Auteur Topic: ALICE  (gelezen 164557 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #15 Gepost op: 24 februari 2014, 09:28:25 »
Op dit ogenblik de Babylon topper. Gans de dag druk geboekt. Aardige dame met top-service !

Herhalingsgevaar : zeer zeker !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Mesrine

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #16 Gepost op: 18 maart 2014, 20:39:53 »
Alice

Je tombe sur Alice la grande roumaine qui discute avec Onix69, on joue à trois, lui touche un seins, lui place la main au cul, elle me regarde et je lui répond que je suis sur la réserve, elle se colle à moi et me propose de me réveiller, la belle Alice relève le défit et nous partons en chambre, quelle suceuse cette Alice, elle me dit qu'elle adore sucer et je confirme...

Cunni, 69, puis Alice décide de diriger les manœuvres d'abordages, cowgirl, andromaque, levrette ou je libère la sauce comme jamais...


Taux de récidive 100%

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #17 Gepost op: 1 april 2014, 14:03:14 »
Alice...who the fuck is Alice ? A Babylon topper !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #18 Gepost op: 3 juni 2014, 02:02:07 »
Gekopieerd uit mijn recensie van 03-06-2014...

Uiteindelijk was het dan zover: kamer 8 was vrij (een van mijn favoriete kamers, dat wist Alice, beneden tegenover de wasruimte) en tezamen met een flesje massage-olie liepen we als twee geliefden richting onze verblijfplaats voor de komende twee uur. Ik kreeg als eerste een heerlijke massage, waarbij ik wel mag zeggen dat Alice er behoorlijk wat van kan en ook niet zo slapjes ook… Ik werd eerst lekker ingewreven met de olie, vervolgens werden handen, vuisten en ellebogen ingezet om mijn behoorlijk vastzittende rugspieren met het nodige geweld los te maken… Dit had ik echt niet achter Alice gezocht! Ze ging tot op de pijngrens en soms er net even overheen, zich meteen verontschuldigend als ik het daarbij behorende geluid uitbracht… maar ik gaf telkens aan dat ze door mocht gaan. Ook mijn voorkant werd heerlijk gemasseerd maar kleine Luke werd telkens plagend omzeild, werd ttelkens net even betast en werd zonder twijfel steeds meer opgewonden…

Toen het mijn beurt was om te masseren  heb ik me uiteraard zo goed mogelijk van mijn taak gekweten en kreeg er zelf enkele complimenten voor, hoewel ik aangaf dat ik eigenlijk maar wat deed en uiteraard geen echte masseur was of ooit iets op dat gebied geleerd had. Alice was echter tevreden, zelfs over de iets meer pijnlijke drukpunten op haar rug waar ook bij haar de nodige spiertjes vast bleken te zitten. Ook haar voorkant mocht in insmeren en toen ik daarmee klaar was stonden/lagen we beiden geheel glimmend van de olie naast elkaar te zoenen. Wat een opwindend gezicht was dat, naast het gevoel dat we tegen, langs en over elkaar glibberden! Kleine Luke was al lang geen kleine Luke meer en verlangde naar haar handjes, mondje, borsten en wat er nog meer aan deze heerlijke ingeoliede engel zat. Stante pede heb ik haar dan ook van “Alice” omgedoopt naar “Ölice”…

Na een massage van tot grotere proporties gegroeide Luke met haar borsten werd Luke schoongemaakt en begroet met enkele natte kusjes, die dieper en dieper werden, gevolgd door een geweldige pijpbeurt met een (laat ik het ook maar eens zeggen) knallend hoogtepunt. Alice gaat heerlijk door met haar pijpkunsten als je klaarkomt en stopt gelukkig niet te vroeg, waardoor je extra lang van je hoogtepunt kunt genieten. In de laatste fase lagen we in standje 69 hetgeen nog extra opwindend is, bovendien pijpte Alice me klaar zonder handjes. Een hemels gevoel waarbij er geen weg terug is, mocht ik soms nog de wens tot neuken hebben gehad …  Ze zei me overigens achteraf nog dat ze gedacht had dat ik ook nog wel zou willen neuken maar ik gaf aan dat ze dit zooo lekker had gedaan dat ik daar op een gegeven moment maar niet meer aan gedacht had (met het weinige bloed dat zich in mijn hersens bevond kon ik toch niet meer fatsoenlijk denken).

Na deze voorlopig onvergetelijk daad hebben we nog knus bij elkaar gelegen en zijn daarna samen gaan douchen. Ook zo’n heerlijk ritueel, elkaar inzepen en afspoelen terwijl weer de nodige natte zoenen worden uitgewisseld. Dikke pret onder de douche… Correct als ze is was ze wel eerst even haar kaartje in gaan vullen, zodat de douchetijd niet meer als kamertijd kon worden gezien. Toffe meid…
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #19 Gepost op: 17 november 2014, 18:40:06 »
Lang na een sessie nabij da whirlpool toendertijds die Foots met allerhande trauma's opzadelde onlangs een hernieuwde sessie met dit leuke veulen dat ondanks langdurig abstinentie van dit rapalje toch telkenmale leuk en uitermate sfeerbevorderend met éénieder omgaat. ss kon dit uiteraard niet telkenmale on-gekamerd laten en aldus in een ruimte terechtgekomen waar geen alcohol verkrijgbaar was, een rariteit in la Bab...
Service: nog steeds een eerder vollgas meisje zonder beroeringsangsten, bovengemiddelde service zonder zwaktes al kan het zoenen an sich wel wat gezelliger, doch dat in de kantlijn. Fijne sessie waarover weinig te mopperen viel, een herhaling ooit is niet uitgesloten, doch geen prioriteit voorts...Kan men zich geen buil aan vangen aan dit meisje, leuke extra is dat een sessie niet eindigt na de sessie, aan haar heb je nog de ganse dag plezier tijdens de ettelijke momentjes van aandacht in allerhande hoedanigheden die ze nog schenkt, zulke meisjes zijn goud waard voor een club...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #20 Gepost op: 14 december 2014, 18:48:29 »
Intussen ook
[attachimg=1]


Recensie volgt nog, maar wat een zuigmachine ....
Ik ben niet aan sex toegekomen en ze heeft een geweldig gevoel voor humor , zo onderbrak ze even de GOSP om me toe te roepen .....


