Auteur Topic: FICKFABRIEKVERHAALTJES  (gelezen 594583 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #120 Gepost op: 11 januari 2013, 18:43:17 »
Foots, Coco is hier!!! Ze zei tegen me dat ze er alleen op vrijdagen aanwezig is....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #121 Gepost op: 11 januari 2013, 22:07:38 »
Foots, Coco is hier!!! Ze zei tegen me dat ze er alleen op vrijdagen aanwezig is....
Dat heeft Foots nog niet gelezen, anders was hij al lang in zijn brolbak gesprongen  ;D :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #122 Gepost op: 16 januari 2013, 18:29:30 »
De tijd vliegt,

Door een afspraak die ik had in de buurt van Venlo, leek het me best handig om daarna maar eens een paar kilometer verder te rijden en eindelijk eens een kijkje bij Golden Time te nemen. De aankomst was prettig. Ook al was het een "rustige" maandag, er stond een verkeersregelaar een parkeerplek te wijzen. De parkeerplaats stond behoorlijk vol met Duitse, Belgische en een paar Hollandse kentekenplaten.

Bij binnenkomst vriendelijk verwelkomd door de theke en een badjas en sleutelbandje in ontvangst mogen nemen. De omkleedruimte zit vrijwel direct links van de ingang en geeft daardoor weinig privacy, mocht je die op prijs stellen. Één grote gezamenlijke douche kunnen vinden waarbij er stortdouches zijn waar je de knop in moet blijven houden en "normale" douchekoppen die wat meer tijd geven. Eerste indruk is goed, niet meer.

Omgekleed en fris vertrok ik richting de hoofdruimte met de bar. Het verbaasde me dat bijna elke bank die er stond bezet was met een man. Op zich een komische situatie, overal 2-zitsbanken en overal één kerel en nergens een dame die de man vergezelde. Alle kerels keken vanaf het bankje richting de bar en omgeving waar de dames als een kudde lekkere vrouwen bij elkaar gekropen waren om... tja geen idee waarom, maar het zag er komisch uit. Schatting is dat er zo'n 30 dames waren en net zo veel mannen.

Op de één of andere manier had ik het idee dat dit een ruime tent zou zijn, echter dat viel me iets tegen. Ik ben er van overtuigd dat Golden Time nog beter tot zijn recht komt wanneer het warm is en volop gebruik gemaakt kan worden van de enorme en prachtige tuin. Met -8 graden is het daar toch niet echt bevorderlijk voor het libido om te blijven hangen. Al goed, ik liep een rondje om de binnenplaats heen. De binnenplaats heeft een jacuzzi, sauna en een paar douches. Er staat ook een bed, die op dit forum wel eens is beschreven als "het bewuste bed". Iets in me zegt waarom dit zo omschreven wordt...  Ook geeft een masseur desgewenst massages in deze mooie binnenruimte. Om de binnenruimte heen is de rest van de villa, beginnend vanaf de ingang tref je eerst kamers aan, daarna de Kino, nog meer kamers, de hoofdruimte en bar en vervolgens weer de ingang met toegang tot de kleedruimte. Meer is het eigenlijk ook niet. Het restaurant is buiten in een grote tent geplaatst en hoewel er kachels waren geplaatst was het gewoon te koud om lekker te vertoeven.

Na dit alles gade te hebben geslagen een drankje genuttigd en ook maar eens een plekje op één van de rode banken bemachtigd. Vrijwel direct kwam de Duitse Mia aangelopen. Een beeldschone dame van midden 20. Tijdens mijn wandelingetje viel ze al op door een leuk charmant zwart jurkje, maar vooral prachtig gezicht. Na wat gesproken te hebben zijn we een kamer opgegaan. Ze vroeg wat ik wilde en stelde zelf een massage voor. Tja, een massage is een kwartier zonder al te veel moeite goed verdienen voor ze. Toch had ik er wel oren naar en liet het gebeuren. Massage was wel lekker, maar niet meer dan dan. Het werd pas goed toen ze me om liet draaien en me haar pijpkwaliteiten liet beleven. Ze vroeg of ik in haar mondje wilde komen en liet het wederom gebeuren. Toch heeft deze mooie dame te weinig indruk gemaakt om haar van top tot teen te kunnen herinneren.

Wie dat wél heeft gedaan is de Roemeense Eva. Wat een prachtige vrouw is dit zeg. Na de kamergang met Mia weer even wat gedronken, kijkje genomen in de Kino en toen ik daar weg wilde lopen hield Eva mijn hand vast en trok me naar haar toe. Ik ging naast haar zitten, kletsten wat en vrij snel kwam de kamer vraag. Ik antwoordde met "warum", hierop reageerde ze verbaasd en gaf als reactie dat ik haar dus niet mooi vond. In mijn beste Duits probeerde ik haar uit te leggen dat dat een verkeerde conclusie was maar dat haar schoonheid niet direct betekende dat ze ook een kamergang waard was..... ik vond het nogal een gewaagde zin voor een lelijke kerel als ik, maar toch begon ze me te overtuigen. Eigenlijk had ze me al overtuigd na haar eerste blik. Ze vertelde me wat ze van plan was, ik vertelde haar dat ik van plan was helemaal niets te doen en beide plannen pasten perfect in elkaar.

Eva heeft een smal gezichtje met fijne lipjes en een lief neusje. Haar ogen zijn fantastisch net als de rest van haar lichaam. Eenmaal in de hut legde ze genoeg kussens voor me neer zodat ik een prettig uitzicht had. Ze herinnerde me eraan dat ik niets wilde doen dus zo kon ik optimaal genieten... Kijk, vrouw naar mijn hart. ;-)
Ze kwam bovenop me liggen en begon te zoenen, strelen en al snel had dit haar gewenste resultaat. Ze daalde af en liet me heerlijk genieten van een pijpbeurt 1e klas. Dit volgde ze af door me on-top te bereiden. Na een tijdje draaide ze haarzelf om en ik zag haar heerlijke kontje mijn stijve bereiden. Langzaam, snel, rondjes draaiend, alles werd uit de kast gehaald. Plots een zucht en ik merkte dat ze er moe van werd. Dit snapte ik ook wel, ze was immers behoorlijk tekeer gegaan. Ik legde haar op haar rug en begon haar te neuken... Ze herinnerde me er aan dat ik niets wilde doen, ze had me toch zover gekregen. Na een paar standjes heerlijk in haar gekomen terwijl ze me innig zoende. Heerlijke dame, aanrader. Nadat ik kwam, ging ze naast me liggen met een houding dat ze graag aangeraakt wilde worden. Ze heeft kleine borsten, maar volledig natuurlijk, daar hou ik van. Als toegift een GFE door de tedere momenten na het neuken zelf.

