Auteur Topic: FICKFABRIEKVERHAALTJES  (gelezen 595379 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #345 Gepost op: 7 september 2015, 19:47:39 »
Ook ik wil graag op een donderdag in oktober mee gaan naar GT. Concrete voorstellen zijn altijd welkom! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

JacoGillongo

  • Gast
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #346 Gepost op: 7 september 2015, 20:07:02 »
Dat Golden Time een goede club is hoeft geen betoog, de cijfers spreken voor zich, en GT is de absolute topclub kwa opkomst en drukte en aantal dames ....
Indien je iemand in het schipperskwartier tegenkomt en je begint over saunaclubs, is de enige club die iedereen kent GOLDEN TIME, en dat spreekt boekdelen.
I like GT very much for a number of reasons. But recently the line-up has been disappointing.

The low turn up on Saturday can be explained by two groups that may not wanna go there:
non YBF-members avoiding the party for the party's sake and the Dutch. Quite a few times I have heard Germans complaining loudly about the overwhelming Dutch presence.
Quite a few YBF members choose to not go there on Saturdays.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #347 Gepost op: 7 september 2015, 20:32:06 »
Eddy_V, mijn reactie op jouw bericht is ook geen waarde-oordeel over het feestje, we kunnen namelijk niet oordelen over iets als we er niet waren.


Het klopt volledig wat je schrijft, al zal de keuze van de lokatie en de dag er erg veel mee te maken hebben.
In het verleden waren er steeds veel ijsberen aanwezig op de feestjes en ik schrok dan ook als ik de aanwezigheidslijst zag.


Ijsberenforum bestaat al 5 jaar langer dan RB, en heeft meer schrijvers en lezers, dus had ik ook een grotere opkomst verwacht dan op ons feestje in mei, en daar tekenden effectief 54 ingeschrevenen present.


Ach, op naar de vijftien jaar, en bij deze wens ik hen uiteraard een gelukkige 10e verjaardag......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #348 Gepost op: 7 september 2015, 21:13:27 »
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het RB feestje destijds in Sixsens een groter succes was ondanks het ontbreken van één van de grondleggers door omstandigheden van definitieve aard.. Als bij het IJBF feestje zelfs 3 van de grondleggers ontbreken.. 
Maar ik kan het mis hebben want ik kon er niet bij zijn. Zal ik GT ooit nog eens bezoeken??

Toch nog ma even reageren in me eigen taal en speciaal voor edy_V .Feestjes van RB worden georganiseerd door ons alle (kanariepiet- SM-de vulkaanspesjalist en wie weet in de toekomst sjeufke als spelmeester en de rest die ik vergeten ben . je tref SM denk ik nooit alleen . vorig jaar in december stond ik er alleen voor doordat foots ons helaas verlaten had . achter de schermen is er door SM en zelfs dupke de spiets in elkaar gezet .   ik trof een uiterste samenwerking met LR onder anderen uwe en Manuela  zelfs met michelj (ijsberenforum) die op het laatste moment nog DJ tony wist te regelen en de play list naar hem toe stuurde . verder werd ik bijgestaan door luky luk en litelyou kanariepiet was er toen niet bij door privé omstandigheden . buiten de zomerfeestjes van RB om een voorbeeld te geven mijn verjaardag feestje in babylon van april opkomst internationaal over de 40 mede door een flyer geprodieseert door SM zelf . RB is er voor leden en wordt gemaakt door leden . ik denk zelf dat rb een groter opkomst had gehad in gt als wij daar een feestje zouden houden en zelfs op een zaterdag .SM ik hoop dat je dit niet als een aanval zie op het ijsberen forum van mijn kant uit wand dat is het niet . ma jij weet ook donders goed dat de opkomst van de RB feestjes steeds grote wordt mede door de prijzen en korting die RB voor onze leden regelen . het was gezellig in gt ma wilempie heeft op een goedkope manier zijn 10 jarig bestaan van het ijsberen forum gevierd . of ik er spijt van heb dat ik er geweest ben NEE.

Das wars

Om misverstanden uit te sluiten... Mijn opmerking was een conclusie, geen waardeoordeel over het feestje, de locatie of de organisatoren. Vond het gewoonweg opvallend dat het RB feestje wel tientallen leden als bezoeker had terwijl IJBF naar mijn idee meer lezers/schrijvers heeft.

De uitnodiging van Teiresas neem ik graag aan, was een jaartje geleden gezellig in Babylon en dan mag jij ons de toppers en floppers aanwijzen...
Zal wel oktober worden op z'n vroegst dat het er van komen kan!

Invitation accepted, with pleasure ...  ;D

Niet om me te overtuigen, maar gewoon voor een gezellige dag/avond..

Helaas niet op een woensdag of donderdag, maar een maandag of dinsdag (vast en zeker ook rustig daar) kan worden ingepland! Wat mijn mogelijkheden betreft ook vanaf oktober pas...


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #349 Gepost op: 7 september 2015, 22:32:52 »
Afgelopen zondag aanwezig in deze toko en het prima naar de zin gehad. Het was niet heel druk, precies goed met een goede verhouding m/v. en een prima line up. Ik kijk zeer tevreden terug op de sessies met Sophia en Lilly. Prima eten weer. En complimenten aan het personeel. Dames aan de bar en aan de theke zeer vriendelijk en alert.
 Ik had nog een mooie dame op het oog, maar helaas haar niet kunnen strikken, want veel bezet en ook erg hangerig aan waarschijnlijk een paar vaste klanten. Korte beschrijving: lang, bruin, sluik haar, flinke welgevormde billen en dito borsten (echt of fake, kon ik niet zien), ca 1m70 en ze droeg deze zondag een bruin bikinisetje. Ze zou Oost-Europees, maar net zo makkelijk Zuid-Europees kunnen zijn.

Offline ketserr

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #350 Gepost op: 8 september 2015, 00:24:12 »
Ik had nog een mooie dame op het oog, maar helaas haar niet kunnen strikken, want veel bezet en ook erg hangerig aan waarschijnlijk een paar vaste klanten. Korte beschrijving: lang, bruin, sluik haar, flinke welgevormde billen en dito borsten (echt of fake, kon ik niet zien), ca 1m70 en ze droeg deze zondag een bruin bikinisetje. Ze zou Oost-Europees, maar net zo makkelijk Zuid-Europees kunnen zijn.

Angel.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #351 Gepost op: 10 september 2015, 15:39:35 »
10 jaar YBF party

Gt is al lang men club niet meer. Maar voor deze gelegenheid wilde ik er toch weer eens naartoe gaan. Toen ik in Heerlen de Ikea passeerde zag ik vrije jongen naar binnen gaan. Er stond dan ook een groot reclame bord : AO vandaag aan 50%. Aan de grensovergang A52 stond een advertentie sauna club LR : eigen sterke drank toegelaten ! Uiteindelijk rond 12u30 kwam ik in Duitsland aan op parking Tierpark. Er stonden een heleboel ijsberen te zeiken tegen de bomen. Ik stopte even en vroeg of ze ook naar Gt gingen ...domme vraag : nee dus. Ik reed verder door richting fick-fabric.

Gelukkig was er nog genoeg parkeerplaats naast GT. Met 60€ in de hand begaf ik me naar de toegangspoort. Twee kleine lichtgevende ijsberen deden dienst als portier. Een vriendelijke ontvangst en ik kreeg een blauw drankje. Locker nummer 72 werd de mijne.

Na een stevig ontbijt ging ik op zoek naar Willem2 , maar ik trof eerst de Poolse Meggi. Na de top-sessie was het mijn beurt om Willem2 te feliciteren. Keurig voorzien van het witte kostuum , met bijhorende blauwe ijsberen stropdas. Het was een leuk weerzien , verhalen uit de oude doos kwamen naar boven tot de hedendaagse saunaclub-cultuur en gang van zaken.

Ook Dalton was aanwezig. Volgens mij het ouste forumlid. Ooit in LR vertrouwde hij me toe : ik heb een hart van beton ! Het lag hem ook toch wat op lever dat deze party al op voorhand de grond werd ingeboord. Ik deelde z’n mening en zei niet goed te begrijpen waarom mensen niet wat water bij de wijn kunnen doen eens om de vijf jaar. Toch blijkt dit moeilijk.

Buiten op de bank trof ik Badslippers , ondertussen ook al een forum icoon ! Ik was onmiddellijk aan het juiste adres want hij had net een register geopend met anale verhalen. Was dat even met de deur in huis vallen.

Oom Willem maakte iedereen attent dat het tijd was voor gebak. Dus allen de buiten tent in. Twee soorten gebak werden gepresenteerd. Ik koos voor de aardbei-taart. Een hele tafel zat vol met YBF-leden. Dit was toch echt een mooi moment lekker gezellig bij elkaar wat kletsen , kennismaken en verhalen ophalen. Ik trof Bergm550 , Rob45 , Kwant , Mr.Pussy , de duisburg spesjalist en nog enkele anderen YBF-leden. Enkele mensen wisten te vertellen dat Picasso 1 niet aanwezig kon zijn omdat hij naar z’n thuisland Marokko was. Ik zei dit is een vergissing het moet Spanje zijn ! Maar de meerderheid hield voet bij stuk dat ik het fout had.

Terug naar binnen wat gaan observeren in de barruimte. Het werd vrij druk zowel met gasten als dames. Onder de dames toch wel enkele met het neusje omhoog , de lelijke siloconen club , een groep Duitse laufhaus-meiden en verder ruim optic aanbod onder de noemer voor elk wat wils. Om de sfeer wat te bevorderen verscheen er een mooie paaldans-act , deze werd later op de avond nog eens herhaald. Het was moeilijk om een keuze te maken voor een tweede sessie. Dus even gaan bezinnen in de sauna en hierna een massage genomen bij de Duitse masseur. Terug naar buiten de tent in om wat gaan te eten. Zo klaar voor de volgende ronde. Deze vond plaats met de Duitse Sofia.

Tijd om even in de whirlpool te gaan zitten bij Badslippers en co. Even later werden we opgeschrikt door een luid geschreeuw : Bokito8 is in the house ! In de whirlpool zat ook een man met alzheimer. Hij herhaalde constant : in de Vulkaan is het 30€…in de Vulkaan is het 30€… Ook zagen we weer enkele heren met boxershort en zwembroek de sauna induiken en hierna een poging doen tot betreding van de whirlpool. Gelukkig hield de masseur ze tegen.

