Auteur Topic: Stiffmaster Birthday bash @ Golden Dreams!  (gelezen 2422 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest191

  • Gast
Stiffmaster Birthday bash @ Golden Dreams!
« Gepost op: 14 september 2010, 16:03:57 »
15 Oktober 2010 Stiffmaster Birthday bash @ Golden Dreams

Voor ieder member die zich hier aanmeld voor Stiff zijn verjaardag, zal er een tegemoetkoming zijn bij de entree  ;D

Enjoy en tot snel ;)


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Stiffmaster Birthday bash @ Golden Dreams!
« Reactie #1 Gepost op: 14 september 2010, 16:12:00 »
15 Oktober 2010 Stiffmaster Birthday bash @ Golden Dreams

Voor ieder member die zich hier aanmeld voor Stiff zijn verjaardag, zal er een tegemoetkoming zijn bij de entree  ;D

Enjoy en tot snel ;)
Beste vrienden van Golden Dreams, wij vragen als forum niet veel, maar een commerciële aankondiging zal eerst aangevraagd worden aan de forumleiding.
Ik verklaar mij nader; Relaxxboard is een forum, en Golden Dreams is een club. Capito?  ;)


Wij misbruiken jullie club NIET, dus jullie gebruiken ons forum ook NIET voor  feestaankondigingen. Stiffies feestje staat al aangemeld, indien je iets langer had gelezen alvorens te posten, had je die aankondiging gevonden, zelfs eerder met een heel mooi plaatje op de frontpagina. Dat heb je helaas gemist  ;D


Sexmachine maakt hier de feestaankondigingen (dus ik doe dat werk wel, moet geen club me uit handen nemen, ik word er vorstelijk voor beloond)  in overleg met de clubs, de mods en de leden die een feestje willen.
Ik sluit dan ook dit topic, en neem maar contact op met mij per IM. Dan bekijken we wat mogelijk is, in onderling overleg. De betrokken partijen zijn Stiffie, Golden Dreams en RelaxxxBoard, in willekeurige volgorde, is de hint duidelijk?  :)
Dank voor het begrip.


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 14 september 2010, 16:14:26 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal