Auteur Topic: Nora  (gelezen 45091 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Nora
« Gepost op: 22 september 2013, 16:56:48 »
Nora heb ik leren kennen toen ze (kort) bij SixSens werkte. Ze kwam toen naar me toe in de kino en begon me hartstochtelijk te zoenen, waarna een kamergang onvermijdbaar was…
Van die kamergang weet ik dat ze een spannend rollenspel niet uit de weg gaat en er zelfs van kan genieten, net zoals ik… (btw ik zag dat ik die recensie nog niet op het forum gezet heb, waarvoor excuses. Volgt z.s.m.!)

Nu ik haar weer in Freude 39 gevonden had hoopte ik dat ze er op die dinsdag ook daadwerkelijk zou zijn, je weet maar nooit. Ik had van te voren telefonisch kunnen informeren maar aangezien dat de enige dag was dat ik kon gaan heb ik de gok maar genomen. Ik had voor de zekerheid ook een leuk verpleegsterssetje meegenomen… :ladyinred

Bij aankomst heb ik natuurlijk meteen bij de theke geïnformeerd of Nora aanwezig was en ja hoor, mijn dag werd een geluksdag! Gelukkig had ik haar snel gespot (ze wilde net wat gaan eten) en met wat kleine geheugensteuntjes (met name aan ons rollenspel in SixSens) herinnerde ze zich mij weer. Ze zou eerst wat gaan eten en daarna mij in de bar opzoeken. Zo gezegd zo gedaan.

We hebben eerst wat gepraat en wat herinneringen opgehaald aan de bar en ik vertelde haar dat ik een verpleegsterssetje bij me had, waarop haar ogen begonnen te glinsteren… dat beloofde veel goeds! Echter, eerst wilde ik haar vragen om me wat meer van de club te laten zien, omdat de theke hierin geen enkel initiatief had genomen. Een wandelingetje met Nora, hand in hand, volgde en onderweg zijn we een aantal keer gestopt om te zoenen en zo… :happy

Toen Nora een sleutel wilde halen bleek dat de beste kamers (3 stuks, bij het wellness gedeelte) allemaal bezet waren, dus hebben we kamer 3 genomen, tussen de bar en de inkombalie. Die hebben tenminste hoge muren en niet zo’n open plafond waarbij je je buren bezig kunt horen. Niet dat ik daar moeite mee heb, maar in een gesloten kamer heb je toch wat meer privacy en dat komt een rollenspel natuurlijk alleen maar ten goede. Het enige nadeel van die kamers is dat ze redelijk klein zijn en veel geluidsoverlast hebben van de (snel?)weg. Maar goed, met het raam dicht viel dat nog wel mee en warm was het toch niet.

Nora bekeek eerst het setje dat ik meegenomen had, we fantaseerden samen een spannend verhaal (dat kan ze heel goed!) en ging zich toen buiten omkleden, of beter gezegd aankleden (het is immers een FKK club dus ze hebben niet veel om het lijf). Ze was voor vandaag mijn privé verpleegster op een speciale recovery afdeling en moest mij onderzoeken op mijn herstel van een ernstig auto ongeluk. Uiteraard ging dat onderzoek behoorlijk wat verder dan normaal want ze wilde werkelijk alles testen…  :sexxx  :bonken  :xrated  :fuck  :rubbel  :pompe

Nora heeft een lekker lijf met heerlijke borsten en een nog lekkerder poesje en ze maakt zo’n sessie echt heel sexy en spannend. Ze heeft een levendige fantasie en voelt zeer goed aan wat je fijn en lekker vindt. We zijn uiteindelijk 2,5 uur op de kamer geweest met innig zoenen, pijpen, beffen, strelen, neuken, enzovoorts. Ze genoot zelf zichtbaar van het spel en zei meerdere malen: “Dein schwanz ist jetzt meins”, alsof ze hem op wilde eten… Ze gaat ook makkelijk door nadat je bent klaargekomen en weet je dan binnen korte tijd weer zo op te winden dat je nog een keer kunt klaarkomen en dat doet ze dan ook met veel overtuiging…  :littleangelx

Tussentijds is ze (als je even moet uitrusten) ook te vinden voor een leuk gesprek, want ze is een intelligente dame die weet wat ze wilt en wat ze vindt. Je verveelt je dus geen minuut, sterker nog, de tijd vliegt voorbij en voor je het weet ben je er al weer meer dan een uur mee op de kamer… :great:

Alleen al voor een sessie met Nora ben ik bereid om terug te gaan naar Freude!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Nora
« Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2014, 23:35:46 »
Vandaag nog eens per sms conact gehad met deze heerlijke dame.

Ze werkt inmiddels in Happy Garden (moderator, s.v.p. aanpassen/verplaatsen naar Happy Garden topic).

Ik heb aangekondigd haar daar snel eens met een leuk setje te gaan verblijden, om er weer een spannend rollenspel van te maken...

Verslag volgt uiteraard...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Nora
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2015, 18:11:59 »
Nora werkt intussen in Oceans, naar tevredenheid.
(moderator, s.v.p. aanpassen/verplaatsen naar Oceans topic).

Dit had ze bij mijn laatste bezoek aan haar in Happy Garden ook aangekondigd.

Daar sta je van te kijken, een dame die haar woord houdt ...  ;) ;D

Inmiddels al beloofd dat ik haar daar snel eens zal bezoeken zodat ze me daar wat wegwijs kan maken...