Met een lekkere vers gemaakte cocktail begaf ik me terug in de barruimte. De dj wist toch aardig wat sfeer te brengen. Een paar black lady’s gingen opzwepend tekeer op een verhoogje naast de bar. Nog even met Badslippers wat geouwehoert en rond 20u30 hield ik het voor bekeken. Spijtig genoeg was Willem2 al een tijdje naar huis.

Besluit

Een magere opkomst van forumleden. De meerderheid die aanwezig was waren totaal geen GT-gangers. Waar zat trouwens die hele GT-heilige fanclub ? Zonde dat geen enkele moderator aanwezig was. De rode tijger aka Tiga had een goede uitvlucht. Maar MJ en Big30 had ik toch verwacht. Ook van de beren van het eerste uur was niemand te bespeuren.

Alle extra’s voorzien waren : top. Een culinair walhala , animatie , deco , cocktails , paaldans-act , … Wat ik toch wel ontbrak was een extra attentie of geschenkje voor aanwezige forumleden. De GT-toerist en Jan met de pet kreeg die dag evenveel als de YBF-leden. Voor mij werd het een geslaagde dag dat tot in de puntjes geregeld was. De verwachte drukte bleef weg en zo ook de kledingzakken. Maar goed tijden veranderen , zoveel party’s en clubs . lustman wordt oud en grijs zei Willem2.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

JacoGillongo

  • Gast
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #352 Gepost op: 12 september 2015, 13:10:42 »
I had a lovely day at GT last Friday. At the entrance a girl with a very beautiful face smiled at me. I saw her once more shortly after showering but than she disappeared :cry. Such a pretty face sets the day. You keep hoping to see her again and going to a room with her. The thought that it could happen makes the day a lot better. Another beauty was managing her locker and I liked her likewise. Just arrived and two good options already. I would see a lot more of this girl but she was dashing from one man to the other.
Sun was shining. It allowed a sun bath until around 17:30. Then the shades of the trees took over.
Around two o' clock I wanted a session and found <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18208.0"> Selena</a>.
Relishing in the sun. Only taking breaks to get a drink, time was passing by quite nicely.
Some Dutch guy was bragging about his driving capabilities. Clearly a man from the country ("Wablief"), I asked him to stay away from the big cities like Amsterdam as there is too busy traffic for his driving style. I want to hang on to my own life and my friends'. Not lose them to some maniac from the south.  C:-)
Dinner was fine but it was very quiet. A sun-glassed American kept telling conspiracy stories. 'True detective' has hit the road.
I met with a Belgium that I had talked to a few years ago. He was a lot more pessimistic about the line up than I was. I liked it. Especially girls like Selena is the type of girl that I am looking for. Beautiful, kissing and with a reasonable service. I simply want pretty girls that don't disappoint me. I found two of them today and saw several other beauties. I also saw one exceptional beauty. What more can a man ask for.

After dinner I want another session.
There's a few girls that I fancy but other guys just beat me to it. Well, it's hunting time again.
I ask Paula whether she kisses. She says "No". A pity. Paula was my favourite 3 years ago but we haven't been together for quite a while.  :cry
I managed to beat another guy to Samya. She asks for a room, in her first sentence.  :017: I ask about her kissing. It's not going to happen.
OK, I walk around and decide to try my luck with <a href="http://relaxxxboard.com/index.php?topic=9937.0"> Paula</a> once more.
After that I shower and the thekes look at me and say they don't need to ask how my day was. I am smiling all over.  ;D
One comment though. Sessions are agreed upon on half hours. Lately almost all girls seem to work their way to 20 minutes only. I dislike that but I am content with the service level in those 20 minutes.
Most notable exceptions to these have been Meike  :happy and Sabina  :happy , who still put 30 minutes in half an hour. I haven't seen them for a while anymore. Big disappointment. Maybe next time!

The Brachter Walk gets crowded again. Several deer passing the road just in front of me. The last deer, a polite male one, lets me go first.  8) The fire brigade leaves the premises with two cars. When I want to pass the gate to leave the restricted area some cows are only short from blocking my way out of there.

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #353 Gepost op: 13 september 2015, 19:05:35 »
Jeudi 10 septembre, à 11h seulement 3 filles quelconques, heureusement que le temps est ensoleillé, en attendant que les jolies filles arrivent, je prends 1 bain de soleil jusqu'à 13h, ouf il n'y a plus de guêpes dans le jardin. C'est toujours les mêmes jolies filles qui sont là et certaines songent même à aller bosser dans d'autres clubs car elles ne sont pas fort sollicitées ici. Tard en soirée, j'aperçois une très jolie blonde mais avec la lumière tamisée, c'est difficile de vraiment voir;

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #354 Gepost op: 29 september 2015, 20:40:17 »
Afgelopen vrijdag aanwezig in deze poel des verderfs. Toen ik aankwam rond half 4 moest ik parkeren bij de dierentuin. Ik vond het redelijk druk, de dames die ik sprak vonden dat niet. Eten was zoals gewoonlijk prima. Wat valt er meer te melden? O ja de kamergangen! Die waren er met Leona en Sofia. Degelijke sessies, maar niet spectaculair. 
 
