Auteur Topic: COSMINA  (gelezen 72364 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Gepost op: 10 september 2013, 19:55:20 »






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2015, 22:30:41 »
Cosmina heb ik 1 keer ontmoet. Dat was in Totalclub Osnabrück. Ze was toen net in Duitsland en sprak geen woord Duits of Engels. Toen ik naast haar ging zitten kwam ik daar pas achter :17: Via 1 van de andere dames probeerde ik met haar te communiceren tot de Thekefrau door de zaal riep dat het tijd was voor een gangbang. Iedereen ging als een speer naar boven en Cosmina en ik kwamen als laatste aan. Dus geen goede plek. Ze begon met  :xrated maar ik had hier eigenlijk geen zin in, maar ja, hoe leg je dat uit aan iemand die de taal niet spreekt. Ik had al een paar kamers achter de rug en sex in het openbaar is absoluut niet mijn ding. Ik heb Cosmina toen aan de kanten gedrukt, ben weer naar beneden gegaan, heb nog een biertje gedronken aan de bar en ben weggegaan. Het zou niet eerlijk zijn om Cosmina hierop te beoordelen. Ik verwacht dat ze nu wel een aardig woordje Duits kan, want het is bijna drie jaar geleden dat ik haar ontmoette. De communicatie nu zal zeker beter gaan.
Cosmina heeft tussendoor overigens ook een korte periode in Pauschalclub Bochum gewerkt, maar is vrij snel weer naar Dorsten teruggekeerd. Misschien dat ik een keer naar Dorsten ga, maar dan moeten ze daar wel beter de telefoon opnemen. Een aantal weken geleden heb ik gebeld om te vragen welke dames er op dat moment aanwezig waren. Na een zeer kort antwoord werd de haak er opgegooid en wist ik nog niet welke dames aanwezig waren. Ja, zo haal je geen klanten binnen. Dat doen ze bij de Pauschalclubs toch een stuk beter en vriendelijker.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]

[attachimg=13]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 11:42:40 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXANDRA (ex partytreff Dorsten en Pauschalclub Dortmund COSMINA)
« Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2016, 20:37:20 »
[attachimg=19]
[attachimg=20]
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]
[attachimg=15]
[attachimg=16]
[attachimg=17]
[attachimg=18]
« Laatst bewerkt op: 27 juni 2016, 20:43:45 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #3 Gepost op: 2 juli 2016, 09:45:50 »
Cosmina werkt nu in Pauschalclub Dortmund. Ze heeft in het verleden al eens in Bochum gewerkt

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #4 Gepost op: 21 juli 2016, 22:12:18 »
Zondag 3 juli

Ik kwam haar weer tegen in de bar. Ze had me al een paar keer gewengd om bij haar te komen zitten, maar ik wilde toen eerst met Anelia en later met Christina. Nu toch maar bij haar gaan zitten en we hebben weer een tijdje met elkaar gesproken, oa over Totalclub en Dorsten, maar ook over een aantal saunaclubs. Het blijkt dat Cosmina in veel clubs al gewerkt heeft. Ze staat nog steeds op de website van Dorsten, waardoor ik dacht dat ze al die tijd daar heeft gewerkt, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Wel is Dorsten de club waar ze het langst heeft gewerkt. Meestal blijft ze maar een paar weken in een club en gaat daarna weer naar een andere club. Naar eigen zeggen begint ze zich na een paar weken te vervelen en is dan toe aan een andere club.
Op de kamer hebben we het gesprek voortgezet, dus helaas kan ik niets over haar andere kwaliteit vertellen. Wel is het een leuke dame in de omgang en een leuke dame om te zien, hoewel ze naar mijn mening iets te veel make-up gebruikt. Ze ziet er overigens beter uit dan op de foto's op de website van de Pauschalclub. De foto's van Dorsten zien er wat dat betreft veel beter uit en benaderen meer de realiteit van hoe Cosmina er uitziet. Wat wel jammer is aan Cosmina, zijn haar borsten. Ik heb gehoord dat ze vroeger een borstvergroting heeft gedaan en later de protheses er weer uit heeft laten halen. Hierdoor zijn haar borsten eigenlijk geruïneerd. Erg jammer, omdat ze verder best een mooie meid is om te zien.

Naam: Cosmina
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 8,5/10
Aftersales: 8,5/10
Cijfer: 7 (moeilijk te zeggen, omdat we alleen met elkaar gesproken hebben. Ze is wel leuk in de omgang, vandaar een 7)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Pitouille

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 99
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #5 Gepost op: 24 juli 2016, 16:23:24 »
...probably my worst experience in club.
Even after a talk in sofa, we went to room, she removed her clothes : the result was not nice (specially the breast).
Despite I tried to be nice with her.
She made a very hard & agressive blowjob, later some position, but after a few minutes (4 or 5 maybe), I didn't finish and she pretexted something (blabla) and she simply said a few words in romanian, and quit the room (she let me alone in room!).

Never more !  :014:

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2016, 10:45:35 »
Foto's uit haar periode bij Partytreff Xanten

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ALEXANDRA (ex partytreff Dorsten en Pauschalclub Dortmund COSMINA)
« Reactie #7 Gepost op: 28 september 2016, 10:19:18 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXANDRA (ex partytreff Dorsten en Pauschalclub Dortmund COSMINA)
« Reactie #8 Gepost op: 6 december 2016, 22:51:31 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #9 Gepost op: 8 januari 2017, 23:50:26 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #10 Gepost op: 9 januari 2017, 20:56:48 »
Is thats now desperation (wanhoop) or
excessive hubris (buitensporige Hybris)
from Cosmina???

vanKees

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #11 Gepost op: 9 januari 2017, 21:28:53 »
Is thats now desperation (wanhoop) or
excessive hubris (buitensporige Hybris)
from Cosmina???

vanKees
Who will tell us? vanKees perhaps (misschien) ???
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #12 Gepost op: 20 februari 2017, 21:51:57 »
Cosmina is weer terug op het oude nest in Dorsten, samen met haar vriendin Alexandra

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.