaden later terug te komen, ze zou me in haar grot doen verdrinken.
Het enige waar ik wat angst voor had .... ik raak geen kant .... en neen, ze is helemaal niet dik, maar het is en blijft een paard  :dance2 :bud



Een tijdje later zaten we een zeteltje verder, lekker bij het (gas)haardvuur, en Toni dook terug op, wat geluld en gezeverd over haar sliploze verschijning, en ze toonde ons prompt haar (lekkere) poes .... ja, die mag gezien worden, en dat lijf, gadverdamd, wat een lekkere stoot .... MET KORT ZWART HAAR


En nu ging ze bij mij op de schoot, ik had namelijk aangegeven wel met haar wat te willen spelen .... Schlussel was dus snel aan de orde, en wij op naar een kamertje ....

Pijpen: erg goed, en diep, en zacht, en hard, en nat en goed .... dat kon echt niet stuk.
Ze tongzoent ook graag en doet dat dan ook zeer lekker en van eht neuken, kijk, er staat een paard in de gang, maar als ze boven op me kroop en als een zeer leive meid je zachtjes bereid, om dan in reverse cowboy over te gaan, lekkerder maken ze het niet daar in Planet Eden .... jawel, maar die dat even lekker doet moet je steeds iets in dat bekkie duwen, anders komt er toch niks anders uit Jasmine dan extra extra extra.


Toni vertoont allesbehalve dat gedrag .... ze heeft inderdaad een afhangende A .... maar een zeer grote, en ik heb haar haar tettejeir gewoon laten aan houden tijdens het spel, enkel dat ding af en toe naar beneden gerukt, en het voordeel van die hangende A is dan weer dat je, terwijl jij ligt en zij bovenop je zit, je gewoon op beide tepels tegelijk kan bijten, zuigen, sabbelen .... heerlijk ...zo heeft ieder  nadeel zijn voordeel.


Ow, ja, ik ben klaargekomen nadat ik ze lekker doggy heb bereden (met ladder beklommen) en haar dan omdraaide om over dat prachtlijf te schieten terwijl ze lekker tongde en met een hand de balletjes leegmolk ...
Dat was mijn zicht toen, en ik ben maar blijd at we deze foto's hebben  ;D :sex



Heerlijk wijffie, en ga ik terug naar Planet Eden, dan neem ik Kanariepiet EN een pruik mee, zodat Kanariepiet er ook op kan kruipen, want hij mist wat (en niet enkel het lange haar)  ;D :pica


In een lang verleden werkte ze in World, dat klopt SEF, EN in Mondial EN in Samya :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TONI
« Reactie #4 Gepost op: 30 september 2015, 21:51:44 »
Nou.....Tony stond voor me gebukt zonder slipje  :-\
En ik keek me daar toch tegen twee krochten aan.
Het is dat ik al was uitgehuwelijkt aan yasmin ......... :bud
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke