Auteur Topic: FICKFABRIEKVERHAALTJES  (gelezen 594537 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #15 Gepost op: 16 mei 2011, 14:02:09 »
 Bosco weer eens 'n dagje in GT.
14:00 drukte op de bel, de theke stond al klaar met sleutel en pels. Vriendelijk zegt ze mij welkom en vraagt hoe het met mij gaat. Na mijn antwoord geef ik haar mijn vrije doorgangs A4tje, die ze mompelend aanneemt en naar achteren loopt, om nietmeer terug te keren. Het zal wel goed zijn, nam ik maar aan.  ???

Na de opfris-douche bestelde ik een cappuccino aan de bar en zag ik mijn 2 favoriete slettebakken alweer stoeien met de gokautomaten. ( waar zouden ze anders moeten zijn?  )
Andrea/Chriss die me spotte, sprong toch meteen van haar kruk en stormde gillend "Boscoooooo" op mij af.  Na een dikke omhelsing met smakkers sleurde ze mij mee naar de gokkasten en Daniela/Denissa die mij meteen in mijn nek bijt. ( zo begroet ze mij altijd)  ;D

Na 'n uurtje zo met die 2 snollen gegokt te hebben, was ik 20 euries lichter. Gelukkig was vriend Costana inmiddels ook aangekomen zodat ik ook wat mannelijk gezelschap had. Costana vind de 2 nichtjes er maar te sletterig en gevaarlijk uitzien. 

Daniela zei, dat ze zo blij was dat ik speciaal voor haar naar GT was gekomen. Maar toen ik vertelde dat ik was gekomen omdat ik een vrijkaartje had, kreeg ik de eerste klappen alweer in ontvangst. Snel maar gezegt dat ik een grapje maakte en van der houdt, anders was Bosco er niet meer geweest. Ze zei er een leuke dag van te maken, voor ons. We gaan zo neuken, dan gaan we samen eten, daarna weer neuken en dan gaan we naar huis.  Ik vond het prima, hoefde ik niet zelf te bedenken wat ik moest doen om de dag door te komen. Ik wilde wel perse mijn favoriete kamer in GT hebben, nr 5 met badkamer.

Tijdens het wachten op die kamer voegde Picasso zich ook bij ons. Ik herkende hem niet meteen door zijn korte koppie. (Sorry hoor) Die kleine viespeuk was al 3 dagen aan de wandel.  Eindelijk kwam Daniela met de gewilde sleutel en ik zei tegen Costana, "bel de GGD als ik niet na 2 uur terug ben".

Aangekomen in de kamer, samen lekker onder de douche, elkaar al zoenend insoppen. Lekkerder en geiler kan je volgens mij niet beginnen. Snel stond mijn vleermuizenprikker ook op oorlogsterkte, die meteen ook werd oraal aangevallen door Daantje. Na 'n poosje zo verwend te worden wilde ik haar verwennen. Ik tilde haar uit de douche en plantte haar op de wastafel, sloeg haar benen zover als mogelijk achterover zodat ik haar goed kon uitlikken van stuitje tot clitje.  Na 'n minuut of 10 gilde ze dat ik ermee moest stoppen en der moest neuken. Ik sloeg haar benen terug en merkte gelijk op dat ze op de perfecte pikhoogte zat. Langzaam wreef ik met de top van mijn knoertharde vleermuisprikker door haar gespreide vleermuisje heen. "Niet erin zonder condoom hé Bosco" zei ze kreunend. Ik stelde haar gerust, dat dat nooit per ongeluk zou gebeuren.

Ik tilde haar naar het bed en pakte mijn vederlichte zelf gekochte condooms. Na verschillende standjes met geile Daantje kwam ik erachter dat ik nooit niet ook deze condooms zal finishen, ondanks het ietsje meer gevoel erin. Het blijft een probleem voor mij.  Die thyphus condoom afgedaan en in standje 69 gefinished.

Terug weer samen onder de douche, elkaar weer insoppen en weer stond de vleermuisprikker snel rechtop. Ik vind dat toch wel super hoor zo'n kamer met douche. Ineens moest ik zeiken als 200 beren, dus Daantje doet niet zo moeilijk en pakt mijn harde staaf beet, richt die langs haar heen en zegt "ga je gang". Prachtig vond zij het, ze lag helemaal in een deuk. Ik bleef ook 3 minuten doorzeiken door die 6 Salitos die ik op had. Ze speelde ermee zoals ik met de tuinslang speel als ik de tuin sproei. 1 straal en als ze in mijn eikel kneep 2 stralen. LOL.