Voor de kamergang vroeg ze of ze de eerste was, ik zei "nee, de tweede". Hierop reageerde ze dat ze dat jammer vond maar dan maar de beste van de dag wilde zijn. Dit heeft ze waargemaakt!

Douchen en enigszins onder de indruk op de bank geploft. Ene Suzanne kwam me inmiddels al voor de derde keer lastig vallen. Ze wilde naar de Kino, kamers, van alles en het koste me moeite duidelijk te maken dat ze toch echt niet met me op een kamer zou gaan. Pas na "i dont like you" leek ze het te begrijpen waardoor ze af droop. Een prachtig blond meisje zag dit en kon mijn reactie wel waarderen. Dit modelletje kwam naar me toe lopen en ik kreeg toch echt de indruk dat ik zo dadelijk met de knapste van Golden Time op een kamer zou belanden. Twee banken voor me werd ze echter door één of andere spelbreker op zijn bank getrokken en heb haar die dag niet weer gezien. Snik...

Ik besloot nog maar eens via de binnenruimte naar de Kino te lopen en bij de deur ingang stootte ik tegen de borstjes van de Nederlandse Veronica. "Waar ga jij naar toe"vroeg ze en ik was overrompeld door haar Nederlands. Dat had ik gewoon niet aan zien komen. Ze loopt er nogal bij als een sloerie, niets aan, behalve een hotpants. Ik herinnerde me dat ze iemand in de Kino aan het zuigen was en ik werd aan getrokken door haar manier van zuigen en bewegen en de geluiden die ze maakte. Hoewel het van mij wat stijlvoller mag was ik toch nieuwsgierig naar haar en liet haar mee gaan naar de Kino om wat meer te ontdekken. Een aardige dame, nee.... Dame is niet het goede woord bij haar, dat is ze gewoon niet. Aardige meid dan. Ze werkt ook in Yin Yang, gaf ze aan. Ze heeft een gezicht die net niet knap is. Van een afstand wel, maar dichtbij is het getekend door haar vermoedelijke levensstijl. Toch wilde ik haar ervaren en ben mee geweest in een blokhut. Hoewel ze leuke dingen deed, moet ik de conclusie trekken dat haar geile houding, haar opwindende bewegingen en geluiden meer doen vermoeden dan de daadwerkelijke kwaliteit van zuigen. Ja ze heeft me heerlijk in haar mondje laten komen, dus slecht was het zeker niet. Maar top kon ik het ook niet noemen. Wel een erg aardige meid en ik denk dat als je iemand grof en respectloos plat wilt neuken, dat je dat bij haar zou kunnen doen.

Na weer een douchebeurt en even gezeten te hebben kwam weer die Suzanne voor me staan en begon met haar kutje te spelen. Ze was gewoon mijn type niet, ik werd er niet warm of koud van. Dit keer had ze het in de gaten omdat ik langs haar heen probeerde te kijken naar vrouwelijk schoon welke ik eerder op de dag nog niet gezien had. Er waren nu wat meer echte stunners en bloedmooie vrouwen aanwezig zo rond 17 uur. De Eva+ categorie, zeg maar. Een Egyptische dame kwam naast me zitten. Hoewel ik ervan overtuigd was dat ze Braziliaans was omdat ze een typisch donker lichaam had met op de juiste plaats de juiste rondingen en zwoele lippen en mooi lang zwart haar in een krul. Ze leek vrij internationaal door haar nationaliteit en dat haar moeder Italiaans was en haar vader geen idee meer, want toen was ik haar verhaal alweer kwijt. Toch gezellig mee gekletst en ze vroeg of ik mee ging naar de tent om wat te eten. Goed plan leek me en zelfs daarna geen enkele opdringerigheid om te kamers. Het enige wat ze deed is me een knipoog geven en te zegen "misschien tot straks lieverd". Ik wist dat mijn planning nog maar één kamergang zou toelaten en dat dat best wel met haar zou kunnen maar ze liep al weg voor ik iets kon laten blijken. Het eten was overigens goed. Niet heel veel keuze, maar voldoende en lekker.

Door de kou naar binnen en terwijl ik mijn voeten weer wat warmte gaf omdat ze anders diepgevroren zouden afsterven kwamen twee dames, meisjes qua uitstraling, speels op me af. Het waren Kim van 22 en Louisa van 24. Beide Duits, hoewel eentje oorspronkelijk Pools was. Ze leken een stuk jonger en bij Louisa twijfelde ik zelfs of ze al wel 18 was. Na een speelse ontmoeten met de nodige handtastelijkheden en zwoele blikken kwam al snel het voorstel om met beide meisjes op kamer te gaan. Ik stelde voor dat er toch wat meer overtuiging nodig was omdat twee meisjes, hoe leuk dan ook, ook dubbele kosten betekenden. Deze vraag kenden ze blijkbaar heel goed want het antwoord kwam erg snel en direct. "we show you in the room". Louisa is helemaal mijn typetje met haar lange donkere haren, klein lichaam en heerlijke borstjes. Ze heeft een prachtig gezicht en ook Kim is zeker niet erg om er bij te hebben. Zij is blond met halflang haar. Ik besloot in te stemmen met het voorstel.

Op de kamer begonnen beide dames me heerlijk in de watten te leggen met elke vorm van aandacht die wenselijk is in dit soort situaties. Langzaam beginnen met strelen, zoenen. Plots begon Kim uitdagend met haarzelf te spelen en dat was iets wat ik niet aan zag komen en erg waardeerde. Mijn hele lichaam reageerde daar op en Louisa greep de kans om mij te pijpen. Heerlijk langzaam, spelend met haar tong. De dames wisselden elkaar af met het zuigen en zoenen. Zelf bleef ik met Louisa haar kutje spelen en deze werd alsmaar natter en natter. Ze ging over me heen liggen en bleef stilletjes genieten van wat ik met haar deed terwijl Kim me bleef pijpen. Nadat dit spel zich een 25 minuten had voltrokken gingen beide dames tegelijk bezig met mijn lul. Hoewel dit niet de eerste keer was dat dit gebeurde had ik in de gaten dat ik hier anders op reageerde. Ik denk dat het hun onschuldige jonge blik in de ogen was die me extra opgeilde. Na een tijdje hield ik het niet meer een kwam in hun mondjes klaar. Ze wisselden zelfs na de orgasme elkaar nog af om het laatste druppeltje er nog uit te krijgen.

Nu was het tijd om te gaan. Na een leuk gesprekje nog met de theke, die wilde weten wie ik allemaal gehad had, ging ik huiswaarts.

