Auteur Topic: FICKFABRIEKVERHAALTJES  (gelezen 595432 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #165 Gepost op: 8 juni 2013, 19:27:19 »
Gisteren voor het eerst in 5 weken nog eens in GT geweest. Ik ben er maar 4 uur gebleven, want ik moest nog naar Haus Panthera, maar oh wat heb ik genoten :111:

2 keer gekamerd met Lavinia (ze zoent niet, maar al de rest is gewoon hors categorie), maar daarnaast vooral ook genoten van de tuin, de ijsberen en de overvloed aan mooie vrouwen. Ik wist echt niet waar eerst te kijken.

Dit keer zal het geen 5 weken eer ik terug in GT ga staan. Dit is en blijft mijn favo clubje!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #166 Gepost op: 8 juni 2013, 20:34:25 »
de ijsberen
Ben je naar de zoo geweest?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #167 Gepost op: 8 juni 2013, 20:44:03 »
Zo voelde het bij momenten toch aan ja! ;) ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Hunziker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
  • Be selective ladies do the same
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #168 Gepost op: 8 juni 2013, 21:52:34 »
Vrijdag 7 juni 2013

Het zou een zonnige dag worden en goed korte rokjes weer was al aangekondigd. Ik was dan ook super benieuwd wat ik kon gaan verwachten. Vroeg op de weg, zodat ik relaxt kon rijden. Op wat op onthoud door een trucker die even met 85 km per uur een reeks van vrachtauto’s zo nodig moest gaan inhalen bij een inhaal verbod en een aardige sleep auto’s daarmee creëerde, gelukkig geen bijzonderheden verder.


Tegen de middag reed ik het pad op bij GT. Geen parkeerwacht te zien, het was al bijzonder druk, geen plek dacht ik? Maar gelukkig achter waren nog wat plekken en kreeg een mooie toegewezen van de parkeerwacht. Zo'n dag zou nog lekker druk kunnen worden, is mijn ervaring. Binnen de rituelen voldaan en kreeg ook dit keer weer een ander kluissleuteltje. Ik vind het iedere keer weer lachen als de theke mij aankijkt en dan weer een polsbandje weglegt en weer een in haar hand heeft kijkt en toch weer een andere neemt. En dan aangeeft: “deze is beter ;-)” Ik weet niet of er een stille betekenis achter zit of pure service, maar nu had ik (standje) nr 69 te pakken. Snel douchen kouddddddddddd/lauw who cares bij dit weer, dat wilde ik net...het was al warm/benauwd in de lockerruimte. Ik had na een autorit geen behoefte aan een warme douche. In de winter prima maar zomers.. Zomers dus eerst langs de bar waar de dagploeg nog aan het buffelen was, drankje en hup naar buiten de tuin in, ik vond het immers aan de bar ook al aardig warm. Eerder had ik van een gast vernomen over de nieuwe ligbedden. Er is ook op dit vlak door GT aardig geïnvesteerd in het aantal ligbedden. Alles is vernieuwd en het aantal ligbedden is denk ik met zo n drie keer verdubbeld. Nu staat er achterin de tuin een flinke U-vorm aan ligbedden klaar. Zeker genoeg plek dus voor ...vooral alle dames in bikini’s of topless lekker te zien zonnen (ladies first). Zoals het weer al aangaf, ja dames lagen er ook toen ik naar mijn bedje liep en de rokjes? Geen rokjes bij GT maar veel beters. Een naakte dame liep geregeld over het gras, dat heeft echt iets met een mooi zonnetje erbij. Sommige dames liepen er topless bij terwijl de meeste een bikini of een luchtig lingerie setjes aan hadden. Dat naaktlopen op het gras, ik moest gelijk denken aan knäckebröd Denmark/Sweden. Toch is het wel een grappige afwisseling bij al die beelden die je opdoet op zo n dag. Ergens zegt je lichaam insmeren, rusten..relaxen zonnebril af en oogjes toe, laat die zon maar zijn gang gaan. Maar aan de andere kant wil je ook zeker kijken naar het vrouwelijk schoon.

De tuin is weer leuk ingericht. Het grasveld over het bruggetje is ingericht als een "actiever gebied" met bedden, massage plek en twee tentjes. Een mooie oplossing om de plek om te zonnen en het seks buiten gebied te scheiden. Al staan er ook twee matrassen, naast de vele ligbedden en een viertal hangmatten, op het zon gedeelte zonder een tentje voor de beren onder ons die totaal onder het publiek los willen gaan, klaarblijkelijk. In de middag en de avond werd van beiden plekken gretig gebruik gemaakt. De tuin is een super verlengstuk zomers van het FKK gebeuren en naar mijn mening absoluut niet onmisbaar. Een plus voor GT en een gemis voor de FKK’s die het in een industriële omgeving moeten doen zonder tuin.

De natuur was al aardig actief, een grasmat lag er mooi bij en op seksgebied ook. Twee aan elkaar geketende parende libellen vlogen over mijn ligbed voorbij, de huiskat kwam even polshoogte nemen en over gepassioneerde seks gesproken. De kikkers in de vijver en het beekje waren door het dolle heen van al dat mooie weer, dat het je bijna ging irriteren aan al dat kikker geluid die er zin in hadden. De beren en de dames daarentegen waren in de middag nog niet heel actief. Maar af en toe zag je er een naar een hutje lopen. Nog geen wachttijden te bekennen. Het warme weer maakte iedereen een beetje luier dan normaal. De dames hoorde ik hier s avonds dan ook over. Als het te warm is, is het ook weer niet lekker. Zo is er altijd wel iets ;-) De zon brandde in haar volle glorie zo tussen 12-15 uur en ik sloeg voldoende vloeistof achterover. Je wilt namelijk niet dizzy worden door de zon, maar eerder op of onder een van de dames na een mooie sessie als je alles gegeven hebt. Rond 15.30 uur kwamen er steeds meer wolkjes opzetten, maar het bleef op en top aangenaam in de tuin.

Na wat zonuurtjes erop te hebben gehad, tijd voor wat contacten bij de dames. Vele bekende dames, maar enkele miste ik zeker. Helaas waren deze eerder in de week wel aanwezig geweest. Sommige dames overnachten in hotels rondom GT maar vele slapen bij GT zelf. Een leuk verhaal vernam ik dat een dame aan de slaapwandel was geraakt en een ander die in haar slaap een haar collegaatje vastgreep aan haar arm. Zo zie je maar een DVP leventje gaan niet over rozen, een nachtje slaapgebrek is zo gecreëerd. Ik zal toch de volgende keer eens voorstellen dat ik nog plek heb om te…….. slapen  

Een eerder hier opgemerkte analytische bemerking kan ik beamen, er lopen meer nieuwe jongere dames rond in GT. Later op de avond heb ik hier ook een gesprek met een mee. Leuke jonge frisse meiden, zo op het eerste oog, al weet je nooit hoeveel rondes ze op deze planeet er al op hebben zitten.