We waren daarna weer zo geil, dat we zonder af te drogen weer op bed doken. De 2de ronde .
Toen die voorbij was weer samen douchen. We besloten om te gaan eten want mijn energielevel was zeer laag geworden. En ik moet zeggen dat het GT voer goed smaakte, gezellig was het ook zo buiten samen eten met Picasso, Costana, Andrea en Daniela. Na het eten gingen we naar binnen voor 'n cappachino en zag ik Joepie en Janv weer eens, die uiteraard weer met een paar flessen Heinikes stonden.  Met Joep nog even onze ervaringen over het leven met een Roemeense snol gewisseld. Conclusie: is niet te doen. 

Daniela wilde alweer 'n kamer met mij in, ik zei dat het goed was maar welweer nr5. Na ruim 1 uur wachttijd op die bepaalde sleutel gaf ze de moed op, en kwam met cabin sleutel 25. Ze wilde nu toch alleen maar lieve rustige sex om daarna gelijk naar huis te gaan, zei ze. Kwam mij ook wel goed uit, want fysiek zat ik er al aardig doorheen. 

Daarna heb ik ook afscheid genomen van bekenden die ik nog zag, en vertrok ook om 24:00 uit de Gt.

Het was een bijzonder dagje GT, Het was gezellig met Costana en Picasso, het was leuk om Joepie en Janv weer eens gezien te hebben. Ik was blij dat 2 van mijn favoriete dames er waren. Voor de rest heb ik niets meer met GT, de sfeer en de daar vele wandelende opblaaspoppen spreken mij totaal niet aan.

Ik heb ook gezegd dat als die 2 mij vaker willen zien, ondanks dat ik van ze houd en mis ze terug moeten gaan naar happy. De twijfel is er!! 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #16 Gepost op: 16 mei 2011, 15:18:31 »
Mooi verhaal vleermuizenprikkertje  ;D ;)
"pels, slettebakken, snollen, opblaaspoppen", en veel meer grappen en grollen, mooi en luchtig geschreven, om te lezen en te herlezen.
Met de nodige zelfspot en humor, prachtig gewoon.
Genomineerd voor leukste verhaal van het jaar, als je 't mij vraagt  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #17 Gepost op: 16 mei 2011, 22:34:40 »
Mooi verhaal vleermuizenprikkertje  ;D ;)
"pels, slettebakken, snollen, opblaaspoppen", en veel meer grappen en grollen, mooi en luchtig geschreven, om te lezen en te herlezen.
Met de nodige zelfspot en humor, prachtig gewoon.
Genomineerd voor leukste verhaal van het jaar, als je 't mij vraagt  ;)



Ik beweer al jaren dat je die mongool nog gaat waarderen. Mijn complimenten en ik had gelijk Bosco gaat zijn liefjes achterna, zelfs tot in GT. Awel zelf maak ik me ook schuldig aan naar de GT gaan, er lopen daar verdomd lekkere snollen, opblaaspoppen en slettebakken rond en het voer is helemaal niet verkeerd. De GT is verdomme de beste, ik gaf het pas geleden toe, wel met tegenzin, maar als zelfs een mongool als Bosco er komt om te plassen onder de douche, nou dan weet je het wel.
 
Groet, Foots.
 
P.S. Heren jullie mogen ook leuke plaatjes invoegen, dat maakt het hier nu leuk, ook voor mongolen die alleen plaatjes kijken net als ikzelf hahahah.
 
P.S. Was idd een pracht verhaal met veel Bosco humor, maar ik was er nog liever zelf bijge(w)(b)eest.
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2011, 23:31:39 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
bosco?
« Reactie #18 Gepost op: 20 mei 2011, 22:31:21 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
bosco?
« Reactie #19 Gepost op: 21 mei 2011, 08:13:37 »


Ik heb dat plaatje idd lang als mijn avatar gebruikt. Ik ben hem zat. Hij lijkt nu ook niet meer goed bij mij. 
( ik heb geen snor meer )  ;)  :P

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #20 Gepost op: 21 mei 2011, 21:07:27 »
Relaxxxe rakkers,
 
" Wie wat bewaard heeft wat" en zodoende vond ik nog een pasfoto van Bosco met snor in mijn archiefdoos.

 
Groet, Foots  ;D O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #21 Gepost op: 22 mei 2011, 11:15:35 »
Ik kreeg vrijdagmiddag een telefoontje van 'n Roemeense snol dat ik naar GT moet komen. Als reden gaf ze aan dat ze maandag voor 2 weken pleite is, en dat ze een orgasme nodig had die niemand anders haar kan geven.  ;D ( Dat geloof ik meteen  )

Zaterdag 12:00 stap ik in de koekblik, en sms haar dat ik er om 14:00 ben. Sms terug "4 clock i come". Ik weer "okay, than i can fuck someone else first". Zij weer terug " No you fyck nibody i kill you !!!"  :D

Precies om 14:00 druk ik op de bel van de fuck factory, in de lockeroom kom ik Cupido al tegen, natuurlijk hangde "de souza" samen met Raul7 aan de bar. Buiten waren Babbel en Nixxx aan het bankhangen in het heerlijke weertje, waarbij Raul, Cupido en ik hun bij gingen helpen. Druppelgewijs kwamen Tiga, Rudi NL, Badslippers, GT-junkie, Ketser er ook bij.  Tegen Nixxx zeg ik dat zijn favootje Andrea/Chriss samen met Daniela/Denissa om 16:00 er zullen zijn.

15:00 stappen die 2 slettebakken in de tuin, :o  en zit ik al snel onder de felrode lippenstift. Daniela kwam er nog ff gezellig bij bankhangen, maar fluisterde in mijn oor dat ze snel die orgasme nodig had. Ik had er ook wel zin in, maar wel in een kamer met douche, zei ik tegen haar. Snel ging ze ervandoor om dat te regelen, 2 min later krijg ik een sms van haar " Lingi pizda in short time ja ja ".  :P

5 min later waren we in kamer 3 met mooie badkamer. Ik vind het toch wel super om samen onder de douche te kunnen beginnen. Na aan al haar wensen te voldaan hebben, deed ze dat ook terug voor mij. 

Toen het voedertijd was geworden zag ik geeneen ijsbeer, ben daarom maar gaan eten samen met Daantje en 5 andere Roemeense snollen. Tijdens het freten stond wel Tiga nog 'n half uur voor ons te poseren.  ???

Na de redelijke freet, de 2 gokverslaafden 'n joet gegeven zodat ik relax 'n capaccino kon drinken. Inmiddels was mijn broer MJ ook gearriveerd, maar ik kwam die hoek bij de gokkasten niet uit, waarin ik werd vastgehouden door die 2 linkmiegels. Gelukkig kon ik mezelf losworstelen na een poosje dankzij een onbewaakt moment.

Later stelde Daniela zich nog voor aan broer MJ, als zijn aanstaande schoonzus.  :o Ons moeder zal weer trots zijn.

Ben daarna nog een hutje met haar in gedoken, waar ze vertelde acrobatische standjes gezien te hebben in 'n kamasutraboek. Ze wilde dat dus uitproberen. Bosco is geen 20 meer, dus ik maakte er een grote puinhoop van.  We hebben wel vreselijk gelachen. Als afsluit hebben we nog een schetenwedstrijd gehouden, die zij heeft gewonnen.  :-[

Wat dat betreft heeft ze wel gelijk, dat ze zegt dat wij precies hetzelfde zijn. Met als enige verschil dat zij " tate si un pizda" heeft.  :))

Daarna nog ff 'n bakkie gedaan, afscheid genomen van bekenden die ik nog zag, en helemaal naar de kloten vertrokken uit de fuckfactory.

groet, Bosco

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #22 Gepost op: 24 mei 2011, 22:36:07 »
Relaxxxe rakkers,
 
En jawel Foots had gelijk, Bosco volgt zijn liefjes in GT !!
Trouwens de ouwe rakkers heeft groot gelijk, je kunt tegenwoordig nergens beter je ogen uitkijken dan in de wandfossielenbar zonder klok.
 

 
En nogmaals jullie mogen ook leuke plaatjes posten.
 
Groet, Foots  O0
 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #23 Gepost op: 6 juni 2011, 22:10:30 »
Relaxxxe rakkers,
 
Met de hemelvaart kreeg ik een ingeving van een nepengel. Ze vertelde me dat ik naar Duitsland mocht voor een nepritje op mijn nepbrommer. Zodoende reed ik zonder mijn nepnavi en zonder nepkaarten op mijn nepbrommer naar de nepwereld van de grootste neptent in NRW. Mijn nep Ducati van deed het weer voortreffelijke en als de nepagenten in nep-NL zijn nepwerk weer gedaan hebben zal ik wel weer een echte bedreiging in mijn brievenbus krijgen van CJIB. Die neppen je namelijk bijna altijd daar tussen Baexem en Roermond.
 