Kortom, een erg geslaagde eerste ontmoeting bij Golden Time. Mooie dames, waarbij ik eerlijk moet toegeven dat ik geen van de aller mooisten heb gekamerd. Dat zal dan de volgende keer maar moeten gebeuren. Wel blijf ik bij mijn standpunt dat GT het best tot zijn recht zal komen bij heerlijk weer. Het is nu plat gezegd, één groot neukhok. Op zich ook niets mis mee maar de beleving die ik persoonlijk had in Magnum gaf mij een prettiger en relaxter gevoel. Toch ging de tijd me veel te snel en had ik het er ook wel twee dagen uit kunnen houden. Super tent!

Groeten Rob

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #123 Gepost op: 16 januari 2013, 19:06:09 »
Rob is een levende brok reclame voor RB.
Alweer een prachtstuk van zijn hand over Golden Time.
Leest heerlijk, als een boek.
Ik ga hem niet nomineren, want ik ben een vriendtje  ;D

Maar toch een speciale vermelding hier. Prachtstuk alweer, en zo ziet Picasso alweer dat je niet alleen korte tweezinsrecensies kan schrijven zonder achter vrijkaartjes te vissen, want Rob heeft aan ons duidelijk te kennen gegeven dat hij geen vrijkaartjes meer wilt.

Wij houden daar, onrechtvaardig als we zijn, uiteraard geen rekening mee  ;D >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

BiGeD

  • Gast
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #124 Gepost op: 16 januari 2013, 23:40:04 »
Ziehier zoals belooft mijn eerste ervaringen in de Golden Time.

Aangekomen op Zaterdag 01 dec 2012 omstreeks 1900 uur samen met 2 collega's, dus eigenlijk wel ook onze vuurdoop in de Golden Time.
Snel onze financiele verplichtingen gedaan om alzo onze Golden Time outfit te mogen onvangen en de bijbehorende SLUSSEL  , waarna op het gemakske ons ontdaan van overbodige kledij en een eerste maal  gedoucht (je moet wel de doucheknop ingedrukt houden om water te hebben). Enfin we gaan niet hier muggeziften he.
Direct een ronde gemaakt langs de bioszaal, bubbelbad, sauna, om uiteindelijk plaats te nemen in de hoofdruimte aan de toog om een eerste drankje te consumeren en uiteraard om de ogen eens de kost te geven voor al het aantrekkelijke wat er hier rond loopt.
Na ongeveer een half uurtje aanwezigheid komt dus mijn eerste en dus ook latere stoeipoes zich aan mij voorstellen. Sonja een Poolse kattin die gelijk mijne wijze onder de badjas vastgrijpt en zich netjes voorsteld aan mij en de collega's. Wij wouden echter eerst effe een saunaatje en bubbelbadje meenemen, en eerlijk ook om nog eens goed rond te kijken wat er zoals allemaal aan schoons rondloopt. Dus een uurtje later terwijl we in het bubbelbad zatten kwam Sonja dus voorbij ze had mij onmiddelijk in de smiezen en kwam dus bij me in het badje en gelijk had ze ook weer mijne wijze vast en pompte mijn gezicht tussen haar boezem. OOK WELKOM zou ik zeggen. DUS ZIMMER ZEIT of beter gezegd BLOKHUT ZEIT.
Eens de blokhut binnen heeft ze me eerst duidelijk gemaakt wat er allemaal mogelijk is, ook wel kwestie om misverstanden te vermeiden daar ik nieuw was en zij dat wel wist. Ik heb haar gelijk gerust gesteld dak geen moeite heb om te betalen voor een goede service wat haar oogjes deden blinken (ik spreek dus heel goed duits en engels) dus was de message goed aangekomen want ze begon mij te tongzoenen of beter gezegd te lebberen, theeft gene naam en waarop ik mij dus ook niet onbetuigd liet en bijgevolg haar tietjes goed bewerkte met de handjes dit gedurende een dikke 5 min. Toen was mijne trouwe wijze aan de beurt dewelke ze vakkundig bewerkte met haar lippen, tong .... en handen, ik moest haar echter vragen  na 10 min op ff te stoppen want had nog andere lekkere dingen met haar voor. Dus nog wat tongen en een lekkere 69 aangenomen waar zij op een iets wat rustiger tempo aan mijne wijze aan het leuren, en sleurpen was ... ik voelde haar speeksel langs mijn ballen lopen, dit hebben we dus een 10 tal min aangehouden. waarna een hoedje werd aan getrokken ..... Eenmaal het hoedje aan, werd er overgegaan tot het betere neukwerk, maar moet erbij zeggen dat Sonja zeer dominant is en het heft in handen nam. En direct mij begon te bereiden als een volleerde cowgirl en tegelijkertid geile praat riep. Ik moest en zou haar echter ook op de welgekende doggystyle nemen wat ook alzo werd gedaan. Ik moest niet constant op haar in pompen want ze kletste vanzelf als het ware haar billen tegen me aan. Ik kon het echter niet laten om haar anale plekje te bespelen met mijn duim wat voor haar het teken was om te veranderen van positie en penetratie. Ik merkte dat deze ingang haar niet vreemd was en al dergelijke bezoekers heeft gehad. Uiteindelijk moest en zou ze mij weer bereiden, ze nam dus plaats boven mijn knoerdharde wijze en liet zich anaal over me heen zakken en begon overheerlijk op en neer te wippen, knijpend met haar anale spieren

Ik voelde dat ik dit echter niet meer lang zou houden vooraleer mijn wijze zou exploderen.Dit had ik echter voor haar mondje voorbehouden ... dus het hoedje verwijderd en alzo mocht ze mij verder oraal afwerken ( eigenlijk had ze zelf al gezegt dak haar bekkie mocht/moest volspuiten ) aldus nadat ze mijn zakje goed nat had gemaakt met het likken en in haar mond nemen van mijn hele zaakje en tegelijkertijd stevig aan de wijze was aan het trekken kon ik me niet langer meer inhouden en kwam als een heer in haar mond, ze bleef echter verder melken en zuigen tot de laatste druppel uit mijn knuppel.
Beide hijgend maar voldaan namen we even een kleine pauze waarna we mekaar nog een relax massage hebben gegeven om het anderhalve uur vol te krijgen. Dus voor een eerste kennismaking met de Golden Time heeft Sonja een positieve indruk op mij na gelaten, de geleverde service was uiteraard zeer goed en heb haar daarom een leuke fooi gegeven waarop ze me nog eens vol op de mond zoende en zei dat ze mij wel zag zitten als vaste klant, maar deze rakker ga toch eerst nog eens van de andere grassoorten proeven, al zal ik sonja haar service niet rap vergeten. Dus mag ik haar prijzen met een welverdiende 9/10.


Grtz BiGeD

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #125 Gepost op: 19 januari 2013, 19:48:14 »
GoldenTime: donderdag 17 januari

KAMERSESSIE MET TANJA
Het wonder was geschied
Het wonder was geschied
Haar poes was nat en het regende niet

Ha ha…..!!! Dit was de Duitse Tanja tijdens een heerlijk GFE-uurtje. Tanja is maar liefst 34 jaar oud, maar zij ziet er gelukkig heel wat jaren jonger uit en zij is gelukkig nog een strakke dame met strakke borsten (wel een beetje getuned). Tijdens een gesprekje aan de bar kwam ze zeer sympathiek op me over, maar ook mijn goede kameraad Keeper had haar al aanbevolen. Op de kamer was alles naar wens en nam Tanja alle tijd om je rustig te verwennen. Kortom: een top GFE-sessie met alles erop en eraan en het herhalingsgevaar met deze lieve dame is 100%!!!

VERGELIJK MET GANGBANG
Nu moet ik zeggen dat ik wel toe was aan zo’n goede GFE-sessie, want één dag eerder was ik naar een gangbang van Zhuzha in Ratingen (nabij Düsseldorf geweest). En wat ik daar allemaal heb meegemaakt met drie knappe dames, grensde aan het ongelofelijke en is gewoonweg met geen pen te beschrijven. Daarom vat ik het hier heel kort samen (weliswaar zonder pen): flink deepthroathen, zaad slikken, dubbelpenetration, gerimd worden, hardcore, op de billen meppen en gezicht, haren, hals en borsten volspuiten, zodat het uiteindelijk een heel slagveld leek waar met sperma was geschoten (echt alles zat onder). En dat in een oud wit huis langs de snelweg, waar de joints openlijk aan de bar werden gedraaid en gerookt, waar een zwarte kat en een grote hond ook nog eens naast me kwamen zitten (terwijl ik al niet zo’n dierenvriend ben) en waar gewoonweg alles mogelijk was in een bijzonder losse sfeer. Een zeer heftige gangbang dus waar ik drie keer klaar kwam, maar deze extreme smeerlapperij hoefde voor mij nu ook weer niet zo. Hi hi…..!!! Dus de dag erna was ik een bijzonder gelukkig mens toen ik bij het welvertrouwde GoldenTime mijn auto parkeerde en de nette bar weer mocht betreden. Dit was toch wel eventjes wat anders dan de dag ervoor en hier voelde ik me toch stukken beter bij.

BEKENDE FORUMLEDEN
Wat ook altijd aardig is als de receptiedames en thekedames een praatje komen maken (of zich zelfs laten masseren tot ze ”Gänzehaut” hebben) en dat je in GoldenTime altijd bekende forumleden tegenkomt zoals: Ace2, Seqoya, HP001, Keeper en Megaboob. Megaboob kende ik natuurlijk van het forum, maar ik had hem nog nooit in levende lijve ontmoet en ik dacht dat hij een echte oude vieze man zou zijn die alleen maar extreem dikke tieten wilde onderspuiten. Hi hi….!!! Maar Megaboob is een nette en leuke persoon die helemaal niet zo oud is. We hebben leuk kennis gemaakt en aan de bar, in de sauna en in het bubbelbad gesproken over onder andere: saunaclubs, pussy’s en dikke borsten natuurlijk.

DAMESBEZETTING
Wat me in GoldenTime opviel is, dat een groot deel van de ”oude” garde ontbrak en dat er veel ”nieuwe” dames aanwezig waren (tenminste op deze donderdag en ik persoonlijk ervaarde dit misschien zo omdat ik de laatste maanden voornamelijk clubs tussen Aachen en Köln heb bezocht en GoldenTime eventjes links heb laten liggen). Verder waren er absoluut gezien niet heel erg veel dames aanwezig, maar wel lekkere exemplaren. Een pluspunt vond ik het feit dat het aantal mannen zeer gering was en dat vrijwel alle dames voor het grijpen lagen.

DE KAT OP HET SPEK BINDEN
Megaboob testte onder andere de lekkere Bosnische Inez (Wauw!!! Dat zag er lekker uit), terwijl ik me maar tot één sessie met Tanja beperkte. Maar ik was ook nog wel een beetje moe van de 5 uur durende gangbang van de dag ervoor. Gangbangs vind ik wel leuk, maar voorlopig eventjes niet meer en ga ik toch veel liever naar FKK-saunaclubs, waar je ook innig kunt tongzoenen met de dames, iets wat ik bij gangbangs mis. Dus volgende week weer naar GoldenTime. Ergens op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag, want voor mijn werk kom ik er sinds begin 2013 toch elke dag heel redelijk kort langs (A73 snelweg). Oftewel de kat wordt hier op het spek gebonden en dat vindt Rudi_NL helemaal niet zo erg. Zo ga je natuurlijk met plezier naar je werk. Ha ha…!!!

Tot Binnenkort in GoldenTime.
Groeten Rudi_NL
 8)  8)  8)
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #126 Gepost op: 20 januari 2013, 08:13:20 »

Zo heel af en toe kom ik wel eens in Golden Time, liefst op zaterdag omdat er dan vaak wat bekenden zijn. Verder heb ik eigenlijk een voorkeur voor clubs waar je met de vrouwen niet stuk kunt, maar ook hier kun je soms verrassend goede dates treffen. Kwestie van selecteren en een heleboel geluk.

De dag begon met een onverwacht intermezzo. Dochter wilde graag een nieuw bureautje. Eh, okay, mag wel, zei ik aarzelend. En ze had op de site van IKEA al iets leuks gevonden, ogotogot. Gelukkig wel een zonder laatjes, want dat is echt kut om in elkaar te zetten. Toen moeder hier lucht van kreeg, was ze nog enthousiaster dan dochter, alle alarmbellen gingen af bij me. Hm, als ik de achterbanken voorover klap, dan kan er via de achterklep best iets groots naar binnen, zei ik. Het enthousiasme nam nog verder toe. Alleen, dan is er geen plaats meer voor drie personen, vulde ik aan met een stiekeme grijns. De mondhoeken van mevrouw Uitgewandeld zakten een decimeter, en de mijne schoten een decimeter omhoog. Eén uurtje bij die Zweedse houthakkers is precies erg genoeg, maar als je de grootste shopaholic van de Benelux bij je hebt, dan red je dat niet en kun je weer een zwarte dag in de boeken schrijven, daar beginnen we hier dus niet meer aan.