Nog even een mooie salade met stukjes steak scoren, een heerlijke opfrisser op deze dag, krachtvoer voor wat nog zou komen. Op naar binnen waar ik mijn eerste ronde door Cora liet inwijden die aardig op dreef was, maar ook later op de avond gingen Kira en Medina (ex-Diana VV / ex-Jenny PHG) aardig te keer. Medina was wel van de harde hand vond ik zelf, maar ze was volgens mij ook een beetje dronken of er tegen aan. Maar heyy who is in control..... I am!  Ze was aardig maf maar wel geestig. Het avond eten was prima. De Schnitzels gingen er goed in, erg jammie dat maakte het weer een beetje goed. Immers zaterdag 8 juni ging de BBQ bij GT van start en dat miste ik nu maar net even. Goed eten, niets op aan te merken.

Later op de avond kwamen de meer swingende, hippe bardames binnen. Altijd gezellig waarbij ze af en toe leuke swingende danspasjes maakte. En op een nummer van Michael Jackson ging ze even goed los. Dat deze dames slank blijven, logische die blijven bewegen en altijd vriendelijk. Ik ben blij dat het GT beleid voor bardames heeft gekozen, een barkerel zou niet staan en zijn immers al kerels zat  onder het overige personeel. Ik zeg houden zo!

Later op de avond ging een gast aardig te keer gaan met de danspaal en was even bang dat hij weer eens los zou komen zijn bevestigingspunten. Hij kreeg een applausje voor zijn inspanning, hij had vast een topavond te pakken ;-) Een nieuwe Bulgaarse dame van 20 jaar uit Sofia (where else) zat aan de bar. Geen Duits maar ze sprak zeker goed Engels. Ze gaf aan net twee dagen in GT te werken en hier via een vriendin die reeds 5 maanden in GT werkt hier te zijn gekomen. Voorheen zat ze in de Dortmund area, maar dit was zoveel beter, alleen was het wel iets te warm aan de bar, daar kon ik inkomen.

Tegen het einde besloot ik afscheid te nemen van enkele bekenden en na een frisse douche mij af te melden bij de theke en de nacht in te stappen. Een prima dagje. Op naar een mooie zomer..het BBQ seizoen bij GT is dus vandaag geopend.
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2013, 22:01:03 door Hunziker »

Offline superwescoast

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #169 Gepost op: 15 juni 2013, 16:04:16 »
SUPER SUNDAY  09/07/2013  8)

All in the title..

- Tea consists of a little more than 80 girls in total...
- A delicious Barbecue(My first this summer in Gt)...
- Several "colleagues" Belgians, French and Dutch all very friendly...
- Some beautiful new residents (unfortunately the service did not seem to follow the physical) is not it ladies Eve and Elektra? ==> No kiss all 2!
- 2 wondeful sessions... (thank you Ada,thank you Jill )...

Girls present that day (~ 85 girls present)
Ada(Ro)-Adelina(Ro)-Agneska(Pl)-Alexa(All)-Amara(Ken)-Amelia(Ro)-Amina(All)-Angela(Pl)-Annabelle(Ro)-Barbie(Ru)-Bea(Ro)-Bonnie(All)-Carmen(Ro)-Céline(Ro)-Chaleen(Mar)-Chantal(Ro)-Chriss(Ro)-Christina(Gre)-Daniela(Pl)-Deria(Ro)-Dilan(Tq)-Dorina(Hg)-Elektra(Bg)-Eve(All)-Flo(Bos)-Fiona(Ro)-Gabi(Bg)-Henriette(Hg)-Heidi(Tch)-Isa(Ro)-Isabella(Ro)-Jenny(All)-Jill(All)-Joy(All)-Juliette(Ru)-Kassandra(Ro)-Kelly(All)-Lara(Ser)-Larissa(Ro)-Lin(Chi)-Lisa(All)-Lola(All)-Loly(Gre)-Louisa(All)-Luana(Ro)-Mandy(All)-Mariana(Ro)-Marta(Pl)-Medina(All)-Michelle(Pl)-Mira(Hg)-Mirela(Ru)-Misha(Ro)-Morena(Ro)-Nadina(Ro)-Nastia(Ukr)-Nika(Hg)-Paola(Pl)-Raissa(Mol)-Rebecca(Ro)-Roberta(Bg)-Rosa(Pl)-Roxana(Ro)-Sandra(Ro)-Semra(Tq)-Shiva(Pl)-Sina(Tq)-Sissi(Bg)-Sofia(Ro)-Veronica(Ned)- ~15 girls unknown...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #170 Gepost op: 17 juni 2013, 01:33:58 »
Was er vandaag en had wat meer geluk dan Boy69 (die zijn sessie afbrak). Twee uitstekende sessies met Mina en Layenne (nieuwe dame overgekomen uit YY). Twee erg mooie dames van Poolse bloede die beiden meer dan prima service gaven. Altijd een verademing de kamergangen met Poolse dames waarbij schoonheid zelden ten koste gaat van geile spannende service. Twee weken eerder met Duitse Alexa had ik wat minder geluk en zag me toen genoodzaakt de sessie af te breken gezien de matige service. Deels heeft SS gelijk en is het in GT oppassen met wie je kamert (tja, in welke club niet als je tenminste niet erg veel op optiek wil inleveren), aan de andere kant zijn er nog voldoende mooie dames aanwezig met wie het prima vertoeven is in de kamer en correct zijn bij de prijsafrekening zoals mij gelukkig vandaag te beurt is gevallen.

Voor degenen de staan te trappelen om een aanwezigheidslijstje, bij deze: Mina, Layenne, Minel, Shiva, Larissa, Annabel, Alicia, Nicole, Chantal, Aida, Ada, Roxanna, Alexa, Chrystelle, Martha, Tanja, Leonie, Lakeisha, Denise, Sonja, Sandy, Lara, Inez, Jana, Veronica, Gullan, Sheila, Gabriella, Heidi en nog een twintigtal anderen die ik om verschillende redenen niet in staat ben te noemen.

Peace out.

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #171 Gepost op: 17 juni 2013, 13:00:53 »

Was er vandaag en had wat meer geluk dan Boy69 (die zijn sessie afbrak).

Niet helemaal correct.

De sessie was nog niet eens begonnen.
Ik had de badjas amper uit, en na een kort gesprekje waarin ze aangaf een prijspolitiek te hanteren waar ik dus niet aan meedoe, heb ik de jas weer van het haakje gehaald en heb de kamer verlaten

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #172 Gepost op: 17 juni 2013, 13:37:51 »

Was er vandaag en had wat meer geluk dan Boy69 (die zijn sessie afbrak).

Niet helemaal correct.