Goed ik parkeerde mijn nepbrommer naast alle andere nepbling-bling auto's en nep Hells Angels brommerts en ik betrad de entree met nepvuren om te komen tot de grootste nepwereld van NRW. De GT, en de thekes vroegen me de nepvraag hoe het met me ging en ik nepte ze door te zeggen dat het me goed ging. Lekker neppen, want hier is alles wat je ziet nep. De nepvrouwen liepen al driftig op en neer en namen nepafscheid met nepzoentjes van verliefde neprakkers. De neptieten, de nepwenkbrauwen en de nepharen, alles wat ik zag was nep. Maar gelukkig ben ik een ervaren rot en laat ik mijn horloge altijd aan, want in die gouden tijden hebben ze nog steeds geen klok, maar de nepdames zijn het merendeel wel klokkijkers en da's gene nep.
 
Mijn nepvrienden waren al daar en zaten in goede GT traditie op een rij als wandfossielen tegen de eerste beste wand van gt geplakt. Het waren Nike, Babbel en Sonny. Lang niet gezien die Sonny, die reist tegenwoordig weekendsjes naar Spanje, om daar een nog grotere nepwereld te ontdekken met een nep vliegtuig maatschappij die je voor 24 nepeuro's van Eindhoven naar Reus vliegt. Daar is het nog 2 km tot de eerste neptent en zonder gein, zonder drankje laten de nepwijven je daar met rust. Eenmaal een drankje in je hand komen de nepwijven als vliegen op de stront op je af. Ongelovelijk, maar die nepwereld had de belangstelling van alle nepheren dus nog meer gefrusteerden zullen een nepreisje gaan maken naar deze nepwereld. Spanje is het nieuwe Frankfurt, 1 uur en 50 minuten vliegen en dat voor 24 euro, da's sneller en goedkoper dan met de auto naar Frankfurt, zeker weten dus mij neppen ze niet meer daar in Frankfurt.
 
De nepwijven van GT konden me zeker wel bekoren en ik had zin in 3 nepwijven, Lisa, Sandra en het beste nepwijf wat ik ooit in GT ontmoette. Dit was Anastasia, neptieten, neplach, nepvriendelijk, nepwimpers, nepgeil, nep alles. Op advies van Nike ging ik deze dame kameren en ik bestelde de nepschussel, want de deur doen ze toch nooit op slot. Nou, het nepwijf maakte met haar neptieten, Foots gek en ze lachte en grapte. Soms ging ze kijken of de nepsleutel er al zou zijn, maar het duurde een half uur voordat de neptent een nepsleutel voor deze nepdame had. Verliefd liep Foots en Anastacia naar een nepblokhut, de sleutel werd onderweg aangegeven.
 
Het nepwijf begon Foots te kussen en zonder dat Foots het doorhad nepte ze Foots door geen 50 euro halfuurtjes aan te bieden maar altijd voor een extratje te gaan. De Foots was in de wolken en een nepFT dat zou het zijn. Ok zei de nep Anastasia en ze zoog Foots terwijl hij zijn badjas nog aan had en nog recht stond. Neprillingen en nepherinneringen van Vicky kwamen boven, ze zoog super, niets nep. Daarna op bed, heerlijk en Foots genoot en ging er rustig liggen genieten van zijn schildpadsex. Echter na 15 minuten deftig gezogen te zijn kwam de nepdame met opmerkingen over prijzen en dat de 30 minuten over waren. Da's de dooddoender ook al is de sessie nog zo nep, je wilt dat niet horen. Met een zucht van teleurstelling liet ik me de rest van de nepsessie ondergaan en wonderbaarlijk wilde kleine Foots nog deze nepsessie goed eindigen en zo kletterde ik mijn neporgasme in haar nepmond, die deed ze overigens netjes wegwerkte door goed te blijven zuigen. Mijn complimenten voor de goede FT dat was de prijs waard, maar die nepprijzen hadden mijn stemming helaas vergald. Deze nepdame was verdomd goed, maar de nep was over de top door tijdens het zuigen over prijzen te lullen.
 
