Auteur Topic: SWEET-EYE (HEVER)  (gelezen 63686 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SWEET-EYE (HEVER)
« Gepost op: 14 september 2013, 22:58:55 »

Offline MAKKIE62

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
SWEET-EYE (HEVER)
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2013, 19:33:30 »
www.sweet-eye.be
heel goede massage gehad heel mooe kamers n de 3 meisje bij wi ik gewben zijn super daw lita en kitty

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SWEET-EYE (HEVER)
« Reactie #2 Gepost op: 11 november 2013, 19:36:28 »
www.sweet-eye.be
heel goede massage gehad heel mooe kamers n de 3 meisje bij wi ik gewben zijn super daw l :035:ita en kitty

Ha! Welkom op Relaxxxboard Makkie62!  :035:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SWEET-EYE (HEVER)
« Reactie #3 Gepost op: 11 november 2013, 23:40:55 »
Als die stoten er neit veelbelovend uitzien, dan heb ik wel een heel erg slechte smaak gekregen.


Ik kan het bijna niet geloven, zo lekker zien ze er uit, miljaarde, en voor de prijs moet je het ook al niet laten, als die op mijn lijf liggen te kronkelen, dan word ik helemaal wild.... :blonde :blonde :blonde
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
SWEET-EYE (HEVER)
« Reactie #4 Gepost op: 25 november 2014, 20:42:02 »
Ik ben daar een keer willen binnengaan, maar ik ben toen onverrichterzake verder gereden. Je kon daar moeilijk parkeren, want er stond al een auto, en ik had het lumineus idee om enkele meter verderop te gaan parkeren op de overigens redelijk ruime parking vlak voor enkele aaneengebouwde winkels die zowat van de straat verwijderd staan. Plaats genoeg, dacht ik.

Dat was echter geen goed idee. Er was op die parking een bitsige woordenwisseling aan de gang, tussen een dame die blijkbaar eigenares van die winkelpanden is (zo zei ze toch) maar ook van die parking, en een Nederlander die daar geparkeerd had om (alweer volgens die madam) "hierneven naar dat hoerenkot te gaan". Wat blijkbaar niet mocht, want prive en blabla... Ik ben dus wijselijk terug ingestapt en verder gereden.

Het is maar dat jullie het weten. Als ik er ooit nog eens passeer, wil ik nog wel eens een poging doen, want ik las al wel wat leuke commentaren, maar heren, denk eraan als je hier naartoe gaat: zet je auto liever niet op de parking voor die winkels er naast.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SWEET-EYE (HEVER)
« Reactie #5 Gepost op: 25 november 2014, 21:00:32 »

Je kan natuurlijk ook aan de bakkerin vragen wat haar man meestal meeneemt naar de hoertjes van dat vies vuil kabberdoeske, en eraan toevoegen dat je graag hetzelfde wil    :dance2 :lol_hitting:
En je voegt er fluisterend aan toe  dat je haar man wel netjes naar huis zal sturen als je hem daar nog een keertje ziet.


Of met andere woorden, diegenen die zich ermee bemoeien gewoon eens goed uitlachen, en klaar, jij gaat naar waar jij wilt, zij had toch ook niet jouw toestemming nodig om " persoonlijke-dure-overhoudbaarheidsdatum-hoer" van haar aanstaande ex te worden  ;)


Ik zou me nooit laten wegjagen door een bemoeizieke in de buurt, soms proberen ze mij zelfs van hun clublief te slaan, maar ze hebben nog het goede spul tegen dit kruipend ongedierte niet gevonden. Ach, tekeD or leaveD, een teke met een D-cup  ;D  insider joke
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
SWEET-EYE (HEVER)
« Reactie #6 Gepost op: 26 november 2014, 16:32:35 »
Zo kan je het idd stellen, maar ik wou hier geen zaak van maken hoor. Gewoon ff melden, om te vermijden dat straks de ene of de andere klant hier buiten komt en de flikken bij zijn auto ziet staan. De meeste wandelaars zullen dat denkelijk liever niet zien.
Die bemoeizieke van de buurt, zo heb ik toch begrepen, was de eigenares van die parking en die winkels of zo, en als die mensen eens op hol slaan, doen die soms de gekste dingen. Dus best gewoon uw karretje ergens anders neerpoten.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
SWEET-EYE (HEVER) Parking
« Reactie #7 Gepost op: 25 januari 2015, 21:39:41 »
Het huis ( nr 55 ) aan linkerzijde gelegen vlak naast het salon is ook van Sakura. Er staat klaar duidelijk aangegeven dat je daar achter kan parkeren anoniem. De scheidingswand met de tuin van de buren is volledig afgeschermd , verder kunnen er zeker vijf wagens staan.

Voor het salon zelf kunnen twee auto's staan voor mensen die niets te verbergen hebben.

My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
SWEET-EYE (HEVER) Parking
« Reactie #8 Gepost op: 26 januari 2015, 03:02:27 »
Het huis ( nr 55 ) aan linkerzijde gelegen vlak naast het salon is ook van Sakura. Er staat klaar duidelijk aangegeven dat je daar achter kan parkeren anoniem. De scheidingswand met de tuin van de buren is volledig afgeschermd , verder kunnen er zeker vijf wagens staan.

Voor het salon zelf kunnen twee auto's staan voor mensen die niets te verbergen hebben.
Dat is wel goed om dat hier eens duidelijk te vermelden, want als je daar passeert, en je moet ondertussen ook uw baan in het oog houden, dan krijg je de indruk dat er inderdaad maar twee auto's vlak voor de deur kunnen staan, helemaal in het zicht aan de drukke baan, en zodoende wordt het voor de hand liggend dat sommige mensen dus het idee krijgen om gewoon aan dat winkelcomplex juist er neven te gaan staan. En volgens een maat van mij, heeft het er daar een tijdje geleden opnieuw zodanig tegen gezeten dat er zelfs moedwillig op autos werd ingereden. Dat willen we dus liever niet meemaken.
 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SWEET-EYE (HEVER)
« Reactie #9 Gepost op: 3 februari 2015, 19:51:39 »
Website is aangepast ....
....en ik maak van de gelegenheid dan ook dankbaar gebruik de fotoselector te updaten.
Nieuwe fotokes van enkele stoten, verdwenen meiden, nieuwe meiden, en vooral, heel vooral, nieuwe foto's van de teamleader en nog een fotoooootje waar ik "helemaaml wild" van wordt.
Jullie zien het zo wel verschijnen, veel kijkgenot, rakkers ....  :blonde :shakekontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SWEET-EYE (HEVER)
« Reactie #10 Gepost op: 23 mei 2016, 17:02:17 »
Volgens de website zijn ze gesloten ..... ik ga af en toe eens kijken naar die verdomd lekkere Sakura, tot ze de boel terug opengooit  :blonde







"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline chaboo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
SWEET-EYE (HEVER)
« Reactie #11 Gepost op: 13 juni 2016, 20:34:16 »
Woning is verkocht, zaak is opgedoekt.
Maar Sakura is terug aan de slag bij Leela in Sterrebeek.
Succes!