Eenmaal binnen constateerde ik dat er weinig veranderd was in de jaren dat ik hier niet meer geweest was. Het winkelend publiek bestond nog altijd grotendeels uit zuur kijkende mannetjes die achter een vrouw met overgewicht aansjokten. De kids werden nog altijd in de ballenbak losgelaten, en het meubilair had nog altijd dezelfde achterlijke Zweedse namen. We zochten zo snel mogelijk het bureau uit, dat dochter al voorgeselecteerd had, en volgden de pijltjes naar het magazijn. Die handige Ikea marketeers sturen je ook niet bepaald langs de kortste route, stelde ik vast. Nee, je hebt echt het hele fucking pand gehad voor je het magazijn bereikt hebt. Het is natuurlijk de bedoeling dat je onderweg nog iets van je gading vindt, en veel meer Svens en Björns en god weet hoe die troep allemaal heet, aan zult schaffen, dan je aanvankelijk van plan  was. Zelf ben ik volkomen immuun voor zulke trucs, ik loop in dit soort winkels gewoon met oogkleppen op. Ik stormde er met een rotgang doorheen, dochter gelukkig nog niet met het ikeavirus besmet, volgde in mijn kielzog, en zodoende stonden we na een kilometer of vijf dan toch voor de bewuste stelling. We laadden de pakketten in, verlieten de blauw met gele toko waar ik voorlopig wel weer uitgewandeld ben, en reden naar huis, waar ik hele zooi in de garage dumpte. Die zet ik morgen wel in elkaar, ik heb vanmiddag eerst nog een bespreking met een paar collega’s en een paar mogelijke klanten, doei.

De bespreking vond plaats op de Heidweg nr.1 te Brüggen. De collega’s waren onder andere Ketserr, Cupido, Rex, de Souza , de mogelijke klanten waren er te veel om op te noemen. De uiteindelijke klanten waren Olga, Gitana en Anja. Om twee uur aangekomen, paar handen geschud, rondje gelopen. In de wellness werd ik op de schouder getikt door niemand minder dan de lieve lekkere Olga. Was leuk haar weer te zien. Ze mocht voor een sleutel. Intussen Sissi gedag gezegd, ook wel een aardige meid, heb er ooit een goede date mee gehad, maar Olga was effe voor. Kamer in het gebouw zelf, dus niet door de kou. En een heerlijk half uurtje genoten van die dubbel D en die zwoele zachte lippen. Herhalingskans honderd procent.

Met Ketserr en Cupido uitgebreid zitten tafelen, met een dikke omelet voor de proteïnen, en een paar saunagangen gedaan. Gestopt toen de Aufgussmeister erbij kwam, die gooit er zoveel water op dat het alleen voor de echte diehards uit te houden is. En eens gaan kijken voor de volgende. Bij de danspaal aan de praat geraakt met Gitana uit Montenegro. Leuke meid wel, vrij lang en een goed figuur, mooi zwart haar. Zoenen was geen probleem, dus naar een bungalow. Zoenen had wel wat intenser gemogen, maar ik ben misschien nogal een zeikerd op dat punt. Verder best lekkere sex gehad. Herhalingskans zeventig procent.

De Putenrollbraten was lekker mals, de saus wat flauw, dus even goed de peperbus gehanteerd, zo werd het toch nog wel wat. Voor de laatste ronde een beetje lopen twijfelen. De dame op de laatste kruk interesseerde me wel. Even navraag gedaan bij Ketserr, de wandelende GT databank. Hij was er zelf nooit mee geweest, maar volgens hem stond Anja goed bekend. Even kennis gaan maken, kwam wel een leuk gesprek uit, ik waagde het erop. Op de kamer meteen een teleurstelling, niet zoenen. Als je het verd. ook maar één keer vergeet te vragen hier, dan heb je het weer. Dat is dus de reden dat ik meestal andere clubs bezoek. Maar ik moet ook eerlijk zijn, Anja’s orale vaardigheden zijn subliem, zo goed zelfs dat we niet eens aan andere dingen zijn toegekomen. Op de terugweg hebben we het er nog even over gehad, ze vond het zelf ook wel vervelend dat het me op deze manier zo tegenviel. Hoewel ze als persoon best sympathiek is, is vanwege het niet zoenen de herhalingskans echter nul procent.

Hierna had ik het weer even gehad en vertrok. Op zijn tijd is GT wel gezellig, maar ik ben toch meer iemand voor clubs waar je niet eerst allerhande afspraken hoeft te maken om vervelende verrassingen uit te sluiten.

Zo, dat staat erop, nu nog even dat bureau in elkaar hengsten voordat de family hier wakker wordt, dan kunnen ze niet zeggen dat ik niks voor ze doe. Maar binnenkort komt er nog een vervolgbespreking, echter niet aan de Heidweg 1 te Brüggen, maar eerder in Freude, Bernds, Babylon, of de Parksauna, allemaal clubs waar ik noglangnietuitgewandeld ben.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #127 Gepost op: 21 januari 2013, 01:27:06 »
Dit doet me verdomd veel denken aan Youp  ;)
Heerlijk stukje proza, met dank aan nlnu  ;D

Youp van 't hek - ikea stapelbed
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline NikXXX

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
  • Tettenzot
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #128 Gepost op: 27 januari 2013, 22:43:29 »
Zaterdag weeral terechtgekomen in het oord des verderfs. Er waren weer vele wandfossielen aanwezig, zowel in mannelijke- als in vrouwelijke vorm. In de middag was het rustig vertoeven aan de bar met Mister Warsteiner. In een small-talk conversatie met powerranger Flo op de apenheul kwam het woord 'langweilig' mij ter ore. Er zou ook eens een dag zijn dat de dames niks te klagen hebben. Vooral de mokkels die permanent aan de barkruk gekluisterd zijn die tegen de raam staan zijn niet te doen, m.n. de infamous Roemeense clan die daar rondhangt. Aangezien het Roemeense goksyndicaat en de krolse kat uit Polen beiden niet aanwezig waren moest ik op zoek naar ander/nieuw vlees. De meerderheid van de dames kan ik van de hipo-lijst verwijderen omdat die een eingeschrankte service leveren. Mijn oog viel dan ook op een dame die ik nog niet eerder had gezien in GT. Enigszins timide in de bar, zoniet gereserveerd, ontpopte ze zich tot een aangename gesprekspartner onder de naam Svetlana. Een kamergang volgde waarin ze mij blij deed verrassen door haar actieve houding. De sessie ging van start in GFE modus, maar al snel ging de rit over op wilde PSE. Of was het nou lust? Ze hanteerde een correct prijsbeleid a raison van 75 p/u. Om zevenen heb ik nog een bordje ‘penne mit waldpilzrahmsauce’ gegeten; mijn complimenten aan de kok. In de bar werd ik nog even aangerand door Sonja toen ik aan de paal hong. Kon het van haar wel hebben. In de avond kwam er een scoutinggroep binnen die heel stoer met een bierflesje stonden maar geen cent te makken hadden, naast de belchinezen en wat pastavreters die waarschijnlijk eerder op de dag bootjes hadden bekeken. Wat een rampvolk! Al snel leek het een zwoele homo-tent. De Aziaten waren kanonnevoer voor het Roemeense Blok. Chantal had opgehouden een rode vlag te hijsen deze week, edoch on-site bleek dit niet het geval. Ik had zin in een tweede kamergang de nieuwe Russische dame, en zo geschiedde. Gelukkig heb ik survival kennis zoals alleen Chuck Norris heeft, en lukte het mij om mijn locker te bereiken tussen opgeschoten jeugd die stoere verhalen zaten te prevelen. Iets met gebakken lucht… Mooi toch dit soort figuren.