 De club is niet perfect, maar er is altijd veel keus en er loopt altijd wel een dame van je smaak. Maar na een paar keer redelijk dicht op elkaar hier geweest te zijn, is het toch weer even tijd een andere club aan te doen. Welke weet ik nog niet en hoe lang het duurt voor ik hier weer terug kom weet ik ook nog niet, wel dat ik vroeg of laat toch wel weer terugkeer.

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #355 Gepost op: 30 september 2015, 18:16:35 »
GT am 29.09.15

Nach einem gayparty-ähnlichen Aufenthalt in Velbert zwei Tage zuvor musste ein stabiles Line-up her. Dazu ein vortrefflicher spätsommerlicher Herbsttag, perfekte Voraussetzungen für einen Ausflug nach Brüggen.

Nachdem die Besetzung zuletzt etwas schwankte, präsentierte sich die Fickfabrik gestern in gewohnter (Optik-)Qualität. Daira, Venus, Lolita, Cassandra, Flora, nur um einige zu nennen sowie mehrere neue, mir nicht namentlich bekannte Schönheiten. Insgesamt dürften so um die 50 bis 60 Dls am Start gewesen sein, also die übliche Sollstärke unter der Woche. Der Club war wie immer gut besucht, es gab jedoch keine nennenswerten Zimmerwartezeiten.

Buchung 1: Sina – Brasilien

Wir hatten schon länger nicht mehr das Vergnügen. Insofern war eine weitere Nostalgienummer mit der brasilianischen Servicegranate Sina/Ex-Leonie (Hof) zwangsläufige Folge. Ablauf in etwa so wie hier schon beschrieben.


Buchung 2: Gabriela – Bulgarien

Schöne Geschichten, die der P6 schreibt. Bereits mittags fiel mir ein offensichtlicher Neuzugang auf. Hammerbody, tophübsches Gesicht, tolle Haare, aufgemotzte Titten. Fraglos eine optische Sahneschnitte, vielleicht nicht gerade erste Wahl für Naturliebhaber.

Nach einer Langzeitbuchung tauchte sie am späten Nachmittag wieder im Thekenbereich auf. Netter Smalltalk, aber als sie mir ihren Namen (Gabriela) sagte fiel nach und nach der Groschen. Da war doch was, und zwar nichts Gutes: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12027.0 Jedenfalls macht sie derzeit Station im GT, bevor sie in zwei Wochen wieder in andere lukrative Länder reist. Einerseits war ich drauf und dran zügig das Weite zu suchen, andererseits war sie sehr gesprächig und schien gut drauf zu sein, zudem war mein Geilheitsgrad zu sehr fortgeschritten. Also Augen zu und durch.

Vielleicht hatte ich einfach nur Glück, vielleicht hat sie auch nur dazugelernt. Jedenfalls erlebte ich eine tolle Frau mit ebenso tollem Service und großzügiger Zeitauslegung.

Innige, tiefe und nasse ZK, ausdauerndes, nasses und gefühlvolles FO/EL und das alles mit einer lockeren Geilheit, wie man sie gerne erlebt. Dazu ihre Gabe, ihr Verwöhnprogramm nicht routiniert wirken zu lassen. Immer wieder ließ sie sich eine neue Variante einfallen, ohne dass ich sie zu etwas auffordern musste.

Abschlusspoppen lediglich in der Reiter, wo sie richtig ackern musste. Auch hier keinerlei Rumgezicke, im Gegenteil, es machte ihr wohl Spaß, ihre ganze Bandbreite an flexiblen Techniken an den Mann bringen zu können.

Fazit:
Vom Vollflop zum Fast-Highlight. Wundersame Wandlung im Vergleich zum damaligen Erlebnis. Die Hand würde ich trotzdem nicht für sie ins Feuer legen.

JacoGillongo

  • Gast
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #356 Gepost op: 3 oktober 2015, 11:48:18 »
The weather is quite cold but the sun was shining all day. A visit to GT is a good option. The garden for when it is sunny and the sauna for when it is cold. Haven't enjoyed much of it though. And that's because of a sensational girl.  8)
After showering I get a cup of tea and take my book of Chekhov and want to start reading. I had already seen a beautiful girl. Now it seemed she wanted to come and sit next to me. I invited her with a wink. Well, she looked like the beauty, but it was someone else. We talked a bit. She is nice.
She is from Italy, so she says ::). From Milano. I ask her about Milan. Simple questions anybody from Milan will know. She doesn't. I ask her a bit more about Italy. She doesn't know these questions either. "Are you really an Italian".  "No", she admits. She is from Romania. But people around don't like Romanians all that much. So that's why she made up the story about Milan. I was a bit flabbergasted. Many girls make up a story about their nationality. Most of them couldn't answer simple questions but always stuck to their story :017: . Here is a girl that simply admits she was telling a lie and a gave a good reason for doing so. Maybe it's better to say that my heart softened a bit. :happy I tell her that I want to read. No grudge. She asks me whether we could meet again later. Again I'm taken in by her personality. So I ask about kissing. "An hour of kissing if you want to." :-\ "Get us a key" is all I can get passed my lips. So no Chekhov for now. No lunch either, not much lounging in the sun but more about that later.

