Auteur Topic: ALICE  (gelezen 164564 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #45 Gepost op: 12 september 2016, 23:18:31 »
Mooie gelegenheid om mijn favoriet even te "bumpen"... nieuwe foto!

[attachimg=1]
[attachimg=2]

Zucht ...  ::)  :douchen :cochon
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALICE vrijdag 6 januari
« Reactie #46 Gepost op: 8 januari 2017, 21:40:57 »
Ik had nog 1 dame te gaan en dat was Alice. Hoewel ik me niet meer helemaal top voelde, wilde ik er toch voor gaan. Ik zag Alice zitten in een sofa bij de TV, samen met Sascha en Rebekka, maar ook met een beer. Ze hadden het erg naar hun zin en vertrokken later ook naar een kamer en zijn daar zeker een uur geweest.

Toen Alice zich weer had opgefrist en de kleedkamer uitkwam, ben ik gelijk op haar afgestapt. Ze was wel redelijk verbaasd hierover, maar ze nam me aan mijn hand mee naar de sofa's bij de TV. Sascha en Rebekka zaten daar ook nog steeds. Daar begonnen we een leuk gesprek en ouwehoerden we wat. Het sleutelincident van de vorige keer kwam ook aanbod, want dat was Alice zeker niet vergeten. Ook nu pakte ze mijn sleutel weer af en probeerde deze weer te verstoppen. Op een gegeven moment gaf ze mij de sleutelhanger weer terug en ik dacht dat alles ok was. Ze vroeg toen aan mij of de sleutel er wel aan zat, maar dit bleek niet zo te zijn. Ik had het helemaal niet door dat me alleen de hanger terug gaf zonder sleutel. Ook betrok ze Sascha er weer bij, net als de vorige keer. Gelukkig hoefde ik dit keer niet achter de dames aan te rennen, zoals vorige keer ;)

Met Alice verder een leuk en goed gesprek gehad in het Duits, waarbij ze me grammaticaal een paar keer verbeterde. Dat had ik nog nooit meegemaakt, dat een DVP mij verbetert in de Duitse taal. Met de Spaanse taal zo vaak, vooral de Roemeense dames, waarvan sommigen perfect Spaans kunnen, maar Duits?

Alice vroeg me overigens ook wanneer ik had besloten om een kamer met haar te nemen. Ik vertelde haar dat ik er aan zat te denken na het sleutelincident van de vorige keer en dat ik het definitief wist, nadat ze toen met een fles honing rond liep en naar me toe kwam, honing over haar borsten goot en me zei dat ik het er vanaf moest likken, wat ik uiteraard ook deed. Alleen kon ik destijds geen kamer met haar doen, omdat ik net van een kamer kwam en er nog maar weinig tijd was.

s'morgens had Alice overigens nog een beetje “vreemde” make-up op, weer van die paarse lippen en dat is echt niet mijn ding. Zoals eerder aangegeven houd ik meer van puur natuur en ik had nu geluk, want Alice had nauwelijks make-up op en ik vond dat wel wat hebben. Lekker puur. Nog iets wat Alice speciaal maakt is haar streepje bij haar poesje. Alle dames zijn kaal van onder en zij heeft een net streepje. Dat zie niet vaak meer.

Iets voor 23:00 uur zijn we naar een kamer gegaan. Onderweg kwamen we Jeanette, die zich omkleedde en op het punt stond om naar huis te gaan. Alice en Jeanette kennen elkaar goed en namen even afscheid van elkaar. Daarna liep ik verder met Miss Babylon naar een kamer. Op de kamer begonnen we uitgebreid te tong(zoenen), totdat ik voorstelde om haar te verwennen. Ze zei tegen me dat ze die dag al een orgasme had gehad, maar ik wilde het toch proberen. Ik zei ook tegen haar dat ze geen orgasme moest gaan faken om my te pleasen. Als het er niet in zit, is dat geen ramp. Ze ging er goed voor liggen en ik deed mijn ding. In het begin kwam er nog weinig response, maar na een tijdje begon deze meer te komen van Alice. Ze begonnen op een gegeven moment met haar borsten te spelen en meer te bewegen. Ik had haar spot inmiddeld gevonden en begon deze steeds krachtiger en intenser te stimuleren. Ondanks dat duurde het nog een hele poos, zeker een half uur, voor ze een intens  orgasme had. Haar poesje werd daarna erg gevoelig, want ik raakte het heel even aan met m'n vingers, waarop de gelijk mijn hand wegtrok bij haar poesje. Ondanks dat ik Alice niet goed ken, heb ik het gevoel dat ze het niet fakete. Ze is volgens mij geen toneelspeelster en ze komt heel puur en naturel over.