Offline superwescoast

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #129 Gepost op: 1 februari 2013, 16:35:58 »
Second visit in 2013...

3 real beauties appeared:
Fiona: No feeling between us and I hate above all that I ask for the lock after 2 min chat ...
Maybe it was that one mistake, but I did not feel the blow ...

Katalena: Beautiful Spanish girl( yes) of Pamplona, ​​1m70, angel face, slender, nice but does not embrace ...

Eve: Superb German girl from the second day ... YY before Gt .. beautiful face, perfect body, tattoos all over her body but ... do not kiss ...

Add to Gabi still the Bulgarian and 2/3 others that I could not take the names ...

Aniella (ex from Gt between 2009-2011) was refered by Marina because too many Romanian girls actually and that the service was bad... I don't believe it!
Then if we turn in Aniella do the same with: Maxi, Tara, Isabella, Raisa, ... and Georgina, Madeleine, ... also make attention ...
It's funny that I quote these girls! They all come from the VV ... Hum hum ... :Rolleyes:

I been in a room with Nadine ... 10/10 incredible! ... 1 hour of pure bliss

present this Girls 30/01/2013
Amara (Ke) - Angela (Pl) - Anna (All) - Annie (Bg) - Ariana (Ro) - Ayleen (All) - Barbie (Ru) - Carmen (Ro) - Cora (All) - Cristina (Gr) - Dina (Tq) - Dorina (Hu) - Emy (Th) - Eve (All) - Fiona (Ro) - Gege (All) - Gia (Bg) - Giorgina (Ro) - Heidi (Czech) - Inga (Ru) - Ilona (Lib) - Ines (Bo) - Isabella (Ro) - Kassandra (Ro) - Katalena (Esp) - Lana (All) - Laura (Ro) - Larissa (Ro) - Lavinia (All) - Leonie (All) - Lin (Chi) - Lisa (All) - Lola (All) - Loli (All) - Lolita (All) - Madeleine (Ro) - Maggy (Pl) - Marta (Pl) - Maxi (Ro) - Melissa (Ir) - Mimik (All) - Mira (Hg) - Nadine (All) - Nikki (All) - Paola (Pl) - Romina (Ro) - Stefania (It) - Sonja (Pl) - Tanja (All) - Tara (Ro) + ~ 15 girls not listed ...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #130 Gepost op: 1 februari 2013, 17:07:49 »
Het is nog maar een maand geleden dat een aantal bijzondere schrijvers op het andere forum werden vereerd met een hoge positie notering in The Final Countdowm. Deze competitie was nog nauwelijks afgelopen of voormalig nummer 1 aldaar, Badslippers, kondigde aan wat minder te gaan schrijven.
Een welverdiende nieuwe nummer 1 verscheen aan het firmament en zijn naam is Satanic Surfer, die we ook hier erg goed kennen. Echter, ook hij gaf inmiddels recentelijk daar aan nog maar weinig te gaan schrijven.
Wat is dat toch met al die nummers 1, Badslippers, Satanic Surfer, Lance Armstrong....

Ik voel me dan ook bijna genoodzaakt om vanuit enige compenserende intenties een recensie te schrijven, naja, dolletjes. Het wordt echter geen uitgebreide recensie want het half jaar is nog niet om en de inspiratie-accu voelt nog niet voldoende opgeladen aan...

Eerst wilde ik even ingaan op deze opmerking van Seqoya

Citaat van: seqoya;300941
... het viel op dat er veel mooie dames rondliepen en ook aardig wat nieuwe... qua ijsberen viel het mee... Dat zag er goed uit voor ons...

Ook ik was aangenaam verrast door de aanwezigheid van een redelijk aantal nieuwe dames en ook nog eens hele fraaie exemplaren tussen. Zo was me bijvoorbeeld Kathy, een erg mooie Russische opgevallen waarover later meer, en ook Yve, een Duitse favoriete van Raul7 die voorheen in YY werkte. Opvallend was verder dat het Roemeense gehalte onder de dames flink was afgenomen, daartegenover leek het Russische gehalte terrein gewonnen te hebben hetgeen voor mij persoonlijk goed nieuws is.

Namen van al het nieuwe schoons (behalve Kathy en Yve) waarmee ik contact heb gehad kan ik niet voldoende herinneren maar voor degenen die nu staan te trappelen om te weten of ‘hun meisje’ ook aanwezig was hierbij een aantal namen van de reeds langer aanwezige garde: Steffie (Duits), Nikkie (Duits), Cora (Duits), Xenia (Russisch), Chantal (Roemeens), Minel (Moldavisch), Larissa (Roemeens), Christelle (Domenicaans), Denise (Iraans), Veronica (Nederlands), Zara (Marrokaans), Myrna (Hongaars), Jayjay (Italiaans), Lakisha (Duits), Christina (Hongaars), Michelle (Hongaars), Lolly (Roemeens), Martha (Pools), Angela (Pools), Nicole (Pools), Tanja (Duits), Sophie (Aziatisch), Inez (Bulgaars), Georgiana (Roemeens), Flo (Duits), Alexa (Duitse), Sonja (katachtig soort), Heidi (Tsjechië), Anastacia (Russisch), Patricia (Polen)....

Citaat van: seqoya;300941
Onze picasso had trouwens een prachtige russische dame gepakt en was er helemaal van onderste boven...een beginnende verliefdheid? Ik verwacht een prachtig relaas van hem...