De sessie was nog niet eens begonnen.
Ik had de badjas amper uit, en na een kort gesprekje waarin ze aangaf een prijspolitiek te hanteren waar ik dus niet aan meedoe, heb ik de jas weer van het haakje gehaald en heb de kamer verlaten

En dat zouden meer heren moeten doen. ;)

Het is natuurlijk uit ten boze dat ze daar op de kamer pas over begint en dat doet ze ook expres omdat ze weet dat velen niet de ballen hebben om het dan nog af te breken.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #173 Gepost op: 17 juni 2013, 14:06:38 »

Was er vandaag en had wat meer geluk dan Boy69 (die zijn sessie afbrak).

Niet helemaal correct.

De sessie was nog niet eens begonnen.
Ik had de badjas amper uit, en na een kort gesprekje waarin ze aangaf een prijspolitiek te hanteren waar ik dus niet aan meedoe, heb ik de jas weer van het haakje gehaald en heb de kamer verlaten

En dat zouden meer heren moeten doen. ;)

Het is natuurlijk uit ten boze dat ze daar op de kamer pas over begint en dat doet ze ook expres omdat ze weet dat velen niet de ballen hebben om het dan nog af te breken.


Dat is buiten Boy69 gerekend !


Het grappigste en meest effectieve wat ik ooit van hem hoorde is dat als de dame voortijdig ervan door ging dat hij gewoon een half uur op kamer blijft liggen. En dan pas gaat afrekenen. Tja, ik vond en vind dat een zaak van poets wederpoets.


Het is inderdaad wat Tom zegt de meeste laten het klakkeloos gebeuren, mijzelf incluis gerekend.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #174 Gepost op: 17 juni 2013, 15:22:45 »
En het grappigste is dan nog dat ik het met hem zaterdag nog over deze gang van zaken van upselling op de kamer door bepaalde meiden had; ik vroeg hem nog welke optie neem je dan, optie drie bleek niet alleen in theorie maar ook in praktijk de beste keuze voor Boy69 al leek hij een beetje gefrustreerd aan te komen in Lr na zijn aftocht in GT, want 's avonds zag ik een smsje van hem ... ik ben er al maar lig al op kamer..
Verder dan de inkom is hij niet geraakt voordat één of ander wicht al een sleutel mocht halen,  over hoge nood gesproken ... 




Was er vandaag en had wat meer geluk dan Boy69 (die zijn sessie afbrak).

Niet helemaal correct.

De sessie was nog niet eens begonnen.
Ik had de badjas amper uit, en na een kort gesprekje waarin ze aangaf een prijspolitiek te hanteren waar ik dus niet aan meedoe, heb ik de jas weer van het haakje gehaald en heb de kamer verlaten

En dat zouden meer heren moeten doen. ;)

Het is natuurlijk uit ten boze dat ze daar op de kamer pas over begint en dat doet ze ook expres omdat ze weet dat velen niet de ballen hebben om het dan nog af te breken.


Dat is buiten Boy69 gerekend !


Het grappigste en meest effectieve wat ik ooit van hem hoorde is dat als de dame voortijdig ervan door ging dat hij gewoon een half uur op kamer blijft liggen. En dan pas gaat afrekenen. Tja, ik vond en vind dat een zaak van poets wederpoets.


Het is inderdaad wat Tom zegt de meeste laten het klakkeloos gebeuren, mijzelf incluis gerekend.


Groet, Foots  O0

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #175 Gepost op: 18 juni 2013, 17:17:30 »
Gisteren voor het eerst in mijn meer dan vijf jaren beslaande GT carriere op een maandag naar Brueggen afgereisd. Ik zou het normaal gesproken niet doen, maar ik moest ’s ochtends in de buurt zijn en had ’s middags een maagdelijke agenda. Kon de verleiding (uiteraard) niet weerstaan.  Had ik misschien maar beter wel kunnen doen en mijn geld in m’n zak houden voor een andere keer. 

Het was erg stil, zoals te verwachten was.  Weinig dames en weinig rakkers. Was wél lekker weer, dus lekker buiten kunnen zitten. Het damesaanbod was dus beperkt. Een aantal bekende gezichten (ken niet veel namen, maar wel die van Meggy, Bonny, Lin, Doro, Dina, Mimi, Steffie, Gaby, Shiva, Lulu, Keshia, Ariane en Dia) en in totaal misschien 30 dames of zo.  Eigenlijk vind ik dat er op maandag een gereduceerde entreeprijs moet gelden, want het gebodene is natuurlijk (véél) minder dan op andere dagen. Op die manier zou men mogelijk ook het bezoek op maandag wat stimuleren. Wél blij was ik dat het BBQ seizoen wieder geoeffnet is. Smaakt me immer gut.

Genoemde Dia is sinds een week in GT. Daarvoor werkzaam in met name het Frankfurtse (Mainhattan). Dia is een leuke meid om te zien. Een plaatje dus (kon de woordspeling niet laten liggen  :))). Mooi slank, mooie lichtbruine ogen, knap gezichtje. Geen jaagster, beetje op zichzelf. Dat laatste zal wel komen omdat ze net in GT werkt. Naar eigen zeggen half Roemeens, half Oekrains. Nou is het bij de Roemeense dames vaak zo dat als oma een keer in Italië geweest is, dat ze dan meteen deels Italiaans zijn, of als een achterneef eens een tweedehands Seat heeft gereden, ze half Spaans is, dus dat Oekrains zal ook wel meevallen…
Na het inleidend prettig interview op het terras de kamer opgezocht. Dia is op zich van goede wil maar alles is redelijk voorzichtig en in ’t algemeen volgens een vrij strak standaard schema. Pijpen doet ze best aardig, maar geen topklasse. Wel lekker zonder handen en langzaam, maar het mag wat natter en met meer gevoel. De befpogingen leek ze wel te waarderen. Liet me uitgebreid m’n gang gaan en ik kreeg letterlijk applaus na voltooiing. Neuken vond ik niet geweldig.
Al met al een matige sessie, niet echt slecht, maar te plichtmatig naar mijn smaak. Grootste nadeel vond ik wel dat haar strakke schema er bovendien op is gericht om het half uur niet vol te maken. Daar houdt deze rakker niet van. Herhalingsgevaar tamelijk klein dus.

Ik wist dat mijn Erstfrau er niet zou zijn deze dag. Eigenlijk een prima gelegenheid om eens ‘vreemd’ te gaan, dacht ik nog. Maar de werkelijkheid was anders. De rust, of meer het gebrek aan dynamiek vandaag in GT en de beperkte keuze hadden een verlammend effect op mijn lust en daadkracht. Voor de zoveelste maal wachtte ik te lang om op Meggy af te stappen en dus was ze plots verdwenen om niet meer terug te komen. Hetzelfde had ik met Ariane. Toen ik eindelijk besloten had om met haar te willen kameren was ze foetsie. Ook liet ik me bijna verleiden door Dina, maar mijn alarmsysteem schreeuwde ‘NEE’. (Nu ik weet wie ze is en haar recensies heb gezien blijk ik toch maar weer een bovengemiddelde intuitie te hebben). Dus bleef het bij Dia. Eén dame op de hele dag. Tsss….  Is me nog niet eerder gebeurd geloof ik.