Alleen nog bedenken wat voor leuk setje ik deze keer meeneem...  :017:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Nora
« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2015, 18:32:44 »
Nora werkt intussen in Oceans, naar tevredenheid.
(moderator, s.v.p. aanpassen/verplaatsen naar Oceans topic).

Dit had ze bij mijn laatste bezoek aan haar in Happy Garden ook aangekondigd.

Daar sta je van te kijken, een dame die haar woord houdt ...  ;) ;D

Inmiddels al beloofd dat ik haar daar snel eens zal bezoeken zodat ze me daar wat wegwijs kan maken...

Alleen nog bedenken wat voor leuk setje ik deze keer meeneem...  :017:
Ik heb hier nog wat "kerstsetjes" liggen maar zo lang ga jij niet kunnen wachten  :111: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Nora
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2015, 21:47:30 »
Goed, dan toch nog maar een beschrijving van mijn avontuur met Nora een tijd geleden in Happy Garden... past officieel niet onder het Oceans topic maar wel onder het topic van deze dame, dus who cares?

Ik had Nora de laatste keer in Freude 39 bezocht, waar ze mij zeer zorgvuldig verpleegd heeft (damn, dat moet ik ook nog schrijven!). waarna ik haar even uit het oog verloor. Ten tijde van de sluiting van Freude 39 maar eens contact opgenomen om te vragen waar ze zich bevond en dat bleek Happy Garden te zijn. Kreeg meteen te horen wanneer ik kom komen (of wat dat een vraag?) maar dat moest natuurlijk eerst even in een planning worden verwerkt. Effe geduld dus nog, lieve Nora... dacht ik..

Totdat ik des morgens op eenen schoonen Maandag met een enorm probleem wakker werd... ODOL alarm!
En dus geen enkele mogelijkheid tot concentratie wegens bloedarmoede...

Nou had ik pasgeleden geile smsjes gehad van Nora met de vraag om een bezoekje met geil rollenspel.... hoe ze dat nou aanvoelde weet ik nog steeds niet... Dus effe optellen, vermenigvuldigen en delen (niet aftrekken!) en plots stond ik bij Happy Garden voor de deur....

Nog voordat ik op het Live-topic van het forum kon schrijven werd ik al ontvoerd en na twee intensieve uurtjes met pauze (waarin ik ook geen kans kreeg om iets te typen) zat ik uitgeput op een ligbedje in de zon.

Wat was er gebeurd?

Ik had een leuk maar vooral spannend kamermeisjes setje meegenomen en uiteraard een spannend verhaal bedacht. Ze werkte zogenaamd in een hotel maar haar baan stond door eigen toedoen op de tocht. Nog één klacht van een gast en ze kon vertrekken. Dus toen ze mijn kamer moest schoonmaken (waar ik nog lag te slapen) zou ze mij koste wat koste tevreden moeten krijgen...

Het setje was, zo bleek nadat ze het aan had getrokken, super geil... en zonder slipje... oeps! Dus Nora zorgde er wel voor dat ik haar vaak zag bukken, alvorens ze door kreeg dat ik stiekem wakker was geworden en gemaakt verontwaardigd deed dat ze in mijn kamer was binnen gekomen zonder te kloppen.... Tja, die verontwaardiging kon haar haar baan wel eens kosten als dat werd omgezet in een klacht, dus Nora deed haar uiterste best om mij op andere gedachten te brengen... en dat lukte wel heel aardig...

Voor ik het wist was er al een dik uur voorbij en met Nora kan dat best uitputtend zijn... dus stelde zij voor om een pauze in te lassen en een drankje te gaan doen op het terras in de zon. Prima, vond ik, dus ik nam mijn badjas en bood haar een handdoek aan. Maar nee, mevrouw vond het eigenlijk wel geil om haar setje door de club rond te gaan lopen... nondedju! Wat een bekijks toen we van de kamer af kwamen... zowel van de aanwezige mannen als van andere dames... Ik zag hier en daar wat bollingen ontstaan onder de badjassen van de mannelijke gasten, die hun best deden om niet naar dit supersexy kamermeisje te gluren... haha! En Nora? Die genoot van de aandacht... deed net alsof het de gewoonste zaak van de wereld was en kwam lekker bij me zitten met een drankje...

Na een half uurtje waren we weer een beetje op adem en stelde ze voor om weer de kamer op te gaan, waar het hele spel weer van voor af aan begon. Alles passeerde de revue, van GFE naar hete PSE, zoenen, likken, pussy sliden, neuken, en ga zo maar door, en bijna alles met nog meer dan de helft van haar sexy setje nog aan...

Na weer een uur stomen lagen we allebei hijgend naast elkaar op bed nog wat na te kletsen. Ze vond het wel grappig dat ik haar telkens bezocht als ze van club gewisseld was, en herinnerde zich elk setje dat ik die keren voor haar had meegenomen. Ze vertelde dat ze slechts tijdelijk in Happy Garden was, in afwachting van de opening van Oceans, omdat ze daar uiteindelijk heen wilde verkassen. Ze vroeg zich dus ook al af wanneer ik haar daar weer zou gaan bezoeken en wat voor setje ik dan voor haar mee zou nemen...

Lang gaat het nu dan toch niet meer duren....

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Nora
« Reactie #5 Gepost op: 24 oktober 2017, 14:12:25 »
Alweer een tijdje ingetrokken in Sixsens en gisteren nog steeds gezien.

Binnenkort maar weer eens een leuk speelpakje meenemen...  ;) ;D  :seks

(@modjes: kan dus verplaatst worden naar Sixsens topic)

Verplaatst
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...