Na het eten vergezelden Seqoya en ik Bertb even terwijl hij zat bij ‘zijn meisje’ toen ik plotseling vanuit mijn ooghoeken een prachtig mooie verschijning zag die me bij binnenkomst al eerder was opgevallen. Een dame met een lengte van ongeveer 1,75m, lange donkere haren, erg mooi gezicht, slank maar met een mooie ronding bij de billen en prachtige benen. Haar vriendin, een blonde slanke iets kleinere dame was ook een lust voor het oog maar ik had mijn zinnen eerst op de grotere van de twee gezet. Ik nam plaats op de bank schuin tegenover waar ze met zijn tweeën aan het keuvelen waren en zocht met de ogen contact. Eenmaal het contact gemaakt en een wederzijdse glimlach uitgewisseld te hebben nodigde ik Kathy (conform ze zich later voorstelde) uit om naast mij plaats te nemen. Ik vond het een aangenaam onderhoud met Kathy met nu en dan tedere aanrakingen van haar kant; de sleutelvraag bleef echter achterwege en na 20 minuten vond ik dat we genoeg ge-presaled hadden en legde ik het initiatief voor een kamergang.
Op de kamer ook initieel veel gestreel met steeds opwindender makende aanrakingen en een scala aan tongverstrengelingen. De sessie begon erg GFE achtig (té gfe voor mij) maar ontwikkelde zich langzamerhand naar een PSE sessie van jewelste met weergaloos pijpwerk inclusief deepthroat, gevinger, stevig neuken in allerlei standjes met veel actie hierin van haar kant en continu zoenen. Had graag de sessie willen beëindigen met in haar mond klaar te komen maar het neuken voelde zo goed aan dat kleine Picasso voortijdig anders besloot. Oeff, we kunnen over GT van alles roepen maar dat er regelmatig hele mooie vrouwen rond lopen die weergaloze sessies geven is ook één van de waarheden zoals mij deze mooie Russische weer eens heeft bewezen.

Seqoya vroeg me hoe ik Kathy gevonden had en bij mijn uiteenzetting van de sessie zag ik hem twijfelend kijken naar het meisje naast hem met wie hij ondertussen op een sleutel aan het wachten was  :)). Niet veel later gingen Bertb en Seqoya elk met hun eigen meisje naar één en dezelfde kamer  :o. Wat een viespeuken die twee!  ;D:

Citaat van: seqoya;300941
...even wat drinken halen en weer richting de gokkast want Bbertb moest geld er uit halen wat ook uiteindelijk gelukt was...hoorde ik later...het was ook behoorlijk wat hij eruitgehaald had volgens mij..
Net zo blij als een kind als ik was na de sessie met Kathy, net zo blij was Bertb inderdaad na de 5 uur durende sessie met ‘zijn meisje’ die hem erg veel geld had opgeleverd zoals ik laat op de avond getuige van mocht zijn.

Het werd rustiger later op de avond en veel dames hadden weinig te doen. Werd verschillende keren aangeklampt door Myrna, Veronica, Xenia en Yve maar ondertussen had ik mijn keuze al gemaakt waarmee een tweede sessie een feit werd.

Ondanks vermoeidheid op deze dag van mijn kant kijk ik terug op een geslaagde avond met redelijk veel mooie vrouwen en twee erg goede sessies waarvan één hier is uitgelicht.

Peace out!  :king:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #131 Gepost op: 1 februari 2013, 19:52:01 »
Het wordt echter geen uitgebreide recensie want het half jaar is nog niet om en de inspiratie-accu voelt nog niet voldoende opgeladen aan...
Hou je batterij leeg en schrijf iedere week een 'niet-uitgebreide-recensie', wij zijn snel tevreden  :111:


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #132 Gepost op: 13 februari 2013, 16:40:29 »
Aangezien niet uitgebreide recensies worden gepromoot door sm sluit deze kwiet zich aan in telegramstijl aangaande z'n GT-bezoekjes van laatstleden:

* ontvangst vriendelijk doch kordaat, gratis entree dankzij Freiercafé-vrijkaart waarvoor Danke...
* eten ok, té laat voor ontbijt, doch een bordje frietjes en s'avonds een bordje spaghetti, naja, in orde...
* line-up: matigjes... erg Roemeensgetint had ik de indruk, veel nieuwe snoetjes, maar velen "bekend" uit andere clubs als VV ea, en nou niet bepaald eerste garde qua service qua dames in zoverre me bekend...
* opvallend: hoog aandeel "meubilair-dames"
* opvallend: voertaal mix van Frans&Nederlands: zeer veel jonge en onervaren rakkers leek me, niet-TZende dames konden zich verheugen over meerdere sessies met dezelfde heren die als een kind zo blij waren met dames waar ik categoriek neen tegen zeg... hoog touristengehalte
* geen wachttijden doorheen m'n verblijf
* kamer 6 is gedrieëndeeld in compacte fixboxen, enkele extra binnenkamers dus
* sessie met ROXANNA tot grote tevredenheid, Aussenordentliche service, achtung...
* sessie met KATALINA tot algehele ontevredenheid, Untendurchschnittliche service die in Amsterdam volstaat mss, maar niet in clubs
* sessie met GIORGIANA tot voldoende stemmende gedachtegang, ietwat eingeschrankte serviceleistung helaas, achtung: 100E/uur netjes vooraf aangegeven overigens
* opvallend: aantal kamersessies die onder de 20-minutengrens bleven: hoog...
* presales en aftersales naar aloude traditie quasi onbestaande...
* GT lijkt de tanende servicekwaliteit geen halt te kunnen toeroepen, en het lijkt zelfs algeheel niet nodig te zijn volgens een boel aanwezigen die zonder enig gemopper lijken tevreden te zijn met service zonder TZ, of amper nennenswert, quasi onbestaande pre- en aftersales enzovoort...
* da Fickfactory laat van z'n pluimen, en een vervolgbezoek zal er zeker van komen, maar is generlei prioritair...
* bij vertrek naar kamertevredenheid bevraagd door empfhangsdame, relaas der sessies kort geschetst en rondom 21 de vertrekken verlaten, kan me niet herinneren dat ik het zo vroeg al welletjes vond. Met een eerste als sof te bestempelen sessie voor 2013 het ruime sop gekozen, pfff...

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #133 Gepost op: 15 februari 2013, 19:16:03 »
SS omschrijft het goed.
GT is een degelijke club, met normaal gezien een goede optische line up.
Alleen qua topservice moet je je huiswerk goed doen.
De meeste bezoekers zijn vaak boeren die hun maagdelijkheid kwijt zijn geraakt in de wei op een kratje bier met hun bek vol hooi loeiend naar de koeien en zijn dan ook snel tevreden...
Probeer bij een onbekende meid gewoon een luchtig gesprek aan te gaan, als ze daar geen zin in hebben, of binnen een paar zinnen over sleutel beginnen, ga dan een lekker pintje halen en zoek vrolijk verder...
 