Off to a room we go. I look at how many sheets she picks. Two. That's a good sign. All the way to the last cabin. My god, how she kisses. Full of energy, no limitations. No comments when I vary the kissing a bit. No, a compliment "You kiss like a young man".  O0 Yes, I know I'm old. ;D She even kisses my ears. Actually both of them for quite some time. :dance2 Has nirvana arrived? No, it's gonna be better still. She works her way down to my private parts. First she licks my balls extensively. At some point she uses two hands and her tongue! I get an intense desire to fuck her but let her go on with the oral part. She uses various techniques to stimulate my penis. It becomes better and better. I forget all about fucking and about time ... :pica At first she is lying between my legs and I like to look deep into these beautiful brown eyes, gasping for breath. Later on she lies next to me. I can touch all of her body but fingering is not allowed. Her boobs are plastic but they are OK. They are soft and I can touch them in any which way I like to. The touch of her flesh at the inner side of her thigh, her butt and lower part of her breasts is fabulous. :laughingchick It is delicate and soft but yet has structure. Only some young girls have this particular touch. I cannot get enough of it.
I realize that time is passing by. When I look at my watch for the first time we are 1,5 hours in the room. I think that 2 hours would be nice. But when I want to ask for fucking her sucking feels so damn good that I want to wait a little more. 8) Most of the time I'm on the brink of an orgasm. :-\ But Daira controls it perfectly. Taking the pressure of and then building it up and releasing again. Nirvana hás arrived. After almost 2,5 hours of pure joy she must go to the bathroom. I tell her I want to stay half an hour more. Actually I would like to stay longer than that but my money is running out. I plan to get more money and then have another session with her as she is awesome.
When she comes back she finishes me pretty soon in her mouth. I tried to stop her but it is too late. After the 2,5 hours of pure pleasure this is a bit of an anticlimax. She lays down beside me, is kind to me but I am struggling with two opposite feelings.
I pay her what she wants me to(2:33 = 3:00??). After showering I see Daira just ready for another customer, so hygiene is fine.

No lunch available in the restaurant anymore. Far too late. It's soup and salad now. It tastes fine.
Lying in the sun I recollect what a strange day it has been. The only thing I did so far was one long session with Daira. Now the sun will be hidden by the trees in only half an hour or so.
Then I go to get some more money as I have spent most of what I took with me.
I haven't seen any messages to indicate the nearest ATM. So here it goes.
1. Leave GT to the left
2. Turn left on the B221
3. After appr 500 meters turn right to get into Bracht (leaving B221).
4. After appr 1,5 km turn right at the roundabout.
5. After appr 100-150 meters there is a Sparkasse on your left.
In Google Maps the address is "Sparkasse Krefeld - Geldautomat, Südwall 7, 41379 Brüggen"
The ATM gave a lot of 20 euro bills, a lot of 10 euro bills and even a likewise number of 5 euro bills.  ::)

Back in GT I start reading Chekhov and when I finish the story I talk a bit with a Dutch guy. He is OK. Some Russians get to my table and talk loudly. A pity that my Russian is very poor.
Sauna is fine. Not many people there and very few girls walking around, but temperature is good.
I think about Daira and the strange session. I decide not to write about her yet as it is such a two-sided story. I will have another session with her next time and then see what should prevail: the extremely 2,5 good hours or the last disappointing minutes.
So off to have dinner. That is reasonable but the carrots and especially the peas simply are not done yet. Probably the cook was afraid of cooking them too long and then carrots are not so tasteful anymore. So, it's easy to understand why it is not done. Well, the rest is OK. The dessert is fine. I take two of them.
Then it is time to look for a final hit-and-run date. I take a cola and want to sit down somewhere but it is awfully crowded. A good thing, because there's a lot of options. Then I run into Daira again. We talk a bit and I decide to take her to the test right now. The second time that day that I am in the bar with a drink and again I tell her to get a key.
Again she takes two sheets and I like her for it. We enter the big room with the six beds and the mirror in the ceiling.  :dance2
I explain her a bit more about my disappointment and that's it. We start another session. We kiss again and make jokes about kissing. Here they come.
I ask her why she told me I kiss like a young men. How are old men kissing? is what I want to know. "They kiss without tongue". That's not so bad. I ask her to show it to me. She does so and this is gross: all wet and lips without any tension at all, feels like drooling(Ned: kwijlen)  :017: C:-). So, if you are above (40?) 50 years old, please take a kissing course. Maybe Daira can help you. Now I understand why girls don't wanna kiss. It feels awful. I am going to wear a button or so, telling "Firm kisser".  ;D
I explain her how most girls kiss me. I lie on the bed and they keep their head up high. So I have to lift my head all the time. That is quite tiring.
She is getting the hang of kissing my ears but next time I will teach her a few more things about it.
Kissing and sucking go quite alike the afternoon session. At times I simply go out of my head. :-\ And the fact that she can control my orgasm is simply astonishing. It can go on for hours and she does it softly. After both sessions my dick felt relaxed.
Then we go intimate. Her on top first. That is nice but I want doggy too. I come almost immediately but manage to hold back. Then I lose it. We change for mish but it's gone. A pity but not her fault. Others have come easily with her. So maybe a CIM is the best option between us anyway. I definitely want to have another session with Daira.
I pay her the right amount. We kiss three times. She is a bit aloof. Then I give her a small chocolate. Now she flings herself at me, arms around my neck, eyes smiling like I hadn't seen yet, kissing once more  :happy. Well, next time I'll pay her in chocolates.  ;D