Ik was goed genept en Babbel had ook al 2 exact dezelfde nepervaring met deze overigens goede en mooie nepdame achter de rug. Wanneer ze deze dame de mond snoeren en wanneer ze haar neppraat weglaat was het een topwijf, maar nu was het een neppert van het beste nivo. GT nivo pur sang.
 
Goed 's avonds nam ik afscheid van deze nepwereld, ik verliet de neptent en reed met mijn nepbrommer door het grootste nepland naar mijn nepvrouw. Ze was nog wakker en met een nepverhaal maakte ik me ervan af. Ik wilde slapen, dromen, over mooie en geile dames, maar de nepvrouwen waren ook in mij dromen nep-engeltjes. Zo dit was wat ik me nog weet te herinneren van dit nepweekend, want het waren 4 dagen en 2 dagen in GT was 1 dag teveel in deze nepwereld.
 
Groet, Foots  O0
 
P.S. Ik heb goed gekeken of ik Bosco nergens kon bekennen, maar zonder Daniella was hij er deze keer niet. Je moet tegenwoordig wel goed kijken, want soms komt Bosco in vermomming en hier onthul ik een foto van Bosco in Enrique Iglesias verpakking. Echter deze neppert ontbrak en dat is voor GT een groot gemis.
 
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2011, 22:16:06 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #24 Gepost op: 6 juni 2011, 22:15:11 »
Wat een nepverhaal  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #25 Gepost op: 8 juni 2011, 22:02:37 »
Gisteren telefoontje gehad van Daniela, na 2 weekjes voor haarzelf tijd, heeft ze toch weer voor PHG gekozen.  :D
Het thuisgevoel vind zij belangrijker dan de centjes. Wel Andrea achterlatend die er geen last van heeft.  ???

Ook al ziet zij er niet zo uit en gedraagt zich er niet naar, het is een gevoelig wijfie.  :o
Mijn draga.  ;)

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #26 Gepost op: 8 juni 2011, 23:02:55 »
Die Romantische Bosco,
 
Ben het roerend met je eens, al dat geld altijd maar.
Wat is er echt belangrijk ?
Precies, je lekker in je vel voelen en wij weer lekker in een vel dat zich lekker voelt.
Daar gaat het om.
 
Daarom zal ik ook niet een griezel posten, waarmee een notoire GT ganger aan dacht bij de naam Bosco.
Let op deze volgende griezel is niet Bosco en hij lijkt er ook helemaal niet op.
 

 
En mocht je het niet geloven, kijk dan zelf op zaterdag in Happy het is die aardige mongool waar Daniella zo gek op is.
Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2011, 23:04:34 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #27 Gepost op: 9 juni 2011, 06:52:11 »
foots, mafketel....hoe kom jij nah weer aan mijn pasfoto?  ???

Wel ouwe foto trouwens, toen had ik nog wat haar op mijn plaatje.  ;D

My precious.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #28 Gepost op: 9 juni 2011, 09:04:12 »
Hahaha, als dit Bosco is dan is Sean Penn een sexmachine  ;D


foots, mafketel....hoe kom jij nah weer aan mijn pasfoto?  ???

mWel ouwe foto trouwens, toen had ik nog wat haar op mijn plaatje.  ;D

My precious.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #29 Gepost op: 22 oktober 2011, 05:11:37 »
Vandaag in GT ook weer een mooie gevarieerde line-up met weer een aanvulling van nieuwe mooie dames. Erg knap hoe GT het presteert om geen verlengstuk te worden van Boekarest (zoals vele andere clubs in de regio en inmiddels ook in Hessen) en ons voorziet van een zeer aantrekkelijke line-up van ongeveer 70 dames uit een hele scala aan landen zoals Duitsland, Polen, Oekraine, Rusland, Litouwen, Turkije, Brazilie, Domenicaans republiek, Egypte, Marroko, Italie, Hongarije, China, Indonesie, Tsjechie, Tunesie, Thailand, Ghana, Cuba, Colombia, Slowakije en........Roemenie. Daar kunnen andere clubs in NRW een punt aan zuigen want het is niet voor niks dat GT vaak zo druk is. Dat laatste is dan weer tegelijkertijd het nadeel van GT want vandaag heb ik samen met een nieuwe dame anderhalf uur op een sleutel moeten wachten, wat met deze nieuwe dame (Sara, Duits) overigens geen straf was.