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #134 Gepost op: 20 februari 2013, 15:03:10 »
Nounounou, 19/2 rustig effe chatten met enkele Kollegen s'morgens, IM van forumcheffe, Canadese "bekende" ging GT bezoeken en hij was hondsziek, heb jij iets te doen vannamiddag?? Naja, effe checken, agenda omgegooid en vierklauwens richting Brüggen gekard  :steeringwheel: met een vers doorgestuurd vrijkaartje ter compensatie voor de nog op te leveren "scoutingsopdracht", afdropadres om die sympathieke gozer eventueel verder te karren ter slaapgelegenheid in het Dusseldorfse. Veel vroeger dan gepland dus wederom aangeklingeld aan de poort van GT, nog plek voldoende op de parking, de nog inktnadruppende freikarte werd toch geaccepteerd door de thekedame, en er werd me nog een passant een viel spassje toegeworpen. Als een dolleman onder de douche, in ijltempo verkleed tot rakker en flikflakkend de bar ingetuimeld alwaar geen mokkels werden verwond door deze kolderieke kapoen want er was een algeheel gebrek aan mokkels. Onze Canadese flierefluiter zat al naast een gewaardeerde Kollege in een sofa, en ss kwam het scoutingsteam nog versterken, naja, die Maple Leafkrawaat zat gebeiteld. Aangezien het een optickpopper betreft kon ik hem alras een 5-tal opties met ook nog degelijke tot zeer goede service aanwijzen, de andere 20/25 dames kieperden we meteen categoriek overboord  :censored. De beste man had het niet getroffen, zelden GT zo lusteloos en amechtig voortkruipend gezien, weinig opties sowieso numeriek, laat staan qua serviceskills zover me bekend. Aangezien ik hier geen Canadees bericht kan plaatsen zal ik overschakelen in de traditiegetrouw zéér overzichtelijke ss-modus en punctueel m'n eigen dagje beschrijven, qua sessies kwam ik niet verder dan 0, dus het betreft eerder algehele beschouwingen en meegemaakte/ingefluisterde "events", for what it's worth, realistisch sowieso uiteraard...

p:oehpoeh, s'namiddags 30/35 dames, s'avonds een 45-tal: zéér matige line-up... voor ss kwamen volgende 4 dames nog in aanmerking: Olga/Joanna(wieder da tot dinsdag sowieso dixit de goeierd)/Patrizia (met rode haren momenteel, ze zag er messcherp uit) en een Roemeense onbekende die al snel een Niet Tongzoenende Roemeense onbekende bleek tijdens voorgesprek... Line-up als semi-bedroevend te catalogeren...Een boel derderangsdames uit andere clubs, LR-transfers met bedenkelijke reputatie dixit kollegen, naja, en laat ik daar al geen fan van zijn van de "goede" dames sowieso...

u: itje met wat lol met Kollegen, voornoemde Canadees die omstreeks 19 uur naar een andere club werd getransporteerd door de FC-taxidienst  ;D, en 3 leuke FC-Kollegen voorts, ook nog een Paus aanwezig en enkele Belgen met LiebesKasperSyndroom, me rondom 15 uur te pletter gelachen met een Belg die dusdanig ongedurig probeerde Julia van z'n prominente aanwezigheid diets te maken dat de rest van de club er plaatsvervangend ongemakkelijk van werd, het betreft dan nog een stammi van haar, maar die werd effe met de neus op de feiten gedrukt en naar later op de dag geplaatst door Julia, gelachen man  ;D.
De beste man met hangende pootjes naar de eettent, en uiteindelijk toch nog 2 uur met haar gekamerd als het haar uitkwam, tja, what to say...

n: etheid, hygiëne: spic and span as always, barpersoneel vriendelijk, ontbijt gerateerd, frietjes ok, avondeten gerateerd, pizzaschijfjes ok. Sauna&whirlpool niet getest... eigenlijk een boel gequatschd en gesocialized, ook nog een Moderator van een forum voor poolbewoners ontmoet die af en toe al ns een daar aangemaakt damestopic doorbriefte aan GT toendertijds, enkele woordjes gewisseld uit beleefdheid, hij kamerde gelukkig met de enige écht goede transférée uit Samya me bekend in GT  ;D...

c: alamiteiten te over, de stemming zat er bij mij al meteen in toen ik tijdens m'n transformatiesprint tot rakker een landgenoot naast me zag afrekenen met een Duits meubelstuk van GT, 32 minuten gekamerd: 100E  :-\... de beste man zwichtte uiteindelijk, hing voorts nog met een ontevreden gelaatsuitdrukking wat rond in de bar, werd nog "afgewerkt" door een Roemeentje op 15 minuten erna, maar kwam me toch nog een fijnere verderzetting van m'n dag wensen... toffe gast, en hij zal hopelijk meer geluk hebben een volgende keer...

t: ettenzotten hadden enkele opties vandaag in GT, een 6-tal als rondbortstig te catalogeren dames werden gesignaleerd...
   ongzoenissues té over de laatste tijd in GT: een Kollege sprak 2 onbekende dames aan, gesprekje met TZ-vraagje, beide malen Nein, naja: dolletjes

u: iensoep s'avonds met lekker brood dixit een dame die languit in m'n sofa kwam hangen, met haar en vriendin tezamen gechilld, pizza gegeten en wat gedold, doch beiden met een service die in een downwardspiral zit zoals helaas de trend lijkt in GT... tja, de "kick" fehlte om een tevredenstellende maar niet meer dan dat 08/15-sessie af te haspelen...

e: landen zijn leuke dieren, een pak intelligenter dan herten trouwens...

e: moes vind ik ook telkens een ommetje waard in het Tierpark, al was ik daar wegens ontstellende rust in GT niet geraakt... Geen wachttijden, 10 Aziaten, veel jonge én ouwe Ollanders/Fransen/Belgen/een verdwaalde Canadees/Duitsers/Italianen... s'namiddags ratio: 35/50 ten nadele van rakkers... na 21 uur: 45/25 ten nadele van zich het schompes vervelende dames die collectief mekkerden over tanende belangstelling van rakkerszijde... ss schuwde traditiegetrouw een rechtvoorderaapse repliek niet en gaf meteen maar aan waar het schoentje qua ontbrekende presales/gekkigheid/netheid/tongzoenintensiteit en afrekenvaardigheid conform huistarieven wringt. Enkelen reageerden semi-ontzet, het meerendeel gaf gniffelend aan dat dat wel zo was, maar dat de meeste stammi's daar niet om malen, meer nog, daar zelf de initiators van zijn... tja... Dat klonk me bekend in de oren. You weed what you s..

l: uchtig gestemd ondanks staat van ongepopptheid verliet ik de vertrekken omstreeks middernacht, gezellig gequatscht, scoutingsopdracht volbracht, een bordje frietjes en 2 slices pizza, voorts een sloot frisdrank... naja, erg BMI-verantwoord kon je m'n niet-neukende dag in GT niet noemen, maar het hield er niet over qua dames, laat staan qua goed performende dames...Volgende scoutingsopdracht is niet voorzien voor eerstdaags gelukkig... Peace out!