Showering and then cycling underneath a starry sky. Only one rabbit in the Brachter Wald. No delays for Dutch railway today. A fine day.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #357 Gepost op: 24 oktober 2015, 23:26:38 »
GT, Woensdag 21 Oktober

Na een lange tijd was het dan eindelijk weer eens zover, ik kon een keer naar GT. Uiteraard in de hoop om Poolse Asia weer eens tegen te  komen, die zou een come-back hebben gemaakt in GT, en ik ben altijd bijzonder op haar gesteld geweest.  Helaas, beste lezer, mocht het niet zo zijn, want Asia was in geen velden of wegen te bekennen deze woensdag, dus die come-back houden we te goed voor het volgende bezoek.

Ik werd weer vriendelijk binnen gelaten in GT, en parkeren was ook geen enkel probleem deze keer: voor de deur. Ik arriveerde rond 17.30. Na omkleden en douchen gelijk doorgegaan naar de eettent, alwaar gyros met salade en frites op het menu stonden, prima Boobmeister kost dus, en het smaakte goed.  Lola zat ook te eten, dus een zekerheid was er gelukkig wel voor me.

Na het eten rondgekeken voor Lola, maar die was alweer bezet, dus na enig uitbuiken een voor mij nieuwe rondborstige jonge dame gespot, de Moldavische Samya  :tietjes. Deze 22 jarige schoonheid met lang bruin haar, een killer body, en twee naturelle D cups die parmantig vooruit stonden zoals het hoort, bekoorde me, en na een introductie gesprekje werd ze, ondanks dat ze niet wil tongzoenen en geen FT toelaat, toch goedgekeurd door me, want ze vond het zeker wel lekker als ik veel aandacht aan haar lekkere loezen zou besteden. Dat was niet aan dovemans oren gericht, dus na aankomst op de kamer gelijk eens lekker op haar borsten en tepels aangevallen, en die mogen er zijn. Heerlijk jonge, stevige D cups, naturel, maar prachtig van vorm, en heerlijk om te voelen, overspoelden mij. Ook zij had er duidelijk plezier in, en dat was te merken aan haar stijf wordende tepels.  Na het schoonmaken van mijn jongeheer met een poetsdoekje, kreeg ik het compliment “was al zuiver” mee (natuurlijk schatje, de boobmeister wast zich, en heeft geen tenenkaas of schimmel aan zijn leuter!). Ook kwam de vraag of ik met of zonder condoom gepijpt wilde worden, op zich een goede vraag, want niet iedereen wil wellicht zonder gepijpt worden (nou ja, willen wel, maar niet iedereen durft dat aan). Ik ben wel in voor PZC uiteraard, en dus ging ze vol in de aanval op mijn stijve jongeheer. Dat was lekker gevarieerd, en… relatief kort, want het dametje wilde geen FT. Geen probleem, dan maar een rubber plaatsen, en jezelf op me plaatsen, zodat we het al natte kutje een goed konden vullen. Dat ging prima, en ze had er gelukkig ook echt zin in. We neukten heerlijk met haar on top, goed tempo, langzaam opgevoerd, tot een absoluut lekker hoogtepunt. Ze maakte me daarna schoon, en we kletsten het half uur nog even vol. Wat mij betreft een goede sessie, wel gebrek aan zoenen helaas, en geen FT optie was ook wel jammer in dit geval.  Echt een mooie meid, en ze was redelijk veel geboekt gedurende de avond zag ik, hoewel het bepaald niet druk was in GT, zowel qua dames als qua heren.

Na deze sessie gedouched, en gebruik gemaakt van de prima wellness. Toch een compliment waard. Sauna altijd tiptop, en goed op temperatuur, en het bubbelbad was ook weer weldadig. Altijd alles spik en span schoon ook. Zo hoort het!
Tijdens mijn verblijf in het bubbelbad kwam Lola  :tietjes samen met een rondborstige blondine een paar keer voorbij paraderen. Oef, dat werkt lustopwekkend voor mij, en die heerlijke siliconen borsten  stuiterden vrolijk in het rond tijdens het passeren. Lolo besloot initiatief te nemen na enige tijd, en vroeg of ik trek had in een trio met haar en het siliconen blondje. Het blondje bleek Duitse Joya  :tietjes te zijn (die kende ik nog niet), mooi figuur, lang blond haar, rug vol getatoeëerd, en gezegend met 2 x 430CC siliconen borsten, met de intentie om naar 550CC (Lola formaat te gaan). Tja, zoiets kan ik natuurlijk niet afslaan, en dus  boekte ik dit viertal lekkere tetten. Toch 1960CC tezamen op deze twee mooie mokkels, en dat is natuurlijk spekkie voor Megaboobs bekkie!

Op de kamer aangekomen namen de dames ook wederom het initiatief, waarbij alle borsten veelvuldig in mijn gezicht geduwd werden, ik naar hartenlust kun voelen, zuigen likken etc. aan al dat plastic, en de hartslag en temperatuur van de boobmeister tot grote hoogte stegen. Zo ver dat we zelfs de deur half open moesten zetten, want het zou een heet half uurtje gaan worden. Ik kan helaas niet in verdere details treden, maar zal aangeven dat dit een hete sessie werd van een half uur, waarbij beide dames me optimaal bedienden, en ik vol tevreden naar buiten kwam. Lola blijft de mooiste meid van GT wat mij betreft, ook de mooiste borsten, maar ook Joya heeft talenten, en pijpt ook erg lekker. Door al die lekkere borsten kwam ik zeer uitbundig klaar, en was het echt een Megaboob feestje. Zeker voor herhaling vatbaar voor mij.

Na deze sessie moest ik even bijkomen, letterlijk en figuurlijk, en ben ik nog snel nog wat gyros wezen eten voor wat broodnodige energie. Daarna ook nog weer even in het bubbelbad om letterlijk af te koelen, en ik besloot om een einde aan mijn GT bezoek te gaan maken, want beter dan dit ging het vandaag niet worden. Ik verliet GT dan ook met een grote grijns op mijn gezicht. Ondanks dat het een wat rustige dag was, en de line up zeker wel eens beter is geweest, is er toch voldoende diversiteit aan dames aanwezig om mij in ieder geval te kunnen plezieren. En daardoor blijft GT toch hoog in mijn favorietenlijst staan. Ik kom zeker terug! Bijna 2000CC siliconen, en een paar naturelle D cups waren de oogst van de avond. Niet slecht voor deze tietenfanaat!

Megaboob
 :tietjes
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #358 Gepost op: 11 november 2015, 20:51:54 »
Je suis allé dernièrement au Golden Time, c'était pour mon anniversaire, alors ils m'ont offert la bienvenue, et l'entrée gratuite.
La thekefrau du dimanche était Emma, la jolie roumaine si peu abordable mais réputée pour ses blow-jobs qui officiait ici il y a quelques années de cela.
Bon, pour un dimanche, c'était vraiment bien achalandé en filles, il y en avait de très jolies, je dois dire, même je fût peu tenté, trop blindé peut-être ..
J'ai quand même craqué pour une roumaine, Tracy, très belle et mince, beaucoup de charme, mais le masque est tombé en chambre, quand elle m'a sorti son catalogue, je fais ceci, je fais cela, c'est extra, tu restes combien de temps dans la chambre, etc, etc ..
Le service était bon, mais au bout de 17 minutes on avait , parait-il, déjà atteint le temps ( normalement 30 minutes ! )
j'ai dit ok, on va en rester là, j'ai une longue journée à faire, merci et à bientôt ( à jamais sans aucun doute ! )

La fuck factory n'a pas changée, pas intéressante pour moi, mais il en faut pour tous les goûts
East Tripper

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #359 Gepost op: 15 november 2015, 16:43:51 »
GT, Donderdag  12-11-2015

Eindelijk was er weer een kans om naar GT te gaan op de mij vertrouwde donderdag. Ik was er al weer even niet geweest, en hoopte, naast een aantal bekende forumleden, vooral de Poolse Asia weer eens tegen het lijf te lopen. Vol goede moed betrad ik dan ook het pand om circa 18.15. Ik werd hartelijk begroet door de theke, die me vreemd genoeg naar mijn naam vroeg (ik blijf me afvragen wat ze daarmee willen bij GT en andere clubs), en vervolgens ontmoette ik een aantal bekende ijsberen, en kon ik tijdens het eten (wat goed was)  even bijkletsen.

Na het eten ging ik even uitbuiken, en zag ik lola net naar een kamer verdwijnen. Jammer, maar goed, die komt wel terug, en dus besloot ik even te wachten, en eens rustig rond te kijken. Het was een relatief rustige avond in GT, de wachttijden voor de kamers zijn er al helemaal niet meer, en qua dames was het voor mij ook maar zo-zo eerlijk gezegd. Weinig met weelderige boezems bedeelde deernes, die mij konden bekoren. De mooie Samia kwam wel even proberen, heerlijk lekker ding natuurlijk, maar ik besloot toch liever even op mijn GT muze Lola te wachten. Ik trof ook Ricardo Banana en Dhr. N aan in de bar, die zich meer bezighielden met het bier dan met kameren, de heren waren nog aan het bijkomen van hun avonturen de vorige dag, en dat werd kleurrijk uit de doeken gedaan.

