Auteur Topic: Nicole  (gelezen 36090 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nicole
« Gepost op: 13 september 2013, 22:11:43 »
haarkleur/-lengte: donkerblond (met lichter er in)/halflang
ogen: bruin
lengte dame: 1,60
postuur/cupmaat: slank tot slank-normaal/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
leeftijd: 23
tatoeages/piercings: ?/?
service: tongzoenen ("mondwassen"), zoenen, knuffelen, strelen, PZC (subliem), NMC
nadelen: geen GFE
opmerkingen: nog maar enkele weekjes in ROM, samen met haar slankere en iets langere vriendin met zwart haar, komt van een piepkleine club in de omgeving
extra’s bij het bezoek: doet trio's met haar vriendin

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nicole
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2013, 22:22:37 »
Ik vond ze aantrekkelijk en liet blijken haar beter te willen leren kennen.  Ze had dat door en vroeg of ze bij mij mocht komen zitten.  Daar had ik geen bezwaren tegen.  Het klikte direct en in de bar tongzoende ze al.  Ondanks dat er weinig mannen aanwezig waren, maakte ze toch niet veel tijd voor de pre sales.  Naar mijn normen vroeg ze vrij snel naar de sleutel (ook gezien het geringe aantal mannen op dit vroege uur).  Ze had pit, ze had duidelijk iets.  Ik zei dus niet nee.  Ik hoopte wel dat het tongzoenen nog zou verbeteren op kamer maar dat was niet het geval.  Ik dacht dat een hond mij aan het aflekken was.  Al snel duwde ze me op de sofa (elke kamer heeft een sofa en douche) en begon me erg goed en met veel gevoel te pijpen, terwijl ze op haar knieën zat.  Ik liet ze maar begaan.  Ik wou echter geen FT (daar was ze duidelijk naar aan het werken) omdat dat aangetikt wordt met € 50 in Frankfurt en omgeving.  In missio op bed heb ik het dan afgewerkt.  Ik wil ook wel eens afwerken.

Het halfuur werd op haar initiatief nog gezellig volgemaakt.

Laat op de avond nodigde ze me nog uit om met haar in de bar op een bank te gaan zitten, ik tussen haar en haar vriendin.  Nooit onaangenaam natuurlijk.  Ze probeerde me terug te verleiden voor een tweede kamergang met haar maar op herhaling met haar zal ik allicht niet meer gaan.  Haar vriendin was minder actief in het verleiden.  Toch deden ze het voorstel om dan een trio te doen.  Altijd leuk, veel leuker.  Ik ben daar nog zo zeker niet van.  Of ik met haar vriendin Bea nog eens zal gaan, weet ik nog niet.  Ze is een plaatje maar ik vrees dat ze een beetje plichtmatig tewerk zal gaan op kamer  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man