Of was het dat ik mijn favorietje te zeer miste??  Ik vraag me af of ik tegenwoordig naar GT kom om sex te hebben met zo veel mogelijk mooie wijven, of enkel om bij haar te zijn.  Beangstigend is het op zijn minst….

Offline Hunziker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
  • Be selective ladies do the same
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #176 Gepost op: 3 juli 2013, 19:32:52 »
De eerste zomermaand van 2013 zit erop, nog twee derde te gaan van de "zomer". Hopelijk wordt zoals een ieder wel zal denken de maand juli een betere maand. En zo als het er nu naar uitziet gaat dat helemaal goedkomen! En speciaal voor de collega's die visueel zijn ingesteld (ikzelf ook  :)) ) is dit bericht voorzien van extra plaatjes.

[attachimg=6]

[attachimg=1]

Het GT bezoek zou voor mij een andere dag worden dan ik mij had voorgenomen, zowel de heen als terugreis. Ik reed kort weg van huis en had de eerste rotonde er nog maar net opzitten als ik een politieauto in mijn binnenspiegel zag en men bleef mij volgen. Ah bijzonder dacht ik nog. Niet veel later werd ik nadat ik zelf ergens mijn auto had geparkeerd voor inkopen, aangesproken door een agent die mij dus was achtervolgd  :steeringwheel:. Mijn rotonde rijstijl viel op. Ik had de rotonde vrij snel genomen maar ik reed niet te hard was de uitkomst. Papieren controleren en de agent vroeg of ik had gedronken. Dat doe ik al jaren niet meer. Daarna kwam gelijk de vraag of ik koffie had gedronken. Ook geen koffie. Ik had net mijn contactlenzen 15 min. terug ingedaan en wees naar mijn ogen. "U heeft niets gedronken?", ging de agent door. "Ja yoghurt" antwoordde ik en ik gaf hem een hand en hij stapte zijn auto weer in. Misschien was het mijn enthousiaste dat ik naar GT ging, maar hoe leg je dat een agent uit. Uitleggen niet dus! Ik de auto weer in en op weg naar GT waar ik nog even enthousiast mijn reis voortzette. Na enige tijd reed ik het GT pad op en de parking was al druk bezet. Ik moest alleen even heel kort wachten totdat iemand met zijn auto wegging. Ik kreeg van mijn favoriete parkingman een plekje toegewezen. Ik vind het iedere keer weer echte een service als hij bij de plek helpt en zijn assistentie verleent en pas wegloopt als jij je motor hebt afgezet. Pünktlichkeit alom, grote klasse, dat mag ook wel eens gezegd worden. Naast het parken doen zij ergens ook de voorselectie aan de poort. Netjes!  :))

Na binnenkomst kreeg ik een locker met dit keer een three-digits number. Nooit gehad een nummer in deze ranking, het was dan ook echt druk al zo rond 14.15 uur. Veel, zeg maar gerust erg veel witte beren zaten in de barruimte. Het was meer een soort van aan de ene kant een berenfront en op de krukken rondom het damesfront. Weinig actie te bespeuren van heen en weer lopende paartjes. De dames waren zichtbaar zich aan het vervelen/zich aan het ergeren aan de hoeveelheid mannen die niets ondernamen. Aan de andere kant de hoeveelheid mannen die elkaar vermaakten met verhalen vaak met een glas of sigaret in de hand. Ik besloot eerst maar eens wat te gaan eten want deze vertoning daar kreeg ik geen extra energie van. Op weg dus naar de witte eettent. Daar een rijst prakkie gegeten wat okay was. Niet voor herhaling vatbaar, maar dit is meer mijn persoonlijke smaak. Na enige tijd nam ik weer plaats in de barruimte en sprak hier en daar wat dames en kreeg een beeld wat voor een gevoel er bij hen heerste. Ik heb dit beeld later met ook bekendere dames voor mij besproken en ook zijn gaven aan dat dit klopte. De dames die ik heb gesproken die gaven aan dat sinds twee weken er een ander soort klant GT bezoekt. Ik vond het nog wel een uitspraak een ander soort van klant?  :-P Men vindt dat vaste klanten, zeg maar de doorgewinterde klanten meer actie ondernemen/spontaner zijn en deze minder aanwezig waren. De huidige klanten zijn veel minder spontaan niet uit voor een gesprek, niet actief behalve de laatste vier uur van de dag. Het is moeilijk om mij hierin te verplaatsen dat er plots andere klanten zijn, maar dat er minder actie was zo rond 14.30-16.30 uur kan ik beamen, voordat ik naar de kamer ging daarna ben ik het overzicht kwijt geraakt. Een leuke avond maak je beide, dus 50 procent ligt bij de dames en 50 procent ligt bij de heren is mijn mening. Het blijft overigens druk (behalve maandag) bij GT.

Als ik het beeld even terug neem zo rond 14.30 uur die twee fronten, dan kan ik goed begrijpen dat je als dame meer actie zou willen. Het ging daarbij niet eens om naar de kamer te gaan. Puur een gesprek, iets spontaans dat is wat ze vragen om het geheel meer sfeer te geven. Nu weet ik toen ik jaren geleden de club in liep ook super uit de boom heb zitten koekeloeren. Je moet een fase door om een dame aan te spreken en je niet te schamen waar je bent, wat je doet etc. Nu interesseert het mij totaal niet meer waarom ik daar ben. Het voelt goed, daar gaat wat tijd overeen. Ik hoop voor sommige “lees beren” die dit als een soort van herkenning zien. Schaam je niet, maak een praatje met een dame al zit ze alleen voor haar uit te staren op de kruk. Biedt haar wat te drinken aan, vraag hoe de week/dag verlopen is etc. De meeste dames vinden echt wel okay met een klein beetje aandacht zo in de barruimte over en weer tussen de beren en dames krijg je snel een hele andere sfeer.

Zo rond 16.30 uur was ik aan een kamer toe dit kwam mooi uit. Van mijn mede collega GTér kreeg ik te horen dat er veel dames aanwezig waren Keus genoeg dus. Ik ging nog even met Kira. Heerlijk en net als ik uiterst selectief op frisheid. Zij zal het niet laten op beren de deur te wijzen als het er niet fris uitziet/riekt. Heerlijk om dat dan weer eens te horen, zo moet het ook. Ik lag ook gisteravond weer dubbel van het lachen toen ze een verhaal vertelde van een Duitse brandweerman die niet wist hoe zijn voorhuidje werkte en wat voor vuil (stank!) daar zich kon ophopen. Sorry voor de beren die nu eten. Maar onder welke steen heeft zo n beer gezeten vraag ik mij dan af. Verder een heerlijk relaxte sessie gehad met haar met de nodig seks tussendoor. Vrij kort daarna heb ik weer eens even nader kennis gemaakt met Lavinia. Het duurde gelukkig niet lang voordat ik de eerste glimlach op haar gezicht kon brengen en dat met niet eens een kamerbezoek in de aanbieding. Dames die lachen, dat maakt hen zoveel knapper. Ze is een knappe meid die echt anders is op de kamer, daar lacht ze meer en praat ze meer al is ze vrij serieus bezig met haar deel van de daad. Met haar kan je echt even 30 min. gaan kameren en dan wordt het ook 30 min. en niet meer of minder. Vrij zuiver qua tijd en wilt dit ook netjes en goed met seks vullen. De  :amazone :seks was heerlijk, ze deed prima haar werk  ;D
Ik merkte aan mijzelf dat ik deze vanavond weer eens in de niet-blond-fase zit. Nadat ik veel blondines zoals Nicky (nu enkel in Magnum :( ) en andere blondines had gekamerd, is na al het gedoe bij mij de smaak weer even anders. Ik heb van die blond dan wel niet-blond fases altijd al gehad. Later op de avond kwam ik een nieuwe beer tegen die ik even op sleeptouw heb genomen door GT. Rondje gemaakt met hem en een en ander uitgelegd. Hij gaf aan dat hij zijn informatie opdeed op het forum. Benieuwd hoe het hem is vergaan die avond.

[attachimg=2]

Zo rond 19.30 uur was het plots minder druk met beren nadat het even spits was zo tussen 14-19 uur op de donderdag. Later op de avond zag ik Casandra nog die vorige week 22 jaar is geworden en dit lekker in Spanje had gevierd. Ik moest haar nog even feliciteren en ook haar weer even kort een kamer bezoekje doorgebracht. Als ze een minder Roemeens accent had gehad in de voor haar vreemde talen vond ik haar nog iets aantrekkelijker. Tja, dit hebben vast een aantal Duitse dames ook die mij Duits horen spreken  ;D .  Dit deed overigens niets ten nadele van de seks met haar. Ze is een echte profi maar haar toch wel Italiaanse looks maakt ze menig man compleet gek  :showtits1  :censored

DJ Miss K was donderdag ook van de partij. [attachimg=5] Ik heb vernomen dat zij er meer “standaard” aanwezig zal zijn. Ik vond sommige stukken okay, sommige stukken liep een deel van de mix te lang door voordat er verandering in kwam. Ik heb er enige tijd aandachtig naar zitten luisteren. Aan het einde van de avond moest ik nog even met Cora op de kamer, tja toch met blond eindigen. Haar magisch zachte huid blijft heerlijk. Nu ze nog onbewapend is (tattoo) durf ik het voorlopig nog  ;D   :lol_hitting:




Aan het einde van de avond liep de theke de lockerkeys te verzamelen in de omkleedruimte  :douchen en deelde mee dat de politie weer stond te controleren op alcohol. Ik was reeds op de hoogte ;) dat er sinds een week bijna elke dag s nachts op alcohol wordt gecontroleerd bij GT. Mocht je tegen de lamp lopen zijn de boetes niet mals en het is voor ons als buitenlandse bestuurders gelijk cash afrekenen. Tja, dat doe ik toch liever met een sexy topper in GT dan met een agent die je met een zaklamp je irritant zit bij te lichten. Laat maar komen die controle dacht ik, het zou voor mij in Brueggen de eerste keer zijn. En ja bij een T -kruising stond een busje met  C:-) C:-) C:-) agenten erbij. Voor mij stopte een auto en ik ging er netjes achter staan. Rijbewijs overlegt en adrem dat ik was deelde ik gelijk in het Duits mee dat ik geen alcohol drink sinds x-jaar. Ik kreeg mijn rijbewijs vrij snel terug en daarbij de vraag: “ Waarom ik geen alcohol heb gedronken?” Het was komisch om dat van een agent te horen. Net als of het totaal niet drinken van alcohol strafbaar was. Ik hield mijn lach in en na totaal 30 seconden oponthoud mocht ik nadat ik de agenten met "Entschuldigung" gemaand had even ruimte te maken (men stond precies in mijn rijrichting op de rijbaan) mijn weg weer vervolgen. Gute Nacht Herren, Gute Nacht kreeg ik mee en vervolgde mijn reis richting Die Niederlande.



Overzicht aanwezige dames:

Lisa, Flo, Gabriela, Claudia, Chrystelle, Laura, Lolly, Minnell, Luna, Mona, Dunya, Clara, Lakeisha, Martha, Maci, Isabel, Romina, Sheila, Denis/Ilona, Lin, Adella, Jana, Lea, Cora, Sabrina, Larissa, Katharina, Bonny, Mimmy, Julie (RO, weer terug) Leona, Misscha, Roxanna, Miranda, Sylvie/Lovely Jessica, Andrea, Chantal, Amira, Lulu, Anny, Shiva, Jayjay, Emmy, Anastasia, Julliette, Olga, Irina, Ada, Jilt, Mona, Luna, Fie (vroeger Dunya), Casandra (Ro), Kira, Lavinia, Nicky (neu en toeval ook uit Hamburg, maar totaal ander typ) + een vriendin, Medina, Simone (Dui), Delaria, Tanja (D), Sissi, Emma & Leona (Bul. zusjes), Karina, Steffie, Stefania, Simona (Bul) en Dia.

[attachimg=3]
« Laatst bewerkt op: 3 juli 2013, 19:58:11 door Hunziker »

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze in de FICKFABRIEK
« Reactie #177 Gepost op: 11 juli 2013, 19:47:15 »
Ongeveer één jaar geleden was ik voor het eerst en tevens laatst op een mooie zonnige dag in GT geweest en had er van het geweldige buitenterrein kunnen genieten. Dit memorabele bezoek was me steeds bijgebleven als een van de absolute pluspunten van deze club, samen met de royale dameskeuze. Jammer alleen dat alle erna volgende keren het weer of de tijd van het jaar het niet toelieten de tuin in te gaan.
 Het weer was Woensdag echter perfect. Gewoon aangenaam warm, zacht briesje en 0 % regenkans. Even wat mailtjes verstuurd om te kijken of enkele leden van de notoire GT-clan aanwezig zouden zijn en aldus om 11:30 gearriveerd. Kreeg de parkeerplaats pal voor de deur aangewezen en kon rechtstreeks uit de grijsmobiel de club binnenstappen.
 
 Bij de balie mocht ik meteen als proefkonijn dienen om door een nieuwe Azubine (=Auszubildende)de clubmodaliteiten uitgelegd te krijgen. Geduldig speelde ik het spelletje mee en complimenteerde haar met haar aanpak. Ze was wel een beetje nerveus, maar wel opgelucht. Veel geluk meisje, je komt er wel.
 