Na enige tijd kwam Lola weer tevoorschijn, en ze toverde haar mooiste glimlach op haar gezicht toen ze me zag, Ik kreeg een kus, en op, naar de kamer. Wat een ontzettend mooie dame is het toch. Lang, slank, gezegend me de juiste rondingen op de juiste plaatsen, prachtig lang haar, mooi gezicht, en een mooie smaakvolle tatoeage. Ik ben en blijf van mening dat Lola veruit de mooiste dame in GT is, zelfs als ik haar wonderschone E cup weg zou denken (wat ik natuurlijk niet doe!). We begonen de sessie met heerlijk zoenen en voorzichtig tongzoenen, wat een waar genot is met haar voor mij. Ik verdrink in haar ogen, en  voel aan haar borsten en bedenk me altijd dat het voorspel net zo heerlijk is als de daad! Hierna kan ik weer uitvoerig met haar mooie ronde borsten spelen, en haar tepels likken, wat ze ook lekker vind, en waardoor ze lekker stijf worden (net als mijn jongeheer). Heerlijk om een tepel in de mond te nemen, en met mijn hand haar andere borst te strelen en voelen. Voor mij ook optimaal genot. En  ik blijf het zeggen, het zijn echt wondermooie borsten, die van Lola. Heerlijk rond, perfecte vorm, zacht, tepels ook heerlijk. Het blijft een feest om hiermee te mogen spelen! Ik pak haar dan ook bij haar kontje, en ook dat is zo heerlijk, klein en rond. Ook als we naar de kamer lopen, met Lola voorop, met haar kontje in een handdoel gewikkeld, is het uitzicht al niet om te versmaden.  Na dit uitgebreide voorspel gaat Lola dan over naar het betere pijpwerk, wat ze goed kan, en met lange halen en variatie word ik dan naar een hoogtepunt gebracht. Oh zo lekker, en ik bekijk haar dan in de spiegel en geniet dan optimaal. Lola wist me weer als vanouds tot een hoogtepunt te brengen, en na de afronding hebben we even het half uur volgekletst, en zijn we weer naar de omkleedruimte gegaan om af te rekenen, 75 eurotjes maar voor dit heerlijke dametje voor een half uur met FT, alles dus netjes volgens de GT prijslijst,  geen gedonder, en voor mij 100% herhalingsgevaar met deze busty schoonheid!

Na dit genot met Lola weer even gekletst met diverse mede-ijsberen, de wellness gebruikt (was allemaal weer top), en  na de nodige tijd de jacht op een nieuwe schone dame weer geopend. Maar na 22.30 werd het best wel rustig, veel dames waren al naar huis (waaronder Lola), en na enig wikken en wegen besloot ik kennis te gaan maken met een voor mij nieuwe dame, de Roemeense Mara, 29 jaar oud, lang zwart haar, siliconen (450CC) D cup, en slank. Ze beloofde te kussen op de kamer, en ik mocht onbeperkt met haar borsten spelen hadden we besproken. Ook tijdens het gesprek mocht ik al heel even zoenen en aan haar jetsers zitten, en dat beviel dermate dat een sessie onvermijdelijk was.
Gelukkig had ik op het goede paard gewed deze keer, want deze Mara zoende lekker (niet geheel voluit, maar wel met passie) op de kamer, en haar borsten en vooral tepels genoten duidelijk van mijn spel met hen.  Zij vond echter dat het nu mijn beurt werd om te genieten, en na nog wat zoentjes, het likken van mijn tepels (heerlijk!), zakte ze af tot mijn jongeheer, die ze echt heerlijk begon te pijpen. Echt het betere pijpwerk, zoals ik het niet vaak mag genieten. Gevarieerd, met passie, zacht, snel, gewoonweg heerlijk. Wat een onverwacht talentvolle dame was dit, en ik genoot dan ook voluit. Het pijpen beviel me 4echt zo goed dat ik dolgraag wilde klaarkomen in haar warme zachte mond, en na een snelle vraag bleek dat gelukkig ook een optie te zijn in haar programma, tegen het gebruikelijke 25 Euro tarief. Langzaam doch zeker werd ik door haar mind naar een zinderend lekker hoogtepunt gewerkt, en ik spoot dan ook zeer rijkelijk jaar mond vol. Ook zij was wat verrast door mijn lading, zeker omdat ik al eerder met Lola was geweest. Maar na dit lekkere pijpwerk kwam het weer vanuit mijn tenen, en heb ik echt alles gegeven aan Mara. Na de daad nog even nagepraat, half uur ook netjes volgemaakt, en op naar de omkleedruimte voor een correcte betaling. Mara kan ik met recht een voltreffer noemen voor deze avond, verder was het helaas niet rijkelijk met de Megaboob-dames, maar dit maakte een hoop goed. Voor liefhebbers van het betere pijpwerk echt een aanrader!

Na deze sessie met Mara twijfelde ik of ik nog een sessie zou doen of niet. Sonja kwam bij me op schoot, en probeerde uiteraard, maar het resulteerde alleen in een alleraardigst gesprek tussen ons en niet tot meer deze keer, want de pijp was echt leeg na Mara. Sonja gaf aan dat Asia wel weer in Gt actief is, maar vaak alleen op zaterdagen (helaas, dan kan ik normaliter niet). Het andere nieuwtje was dat Mijn andere oude GT vlam, de Poolse Nicole, tegenwoordig als Theke in Sixsense zou werken. Fijn dat zij ook goed op haar pootjes terecht is gekomen, ik denk nog wel eens terug aan al die heerlijke uren die ik met haar heb doorgebracht in GT. Dat waren de tijden. (maar nu word Megaboob nostalgisch…)
Uiteindelijk ben ik rond 00.30 vertrokken uit GT met toch een voldaan en goed gevoel door twee voor mij prima sessies, maar ook wel met het gevoel dat de keuze deze keer niet echt reuze was in het grote tieten park. Ik hoop op meer mooie dames met grote siliconen borsten in de nabije toekomst in de club voor nette mensen!

Megaboob
 :tietjes
Bigger is better!
Plastic fantastic!