Na even een paar minuten bijgekomen te zijn, moest ik gaan liggen. Ik zei tegen haar dat het lastig zou gaan worden, omdat ik al 2 kamers gehad had en ik me vandaag niet super voelde. Uiteraard wilde ze het toch proberen. Ze heeft alles uit de kast gehaald, eindeloos pijpen, mij anaal licht stimuleren en mijn tepels bewerkt. Ze dit ook een half uur volgehouden en wilde niet dat ik haar ging helpen. Ik zat er wel dicht tegen aan, maar het lukte helaas niet. Daarna mocht ik haar toch helpen en na een paar minuten kwam ik heel intens klaar. Het kwam uit m'n tenen, maar toch lukte het.

Uitgeput lag ik op bed, terwijl Alice met schoonmaakte en kwam daarna naast me liggen en gaf me nog een zoen. Ze vroeg wat of ik wilde doen en of ik nog wat wilde drinken. Ik had wel dorst, dus dat wilde ik wel. Ze vroeg of ik op de kamer wat wilde drinken of in de bar. Ik keek op m'n horloge en zag dat we precies 1,5 uur op de kamer waren. Het was 0:30 uur. Ik zei tegen haar dat ze een colaatje moest halen voor mij en dat we tot sluitingstijd op de kamer zouden blijven. Ik vond het zeer netjes van haar om te vragen of ik wat wilde drinken op de kamer of in de bar, omdat zij ook wist dat we 1,5 uur op de kamer waren. Ze haalde voor ons beide wat te drinken en we zijn tot 0:55 uur op de kamer geweest en hebben het erg gezellig gehad. Ze zei overigens wel dat ik de volgende keer de 2e sessie van de dag met haar moest doen. De 1e sessie gaat vaak te snel en ze wil me de volgende keer echt laten genieten.

Om 0:55 uur werd er op de deur geklopt en dat was een teken dat Babylon ging sluiten. We gingen weer naar boven. En de bar zag er verlaten uit. Alleen 2 Thekedames waren de bar aan het schoonmaken en in de kleedkamer waren nog 2 beren zich aan het omkleden. Ik heb Alice snel betaald, want zij wilde zich ook snel douchen en omkleden. We gaven elkaar nog een paar zoenen en wensten elkaar een goede nachtrust.

Naam: Alice
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Kastanje bruin
Lengte dame: 1,72 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 57 Kg, maat 36 / B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales 5/5
Beoordeling: 4¼/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline hotmister1985

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #47 Gepost op: 31 juli 2017, 19:41:12 »
werkt alice nog in babylon?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk


Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #48 Gepost op: 31 juli 2017, 19:59:34 »
werkt alice nog in babylon?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk


Neen dus  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline hotmister1985

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #49 Gepost op: 31 juli 2017, 20:23:26 »
werkt alice nog in babylon?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk


Neen dus  ;)
werkt ze nu in een andere club of is ze helemaal gestopt?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk


Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #50 Gepost op: 31 juli 2017, 20:28:08 »
werkt alice nog in babylon?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk


Neen dus  ;)
werkt ze nu in een andere club of is ze helemaal gestopt?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Indien ze in een andere club werkte ..... zou dit topic neit meer onder babylon staan ... maar onder die andere club
En rechts staat ze niet bij de fotoselector ...

Het is nochtans erg makkelijk, onze website ... meiden in Babylon staan onder het topic van Babylon, en indien ze nog werkzaam zijn staan ze tevens in de fotoselector ....


Met andere woorden, Alice is momenteel aan het uitrusten   ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #51 Gepost op: 31 juli 2017, 20:41:19 »
Ga er maar vanuit dat Alice niet meer terug komt!
Dat geldt ook voor Rebekka.

Niets is zeker in het leven, maar bij deze twee toch voor 99%  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #52 Gepost op: 31 juli 2017, 20:52:31 »
Ga er maar vanuit dat Alice niet meer terug komt!
Dat geldt ook voor Rebekka.

Niets is zeker in het leven, maar bij deze twee toch voor 99%  ;D
Waarom, sjeufke?   ;D :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #53 Gepost op: 31 juli 2017, 21:33:40 »
Ga er maar vanuit dat Alice niet meer terug komt!
Dat geldt ook voor Rebekka.