 Douchen, omkleden,ontbijtje scoren.
 Wow, om deze tijd nog een tamme en vrij gezapige bedoening hier. Toch nog een praatje kunnen aanknopen met een blonde Duitse meid en ondertussen een lekker Rührei met broodje verorberd. OK, dan maar het ochtendritueel vervolgen met het krantje lezen. Dat lukte echter slechts 3 pagina’s lang. Want Lulu had me gespot en kwam even buurten. Niet alleen met mij, maar ook met Wijze Stijve die na z’n functie als ODOL inmiddels weer een beetje aan het dutten was. Lulu nodigde me uit (lokte me mee) naar haar rovershol om daar gezellig verder te keuvelen. Dat rovershol lag om het hoekje achteraan in het witte bankengedeelte met royaal zicht op overal plaatsvindende onzedige buitensportactiviteiten.
But Lulu, don’t you think it’s a little too early for such activities?”
 “Oh no darling, I’ll do nothing! We just relax and you can read your newspaper
 Nou dan kan ik toch zeker gerustgesteld meegaan, hè? [/font][font=]En inderdaad, we hebben uitvoerig gezellig gekeuveld, terwijl Wijze Stijve en klokkenspel voortdurend gestreeld en gekriebeld werden. Dan is het toch een beetje moeilijk om je aandacht bij het gesprek te houden, zeker als om je heen het een na het andere koppel acrobatische toeren ziet uithalen. Lulu had er duidelijk plezier in; gaf me zelfs weer m’n krant en beval me te lezen. Ze herhaalde met een grijns: “I’ll do nothing! Just focus on your newspaper” Shit man, ging ze met haar voeten naar m’n hoofd naast me liggen en begon nu met twee handen en een beetje olie Wijze Stijve te verwennen.”I do nothing, I’m just protecting him against sunburn”. Oh, dan is het goed, want de krant lezen, wil niet meer zo lukken. Ik begrijp de tekst opeens niet meer zo goed. Ik zit eigenlijk alleen maar naar de plaatjes te kijken.
 
 En hup, Lulu kwam weer naast me liggen en beval me haar mijn hand te geven?????? Wat overkomt Wijze Grijze nu weer? Lulu nam een nagelknippertje en een vijl en heeft rustig en uitgebreid m’n vingernagels gemanicuurd (!). Gabriela keek ons intussen toe, terwijl ze tegenover ons een doggybeurt kreeg. Zo netjes hebben m’n nagels er nog nooit uitgezien.
 
 Toen is Lulu een lekker koud Becks Ice biertje voor me gaan halen en zette op haar smartphone rustige Thaise massagemuziek op. Heerlijk wegdromen en luisteren naar de fluitende vogels en de ritselende blaadjes. Wat ontbreekt er nog? “Hé hallo!” Meldde Wijze Stijve zich. “Zijn jullie mij vergeten? Ik lig hier in de volle zon te bakken en daar kan ik niet zo goed tegen. Zet me dan tenminste een zonnebril op”. Lulu begreep de hint en begon hem meteen met haar mond gerust te stellen. Ter afkoeling gebruikte ze daarbij veel speeksel en haar vingers waren op zoveel plaatsen tegelijk dat ik me af en toe ervan vergewissen moest of er niet toevallig nog iemand bezig was. Na al dat voorspel werd dit een gevecht tegen de tijd. Niet dat Lulu me het gevoel gaf er snel vanaf te willen zijn, integendeel, dit kwam puur op m’n eigen zelfbeheersing en wilskracht aan. En dat werd best nog moeilijk om op die manier 30 minuten vol te maken. Met allerhande kunst- en vliegwerk heb ik uiteindelijk toch de tijd vol weten te maken. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Kon aansluitend nog steeds geen GT-rakkers identificeren, dus me maar weer op m’n vaste ligbedstek begeven en de krant verder gelezen. Ineens viel er een schaduw over me heen, gevolgd door de vraag: “Wijze Grijze?” Daar was inderdaad Bosbeer. Met z’n instinct had hij me feilloos gespot en een diepteinterview begon. Verder kweet hij zich ook van z’n taak door me de rest van de aanwezigen voor te stellen: HP001, Nikxxx, Desouza en ook “degene die niet met naam genoemd mag worden”(mooie indianennaam trouwens). Heren Desouza en HP001 zijn beiden nogal uitgesproken voetbalsupporters van twee tegengestelde clubs. Leverde interessante gespreksstof op.
 
 Verder kwamen in de loop van de dag uiteraard diverse GT-discussietopics uitgebreid aan de orde:
 Presales: wel/ niet/ soms/ te weinig/ wat is dat?
 EUR 100,= per uur, of EUR 75,= per uur?
 Kwaliteit van de catering.
 Welke forumschrijvers nemen we nog serieus en welke met een flinke zak zout?
 GT vergeleken met andere clubs vergeleken met Pauschalclubs.

Met andere woorden: het was ouderwets gezellig.
 Mbt al deze onderwerpen, wordt de soep niet zo heet gegeten als dat hij opgediend is. Is toch zinvol om hierover face to face te spreken, zodat standpunten toegelicht en genuanceerd kunnen worden.
 
 Toch was er later weer even tijd voor het vervolg van m’n krant, ware het niet dat daar ineens Bosbeer hevig naar me staat te zwaaien. Ik dacht eerst dat hij een vliegtuig naar z’n parking position aan het gebaren was. Van al m’n verhalen had hij onthouden dat ik er niets op tegen zou hebben als ik nog een keer recidivist bij Emy zou kunnen worden. En laat die nou net op het terras zijn komen zitten. OK, een sprintje over het grasveld getrokken en me meteen naast Emy gezet. Ondanks het feit dat Emy’s lippen van een felrode lippenstift waren voorzien, werden toch al snel eerste tongzoenen uitgewisseld. Conform een gentleman trok Bosbeer zich decent terug.

 Omdat ik vreesde dat Bosbeer, wellicht belust op een scoop, verborgen opnameapparatuur had achtergelaten, leek het me verstandiger om me met Emy af te zonderen naar het witte bankengedeelte achter in de tuin. Een mooie locatie om verdergaande handtastelijkheden uit te wisselen.
 Paranoia als ik inmiddels was geworden, stelde ik Emy na enige tijd voor om onze activiteiten af te ronden in een van de twee cabana’s achter in de tuin. Ik had namelijk op een gegeven moment het angstige vermoeden dat Bosbeer met een Pownews Überfallkommando zou binnenspringen om ook daar live verslag te doen van mijn bezigheden met dit Vietnamese dondersteentje. En anders me misschien buiten met een cameracrew stond op te wachten om me om een eerste reactie te vragen. (Wat ging er door u heen, toen u klaarkwam?)
 
