Auteur Topic: Subic  (gelezen 37255 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Subic
« Gepost op: 15 september 2013, 04:01:35 »
Bij aankomst in Subic voelde ik me niet erg fit. Veel Aziaten willen graag even laten zien hoe sterke airco ze wel niet hebben. Bijgevolg loop je vaak van dertig graden tegen een muur van twintig graden op, waar je ook binnenkomt, winkel, bus, bar, etc. Voor mij hoeft dat niet, ik kan heel goed tegen de hitte, maar tien of meer keren per dag zo’n temperatuurschok, word ik doodziek van. Eerst met een handvol medicijnen een paar uur geslapen. Toen eens in het barretje van mijn vriendinnetje van vorig jaar gaan kijken. Een van de  meiden die ik toen gebarfined had, Joan, herkende me en viel me om de hals. En was verrukt dat ik haar naam nog wist. Het andere meisje kwam van het podium en omhelsde me van de andere kant. Een paar drankjes gedaan met hun  samen en mijn schatje gebarfined. Ik wilde het niet laat maken, was nog steeds niet bepaald in topvorm. Waar ze vorig jaar wat schuchter was geweest, nu kwam het tot een verukkelijk uurtje girlfriendsex. We sliepen naast elkaar in, maar ’s nachts kwam toch de koorts weer opzetten. Na het ontbijt afgesproken voor de volgende avond, en eerst even langs de apotheek voor iets sterks. De rest van de dag maar gebruikt om wat uit te zieken, het was niet anders. ’s Avonds een stuk opgeknapt. Terug naar de bar en wat zitten drinken met de dames. Deze keer hun beiden weer gebarfined en een heerlijk trio gehad. Uiteindelijk al zoenend met de een klaargepijpt door de ander. Na nog een nacht slapen was de ellende wel weer voorbij, maar ik zal die fucking airco’s zoveel mogelijk moeten vermijden.

In de middag geluncht bij de dames in hun appartementje. Ze hadden een Filippijnse soep gekookt die goed smaakte met de gebruikelijke rijst erbij natuurlijk. Toch leuk om eens in hun dagelijks leven te kunnen kijken. Er zou deze avond een dance contest gehouden worden in een van de barren. De beste danseres van Barrio Barretto moest gekozen worden. Afgesproken om er met ons drieën naar toe te gaan. De meiden van een stuk of tien barren dansten tegen elkaar en de mannelijke gasten mochten jureren. Was leuk om een keer mee te maken. Na afloop nog wat gedronken in hun  eigen bar. Veel lol met het hele stel. Kay en ik werden door mamasan officieel in de echt verbonden en tot hilariteit van de andere meiden wist ik het moment van kiss the bride zo lang mogelijk te rekken. Daarna hun beiden wederom meegenomen voor een uitgebreide afscheidswip, want het was de laatste avond hier. Daarna vertrokken de dames weer, minpuntje dat je wel vaker hebt hier, maar ze zouden in de ochtend nog even langskomen. Ik had mijn twijfels want het was al stiklaat. Kwam er dus ook niet van, alleen wel een berichtje dat ze zich verslapen hadden. Zat erin. Ik was tot nog toe redelijk monogaam gebleven, en vertrok naar Pattaya waar meestal de inhaalslag plaatsvindt.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Subic
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2013, 10:11:03 »
hahaha..

Leuke te horen dat je ook eens naar zo een SOBS dance battle geweest bent met meiden die je al kent van ervoor..

Ik ben al 2 keer op zo een dance contest geweest , in beide gevallen deden de meiden zelf mee , het eerste jaar met christine, waar hier nog wel wat foto's van staan en het 2e jaar won ik tijdens de tombola ook nog de gratis barfine die mijn meisje Debby toen zich al snel toe eigende.. ze ging met mijn lotje mijn prijs afhalen, maar de prijs was blijkbaar enkel en alleen in natura te incasseren... :bonken

 

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Subic
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2013, 20:23:44 »
Kijk hier eens voor fotos van zo een dance battle


Ps een beetle naar order scrolled kan geen kwaad...

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=2396.0