Niets is zeker in het leven, maar bij deze twee toch voor 99%  ;D
Waarom, sjeufke?   ;D :lol :lol :lol
:censored :censored :censored :censored :censored :censored :censored :censored
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #54 Gepost op: 28 september 2017, 00:22:59 »
Gisteren heb ik kort iets geschreven over een mogelijke terugkeer van Alice in Babylon in de topic van Dolli, die ook weer haar weg heeft gevonden naar Babylon.
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20985.msg110166.html#msg110166

Alice stond heel kort op de AWL, maar is er na een uur weer afgehaald.
Op collega forum Youppie werd ook al een melding gemaakt over de terugkeer van Alice. Overigens werd daar geschreven dat ze 10kg is aangekomen. Dat laatste....echt niet!!!!

Deze woensdag moest ik 'toevallig' toch in Babylon zijn..... ;) en inderdaad Alice is terug. Uiteraard even mee gebabbeld. Nog steeds met hetzelfde prachtige slanke postuur. Alice nodigt u allen uit om met haar te kameren  :lol

Haar foto komt snel weer terug in de fotogalerij rechts!

[attachimg=1]

[attachimg=2]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #55 Gepost op: 8 februari 2018, 12:32:56 »
Momentan im Heimaturlaub, Sie will aber wieder kommen.
Na, dann warten Wir auf ihre Rückkehr.

vanKees

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #56 Gepost op: 11 maart 2018, 18:56:29 »
Zaterdag 10 maart, verjaardag van Pret

De laatste keer (en overigens ook de eerste keer) dat ik met Alice op kamer was, is al meer dan een jaar geleden. Daarna is ze een hele tijd weggeweest, maar nu dus al weer een tijdje terug. Ik heb wel even getwijfeld of ik met Alice vandaag een kamer zou nemen. Ik zat onder andere te kijken naar één van de nieuwe dames, maar ook omdat ik zag dat Alice continu bezet was. Rond een uur of 10 zag ik dat ze vrij was en zat ze met Bianca en  een andere dame, waarvan ik de naam niet weet (ze had grijsachtig geverfd haar en een brilletje. Erg slank) een stapel wentelteefjes aan het eten was in de rookruimte. Ze zag dat ik een paar keer naar haar aan het kijken was en gebaarde wat en zei iets, maar door het glas tussen ons en de muziek kon ik het niet horen. Ik ben toen naar haar gegaan en zo kwam er een gesprek op gang. Het bleek dat er nog een rakker zou komen die een half uurtje met haar wilde kameren en daarna zou ze vrij zijn. Dus maar een uurtje gewacht, want ik weet dat het met Alice altijd goed is. Rond 11 uur met haar naar de kamer gegaan. En weer een erg goede kamer, zoals ik verwacht had met Alice ook hier ongeveer  20 minuten foreplay, 20 minuten spetterende seks en 20 minuten wat napraten, waarbij ik haar een beloofde massage gaf. Tijdens de seks is Alice overigens niet verder gekomen dan een blowjob, waarbij ze m'n tepels met haar vingers bewerkte. Dit voelde gewoon zo fantastisch dat ik het niet meer konden houden. Alice voelde dit en probeerde nog te voorkomen dat ik kwam, maar omdat ik met mijn lichaam aangaf dat ik wilde dat ze verder ging, ging ze door. Dit was werkelijk één van de beste blowjobs die ik ooit heb gehad. Alice is een erg leuke dame, met een leuk figuur. Erg leuk van haar is dat ze me altijd even groet in Babylon en altijd even aandacht voor me heeft, ook al ga ik niet met haar op kamer. Ze blijft altijd vriendelijk en dat is, naast haar erg goede service, ook een reden voor mij om af en toe een kamer met haar op te zoeken als ik in Babylon ben.

Naam: Alice
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Kastanje bruin
Lengte dame: 1,72 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 57 Kg, maat 36 / B-cup

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #57 Gepost op: 22 april 2018, 08:14:44 »
Immer noch im Urlaub ( aktueller Stand 21.04.).
Vielleicht kommt Sie zum nächsten Wochenende.

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #58 Gepost op: 9 mei 2018, 07:38:03 »
Alice ist wieder aus dem Urlaub zurück.
Strahlend schön und fit wie der kommende Sommer!

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #59 Gepost op: 24 juli 2018, 08:19:15 »
Alice ist zurück,
so schön wie der Sommer und jetzt mit Zungenpiercing!!
(Ob das den BJ nochmals verbessert???)

vanKees