 Eenmaal geïnstalleerd in deze tent werden mijn gedachten echter volledig door Emy in beslag genomen. Wat een perfect fris tienerlijfje heeft deze meid toch. Daarbij twee perfect amandelvormige donkere ogen die gedeeltelijk achter haar ravenzwarte haren schuilgaan. Wat ook top van Emy is, is haar sublieme persoonlijke verzorging. Altijd gaat ze na een kamergang uitgebreid met je douchen en doet daarna zelfs nog een verzorgende crème op. Dat zorgt voor een heerlijk fris beffenswaardig poesje, hetgeen dus in 69 ook uitvoerig geschiedde. Regelmatig gaf ze me innige heel afwisselende tongzoenen, terwijl je naar een lichaampje kijken kunt dat heel lenig is en heerlijk meebeweegt bij alle mogelijke posities. Uiteraard eindigde dit in een zalige DNA-explosie, waarbij haar kleine roze tongetje Wijze Stijves kopje lekker polijstte. Daarna verleende haar tongetje nog een beetje nazorg door Wijze Stijve zachtjes schoon te likken en langzaam kon ik weer op de aarde neerdalen. En dan nog ontspannen, zonder stress, nakeuvelen waarna we samen naar binnen gingen om te douchen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Daarna was het tijd voor een rondje eten, met een compliment aan de zeer vriendelijke Poolse dame die het servies afruimde. Zij adviseerde me een nieuw biertje dat GT sinds een maand in het assortiment heeft: Veltins Berry. Als je van Becks Ice houdt, is dit zeker niet te versmaden.
 Gegeten heb ik vandaag van de BBQ: Schweinenackensteak met heerlijke Duitse Kartoffelsalat.

Inmiddels was ook Boy69 nog aangeschoven, waarmee ik nog geruime tijd heb zitten praten. Die heeft ook de nodige ervaringen opgedaan en kan daar onderhoudend over vertellen.
 
 Dan nog een eigen observatie. Ik had in de loop van de avond met 2, niet nader te noemen, verschillende meiden gesproken en bij beiden exact hetzelfde geconstateerd:
   1.     Ik was net misschien max. 5 minuten bij haar weg toen ik ze met een slachtoffer (anders kan ik het niet noemen) in haar kielzog naar een kamer zag vertrekken. Een kwartier later was het zaakje gepiept en kon er afgerekend gaan worden. Zij bevestigde me later dat ze inderdaad 3 zinnen met hem gesproken had, waarna de gast de kamergang voorstelde. Easy money dus voor haar, hetgeen ze helemaal niet erg vond. Begrijpelijk en volledig legitiem.
2.     Ik werd op weg naar de jacuzzi op een leuke manier door een meid besprongen en maakte er aansluitend nog een ongedwongen praatje mee. Zit ik daarna net in de jacuzzi, zie ik haar met een slachtoffer de tent naast de sauna induiken en na 10 minuten alweer het gordijn openen. Klaar! Gaat u nog even mee naar de kassa? Later complimenteerde ik haar met deze turbo-actie. Ook zij bevestigde dat dit soort klanten inderdaad inkoppertjes zijn. En er schijnen er niet te weinig van rond te lopen.
  De moraal: Je bent er zelf bij en hebt het dus zelf in de hand. Geen reden tot mopperen of zelfbeklag over ontbrekende presales of afwerksessies. Jij bent de klant en er geldt nog altijd: Jij betaalt dus jij bepaalt! 
Ik heb het dus nogmaals proefondervindelijk vastgesteld: Geen presales in GT? Au contraire, absoluut au contraire. Kan alleen maar herhalen dat dit volledig van jezelf en de ontstane chemistry tussen jou en de meid afhangt.
 
 Nu waren de hard core GT’ers inmiddels al op weg naar hun bedje, maar Wijze Stijve was dat nog niet van plan. Ik had nog wel een meid op het oog, maar kon haar nu niet meer vinden. Misschien was ze al naar huis? En zo belandde ik in de kino. Maar daar werd ik ook niet gelukkig. Weliswaar was er een volhardende meid die met haar hand en een olieflesje dacht Wijze Grijze nog effe te kunnen inpalmen, maar door ontbrekende klik zou het dat niet gaan worden.
 
 Dit had echter contraproductieve uitwerkingen op m’n testosteronniveau gehad. Er moest nog iets gebeuren. Daar was echter Lulu, die eigenlijk op weg was naar een dagafsluitende saunagang. Zij was m’n begin van de dag geweest en mocht ook de dagafsluiter worden. Lulu was blij verrast , want met een kamergang had ze niet meer gerekend. OK, dan eerst de kino in om me helemaal onhoudbaar geil te maken. Dat lukte zo goed, dat ik haar verzocht de intimiteit van een kamer op te zoeken. Het bleek echter al net na half één te zijn en GT sluit om 01:00.
 
 Boeit niet, let’s go. Lulu had twee lakens meegenomen en dat was maar goed ook. Deze keer spoot ze een halve fles olie tussen ons in en een heerlijke slip ’n slide sessie begon. Uiteindelijk ook weer door haar tong en mond af laten maken en 3 minuten voor Feierabend was het 3e hoogtepunt van vandaag een feit: Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 Snel nog naar de bar om 2 grote glazen Cola te bestellen. Eentje in m’n locker gezet (want anders ruimen ze het glas tijdens het douchen op) en uitgebreid gaan douchen om alle olie van m’n lijf te wassen. Hierdoor was ik de allerlaatste die om 01:15 GT verliet. Het zou zo maar eens kunnen dat ik er binnenkort, bij mooi weer, nog eens binnenwip.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Golden Time vandaag: 8,0/10

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #178 Gepost op: 13 juli 2013, 08:46:54 »
Gisteren nog eens in GT geweest van 11u tem 18u. Ik was er met een vriend die nog nooit in een saunaclub was geweest. Om 18u moest ik door, want ik had later op de avond met een andere vriend in Van Goch afgesproken.

Het is een vreemde namiddag geworden. Zowel mijn kameraad als ikzelf waren rond 13u30 aan het uitkijken naar een interessante DVP toen mijn kameraad plots opmerkte dat hij zijn Blackberry verloren was. Waarschijnlijk had iemand anders zijn kamerjas meegenomen toen we in de jacuzzi zaten. Enfin: dat was dus een serieuze domper op de feestvreugde.

Mijne kameraad was er duidelijk niet meer met zijn gedachten bij en dat had ook zo zijn gevolgen voor mijn lust. Ik heb toen dan ook 2 meisjes afgewimpeld die ik normaal gezien nooit zou afwimpelen. Tot... er een blondje naast mijne kameraad ging zitten, hij het verlies van zijn Blackberry blijkbaar op slag vergeten was en met haar naar de kamer trok. Ik dacht: wat hij kan, kan ik ook, dus ik op weg naar 1 van de meisjes die ik eerder afgewimpeld had: Bea. Dit zou mijn eerste kamergang van de dag worden (recensie volgt).

Na deze kamergang terug richting bar getrokken en wat bleek: de Blackberry was terecht. Kameraad en in uiteraard extra blij en dat kon enkel positieve gevolgen hebben voor het vervolg van de namiddag!