Smokie - Who the fuck is Alice
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #21 Gepost op: 14 december 2014, 21:58:13 »
Goh las ik me toch tussen de nominaties:
SS die een samengang had met de gouden Alice, de moeite waard, ik zou ook niet twijfelen, het is gewoon een zeer zeer lekker wijffie, en steeds vrolijk, alleen is ze voor mij veels te lief

zie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=16382.msg54995#msg54995


dat Alice veel te lief zou zijn voor Sexmachine, tja het was ook een noodplan, want Paula was wandelen, ja ja Sexmachine. En dan heb je deze lieve schat maar voor het slapen gaan haar tandtjes gepoetst.


[attachimg=1]


Ach wat een romantiek, die admins op RB krijgen zo nog het predikaat watje van de maand, want had ik nog energie gehad was ik ook met Alice en haar bruine streepjespoes gaan spelen.


Groet, Foots
O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #22 Gepost op: 14 december 2014, 22:06:42 »
I repeat ....
Bill Clinton epic dance version! - I Did Not Have Sex With That Woman


Goh, Paula had me in de steek gelaten.
En nu ga ik in de GFE-modus .... die pak ik volgende keer terug (oftewel, die ga ik hard afbonken)  ;D :bonken :lol
Ik heb me toch vergist in Alice, zuigend at dat geil ding kan, en niet loslaten tot ik mijn druppeltje had geloost, ik word nog een echte vetzak  :xrated
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #23 Gepost op: 20 april 2015, 14:54:06 »
Volgens mij staan hier niet alle foto's van deze lekkere stoot. Bij deze dus even rechtzetten ........
Alleen als ik de naam Alice hoor, denk ik aan haar .... zuigkracht, speelsheid, liefheid, gezelligheid .....
En dan loopt er ook nog een Licky Luke rond (als die er is dan hangen die stoten als vliegen aan een pot confituur, om het proper uit te drukken   ;D    ), gelukkig komt die zaterdag veels en veels te laat :035: :happy :bud















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #24 Gepost op: 20 april 2015, 15:31:33 »
Wat is het toch fijn om admin te zijn, ik vergelijk LL met een pot confituur, krijg ik nog een bedankje ook  ;) :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #25 Gepost op: 20 april 2015, 15:48:50 »
Wat is het toch fijn om admin te zijn, ik vergelijk LL met een pot confituur, krijg ik nog een bedankje ook  ;) :cheer:

Ach, ik zie alles als een compliment ...  ;D

(maar het was eigenlijk meer voor die foto's van deze heerlijke stoot...)   :tietjes :pompe
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #26 Gepost op: 20 april 2015, 17:23:28 »
Sommige mensen zijn nu eenmaal snel en met alles tevreden... ik pas als ik ze daadwerkelijk uit elkaar trek....
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #27 Gepost op: 20 april 2015, 20:56:03 »
Sommige mensen zijn nu eenmaal snel en met alles tevreden... ik pas als ik ze daadwerkelijk uit elkaar trek....
Ik hoor het je graag zeggen ..... maar tegen Alice maak je geen schijn van een kans .... zij zuigt je met sprekend gemak het wit uit je ogen ..... al de rest is praat en grootdoenerij, niet van haar kant  ;) ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #28 Gepost op: 20 april 2015, 21:03:01 »
Sommige mensen zijn nu eenmaal snel en met alles tevreden... ik pas als ik ze daadwerkelijk uit elkaar trek....
Ik hoor het je graag zeggen ..... maar tegen Alice maak je geen schijn van een kans .... zij zuigt je met sprekend gemak het wit uit je ogen ..... al de rest is praat en grootdoenerij, niet van haar kant  ;) ;D


Ik stem ook op Alice ...  ;D  :movingtits :PDT_Armataz_01_37:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #29 Gepost op: 26 mei 2015, 13:46:26 »
Een paar weken geleden voor de eerste keer met deze meid op de kamer beland. Ze heeft een heerlijk figuur met mooie borsten.  Haar gezichtje vind ik iets minder mooi. Ik had Alice al eerder die dag gadegeslagen toen ze op de ronde bank vlakbij de bar 2 ijsberen bezig hield. Ze ging 1 voor 1 met deze ijsberen naar de kamer. Ik had wel verschillende keren oogcontact met haar gehad. Ze kwam toen een beetje arrogant over maar naar wat later bleek is Alice verre van arrogant. Nadat ik haar in de bar had benaderd hebben we verder kennis gemaakt in de bioscoop. Voor de bioscoop gekozen omdat daar het geluid niet zo hard staat :cool::p;)
Daar wist Alice me al aardig op te warmen. Ze begon me te strelen, gevolgd door heerlijk TZ. Ze begon me ook te pijpen waarna ik haar maar snel een sleutel heb laten halen. Op de kamer ging ze met deze zaligheden door en heb ik haar lekkere kutje gebeft. Daarna nog in diverse standjes geneukt waarbij ik ook stevig door mocht stoten. Ze zei dat ze gedurende sessie 3 keer klaar was gekomen. Al geloof ik dit nooit wanneer een dvp zegt klaar te zijn gekomen en zo ook deze keer neem ik dit met een korreltje zout. Maar een prima tijd met haar doorgebracht.