Tijd om eindelijk een beetje aandacht aan de omgeving te besteden en wat bleek: we bevonden ons in een witte zee. Er waren gisteren veel mooie vrouwen aanwezig, maar nog veel meer ijsberen. Waar je ook keek, zaten er mannen. En ze zaten er eigenlijk allemaal behoorlijk lusteloos bij. Enfin. Ik heb het niet aan mijn hart laten komen en heb nog eens met Lavinia gekamerd. Wat een schatje is me dat toch!

Daarnet ook nog even de barbecue meegepikt, hem  ff met een Beck's Gold doorgespoeld en dan ging het op weg naar van Goch. Mijne kameraad wass al weer op weg naar huis.

GT: het was een vreemde namiddag. Zeker geen top namiddag. Maar ik heb me toch weer goed geamuseerd. En... Ik heb weer een mooie to do lijst kunnen aanleggen en we hebben er weer een ijsbeer bij (mijne kameraad komt zeker nog terug!).

Tot snel!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #179 Gepost op: 13 juli 2013, 22:16:08 »
Foots goes Fickfabriek deel 1


Vrijdag en eindelijk kon ik er tussenuit wat wegens priveomstandigheden verdomde lastig was. Eerst nog naar de kapper en met een strakke coupe vertelde de navi dat ik 15:12 zou arriveren. Verdorie nog aan toe, want ik wilde graag nog wat lunchen en ik herinnerde mij dat het ontbijt om 15:00 stipt word opgeruimd en dat zijn wel verse broodtjes en daar had ik wel zin in. Ik blijf een freetbeer, ik bedoel een smulpaap.

Echter met de nieuwe snelweg bij Tegelen reed ik perfect om 15:00 de parkeerplaats van de bouwmarkt op en parkeerde keurig achteruit in het laatste beschikbare parkeerplekje en ik beende me rap naar de ingang. De Theke stond al buiten en liet mij vlot binnen. Ik keek 128 en gooide alles in mijn locker hield mijn onderbroek aan onder mijn badjas, om snel mogelijk naar het ontbijt te rennen.

Er zat een dame op de buffetkast in de bar en ik herinnerde oh ja het zal buiten in de tent zijn en zonder links of rechts naar bekende rakkers te kijken draafde ik naar buiten en ik kwam iemand van GT tegen met de potten "ontbijtproducten ofwel cereals". In de tent zag ik nog broodtjes en ik vergreep me een 2 broodtjes en wat beleg. Tjakka ! Ik was gered.

Echter toen ik naar de tafel liep zag ik dat de koks al aan het koken waren en enorme salades hadden gemaakt met stukjes kip erbovenop. Er stond er al 1 klaar en gretig als ik ben dacht ik LEKKER en die confiskeerde ik erbij. Toen kwam ik er achter dat een dame deze zocht dus ik geef deze netjes terug en een van de 4 !!! koks gaf me een verse schotel. Nou dat was een zeer grote en ik las dat ze die serveerden van 14:00 tot en met 17:00 dus het was volledig onnodig geweest om me druk te maken of te haasten.

[attach=2]

Nou de salade was verrukkelijk, echt ik heb er geen andere woorden voor, bediening binnen 5 tot 10 seconden en de thekedame verklapte mij dat je in GT tegenwoordig de ganze dag wel kunt eten. Trouwens ze hadden ook lasagna die er optisch niet goed uitzag, maar bij navraag bij een NL-er die hem aan het eten was smaakte deze erg goed. Ik zeg dat is een geweldig verbeterd punt ten opzichte van vroeger want ik was er al een jaar niet meer geweest. Ook was er vers sinaasappelsap niet alleen voor Seksenfun maar ook ik heb er een glaasje van genomen, was lekker, dus nog een 2e glas sinaasappelsap, niets mis mee.

Sterker nog ik vind dat GT met de nieuwe freet (en ook de verbeterde sauna in de wellness) zeker meer bied en hiermee is het voor mij zeker de 10 euro extra waard tov de 50 van vroeger met minder goed eten. PSR en HP heeft concurrentie gekregen op dit punt en Magnum wordt zwaar afgebluft want daar duurt een carpaccio of brusselse wafel 2 uur, goed zo heb ik met een paar alinea's mijn naam bijna weer volledig waargemaakt :cochon .

Ook zag ik tijdens het eten Lisa zitten althans ik was niet zeker, ze had een andere coupe kort blond haar en volgens mij had deze dame ook meer tatoeages. Ik besloot het te gaan vragen, maar op omdat ik haar al aangekeken had en haar gezicht al had zien betrekken zij ze dat ze Lisa was, maar dermate onvriendelijk dat ik aan de toon al zeker was dat ze het was. Ik zei dat ik het dacht maar twijfelde omdat ze nieuwe haren had. Ik kreeg nog mee (lees ze snauwde) dat ze geen nieuwe haren had, maar gewoon een andere kapper :mistress .

Later net bij het avondeten riep ze me en vertelde dat ze me niet had herkend, want het was een jaar geleden en ik had ........ ja nieuwe haren. Even erbij gezeten :happy en met haar en Flo gepraat, die zichtbaar verrast was dat ik wist dat ze Portugees was. Tja ik zei dat ik zo ongeveer alles behoor te weten.

In de tent kun je ook zelf flesjes drinken nemen, vooral bieren maar die lust ik niet. Ik had op de website al iets gelezen over Veltins berry maar ik twijfelde. De Theke zag mij twijfelen en vertelde dat Berry meer iets was voor vrouwen vanwege de zoete smaak.
[attach=1]

Ik nam een Veltins Kola, die leek me nog zoeter, nou die vond ik niet erg lekker want die smaakt me nog te veel naar het bier. Ik liep ermee door de tuin en daar hebben ze achteraan een bankjesopstelling neergezet die me doet denken aan Freude 39, maar dan in de openlucht. Freude 39 cabriolet, met rollen keukenpapier naast de banken die erg ruim waren hier kon je wel 2 trio'tjes tegelijkertijd op kwijt.

Toen ik wilde gaan eten was er geen rij want tegenwoordig kun je tot 22:00 's avonds eten wanneer het je uitkomt, heel goed GT jullie zijn in mijn ogen gegroeid tot een professionele flexibele club, waar het prima toeven is met vlotte bediening (die gasten werken echt allemaal keihard, maar dat deden ze voorheen ook al). De ruime tuin blijft een dikke plus in de zomer en dat je zelf wat rond kunt lopen en wat te drinken kunt pakken. Relaxxx ...
De freet was BBQ met kip en lapjes vlees en nog wat. Daarbij kon je kiezen uit de diverse groenten salades en kartoffelsalade. Ook 3 potten met sausjes, keuze zit dik voor mekaar. Over de smaak was ik als criticus iets minder enthousiast ik vond de kartoffelsalade wat waterig, maar niet slecht hoor, ik had me gewoon een bult gefreten om 15:00, dus als je teveel van het goede hebt weet je het niet te waarderen. De kip met saus was lekker en toen zat ik te vol en moest ik zelfs nog wat op mijn bord laten staan. Iets waar ik uit principe een hekel aan heb, dus strafpunten aan mijzelf.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.